Chewie 134 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 xddddd Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 432 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Hordy w tej grze to jest coś pięknego 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 610 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 6 godzin temu, SlimShady napisał: Użytkownicy wystawili 8.0(na ponad 2000 opinii), a wiadomo, że oni są mądrzejsi niż pismaki. Prawdopobnie to trolling i niepotrzebnie odpowiadam. Ale serio bierzesz na poważnie średnią użytkowników? Czytaleś jak wyglądają tę "opinie"? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 620 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Jak rozwijacie staty? Ja dobiłem hp do 200, a tak to wszystko stamina, jak w soulsach stamina=życie 11 godzin temu, Bansai napisał: Co jak co ale jestem w drugiej polowie gry i jest za(pipi)iscie. Na poczatku bylo "tylko" dobrze, ale historia mnie coraz bardziej wciaga, muzyka jest swietna, klimat wylewa sie z ekranu. A teraz jeszcze mialem niesamowita scenke ktora calkowicie przebila moje oczekiwania i wydarla sie troche ponad klisze. Mowa o... spoilery, GRUBE, jak Deacon nie machal nozem po kamieniu nie otwierac: Pokaż ukrytą zawartość spotkaniu Sary Swietnie zagrane i napisane. Myslalem ze bedzie jakies... Pokaż ukrytą zawartość ojej znalazlem cie, cmok cmok, ckliwe (pipi), a tutaj calkowite rozbicie jego oczekiwan Mega. 7/10? No nie ma (pipi)a. Dla graczy ktorzy uzywaja pelnej skali moze i tak, ale dla recenzentow gdzie tylko 8-9 oznacza dobra gre? No nie bardzo. Zgadzam się, chociaz nie wiem, czy nie przegieli w druga strone, troche zbytnia obojetnosc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 432 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 (edytowane) Godzinę temu, Shen napisał: Jak rozwijacie staty? Ja dobiłem hp do 200, a tak to wszystko stamina, jak w soulsach stamina=życie Pierwsze co robię jak odkryję nowy skrawek mapy to szukam placówek NERO, żeby ulepszyć parametry postaci HP i skupienie mam prawie na max, staminę nabitą tak w 50%. Na hardzie zbyt szybko się ginie, więc trzeba trochę inwestować w zdrowie, z kolei kombo slow-motion + dobra snajpa błyskawicznie pomaga rozprawić się z "żywymi" przeciwnikami. 10 godzin temu, Fanek napisał: Gram i gram i nie widać za bardzo progressu w fabule, zbierałem teraz lawende, kiedy coś się mocniej ruszy? jakieś 15h dopiero pewnie btw ogólnie dobre kabarety są z hordą, na razie spotkałem max taką grupke 100 frików, idziesz sobie spokojnie lasem a tu yeb zaraz zawracasz w drugą stronę i taka banda za tobą Gra piekielnie wolno się rozkręca i jak najbardziej można to uznać za wadę, ale wydaje mi się, że chyba takie było zamierzenie twórców. Te wszystkie retrospekcje, dialogi z innymi postaciami, wspólne uczestniczenie w misjach, powolne rozwijanie relacji między nimi ma na celu lepsze poznanie bohaterów i zżycie się z nimi, gdyby gra trwała 10 godzin to byłoby za krótko żeby wystarczająco zrozumieć ich motywacje czy ich polubić. Ofkors nie zmienia to faktu, że przez bardzo długi czas dzieje się bardzo niewiele, a dłużyzny są wręcz przegięte (mowa cały czas o fabule, gameplay jest spoko). Dla mnie gra tak naprawdę zaczęła się robić ciekawa dopiero po odkryciu południowej części mapy, czyli po... jakichś 30 godzinach? Tylko, że ja robię wszystkie zadania poboczne, więc normalnie można tam dojść pewnie w 20 h. I jedno muszę przyznać: Days Gone ma jedno z najlepszych love-story w grach wideo. Nie mówię kto, gdzie i z kim, żeby za dużo nie zdradzać w każdym razie zaskoczyło mnie to jak dobrze, w miarę wiarygodnie i bez przesadnej ckliwości rodem z japońskich erpegów przedstawiono ten wątek. Do końca gry dużo już mi raczej nie zostało, więc na dniach spiszę ogólne wrażenia. Edytowane 3 maja 2019 przez Josh 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Faka 3 983 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Hard poziom taki ciężki, no nie wiem. Dla mnie to taki ukryty normal, no nie czuję tego, żeby się stresował. Także duże nadzieję pokładam na patch z survival czy co tam było. Póki co bieda poziom, latam z 200 hp i większość skupienie/stamina. Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 432 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Nie, nie chodzi mi o to że hard jest jakiś specjalnie trudny, tyle tylko że pasek HP spada zbyt szybko, zwłaszcza na początku bez dopałek, dlatego zgony jeżeli już są to na ogół wynikają z głupich błędów lub chwili nieuwagi (np. podczas walki z niedźwiedziem lub jeżeli otoczą cię zarażeni), a zwiększenie HP do maksymalnego stopnia znacznie zmniejsza ryzyko takich sytuacji. Z kolei kondycha nie wydaje mi się aż tak ważna i pomaga głównie podczas walk z hordami, dlatego raczej ją zlewam. Na pewno twórcy przesadzili z mocną broni, taki Thompson zabija każdego zombie... jednym strzałem, że o nowszych snajperkach czy mocy granatów nie wspomnę. W późniejszej fazie gry kiedy postać jest już dosyć mocno OP można się poczuć jak na jakimś God-mode xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Pograłem dwie godziny i muszę przyznać, że ta gierka ma fajny klimat. Kojarzy mi się z TWD i graficznie jest bardzo spoko. Jedynie klatkaż wydaje się problematyczny ale póki co DG zapowiada się na solidny open-world z zombie. Dla mnie to zwyczajne zombiaki a nie żadne Świry xD Cytuj Odnośnik do komentarza
II KoBik II 2 635 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Ja to w tej grze dałbym Daryla z facjatą i zrobił solidne TWD właśnie 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 620 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 2 godziny temu, Josh napisał: Na pewno twórcy przesadzili z mocną broni, taki Thompson zabija każdego zombie... jednym strzałem, że o nowszych snajperkach czy mocy granatów nie wspomnę. W późniejszej fazie gry kiedy postać jest już dosyć mocno OP można się poczuć jak na jakimś God-mode xD Na początku są słabe, pozniej przegiete, ale podobnie mialem w Horizon jak juz sie człowiek uzbroił. Kilka wabików, karabin i kosisz horde jak zboze. Godzinę temu, Nemesis napisał: Dla mnie to zwyczajne zombiaki a nie żadne Świry xD Mozesz sobie tak uwazac, ale ci ludzie nadal żyją, tylko dostali jakiejs zmutowanej wscieklizny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 A który poziom masz tego obozu? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 5 minut temu, HiS napisał: Mam obozy na 2 poziomie HS i Copelanda. W HS nie ma modyfikacji motocyklu a u Cope'a nie mozna kupowac broni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sep 1 619 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Obóz u Copelanda wreszcie na drugim poziomie więc motor dopakowany na ten moment najlepiej jak się da. No i fajnie że to jak go sobie odpicujemy, tak pojawia się w menu startowym gry. Naprawdę dobrze się w to gra, po ponad 15 godzinach jakie spędziłem zero znużenia i ciągle syndrom jeszcze jednej misji. Próbowałem zmierzyć się z hordą ale to jeszcze nie czas, za słaba broń i umiejętności, ale jeszcze dorwę je wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrekP 1 727 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 U mnie motor póki co wygląda tak: Prawie jak Daryl, tylko morda trochę niepodobna i inna kusza 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
da$io 110 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Czasem odnoszę wrażenie, że w grze system obrażeń jest na zasadzie: do 10 metrów "one hit" a powyżej "sto i więcej hitów". Bugi też całkiem śmieszne, szczególnie znikające obiekty. Czaję się w krzakach a tam dwa zombiaki odwracam się sprawdzić gdzie motor no i z dwóch zombiaków robi się dwadzieścia. Niezły ten UE4, taki nie za bardzo nowoczesny. Jeśli chodzi o fabułę to Deacon ma fajnego kumpla, lebiega 1/3 gry leży i choruje. Tak szczerze to już mu chyba nie podam kolejnej porcji leków. Można go zostawić w diabły? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 432 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Godzinę temu, da$io napisał: Czasem odnoszę wrażenie, że w grze system obrażeń jest na zasadzie: do 10 metrów "one hit" a powyżej "sto i więcej hitów". Bugi też całkiem śmieszne, szczególnie znikające obiekty. Czaję się w krzakach a tam dwa zombiaki odwracam się sprawdzić gdzie motor no i z dwóch zombiaków robi się dwadzieścia. Mniejsza z bugami czy detekcją obrażeń, IMO najgorsza z całej gry jest SI. Przeciwnicy są strasznie tępi, często można im przebiegać przed samym ryjem, a oni nie wiedzą co się dzieje, z kolei jak odbiegniesz na kilka metrów to zaczynają się gubić jak dzieci we mgle. I nie mam tu na myśli tylko Świrusów, ale też zwykłych ludzi. Ci drudzy na dodatek szarżują jak gamonie i sami wpadają nam pod lufę Cytuj Odnośnik do komentarza
GSPdibbler 171 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Godzinę temu, da$io napisał: Czasem odnoszę wrażenie, że w grze system obrażeń jest na zasadzie: do 10 metrów "one hit" a powyżej "sto i więcej hitów". Bugi też całkiem śmieszne, szczególnie znikające obiekty. Czaję się w krzakach a tam dwa zombiaki odwracam się sprawdzić gdzie motor no i z dwóch zombiaków robi się dwadzieścia. Niezły ten UE4, taki nie za bardzo nowoczesny. Jeśli chodzi o fabułę to Deacon ma fajnego kumpla, lebiega 1/3 gry leży i choruje. Tak szczerze to już mu chyba nie podam kolejnej porcji leków. Można go zostawić w diabły Cytuj Odnośnik do komentarza
Andrew21 856 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 (edytowane) Fajna mini recka days gone Edytowane 3 maja 2019 przez Andrew21 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Dziki zachod z motocyklami? A jeszcze jak. Repeater w lapskach i rewolwer w kaburze. Dobrze ze przez cala gre nie jestesmy zmuszani do noszenia broni bialej i specjalnej na plecach, dzieki temu mozna wygladac jak czlowiek a nie jak jakas przenosna zbrojownia. 3 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 (edytowane) jestem tu, w koncu cos sie ruszylo z fabula, pierwsze skojarzenie SoA jak chuy Edytowane 3 maja 2019 przez Fanek Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 620 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Fabuła jest dobra, im dalej tym lepiej. Obstawiam, że wiekszosc recenzentow nie przeszła nawet połowy gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 Cos mi sie wydaje ze jestem juz na samiutkim koncu, szkoda kurcze, gra sie wysmienicie a wiekszosc rzeczy juz zrobiona :< Ale raczej nie sprzedaje, na pewno w to jeszcze pykne jak DLC powychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 462 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 2 godziny temu, Bansai napisał: Dziki zachod z motocyklami? A jeszcze jak. Repeater w lapskach i rewolwer w kaburze. Mi Days Gone nawet bez tych giwer przywodzi na myśl Dziki Zachód. Jest w tym świecie coś z RDRII, konstrukcja misji, fajny bohater, muzyka, ta jazda motocyklem po bezdrożach... 4 godziny temu, Andrew21 napisał: Fajna mini recka days gone Podobnie jak Bluber zastanawiam się, czy Ty w to w ogóle grałeś, czy tylko tak sobie wchodzisz tu wrzucić wyniki sprzedaży, albo jakąś reckę. Masz jakieś swoje wrażenia, czy nie bardzo? 1 godzinę temu, Shen napisał: Fabuła jest dobra, im dalej tym lepiej. Obstawiam, że wiekszosc recenzentow nie przeszła nawet połowy gry. Mam bardzo podobne wrażenie. Właśnie miałem pewne istotne wydarzenie w Lost Lake z udziałem "Carlosa" i co chwila odpalam kolejną misję, żeby dowiedzieć się, co będzie dalej. W ogóle fajnych postaci jest tu całkiem sporo - Iron Mike, Skizzo (nienawidzę typa), Rikki, Tucker, ta młoda Lisa (bardzo fajny wątek), no i oczywiście Boozer - jest co śledzić i co obserwować, komu kibicować itp. Fabuła nie jest odkrywcza, ale to że jest skonstruowana tak a nie inaczej, sprawia że całość jest bardzo fajnie dawkowana i układa się interesującą całość krok po kroku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Josh 4 432 Opublikowano 3 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2019 U mnie też prawie endgame - postać doładowana na max, robię ostatnie misje poboczne oraz hordy i lecę z zakończeniem. Potwierdzam, że im dalej tym lepiej. Oceny typu 3/10 czy 5/10? Polecam włożyć między bajki, dla mnie gierka jest co najmniej na bardzo solidne 7+/10. Żaden IMO hit, bardzo długo się rozkręca, jest piekielnie repetytywne i zalatuje Ubirakiem, jednak nawet mimo tych wszystkich wad gra się w to naprawdę przyjemnie. Dobry post-apo klimacik, całkiem fajne postacie, długa kampania i niezła żywotność, a samo strzelanie oraz eksploracja po prostu wciągają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 4 maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2019 2 godziny temu, Wredny napisał: Mam bardzo podobne wrażenie. Właśnie miałem pewne istotne wydarzenie w Lost Lake z udziałem "Carlosa" i co chwila odpalam kolejną misję, żeby dowiedzieć się, co będzie dalej. W ogóle fajnych postaci jest tu całkiem sporo - Iron Mike, Skizzo (nienawidzę typa), Rikki, Tucker, ta młoda Lisa (bardzo fajny wątek), no i oczywiście Boozer - jest co śledzić i co obserwować, komu kibicować itp. Fabuła nie jest odkrywcza, ale to że jest skonstruowana tak a nie inaczej, sprawia że całość jest bardzo fajnie dawkowana i układa się interesującą całość krok po kroku. Doda jeszcze tak z 3 fajne postacie. Widac ze osoba/y odpowiedzalna/e za najwazniejsze decyzje ogladala/y SoA. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.