Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za głośnikami trzeba się rozglądać, czasami są 3 a są punkty gdzie jest ich więcej, nawet 5 czy 6. Oczywiście wszystkie najlepiej znaleźć (rzucają się w oczy przez czerwone kabelki) i zneutralizować przed uruchomieniem generatora, czy to przez odcięcie nożem, czy zestrzelenie. Jak odpalisz generator i głośniki się włączą to ikonki na mapie pokazują skąd dźwięk dochodzi więc możesz się połapać który głośnik przegapiłeś, wtedy wyłącz generator odczekaj aż się uspokoi i dezaktywuj pozostałe głośniki.

Żeby znaleźć wszystkie od razu najwygodniej prześledzić dokąd prowadzą przewody od generatora, bo tylko od niego idzie zasilanie do głośników.

Opublikowano

No właśnie gdzieś mi jeden umknął bo chyba 4 lub 5 zdemolowałem. Ale jak się już zlecieli całą bandą to nie było szans się tam zbliżyć, jak się dobrze zaczaję to wrócę wyłączyć bo już iniektor zabrałem. Ale tam horda hopsa, a jestem jeszcze za słaby żeby z nimi tak wejść w walkę :)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.02.2020 o 15:38, Wredny napisał:

No jest, tak jak tutaj angielski - wiesz o co chodzi, nie berionuj :oh_you:

 

Co to znaczy? Nie wiem czy mam się już obrażać czy jeszcze nie.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Właśnie obejrzałem napisy końcowe i mogę powiedzieć jedno: krytycy mogą possać za te szkody które wyrządzili Days Gone na premierę.

 

Gra jest wspaniała, wciągnęła mnie jak mało która i czuję pustkę po jej skończeniu.

Wspaniały klimat i kreacja świata, zapadające w pamięć i żywe postaci (zwłaszcza Deacon, Boozer, Rikki <3, szajbnięty dowódca itd). Muzyka która towarzyszy nam w czasie gry (szczególnie podczas pierwszej dalszej wyprawy z Boozerem) to majstersztyk.

Gameplay mimo pewnych niedociągnięć dostarcza ogromnej frajdy, za sprawą świetnego motywu jazdy i ulepszania motoru, zbierania i craftowania sprzętu, niezłego gunplayu no i przede wszystkim żyjącego świata. Sprowadzanie zarażonych na obozy wroga, walka z hordami, czyszczenie gniazd i skradanie się po lasach to czyste złoto.

 

Czy gra ma problemy? No ma, ale większość z nich zrzucam po prostu na karby zmierzchu generacji i ograniczeń sprzętowych. Z poważniejszych problemów jest szwankujące AI, czasami widoczny popup (parę razy nie załadowały mi się jakieś obiekty), klika razy też zapadli się pod ziemię wrogowie. No i gdyby gra śmigała w 60fps... Nie wiem ile klatek trzyma gra w końcowej fazie rozgrywki, ale musiałem robić przerwy po ok 1,5h grania bo oczy zaczynały wysiadać od tego smużenia. Może to kwestia zastosowanego motion bluru, a po części też moje stare spracowane oczy.

 

Biorę się za platynkę i wyzwania, a potem czekam z niecierpliwością na Days Gone 2.

 

Jeśli ktoś lubi Tlou lub klimaty post apo / zombie to brać bez zastanawiania. Yebać recenzentów maczetami.

  • Plusik 3
  • Lubię! 2
Opublikowano
Godzinę temu, smoo napisał:

. Nie wiem ile klatek trzyma gra w końcowej fazie rozgrywki, ale musiałem robić przerwy po ok 1,5h grania bo oczy zaczynały wysiadać od tego smużenia. Może to kwestia zastosowanego motion bluru, a po części też moje stare spracowane oczy.

Jazda na full ulepszonym motorku z nitro potrafi sprawić, że gra mocno zwalnia. No ale cóż, chyba jutro odpalę znowu^^

Opublikowano
3 godziny temu, smoo napisał:

Gra jest wspaniała, (...) zapadające w pamięć i żywe postaci (...)

Czy gra ma problemy? No ma, ale większość z nich zrzucam po prostu na karby zmierzchu generacji i ograniczeń sprzętowych. (...)

 

Typowy średniak, a nie wspaniała gra. Sztucznie rozwleczona na dodatek.

 

Postaci są antypatyczne, tępe, dokonują nielogicznych decyzji, brakuje im charyzmy.

 

Animacja rwie nie przez ograniczenia sprzętowe tylko kiepski kod. Nie wiem co się dzieje na 7 mapach, ale są wczytywane wszystkie na raz, co już jest bezsensowne. Gra potrafi wyświetlić animowaną dobrą setkę umarlaków, a jednocześnie przycinać jadąc na motorze po pustkowiu...

  • beka z typa 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, Berion napisał:

Postaci są antypatyczne, tępe, dokonują nielogicznych decyzji, brakuje im charyzmy.

Oj, Babcia Tucker ma charyzmę, zresztą ekipa z DG jest wyrazista i nowe postaci wnoszą coś do gry. Wątek Boozera świetnie poprowadzony moim zdaniem

Spoiler

Historia kalectwa, załamka, alkoholizm, później proteza, pieseł i BOOM na koniec.  W dodatku policzek w twarz dla darwinistów, to przecież potężnie zbudowany mężczyzna, a potrzebuje pomocy i sam sobie nie poradzi.

 

Obozy też są inne, obóz Copelanda to dokładna odwrotność wojskowego.

26 minut temu, Berion napisał:

 Sztucznie rozwleczona na dodatek.

Nie sądzę, fabuła już od początku jest ciekawa, w dodatku kolejne wątki dochodzą w trakcie gry i nie są porzucone przez scenarzystów po chwili, żeby odbębnić w reckach, że gra nie jest monotonna, tylko są prowadzone do intrygującego True Endingu.

Edytowane przez aph
Opublikowano
11 godzin temu, Figaro napisał:

 

smoo jakie lubisz seriale i filmy?

 

Już nie pamiętam kiedy ostatnio oglądałem jakiś nowy film czy serial, po prostu brak czasu... A dlaczego pytasz?

 

8 godzin temu, Berion napisał:

 

Animacja rwie nie przez ograniczenia sprzętowe tylko kiepski kod. Nie wiem co się dzieje na 7 mapach, ale są wczytywane wszystkie na raz, co już jest bezsensowne. Gra potrafi wyświetlić animowaną dobrą setkę umarlaków, a jednocześnie przycinać jadąc na motorze po pustkowiu...

 

Jako takie spowolnienia czyli spadek fps do pułapu powiedzmy 10-15 fps raczej mi się nie zdarzały (może raz czy dwa przy doczytywaniu, nawet horda w tartaku nie sprawiałą problemów), ale wiem że na premierę były z tym problemy i jestem w stanie zrozumieć tą krytykę. Chodziło mi natomiast o to że gra średnio potrafi przez dłuższy czas chodzić pewnie w okolicach 20-25fps co w połączeniu z szybkimi ruchami kamery i motion blurem potrafi zmasakrować oczy i wywołać lekki ból głowy. Ale ja wychowywałem się na Quake granym w 120fps na 120hz monitorze crt, więc jestem bardzo wyczulony na takie rzeczy.

 

Opublikowano
20 minut temu, Schranz1985 napisał:

Pewnie grane na fat bylo cnie?

Na pro jest bardzo ok.

Nie zmienia to faktu, że gra jest technicznie niedopracowana z tego co pisaliście w tym temacie.

Gość Rozi
Opublikowano

Typowa ubigame połączona z sonytemplate.exe, graficznie przyjemna dla oka, ale ograniczenia programistyczne widać na każdym kroku (latarka xd), powtarzalność misji, wytrzymałem do drugiego obozu ludzi, którzy są głupsi niż Frosti. Może kiedyś dokończę. Może.

Opublikowano

Typowy Rozi.
Dla mnie gra chodzi normalnie i wyglada przepięknie.
Poza tym kilka bugów na krzyż na 80h gry które ani troche nie zepsuły mi zabawy.
W horizon też wpadłem w teksturę góry i co? Jaki to na wpływ na całość odbioru? Dla mnie żaden.
No i mam też porównanie fat vs pro bo grałem/patrzyłem sporo u kumpla zanim pożyczyłem.
Są gry które na fat mają tylko niższa rozdzialke vs pro a są też takie które działają widocznie słabiej.
I niestety days gone na fat dławi się zdecydowanie częściej i pewnie spadki fps są większe, do tego jeszcze popup...
Ja tam nigdy nie liczyłem klatek, robiąc 5h sesję jaki mi gra zgubi 5 klatek kilka razy to mnie to jakoś nie rusza.
A grę polecam każdemu fanowi tych klimatów.
Jak ktoś jest wrażliwy na fpsy(a jest tu kilku speców co widzą spadki z 30 na 28) to polecam poczekać na wsteczna ps5.
Tylko że z tego co czytam to fps nie jest problemem a to ze nie każdemu gra siadła.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

@smoo Nie gram w gry na premierę. Days Gone splatynowałem już po DLC czyli całkiem dojrzałej wersji. Spadki animacji są notoryczne.

 

@aph Ciekawa dla Ciebie, nieciekawa dla mnie. ;) Do tego liczne nudne reminiscencje, szczególnie te z lubą Deacona, wątki poprzeplatane jak spaghetti między sobą, brakuje w tym porządku. Większość misji to typowe open worldowe tzw. gównomisje, jedź do A, pogadaj z B, zabierz C.

 

@Schranz1985 Wsteczna nic nie zmieni w temacie wydajności bo to będzie wirtualizacja, a nie emulacja i nie wiemy jeszcze czy modeli PS4 Pro czy Fat/Slim.

Edytowane przez Berion
Opublikowano
1 godzinę temu, Berion napisał:

 

@aph Ciekawa dla Ciebie, nieciekawa dla mnie. ;) Do tego liczne nudne reminiscencje, szczególnie te z lubą Deacona, wątki poprzeplatane jak spaghetti między sobą, brakuje w tym porządku. Większość misji to typowe open worldowe tzw. gównomisje, jedź do A, pogadaj z B, zabierz C.

 

Kwestia gustu, jak tylko zauważyłem, że będzie sporo wątków, które do tego są rozwijane obok siebie to z miejsca +1 do oceny, lubię mieć poczucie, że gra skrywa przede mną sporo zawartości.

Misje to najzwyklejszy sandbox, bo to jest bezpieczny projekt, koła nie odkrywa ale gra się świetnie.

Gość Rozi
Opublikowano
20 minut temu, krupek napisał:

A jaka jest różnica między sandboxem a open worldem?

 

A w sensie, że na przykład GTA i Mafia.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...