Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No tutaj w większości pucharki zdobywa się po prostu przechodząc grę. Co ciekawe, wystarczy np. ubić tylko jedną horde, a akurat przydałby się jakiś trofik za wszystkie w drodze do platyny xD

Też nie lubię przekombinowanych pucharków i z reguły nie „robię” platyn, gdyż szkoda mi na to czasu. Tutaj jednak się zgodzę, hordy są symbolem i wizytówką Days Gone, tym co wyróżnia ten tytuł i do zdobycia platyny powinno być wymagane zneutralizowanie ich wszystkich.
  • Plusik 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wczoraj zacząłem grę na trudnym. Niby przeciwnicy zadają zauważalne obrażenia, ale np mam wrażenie, że surowców jest pod dostatkiem. 

 

Czym różnią się poziomy trudności? Nie chciałbym się wkurwiać, ale też nie chciałbym przelecieć gry jak przecinak. 

Opublikowano

Ogólnie im trudniej to mają więcej życia, więcej obrażeń zadają no i mniej zasobów. Na survivalu nie zaznacza jeszcze przedmiotów do podniesienia i wyłączony jest fast travel. Jak się chce platynę to najlepiej pierwsze przejście normal czy tam hard, zrobić wszystko, potem na New Game+ Survival II i lecisz.

  • Plusik 1
Opublikowano
7 godzin temu, triboy napisał:

Wczoraj zacząłem grę na trudnym. Niby przeciwnicy zadają zauważalne obrażenia, ale np mam wrażenie, że surowców jest pod dostatkiem. 

 

Czym różnią się poziomy trudności? Nie chciałbym się wkurwiać, ale też nie chciałbym przelecieć gry jak przecinak. 

Wydaje mi się, że głównie stopniem otrzymywania obrażeń, im wyższy poziom tylko więcej przeciwnicy zabierają HP, nie zauważyłem grając za pierwszym przejściem na normalnym aż później po ten najwyższy poziom (przetrwanie chyba się nazywa) żeby miały one jakikolwiek wpływ na ilość surowców, jest ich właśnie pod dostatkiem, szkoda, bo mogłoby być mniej. Dodatkowo na najwyższym poziomie nie możesz korzystać z szybkiej podróży i HUD wyświetla się tylko przy skanowaniu otoczenia.

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 13.08.2021 o 09:37, number_nine napisał:

 Byłem sceptycznie nastawiony do tej gry przez recenzje i ogólne postrzeganie tej gry jako średniaka. Wczoraj wbiłem platyne :dynia:

Wystarczylo wbić do tego tematu, zamiast sugerowac sie opiniami zblazowanych recenzentow:)

Opublikowano

Oprócz wydajności, to głównie poprawili sytuacje, w których blokował się progres misji. Rychło w czas. Akurat wczoraj miałem taką akcję 

Spoiler

Ratowałem tą młodą z miasteczka. Przy motocyklu wyskoczył niedźwiedź. Strzeliłem do niego kilka razy, a ten spierdolił z miasteczka...

I musiał być restart :/

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wspaniała gra! Grałem na slimce jakieś pół roku po premierze, bez praktycznie najmniejszych problemów. Raz zniknęła mi horda z tartaku, ale po chwili już wszystko było ok.

Najbardziej obawiałem się jazdy, nigdy w grach nie lubiłem jeździć na motorze obojętnie jaka by to gra nie była, a tu byłem na to skazany. Jednak po pierwszych metrach czułem, że będę zadowolony. Było wszystko czego potrzeba do dobrej nie rozciąganej na siłę zabawy. 

Może do końca nie jestem obiektywny, bo jak fan TWD, który dostał w jednej grze, hordy zombie, motor i kolesia z kuszą  :banderas:może narzekać.

  • Plusik 5
Opublikowano

Skończyłem właśnie na PS5 i gra w środku mnie mocno wymęczyła. Ten pracownik, który zgodził się na ciąg identycznych misji misji z helikopterem Nero w wątku głównym(!) powinien zostać zesłany do robienia crapów na smartfony. Jak można robić tą samą misję 8 razy? Takie rzeczy w 2019 roku to dla mnie amatorszczyzna. Dużo fedexowych questów w wątku głównym też osłabia, np. jedź po drożdże na drugi koniec mapy albo jedź po odtwarzacz mp3 dla lekarza, bo nudzi mu się w robocie, czekałem jeszcze żeby jakieś LGBT mi kazali jechać po dildo do jaskini świrusów. Takich nudnych głupot było więcej. Mówię o misjach koniecznych do skończenia gry, tych na żółto. 

 

Jednak jak się przez to przebrnie, to gra się całkiem przyjemnie. Motór i hordy robią robotę. Ja bym skrócił główną fabułę o 10 godzin i utrudnił trochę grę. W takim Dying Light czy nawet Dead Island czuć często napięcie podczas eksploracji a w Days Gone po paru godzinach jest już luźno i lekko. 

 

Horizona od Sony stawiam trochę wyżej, głównie ze epicką walkę, która cieszy do samego końca, ale obie gry to zbliżony poziom.

DG 7/10.

  • Plusik 1
Opublikowano

Misje z helikopterem Nero mają za zadanie wyjaśnić temat wirusa i mutacji - gadka naukowca z żołnierzem. Biorąc to pod uwagę to dobrze, że zrobili elementy skradankowe w różnych lokacjach niż gdyby było samo suche gadanie.
Analogicznie w Spidermanie musisz pobujać się na drugą stronę miasta przesłuchując porcji dialogów, która ruszy fabułę dalej.
Jak chciałbyś zaimplementować dialogi, które wyjaśniają historię w grze żeby było to dla Ciebie satysfakcjonujące ?

Opublikowano
16 godzin temu, giger_andrus napisał:

Jak chciałbyś zaimplementować dialogi, które wyjaśniają historię w grze żeby było to dla Ciebie satysfakcjonujące ?

Nie wiem, bo nudzą mnie już przegadane gry, po drugie nudzi mnie robienie tej samej, obrzydliwie nudnej misji skradanej 8 razy. Rozciąganie gry na siłę prawie zawsze szkodzi. Może po prostu jako misja poboczna.

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...