Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tam wyraźnie widzę literki "XP" :/

 

Ale z drugiej strony - motór wygląda fajnie, a sam wstępny preview z GI jest mocno pozytywny:

 

Cytat

Does the world really need another zombie game? That’s one of the many questions we had before heading to Sony Bend Studio’s offices in Oregon to check out Days Gone. After spending a couple of days playing the game and gaining a deeper understanding of what the studio is trying to accomplish, we came back with an enthusiastic yes. You face a massive undead threat, but they’re just part of the dangerous open-world ecology. Virtually everything in this dark vision of the Pacific Northwest wants to separate you from your life. Fortunately, you have the tools you need to survive – including your fully upgradable motorcycle.

In the June issue of Game Informer, we packed 14 pages with exclusive details and developer insight from that trip, including an extensive look at how Sony Bend is working to breathe life not only into the zombie apocalypse, but open-world games in general.

Sony has shown off Days Gone at E3 over the past couple of years, but we didn’t fully appreciate what Sony Bend is doing until after we played it ourselves. We learned more about the game’s biker protagonist, Deacon St. John, and his broken world – and experienced some of the brutal lengths he’s willing to go in order to keep his friends safe. We also have a better understanding of how exploration, story, and action interlock to tell what could be one of the genre’s most consistent narrative experiences.

 

Opublikowano

To że będą elementy rozwoju postaci to raczej norma - praktycznie każdy open-world teraz to ma. Ba! Nawet Kratos się temu nie oparł. Jeśli będzie to zrobione dobrze, a drzewko rozwoju da nam przemyślane skille i różnorodne opcje, w zależności od preferencji - jestem jak najbardziej ZA.
No i cieszy mnie, że oprócz eksploracji, dostaniemy podobno ciekawą postać i historię - właśnie takiej gry potrzebuję :)

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Trochę infosów - raczej nic szczególnego, choć np. fajnie że nie będzie ratowania świataw fabule. No i dużych miast to w sumie się nie spodziewałem. 

 

Cytat

- Been in development for five years
-More than 100 developers
-Picks up several years after a pandemic has ravaged the US.
-People infected by virus are simply called "infected" by NERO(National Response Organization)
-NERO operates 12 checkpoints for quarantining and processing people.
Deacon has a friend named Boozer
-Plot is about surviving, not finding a cure
-Stealing Boozer's stuff will make him upset, which will effect your relationship
-Five encampments in the world which Deacon goes between
-Have to clear out locations to unlock fast travel
-Weapons look worn down because of the rain
-Larger towns to explore
-Weapons lockers
-Deacon can scout camps with binoculars
-Deacon is the enforcer of a biker club called the Mongrels
-Bike is completely upgradeable with cosmetic upgrades such as paint jobs. Can increase fuel efficiency and durability
-Can ambush camps
-Shotguns, sniper rifles, molotov cocktails, pistols, LMGs
-Freaker-ear bounties, hunting animals, camps to clear
-Flashback missions where you learn about Deacon's past with Sarah
-Ambush camps are bad, encampments are good
- Ambush camps will attack you roadside(marauders)
-Freakers are drawn to dark places such as tunnels and will make nests
-Only way to clear freaker nests is via molotovs, gas cans, oil drums

 

Edytowane przez Cedric
  • Plusik 1
Opublikowano

Mi się podoba co czytam - dostane horizon na motorze i zombie zamiast maszyn. Dobrą ubi gierkę raz na rok z miłą chęcią przejdę.

  • Plusik 2
Opublikowano

Poza tym to byłaby idealna gra pod Battle Royale od Sony. Wiecie zastawianie pułapek, unikanie zombi, a przy okazji zabawa w chowanego z innymi graczami. Mnie to nie jara spacjalnie, ale w sumie byłbym ciekaw jakby to wyszło. Wątpię jednak żeby Bend się na to porywało - nawet już po premierze.

Opublikowano
17 minut temu, Cedric napisał:

Poza tym to byłaby idealna gra pod Battle Royale od Sony. Wiecie zastawianie pułapek, unikanie zombi, a przy okazji zabawa w chowanego z innymi graczami. Mnie to nie jara spacjalnie, ale w sumie byłbym ciekaw jakby to wyszło. Wątpię jednak żeby Bend się na to porywało - nawet już po premierze.

Idź sobie z tymi spleśniałymi gunwami jak battle royale.

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Widać, że Bend sobie pożyczyło silnik od Naughty Dog. Wszystko wygląda jak Uncharted z zombiakami, choć czasami mam wrażenie, że wszystkie obecne exy Sony lecą na silniku od psiaków.

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano
5 minut temu, MYSZa7 napisał:

Widać, że Bend sobie pożyczyło silnik od Naughty Dog. Wszystko wygląda jak Uncharted z zombiakami, choć czasami mam wrażenie, że wszystkie obecne exy Sony lecą na silniku od psiaków.

Days Gonw dziala na UE4

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

WIncyj gameplayu:

 

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2018/05/08/how-days-gone-hopes-to-win-over-skeptics.aspx

 

  • będą quest markery na ekranie, ale chyba tylko jeżeli oznaczymy jakiś punkt na mapie
  • grafika na zbliżeniach bardzo ładna choć nie wszędzie wygląda to jeszcze równo
  • animacja i fizyka miejscami wygląda dość nienaturalnie -  to gameplay z alphy więc to jeszcze może się zmienić
  • będą bunkry do przeczeszywania
  • może się schować przed zombiakami do śmietnika
  • motorek i model jazdy wyglądają fajniusio
  • HUD nieco staromodny, ale dla mnie spoko. Mapka nie wygląda na zawaloną gównem

 

Plus nieco nowego info:

Cytat

-Freaker-ear bounties, hunting animals, camps to clear
-Flashback missions where you learn about Deacon's past with Sarah
-Ambush camps are bad, encampments are good
- Ambush camps will attack you roadside(marauders)
-Freakers are drawn to dark places such as tunnels and will make nests
-Only way to clear freaker nests is via molotovs, gas cans, oil drums
-Deacon has "survival vision" which highlights items of interest, can be upgraded to highlight enemies
-Deacons stamina, health, time slowdown are upgradable
-Radio towers that you can climb
-No fetch quests or time trials, everything has context
-Hordes are scattered throughout the world.
-300 zombie hoard is a "baby hoard" , E3 2016 demo had 500
-Hordes need to eat, sleep, and drink. Travel in groups. NERO mass grave was where they were in demo

 

Edytowane przez Cedric
  • Plusik 1
Opublikowano

Łooo panie. Ten gameplay z linku od Cedrica zrobił mi dobrze :)
Tzn, nie żeby musiał, bo i tak już gameplaye widziałem, więc hajp wciąż jest u mnie obecny (tak to u mnie działa - musi być gameplay, inaczej nie jaram się gierką - sorry R*).
Tak jak ktoś wcześniej pisał - jak będzie Horizon na motocyklu i zombiakami to już jest zayebiście - wygląda to świetnie, choć Deacon na razie śmiesznie biega :)
W każdym fragment, gdzie sobie jechali we dwóch przypominał mi RDR - tyle że tutaj mamy "konie mechaniczne" :)

Opublikowano

Nie moge się doczekać tego momentu gdy wszyscy zdrowo podjarani będa kupowac, a gwardia smutasów kupi po  3 dniach, i będą się gonić kto pierwszy wystawi na pchli :) i to przymuszone granie 10h  z rzędu.

 

  • Haha 1
Opublikowano

Ja się nie dziwie ze grafika poszła ostro w dół, z tego co słyszałem to gra głównie zaliczyła mega obsuwe przez fakt, że po prostu chodziła tragicznie.

Btw. "Survival vision" XDDDD i znowu wiedźminski zmysł w zdałnionym wydaniu.

Gość Rozi
Opublikowano

Wygląda jak większość gier AAA - drzewko rozwoju, za(pipi)any wszystkim co możliwe HUD, markery, znaczniki, kompasy, punkty doświadczenia, pewnie będzie handlarz, będzie ulepszanie broni, crafting. Wiecie jak wygląda? CHUJOWO. God of War tego nie uniknął, Spider-man tego nie uniknie, każda gra musi to teraz mieć. Znowu będzie tasowanko, a potem zejście na ziemię, bo wszystko to już było. 

Opublikowano
52 minuty temu, Shen napisał:

Nie jestem wielkim fanem sandboxow, ale marzyłem od dawna o gta z zombie, łykam na premiere jak młody pelikan.

To samo u mnie. Lubie rozpyerdalać zombiaki na milion kawałków z gnashera nic na to nie poradze. 

  • Dzięki 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Rozi napisał:

Wygląda jak większość gier AAA - drzewko rozwoju, za(pipi)any wszystkim co możliwe HUD, markery, znaczniki, kompasy, punkty doświadczenia, pewnie będzie handlarz, będzie ulepszanie broni, crafting. Wiecie jak wygląda? CHUJOWO. God of War tego nie uniknął, Spider-man tego nie uniknie, każda gra musi to teraz mieć. Znowu będzie tasowanko, a potem zejście na ziemię, bo wszystko to już było. 


Ale jak to wszystko będzie w RDRII to sam będziesz się tasował... :reggie:
Bez sensu są takie jazdy, że "wszystko to już było" - i co z tego, jeśli całość będzie zayebista? Co to jest jakiś konkurs na oryginalność, czy gra, która ma się podobać wielu osobom i sprzedać?

Gość Rozi
Opublikowano
7 godzin temu, Wredny napisał:

czy gra, która ma się podobać wielu osobom i sprzedać?

Najbardziej kancerogenne słowa, jakie usłyszałem od gracza. Przepraszam, "gracza".

Opublikowano

To sekundowe zlepki gameplayu bez ładu i składu, lepiej by zrobili jakby tego w ogóle nie pokazywali, a jakiś choćby 2 minutowy urywek.

Przypomnijcie sobie poprzednie i np. interakcje z otoczeniem - piła w stodole.

Te znaczki XP też przemilcze, pewnie będzie to można wyłączyć

Gość _Be_
Opublikowano

ojej a kto panu tutaj tak spier.dolił? no strasznie na pierwszy rzut oka grafika poleciała pod nóż

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...