Square 8 711 Opublikowano 12 maja 2018 Opublikowano 12 maja 2018 Patrząc na możliwości Horizon i GoW w tej kwestii można spokojnie założyć, że w pełni customizowany HUD będzie i tu. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 12 maja 2018 Opublikowano 12 maja 2018 Tylko ze na spokojnie tez zakładaliśmy zmianę poziomu trudności, a zostało potwierdzone ze nie ma czegoś takiego i jest jeden dla wszytskich wiec tu może być różnie Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 12 maja 2018 Opublikowano 12 maja 2018 Ja tak nie zakładałem W takim GTA też nie masz wyboru poziomu trudności. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 maja 2018 Opublikowano 12 maja 2018 (edytowane) 20 minut temu, Square napisał: Ja tak nie zakładałem W takim GTA też nie masz wyboru poziomu trudności. W Horizon można wyłączyć lokalizator celu z licznikiem metrów i nadal sensownie orientować co do kierunku celu? Bo ani w W3 ani MGSV, pomimo tej słynnej customizacji w opcjach; albo jest to niemożliwe, albo gra zmusza do przerywania rozgrywki i wchodzenia w ekran z mapą. Fajnie że jest minimapka. Możliwe, że licznik się wyrzuci, bez szkody dla rogrywki, no ale to takie pierwsze 3 przykłady z brzegu, gdzie bogata customizacja huda nie łata z automatu źle zaprojektowanego game designu. Edytowane 12 maja 2018 przez nobody 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 12 maja 2018 Opublikowano 12 maja 2018 4 minuty temu, nobody napisał: W Horizon można wyłączyć lokalizator celu z licznikiem metrów i nadal sensownie orientować co do kierunku celu? Bo ani w W3 ani MGSV, pomimo tej słynnej customizacji w opcjach; albo jest to niemożliwe, albo gra zmusza do przerywania rozgrywki i wchodzenia w ekran z mapą. Ciężko powiedzieć, bo po kilkuset godzinach gry znam ten świat na pamięć. Na pewno po wyłączeniu/ukryciu wszystkiego nie trzeba się martwić przerywaniem rozgrywki poprzez wchodzenie do menu, bo jest ustawienie, że po dotknięciu touchpada pojawiają się wybrane elementy HUDa. Tak samo jest w God of War. Ogólnie to ciężko zrobić open world, do którego eksploracji nie potrzeba mapy/kompasu. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 maja 2018 Opublikowano 12 maja 2018 Co innego kompas lub minimapka w stylu tej z GTA/RDR, a co innego lokalizator dokładnie odmierzający kierunek wraz z odległością. Strasznie psuje to przyjemność płynącą z odkrywania otwartego świata, kiedy od początku wiadomo jaka dzieli nas od celu wędrówki dokładna odległość. Nie powinno być tutaj żadnej konieczności podglądania elementów huda. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 13 maja 2018 Opublikowano 13 maja 2018 kierunek z odległościa to nic, większość gier pokazuje nam teraz kierunek do czekpointa trasy jaka mamy podążać do celu (jak w nowym gowie np) przez co juz calkiem wylaczamy myslenie jaka trase mamy obrać choc gow to nie open world wiec tam to nie przeszkadza Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 13 maja 2018 Opublikowano 13 maja 2018 Jak czytam wasza dyskusje to przypomina mi się Morrowind i teksty typu "na północy jest jaskinia a w niej książka, przynieś mi ja", i hói szukaj xD Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 13 maja 2018 Opublikowano 13 maja 2018 (edytowane) Jesli level design jest dobrze zrobiony, to nawet znalezienie jaskinki z ksiazka na polnocy nie powinno byc problemem. Generalnie tak jak nobody pisze, hud jest zwiazany z calym projektem gry i dobrze zaprojektowany swiat gry ktory jesteksplorowany "naturalnie" jest znacznie trudniejszy do wykonania, przez co chyba coraz wiecej gier idzie na latwizne, wybierajac ta prostsza droge i wstawiajac znacznik odliczajacy metry na srodku ekranu. Square napisal ze ciezko zrobic open worlda do ktorego nie potrzeba mapy/kompasu. Ale ostatnio wyszla taka jedna gra open world bez HUDu ale swietnie zaprojektowana, gdzie nauka nawigacji jest integralnym elementem.gry. Wiec nawet dzisiaj sie da to zrobić, jesli wlozy sie odpowiednio duzo pracy Edytowane 14 maja 2018 przez oni Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 14 maja 2018 Opublikowano 14 maja 2018 W dniu 12.05.2018 o 00:10, Qbon napisał: Mnie tam gra siedzi niesamowicie i razem z The last of us 2 jest najbardziej przeze mnie wyczekiwaną. Podobny klimat ale w otwartym świecie, czekałem na coś takiego po The last of us, było Dying light i tyle, z tym ,ze to FPP a bekowych popierdółek typu Dead rising nie liczę. Wydaje się w sumie, że trochę się wzorowali na postaci z The walking dead, Darylu, motocykl, tropienie, ta kusza. Może przypadek ale zapowiada się mega mimo pewnej odtwórczości. Liczę na początek 2019 roku a gdzieś w maju na The last of us 2. State of Decay nie istnieje w twoim świecie c'nie? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 maja 2018 Opublikowano 14 maja 2018 Dziś też ma być coś nowego, zostawie lina http://www.gameinformer.com/p/daysgone.aspx Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 20 minut z dużą ilością zombie http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2018/05/16/days-gones-horde-vs-game-informer.aspx Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 Ja wiem że to alfa ale to co wkleił Yeti to absolutnie wszystko źle wygląda: postać w ogóle praktycznie nie reaguje na zombiaki i ich ciosy, rzucanie granatów to jakiś żart - co on pizga bronią wybuchową czy serwuje szampana? Plus zachowanie zombie - jak bym widział RE2 z PSX'a . Strzelanie z tej broni i jej dźwięk to imo dno, bohater biega jak dałn, broń też nie lepiej trzyma (jak by miał rękę w gipsie), te 20xp jak nie da rady wyłączyć to będzie fail nad faile. Wybuchy ciągle takie same i bez pałera. Albo jak koleś się podpalił - zero wrażenia na postaci. Czy za zgon nie ma żadnej kary? Ten "model jazdy" na ciężkim motorze w terenie też nie za ciekawy... Serio można bez konsekwencji powtarzać zadanie? Napalony byłem po pierwszym pokazie ale to co teraz serwują to wygląda naprawdę źle. Obym się mylił i oby to wszystko poprawili. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 Obejrzałem ze 4 minuty i nie widzę tam nic złego. Gościu od początku mówi, że ten napisa "Alpha Gameplay" jest tam nie bez powodu - to podobno barddzo wczesny build, więc kwestiami technicznymi, czy detekcją kolizji mamy się nie przejmować. O słynnych "20xp" też się wypowiedział, że jak najbardziej da się to wyłączyć. No i kuźwa, nawet w tym stanie, graficznie czy pod względem animacji (nawet z tym koślawym bieganiem) i tak prezentuje się lepiej niż pewien inny zombie tytuł, który niedługo ma premierę 1 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 Tobie to by wszystko mogli sprzedać 1 Cytuj
Qbon 369 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 W dniu 14.05.2018 o 10:36, _Be_ napisał: State of Decay nie istnieje w twoim świecie c'nie? W jedynkę grałem trochę dawno temu jeszcze na x 360 i mi nie podeszła. Co do dwójki to istniała w moim świecie do momentu ujrzenia pierwszych materiałów z rozgrywki i poczytaniu o tym czym ta gra ma być. No niestety nie przemawia to do mnie, gra jest bardziej nastawiona na co op niż fabułę a dla mnie to drugie jest dużo ważniejsze i bardzo się cieszę, że w Days Gone nie będzie żadnego sieciowego badziewia. Podejrzewam, że SoD2 będzie tak samo "ciekawe" dla singlowców jak takie Wildlands, ale w grupie ze znajomymi jak ktoś lubi to na pewno spełni swoje zadanie. Kwestie techniczne już pomijam, bo to jest na drugim planie ale tutaj State od decay 2 wygląda jak gra z poprzedniej generacji przy DG nawet w wersji alpha a gra debiutuje we wczesnym 2019 więc jeszcze kwestie techniczne i tak poprawią, bo cała reszta jest już zapewne ukończona i teraz przez ten czas będą tylko szlifować. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 Dobry gameplay ma się o tyle lepiej od fabuły, że broni się po latach, a w grach stricte fabularnych spoiler potrafi zepsuć całą zabawę z gry. Takie gry mają też największe replayability. Ogólnie mówiąc dobry gameplay >> śmieszne historyjki. Cytuj
Qbon 369 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 10 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Dobry gameplay ma się o tyle lepiej od fabuły, że broni się po latach, a w grach stricte fabularnych spoiler potrafi zepsuć całą zabawę z gry. Takie gry mają też największe replayability. Ogólnie mówiąc dobry gameplay >> śmieszne historyjki. Cóż.... co kto lubi. Sam dobry gameplay bez fabuły jak dla mnie kładzie grę od razu na starcie. Poza tym jedno nie musi wykluczać drugiego, może być i dobry gameplay i ciekawa fabuła w jednym tytule i daleko nie muszę sięgać pamięcią, bo taki jest wydany niedawno God of War. Dobry gameplay bez ciekawej historii potrafi zanudzić po kilku godzinach. DG póki co się zapowiada, że ma i fajny gameplay i jest przy tym nastawiony na fabułę, chociaż to i tak będzie taki przedsmak przed The last of Us: Part II. Ciekawą fabułę wspomina się po latach i również wraca do takich gier. Ale tak jak napisałem, co kto lubi. Jedni lubią bieganie po mapie w coopie, inni wolą poznawać historię w grach. 2 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Nowe video tym razem z hordą 300 freakersów. Bardziej to chyba benchmark http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2018/05/16/days-gones-horde-vs-game-informer.aspx Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Takie trochę meh, gra idealna na sezon ogórkowy jak nie ma w co grać. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 15 godzin temu, Kyo napisał: Ja wiem że to alfa ale to co wkleił Yeti to absolutnie wszystko źle wygląda: postać w ogóle praktycznie nie reaguje na zombiaki i ich ciosy, rzucanie granatów to jakiś żart - co on pizga bronią wybuchową czy serwuje szampana? Plus zachowanie zombie - jak bym widział RE2 z PSX'a . Strzelanie z tej broni i jej dźwięk to imo dno, bohater biega jak dałn, broń też nie lepiej trzyma (jak by miał rękę w gipsie), te 20xp jak nie da rady wyłączyć to będzie fail nad faile. Wybuchy ciągle takie same i bez pałera. Albo jak koleś się podpalił - zero wrażenia na postaci. Czy za zgon nie ma żadnej kary? Ten "model jazdy" na ciężkim motorze w terenie też nie za ciekawy... Serio można bez konsekwencji powtarzać zadanie? Napalony byłem po pierwszym pokazie ale to co teraz serwują to wygląda naprawdę źle. Obym się mylił i oby to wszystko poprawili. Popieram. O ile zawsze byłem sceptyczny co do tej gry nawet po pierwszych pokazach, który wygladały miliard razy lepiej niż to (bo znów podejście cinematic doświadczenia) ale teraz to już w ogóle wygląda jak kaplica. Jeszcze te zwalnianie czasu podczas strzelania, co to jest? Ludzie serio są mają trudności w grach i nie umieją strzelać już bez jakichś handicapów? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Czy w którymś materiale Gameinformer była wzmianka z jakiego buildu mają te materiały? Najnowszy czy jakiś stary? ten Alpha Gameplay jest ciągle zastanawiający, a same shadery wyglądają jakby były poucinane Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 nie wiem czemu oni to pokazują, wyglada strasznie biednie, premiera za rok a ci pokazuja gierke na prawo i lewo jakby starali sie o kase z kickstartera proponuje zm i szlifowac zamiast pokazywac jakies dropiace pre alphy Cytuj
Gość suteq Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 18 godzin temu, Wredny napisał: Obejrzałem ze 4 minuty i nie widzę tam nic złego. Gościu od początku mówi, że ten napisa "Alpha Gameplay" jest tam nie bez powodu - to podobno barddzo wczesny build, więc kwestiami technicznymi, czy detekcją kolizji mamy się nie przejmować. O słynnych "20xp" też się wypowiedział, że jak najbardziej da się to wyłączyć. No i kuźwa, nawet w tym stanie, graficznie czy pod względem animacji (nawet z tym koślawym bieganiem) i tak prezentuje się lepiej niż pewien inny zombie tytuł, który niedługo ma premierę Pokazują wczesną alphę nie bez powodu - finalny produkt raczej nie za bardzo się zmieni. Widziałem pewną grę Ubi, które ma znacznie więcej doświadczenia w robieniu gierek niż Bend Studio, kilka dobrych miesięcy przed premierą i zgadnij czy coś się zmieniło w finalnym produkcie. Bardzo wątpliwe aby poprawili animacje, strzelanie (jak z jakiegoś Delta Force z 1999 roku xD) czy zachowanie zombiaków. Teraz to pewnie implementują aktywności dodatkowe jak misje, znajdźki czy jakieś losowe wydarzenia oraz najważniejsze - łatają bugi. Oczywiście mogę się mylić i faktycznie ludki pracują już nad poprawą tych elementów ale nie oczekiwałbym wiele po dzisiejszych developerach. Zdejmij te różowe okulary Wredny. Co do samego wideo z tą hordą to wygląda to ultra słabo. Miałem wrażenie jakby to było wideo z jakiejś innej gry niż ta pierwsza godzina. W ogóle nie czuć zaszczucia, które było na pierwszym pokazie. Typek sobie biega jak tylko chce, rozwala beczki, obraca się i rzuca mołotowy bez żadnego problemu, a obrażenia jakie dostaje od zombiaków niezbyt robią na nim wrażenie. Graficznie to tak 2015 rok o animacjach nie wspominając. Aż mi się przypomina sytuacja Bloodborne gdzie cała gra jest znakomita, a potem wszedłem do kielichów, które wyglądają jak praca na zaliczenie przedmiotu na studiach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.