chrno-x 901 Opublikowano 9 marca 2019 Opublikowano 9 marca 2019 Preorder na limitkę złożony. Idealnie trafią nim ogram Uncharted 4 wzdłuż i wszerz. Nie mogę się doczekać. Zapowiada się kawał dobrego szpila. Ciekawe czy jak część wewnętrznych studiów od Sony wrzucą specjalnie przygotowany tryb dźwiękowy pod słuchawki od Sony (U4 i Horizon to cud miód malinka). Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 9 marca 2019 Opublikowano 9 marca 2019 Nie życzę sukcesu, ani porażki. Niech gierka nieco na siebie zarobi, tak by devi dostali zielone światło na ciekawsze projekty, nie będącą kolejną piaskownicą ubi stajl, ewentualnie reboot Syphon Filter. Korytarzowy reboot SF. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 9 marca 2019 Opublikowano 9 marca 2019 Ja życzę sukcesu, bo piaskownica post-apo w zombie klimatach od zawsze była moim marzeniem (no OK - od ukończenia The Last of Us - myślałem sobie, ze fajnie by było dostać to samo, tylko z większym światem i swobodą) i choć namiastkę tego dostałem w Dying Light, które było absolutnie cudowne, to jednak wolę ujęcie TPP i większy nacisk na tło fabularne, więc Days Gone idealnie wypełni próżnię, którą do tej pory odczuwałem. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 Ja bardzo życzę sukcesu. Porządnej gry z otwartym światem w post-apo w TPP - tak jak pisze Wredny - brakowało. To będzie ubi-gierka, ale jak pokazał Horizon: Zero Dawn, można to zrobić dobrze. Z resztą nowe asasyny to też kamień milowy pod tym względem. Jasne, ostatnio mnóstwo gier open world, ale akurat Days Gone wypełni lukę. Trzymam kciuki mocno. Ostatnie zapowiedzi mocno podbudowały ten tytuł i mam nadzieję, że spędzę w nim mnóstwo godzin. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 (edytowane) wyglada to jakby bylo bardzo duzo skrotow w mechanice, jak np. 2 rozne animacje biegu wieloosobowej hordy. jest tez ujecie jak sie hipster chowa przed gangiem motocyklistow i kazdy typ na motorze jedzie dokladnie ta sama linia nadajaca te sama animacje. wszystkie pokraki lyse itd. pewnie spiety budzet ktory sie mocno uszczuplil na niewypalonych pomyslach. moze to juz moje zje.banie, ale zawsze zastanawialo mnie, po co laski w post apo robia sobie makijaz, przeciez nie ma za rogiem rossmanna, zeby wrzucac tynk codziennie (czyli ze upiekrzanie postaci na sile dla niekumatych), zawsze mi to psulo naturalnosc ekstremalnych warunkow post apo. Edytowane 11 marca 2019 przez Najtmer Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 11 marca 2019 Opublikowano 11 marca 2019 Będzie przynajmniej jedno fabularne DLC Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 18 marca 2019 Opublikowano 18 marca 2019 Photo mode potwierdzone, fajnie ze na premierę, bo bywało z tym różnie w exach od Sony. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 19 marca 2019 Opublikowano 19 marca 2019 Też pewnie wezmę, mam ochotę na taką ubi-grę z zombiakami. A, że od Sony to fabuła powinna dawać radę i być na pierwszym miejscu. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 25 marca 2019 Opublikowano 25 marca 2019 Zwiastun, który przedstawiono na State of Play. 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 26 marca 2019 Opublikowano 26 marca 2019 wszystko wygląda w miarę OK, ale nie podobają mi się te agresywne zombie, wolę gry o zombie w stylu bardziej skradania się jak TLOU czy State of Decay a nie strzelanie do hord sprintujących zombie jak tutaj, już w Dying Light było na granicy szaleństwa dla mnie Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 marca 2019 Opublikowano 26 marca 2019 Wczoraj jak oglądałem ten zwiastun to dotarło do mnie coś na co wcześniej nie zwracałem uwagi. Skoro surowce będą ograniczone i będziemy musieli nawet szukać paliwa do motocykla to kompletnie mi nie pasują te momenty gdzie postać nawala z karabinu wystrzeliwując masę pocisków. Nagle amunicja będzie leżała na każdym rogu? Jakoś bardziej bym tutaj widział akcje rodem z TLOU czy State of Decay gdzie surowców jest mało i walka to już naprawdę ostateczność, a nie główny element gry w post apokalipsie. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 26 marca 2019 Opublikowano 26 marca 2019 (edytowane) Ale tu momamy hordy zombie po 500 sztuk i arsenał, który pozazdroscilby sam Rambo. Może logiki tu mało, ale ważne aby było miodnie i... inaczej niż w TLoU. Wówczas dopiero byłyby oskarżenia, że to 100% kalka TLoU. Edytowane 26 marca 2019 przez YETI Cytuj
Ukukuki 7 110 Opublikowano 26 marca 2019 Opublikowano 26 marca 2019 Ja chcę dynamicznej walki nie chce odpowiednika TLoU. Mam nadzieje ,że to będzie dobra gra akcji ze świetnym klimatem i fajną rozwałką. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 26 marca 2019 Opublikowano 26 marca 2019 No mi też średnio widzi się ta Rambo-rozpierducha, bo kłóci się to z ogólnym feelingiem survivalu (no i to M249 w łapie - trochę przeginka), ale mam nadzieję, że wszystko ładnie będzie wyjaśnione, a takie momenty należeć będą do rzadkości. Trailera nie oglądałem, bo zaraz całą grę poznam przed premierą, więc już nic nie odpalam. Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 28 marca 2019 Opublikowano 28 marca 2019 W 2019 podkręcili kontrast i dodali grę świateł. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 30 marca 2019 Opublikowano 30 marca 2019 (edytowane) W dniu 28.03.2019 o 22:21, Plugawy napisał: W 2019 podkręcili kontrast i dodali grę świateł. Nie tylko, widać tam, że dodali sporo dodatkowej roślinności a same modele tych przedmiotów są znacznie lepsze niż wcześniej (obczaj tego pluszaka czy to jak jadą na motocyklach ile masz roślinności w najnowszym buildzie i jak wygląda asfalt porośnięty chwastami). @Wredny Na Game Informerze czytałem, że takich sytuacji z ogromną hordą jest kilka, ponieważ na całą grę jest kilka takich gniazd no i do tego niektóre z nich (albo nawet tylko 1) będzie powiązany fabularnie. Stąd obstawiam, że ten M249 to element fabularny a nie typowy motyw napotykany w Days Gone na lewo i prawo. Co do surowców to gra toczy się ok. 2 lata od rozpoczęcia epidemii. Nie dziwota więc, że wszystkiego jest trochę więcej niż zwykle. Zwłaszcza, że taki TLoU dzieje się kilkanaście (dziesiąt?) lat od wybuchu epidemii a i tak w grze ja osobiście nie miałem problemu z amunicją czy surowcami. Zresztą to, że Joel i Ellie nie korzystali z takiego arsenału nie oznacza, że w ich świecie jego nie było. Spoiler Motyw z unikaniem wieżyczek strażniczych czy tam pojazdu z gutlingiem to rozumiem już bardziej przyziemne i jest ok? Czy to jak u brata Joela bronimy się przed napadem z zewnątrz w którym każdy przeciwnik ma broń palną. Jak na kilkanaście lat epidemii to magia, że praktycznie każdy przeciwnik posiada broń palną. NIe mówiąc o scence z opancerzonym pojazdem i działkiem na dachu, który ściga tam kilku uciekinierów i robi z tych npców sito. Nie dość, że problem z paliwem nie istnieje w tej grze to amunicji również nie brakuje. Edytowane 30 marca 2019 przez chrno-x Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 30 marca 2019 Opublikowano 30 marca 2019 Akurat tutaj odpowiedz jest prosta, w USA na glowe przypada - legalnie, bo nielegalnie nie wiadomo- kilka sztuk broni i ponad kilogram naboi, zas konserwacja to banal, raz do roku się to robi bodajże. Poza tym co za problem obrobić pusty sklep z bronia, czy nawet komisariat czy magazyn wojskowy, zresztą, homemade guns tez sa coraz popularniejsze. Grafika w najnowszym buildzie ofc na duzy plus, zrobili sobie wielki disservice tymi pokazami z 2016, do Kojimy im brakuje siedmiu mil, ale coz, male studio. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 30 marca 2019 Opublikowano 30 marca 2019 Ja się tylko boję, że Sony ich "spławi" po tej gierce. Jak to ostatnio ma w zwyczaju. Sony ogólnie posiada coraz mniej studiów - Evolution do Kosza, Bend robi gre ch wie o czym, Ready at Dawn zwolnili a ziomkowie mogli ten Order 2 jednak udźwignąć i wypluć dużo lepszą grę. Quantic również wypuścili z rąk. Ciekawe kto im będzie robił te gry na ps5. Zapowiada się kolejne ps3 i arogancja Sony. Samo Days Gone mi się podoba, biorę na premierę. 2 Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 30 marca 2019 Opublikowano 30 marca 2019 (edytowane) 15 minut temu, Starh napisał: Ja się tylko boję, że Sony ich "spławi" po tej gierce. Jak to ostatnio ma w zwyczaju Nic nie jest wyryte w kamieniu, ale biorac pod uwagę ze ostro zwiekszaja zatrudnienie raczej watpie. OFC później wszystko będzie zalezec od sprzedaży DG. 15 minut temu, Starh napisał: Sony ogólnie posiada coraz mniej studiów - Evolution do Kosza, Bend robi gre ch wie o czym, Ready at Dawn zwolnili a ziomkowie mogli ten Order 2 jednak udźwignąć i wypluć dużo lepszą grę. Quantic również wypuścili z rąk. Ale istniejące studia ostro się powiekszaja, bo Sony celuje w mniej, ale lepszych gier, poza tym Bend robi... Days Gone. Nowe studia powstaja, jak Kojima P, ale glowna polityka Sony to rozwój najlepszych. Biorac pod uwagę next geny takie spojrzenie jest imo słuszne. The Order to najbardziej niewykorzystany potencjal tej generacji, szkoda. Multik ocalilby ta gre. Edytowane 30 marca 2019 przez aphromo Cytuj
Ukukuki 7 110 Opublikowano 30 marca 2019 Opublikowano 30 marca 2019 12 minut temu, Starh napisał: Ja się tylko boję, że Sony ich "spławi" po tej gierce. Jak to ostatnio ma w zwyczaju. Sony ogólnie posiada coraz mniej studiów - Evolution do Kosza, Bend robi gre ch wie o czym, Ready at Dawn zwolnili a ziomkowie mogli ten Order 2 jednak udźwignąć i wypluć dużo lepszą grę. Quantic również wypuścili z rąk. Ciekawe kto im będzie robił te gry na ps5. Zapowiada się kolejne ps3 i arogancja Sony. Samo Days Gone mi się podoba, biorę na premierę. O to bym się nie martwił, mają jeszcze Guerilla Games, Santa Monica Studio, Sucker Punch, Naughty Dog, Polyphony Digital, Media Molecule, Bend Studio i trochę w odwrocie ostatnio Japan Studio. Do tego świetnie im idzie współpraca z zewnętrznymi studiami. Chociaż przydało by im się coś nowego. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 30 marca 2019 Opublikowano 30 marca 2019 1 minutę temu, aphromo napisał: Nic nie jest wyryte w kamieniu, ale biorac pod uwagę ze ostro zwiekszaja zatrudnienie raczej watpie. OFC później wszystko będzie zalezec od sprzedaży DG. Ale istniejące studia ostro się powiekszaja, bo Sony celuje w mniej, ale lepszych gier, poza tym Bend robi... Days Gone. Nowe studia powstaja, jak Kojima P, ale glowna polityka Sony to rozwój najlepszych. Biorac pod uwagę next geny takie spojrzenie jest imo słuszne. The Order to najbardziej niewykorzystany potencjal tej generacji, szkoda. Multik ocalilby ta gre. Miałem na myśli media mole, nie bend. Przejęzyczenie Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 30 marca 2019 Opublikowano 30 marca 2019 1 minutę temu, Starh napisał: Miałem na myśli media mole Media Molecule zwieksza zatrudnienie, pracuje nad Dreams. Otwarta beta już niedługo, tryb VR to dla mnie gamechanger. Zreszta, oni zawsze robili " dziwne" projekty, nie mainstreamowe blockbustery. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 30 marca 2019 Opublikowano 30 marca 2019 28 minut temu, Starh napisał: Ja się tylko boję, że Sony ich "spławi" po tej gierce. Jak to ostatnio ma w zwyczaju. Sony ogólnie posiada coraz mniej studiów - Evolution do Kosza, Bend robi gre ch wie o czym, Ready at Dawn zwolnili a ziomkowie mogli ten Order 2 jednak udźwignąć i wypluć dużo lepszą grę. Quantic również wypuścili z rąk. Ciekawe kto im będzie robił te gry na ps5. Zapowiada się kolejne ps3 i arogancja Sony. Samo Days Gone mi się podoba, biorę na premierę. Może Evolution poszło do kosza ale skoro gra miała wyjść jako Launch Title a skończyła z tak wielkim opóźnieniem no to mnie osobiście nie dziwi brak zaufania do studia. Ready at Dawn nigdy nie było studiem first-party. Podchodzili pod studio second party czyli studio niezależne wykorzystujące IP od Sony, gdzie tworzyli dla nich exy. Zresztą zespół również wybił się na tle gier z PSP (Daxter, dwie odsłony God of War). Z drugiej strony odpowiadali za chociażby port Okami na Wii. Obecnie RaD tworzy gry na Oculus Rift. Zresztą nie jestem pewien ale The Order jako IP chyba należy do Sony, więc jeżeli będą chcieli to markę przywrócą za pomocą innego studia. Quantic Dream również był studiem second party, które od czasu PS3 upodobało sobie Sony (Fahrenheit był przecież grą multiplatformową). Teraz kupili ich Chińczycy to i dostaniemy ich tytuły na inne platformy. Sony na tym za wiele nie straci bo i tak QD będzie tworzyć swoje niszowe produkcje na przyszłe generacje konsol od niebieskich ale za to nie stracą na wydawaniu ich gier. Sony ma to do siebie, że choć taki Insomniac przestał tworzyć gry wyłącznie dla nich, tak dalej są otwarci na duże projekty (vide: Spider-Man). Wielu studiom bardziej się to opłaca, bo firmy mają wtedy większy rozgłos (o ile dobrze to zaplanują a nie pójdą na ilość a nie jakość jak swego czasu Platinum Games łapiące się za wszystko co popadnie). No i podobnie jak Microsoft nie jest powiedziane, że nie stworzą nowe studia lub nie kupią jakichś istniejących. Od jakiegoś czasu chodzą słuchy o całkowicie nowym zespole, który przejmie serie Uncharted od Naughty Dog i jak widać po Twitterze to zbierają śmietankę z całego świata. Bend od czasów PSP był ich kartą przetargową jeżeli chodzi o dobre gry handheldowe.. Uncharted Golden Abyss to ich dzieło. Gdyby Sony stwierdziło, że nie opłaca im się trzymać to studio to Days Gone wyszedłby znacznie wcześniej lub wcale. W końcu między ich ostatnim dużym projektem jakim był Uncharted a Days Gone to aż 8 lat różnicy. Mało która firma matka pozwala jakiemuś wewnętrznemu studiu na taki odstęp w wypuszczaniu gier (aczkolwiek pracę nad Days Gone rozpoczęły się w 2015r.). Osobiście obstawiam, że Bend służy też Sony jako studio wspierające inne teamy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.