Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Don, przed wypowiedzią warto się zastanowić: prawie każda gra przypisuję logikę i AI do pojedynczych przeciwników (czasami grup) - nie chodzi o żadne flankowanie i wymyślność wrogów, tylko o zwykły sznur akcja-reakcja, czy to na skrypt, czy na każdą inną czynność przeciwnika/npc w grze. Tutaj, jak w każdej innej dziedzinie tworzenia gier, też zachodzi proces optymalizacyjny.

Opublikowano

Wyglada fpytke tylko jestem ciekawy na ile podkrecili ta gromade zombii bo jakos nie widzi mi sie aby w grze wlasciwej tyle ludu nas gonilo :P

 

No i fajny survival jak koles biega z 700 kulami do karabinu i kieszenia pelna molotova ale rozumiem ze to tylko pokazowka mechaniki uciekania i blokowania zombiakow elementami otoczenia i ogolnej rozwalki ;)

Opublikowano

zdecydowanie było widać ze zombie w bliskim kontkcie nic nie robia w demo  bohaterowi więc sądzę że to tylko tak na potrzeby prezentacji.

 

Bohater LoU by chybazapłakał jakby  widzial te łuski.

Opublikowano (edytowane)

na tym video gość zayebał 2x więcej "zarażonych" niż Joel przez całą kampanię. jednak wolałbym ich mniej, ale by im się choć chciało go łapać, jak jesteśmy już na wyciągnięcie ręki

Edytowane przez nobody
Opublikowano

No i fajny survival jak koles biega z 700 kulami do karabinu i kieszenia pelna molotova ale rozumiem ze to tylko pokazowka mechaniki uciekania i blokowania zombiakow elementami otoczenia i ogolnej rozwalki ;)

Sony nazywa tą gre action-adventure, nie survivalem ;)

Opublikowano

mam nadzieje, ze kazda lokacja w grze bedzie oferowac takie mozliwosci, bardzo fajne rozszerzone demko

 

w fullu jak dojdzie energia te uciekanie przed ta chmara bedzie mega stresujace :P

Opublikowano

Tak myślę że w sumie jest spora szansa by zombiaki byly na strzał w pełnej wersji. Zwróćcie uwagę na to, że nawet jeśli to był poziom izi + nieskończona amunicja + nietykalnośc to i tak jak w nich napieprzał to potrafiły do niego podejśc taką chmarą. Wystarczy, że zmienili by to, że zombiak jest na 2 strzały i koleś nie miałby szans się poruszać. 

Opublikowano

Ostatnia gra z takimi standardowymi zombie, która faktycznie mnie bawiła to dead island w coopie (jakbym miał w to grac sam to skończyłoby sie na 30min zabawy). Ten tytuł, nawet mimo, iż tylko singlowy, ma wielka szansę bym mnie porwac na te naście, a może kilkadziesiąt godzin. To co widziałem na prezentacji po prostu mi się podoba. Mam nadzieje, że klimat zrobi swoje i nie dostane "tylko" czegoś na wzór nieustannej-bezmyslnej-sieczki na ekranie.

 

Kredyt zaufania u mnie maja - teraz czekam na kolejne materiały z produkcji.  

Opublikowano

Ta horda zombie nie musi być głównym elementem gry powtarzającym się w każdej lokacji, myśle że pokazali to tylko by zaprezentować możliwości, wprowadzić w klimat i aby było efektownie na pierwszym pokazie.

Opublikowano

Dziwi mnie tylko, ze to zombiaki padaja jak muchy nawet po kilku strzalach w klate. Przyjrzyjcie sie jak jak bohater strzela do hordy. Mam nadzieje ze to jeszcze poprawia, bo zombiaki powinny zdychac po strzale w glowe.

Opublikowano

Dziwi mnie tylko, ze to zombiaki padaja jak muchy nawet po kilku strzalach w klate. Przyjrzyjcie sie jak jak bohater strzela do hordy. Mam nadzieje ze to jeszcze poprawia, bo zombiaki powinny zdychac po strzale w glowe.

Nie trzeba będzie strzelać w głowę, aby padły, mówią o tym LiveCascie, który wrzuciłem na poprzedniej stronie (jak o kilku innych rzeczach).

Opublikowano (edytowane)

Ktos gre cholernie trafnie porownal z World War Z. I chcialbym, zeby w takim klimacie wlasnie zostala wydana. Spontanicznej ucieczki i kombinownaia w biegu jak nie zostac zalany nieumarlymi a pojedyncze przypadki tylko w ciasnych pomieszczeniach tudziez od czasu do czasu w lasach itp.

Nie wiem czemu ale widzac te strzelanie do masy zombiakow na mysl przychodzi mi jeszcze jedna gra.... za nic nie przypominam sobie tytulu... wiecie chodzilo sie kolesiem z widokiem z trzeciej osoby po roznych miejscach i robilo jak najwieksza rozpierduche

 

E: O juz mi sie przypomnialo: State of Emergency!

Edytowane przez okens
Opublikowano

Przed hordą pewnie lepiej uciekać, ten dłuższy gameplay fajnie to pokazuję - wątpię w możliwość wybicia jej do cna. Z wywiadu wynika, że to nie są zombie w dosłownym sensie tego słowa, tylko żywe istoty z legowiskami i potrzebą snu oraz jedzenia, reagujące na warunki pogodowe - wiem, że to semantyka, ale jednak.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...