Cedric 1 313 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 (edytowane) A mnie jedna rzecz ciekawi. Nie wiem czy pamiętacie ale gdzieś już 2 lata temu, chodziły ploty, że Bend pracuje na "open world horror game". Wyciekły nawet niby prawdziwe koncepty i screeny Koncepty (o ile były prawdziwe!) wyglądały za(pipi)iście odważnie. Być może było to tytuł szykowany na VR. Kto wie? Może było tak, że Sony kazało im jednak przerobić grę na tytuł z zombiakami? W końcu gry z zombie zawsze się dobrze sprzedają. Zresztą to był chyba podobny okres, gdy Sony u(pipi)ło projekt Sony Santa Monica i wyrzuciło łysego Stiga, więc może i wtedy zmienili koncepcję dla gry Bend. Edytowane 18 czerwca 2016 przez Cedric Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 18 czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 czerwca 2016 Te koncepty nie miały nic wspólnego z grą od Bend. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 (edytowane) Zostały oficjalnie zdementowane? Edytowane 18 czerwca 2016 przez Cedric Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 Te arty wyglądają na Alien/Prometeusz więc trochę dziwne jakby robili grę o tym. Co do Days Gone to pierwszy zwiastun rzeczywiście takie TLoU przychodziło na myśl, potem to już czysta sieczka. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 18 czerwca 2016 Autor Opublikowano 18 czerwca 2016 Zostały oficjalnie zdementowane? To obrazki z gry Scorn, która była/jest tworzona przez jakieś Ebb Software. Projekt z Kickstartera. http://www.scorn-game.com/ Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 ja przez dlugi czas prezentacji myslalem, ze sony wpadlo na pomysl by bend robilo spinnoffa do the last of us - osobna historia ale ten sam swiat gry i zaraza Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 (edytowane) Zostały oficjalnie zdementowane? To obrazki z gry Scorn, która była/jest tworzona przez jakieś Ebb Software. Projekt z Kickstartera. http://www.scorn-game.com/ Ok. Szacun. Faktycznie Edytowane 18 czerwca 2016 przez Cedric Cytuj
Wredny 9 705 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 Tak myślę że w sumie jest spora szansa by zombiaki byly na strzał w pełnej wersji. Zwróćcie uwagę na to, że nawet jeśli to był poziom izi + nieskończona amunicja + nietykalnośc to i tak jak w nich napieprzał to potrafiły do niego podejśc taką chmarą. Wystarczy, że zmienili by to, że zombiak jest na 2 strzały i koleś nie miałby szans się poruszać. Freakersi zostali osłabieni na okoliczność pokazu - w pełnej wersji nie będą padać jak ścięte kwiaty po jednej kulce byle gdzie: 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 18 czerwca 2016 Opublikowano 18 czerwca 2016 Z ciekawszych co wyłapałem, część już wiemy i tak: - główny bohater był jeszcze 2 lata temu łowcą głów, ma na imie Deacon - całkowicie otwarty świat - będzie fast travel? - będą story missions, side missions, gra ma byc naprawde duża - ma być dużo interakcji z otoczeniem, z samochodu będzie można wyjąć choćby airbag i użyć jako bomby - zombiaki osłabienie aby pokazać troche funu z dema - będzie więcej elementów otoczenia o które będzie można zabijać, jak ta piłą w stodole, to ma być ważny elemente gry - obszar gry to północno- zachodnie wybrzeże USA - ma być różna pogoda zależnie od otoczenia (wiatr w górach etc.) Ten tytuł najbardziej mnie zaciekawił na E3, po tym co mówi Bend mają dużo ambicji, chyba można zakładać początek 2018 Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 19 czerwca 2016 Opublikowano 19 czerwca 2016 No to mnie kupili, gdzie składać pre-order. Licze na jakiegoś wyczesanego Steelbooka. Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 19 czerwca 2016 Opublikowano 19 czerwca 2016 Mehh znowu otwarty świat?... Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 19 czerwca 2016 Opublikowano 19 czerwca 2016 Lepsze niż korytarzyki. Możliwość pojechania w każdym kierunku w dowolnej chwili pozwala przeżyć jakąś przygodę w tym świecie po swojemu. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 19 czerwca 2016 Opublikowano 19 czerwca 2016 jesli questy, a zwlaszcza te poboczne, wkomponuja w ten swiat chociaz w polowie dobrze jak we wieslwie, to bedzie super. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 19 czerwca 2016 Opublikowano 19 czerwca 2016 Jeśli będzie można odwiedzać różne osady i spotykać ich mieszkańców to prawdopodobnie będziemy pomagać im budować osady, poszukiwać części, zabijać ich przeciwników itp. Oby nie zerżnęli sub-qestów z Fallout'a 4. Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 19 czerwca 2016 Opublikowano 19 czerwca 2016 Szczerze mam juz dosc otwartego świata w grach który jest zarazą obecnej generacji. Wole liniowy korytarzyk z intensywnym gameplayem i skompresowana fabuła niz odhaczanie kolejnych znaczników na mapie. No cóż na gierkę ogolnie byłem mega napalony teraz nieco ostudziły sie moje emocje ale trzeba poprostu poczekać i przekonać sie jak zostanie to zrealizowane. Teraz przynajmniej wiem ze bardziej czekam na nowego kratosa Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 20 czerwca 2016 Opublikowano 20 czerwca 2016 W tej grze akurat otwarty świat pasuje idealnie. Gra powstaje z taką myślą, nikt tego nie robi na silę. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 20 czerwca 2016 Opublikowano 20 czerwca 2016 budowanie osad xdd kur.wa tylko nie to, co wy chcecie z kazdego open world robic ubi gierke? moze jeszcze wieze straznicze do tego ma byc eksploracja, survival, ciężki klimat. oby. Cytuj
Malibu 940 Opublikowano 20 czerwca 2016 Opublikowano 20 czerwca 2016 DF przeanalizowało Days Gone pod kątem klatek. No i widać, że to PS4 bo klatki latają od 23 do 30, w szczególności widać to jak potworki wychodzą z drzwi wagonu. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 20 czerwca 2016 Opublikowano 20 czerwca 2016 Tyle, że to wczesny build, widać to najlepiej po oprawie wykończenia gdzie bardzo dużo nierównych krawędzie, ale i słabe CPU w PS4 daje o sobie znać. Mają jeszcze dużo czasu na ten tytuł Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 czerwca 2016 Opublikowano 20 czerwca 2016 (edytowane) Szczerze mam juz dosc otwartego świata w grach który jest zarazą obecnej generacji. Wole liniowy korytarzyk z intensywnym gameplayem i skompresowana fabuła niz odhaczanie kolejnych znaczników na mapie. No cóż na gierkę ogolnie byłem mega napalony teraz nieco ostudziły sie moje emocje ale trzeba poprostu poczekać i przekonać sie jak zostanie to zrealizowane. Teraz przynajmniej wiem ze bardziej czekam na nowego kratosa generalnie to co zrobiles to porownales najlepsze zalety korytarzy do najgorszych wad open worldow. fakt ze trendy splycaja czy to jedno czy drugie, ale na przestrzeni lat pojawily sie juz dobre open worldy, w ktorych nie chodzi jedynie o odbijanie baz i wchodzeniu na wieze. Ja zawsze jestem sceptyczny wobec zapowiedzi na E3, bo w 80% sa to puste obietnice, badz pewne enigmatyczne powiedzenia, ktore napawaja optymizmem a w rezultacie okreslaja jakies (pipi)y ktorych nikt nie zauwaza. (Przyklad: wywiad IGN z tworcami Vampyr; gosc zauwazyl ze przechodzac kopniakiem przez drzwi sie rozsypuja. Typowi zrobilo sie mokro, spytal czy bedzie duza destrukcja otoczenia W odpowiedzi dostal cos w rodzaju ukrytego miedzy wierszami "yyy... tak, bedzie duzo drzwi do rozwalenia".) Ta gra moze zaoferowac fajny klimat, ladne lokacje, ale watpie zeby to byl drugi wieslaw gdzie sidequesty sa tak dobre jak glowny watek. Edytowane 20 czerwca 2016 przez Najtmer Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 30 czerwca 2016 Opublikowano 30 czerwca 2016 Typy podobno zrobili Uncharted Goldey Abyys a przed tym serie Syphon Filter. Więc mocno wierze w Days Gone. Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 Typy podobno zrobili Uncharted Goldey Abyys a przed tym serie Syphon Filter. Więc mocno wierze w Days Gone. Tak, ale ekipa na pewno musiała mocno się powiększyć by zajac sie tak duzym projektem jak Days Gone. Ciekawe ile ludzi teraz tam pracuje. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 lipca 2016 Opublikowano 1 lipca 2016 (edytowane) Nie, Bend Studio kiedyś nazywało się Eidetic. 989 studios jest trupem. Edytowane 1 lipca 2016 przez suteq Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.