Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, Fanek napisał:

Czuję w powietrzu, że jestem już przy końcu fabuły i mam pytanie czy jest jedno zakończenie czy kilka?

jeśli kilka od czego to zależy?  nie chce googlować aby nie wejść w spoilery

Jedno końcowe, jednakże jeśli zrobisz wszystkie punkty i strefy badań nero ktoś się do ciebie odezwie i bardzo polecam to zrobić. Zniszczy to twój system myślenia hehe. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, czarek250885 napisał:

Jedno końcowe, jednakże jeśli zrobisz wszystkie punkty i strefy badań nero ktoś się do ciebie odezwie i bardzo polecam to zrobić. Zniszczy to twój system myślenia hehe. 

 

Wszystkie punkty NERO (ich placówki) i strefy badań NERO tak?

bo nie masz na myśli wszystkich pobocznych i innych znaczników na mapie? :)

Edytowane przez Fanek
  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, Fanek napisał:

 

Wszystkie punkty NERO (ich placówki) i strefy badań NERO tak?

bo nie masz na myśli wszystkich pobocznych i innych znaczników na mapie? :)

Tak, placówki i strefy badań. Tak czy inaczej warto w tej grze zrobić wszystko. Platyna jest bardzo przyjemna. A walki z hordami to coś pięknego. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Trafiłem na glitcha uniemożliwiającego dokończenia pobocznej misji, przez co platynki nie będzie:/

Mianowicie zepsuła mi się misja "Nie Chciałeś Dołączyć?" ("Didnt want to join up"). Mimo, że uwolniłem delikwenta, to i tak mam misję zaznaczoną na mapie (pomarańczowe kółko) i nie mogę jej zakończyć, przez co nie mogę pchnąć dalej wątku Łowca Obozów Łupieżców, potrzebnego do zdobycia ostatniego trofeum... Fabuła skończona, a najwcześniejszy save jest przed walką z hordą z tartaku. Czyli po zawodach. To samo z hordami, wyczyściłem wszystkie z mapy, a mam 98% (reszta wątków na 100%)

Opublikowano

Trzeba było dać sie zabić w trakcie misji. Ja miałem tak ze ściganiem typka, co nosił kowbojski kapelusz - ubiłem wszystkich, z nim włącznie, ale jak się później okazało - jego zwłoki wpadły gdzieś pomiędzy skałę i pomost, więc nie byłem w stanie go obszukać. Reload pomógł.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie mój błąd, bo zostawiłem tą misję myśląc sobie, że się naprawi i zacząłem robić inne rzeczy i zapomniałem o niej...

Czytam teraz na kilku zagranicznych stronach, że nie ja jedyny miałem ten sam problem... Masakra:dry:

Edytowane przez grzech83
Opublikowano
1 minutę temu, Fanek napisał:

Właśnie wziąłem misje "Nie Chciałeś Dołączyć?"  - na co powinienem uważać aby jej nie spalić?

Zrób misje i zobacz czy będziesz mógł ją "oddać", jak nie to zrestaruj i spróbuj ponownie

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Uwolniłem typa, odjechałem kawałek od tego miejsca i znacznik zniknął, więc chyba ok?  w obozie jeszcze nie byłem jade w inne miejsce

Co Ty zrobiłeś że nie zniknął marker? może też koleś zginął?

Edytowane przez Fanek
Opublikowano (edytowane)

Też uwolniłem typa i też odjechałem robić coś innego, ale pomarańczowy znacznik został, do obozu też nie pojechałem, więc Tobie radzę zrobić to od razu. Poza tym pamiętam, że jak za pierwszym razem przyjechałem w miejsce misji, to nie wgrało mi się mnóstwo tekstur, wraz z podłożem i innymi obiektami, musiałem zrestartować grę i było niby ok, no ale właśnie nie mogę oddać zadania, bo w obozie jest cały czas info, że misja jest w trakcie realizacji... 

Świetna gra, naprawdę, ale ten festiwal błędów, u każdego inne, jest to nie do przyjęcia. 

Edytowane przez grzech83
Opublikowano (edytowane)

Drugi bug wymuszający reset- wróg wpadł pod tekstury i nie dało się uwolnić osoby, bo musiałem oczyścić teren. 

 

Jeszcze ciekawa kwestia z Boozem. Nie wiem czy to bug, czy zła kolejność wykonywania misji 

 

mianowicie protezę z ostrzem miał zanim zebrałem rzeczy do jej zrobienia i zanim Rikki mu ją założyła

 

Edytowane przez PiotrekP
  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Lornetka jest zbugowana czy jak, że nie oznacza mi w ogóle mobów? Czy to ma związek z poziomem trudności, który wybrałem trudny i po prostu jest wyłączony?

Edytowane przez Faka
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Faka napisał:

Lornetka jest zbugowana czy jak, że nie oznacza mi w ogóle mobów? Czy to ma związek z poziomem trudności, który wybrałem trudny i po prostu jest wyłączony?

 

Na Easy i Normal możesz oznaczać przeciwników. Na Hardzie jest ten patent wyłączony co sprawia, że gra jest znacznie trudniejsza (o to przecież chodzi).

Edytowane przez chrno-x
  • Plusik 1
Opublikowano

Jedyna trudność tej gry to kiedy wrogów jest więcej  i dopadną cię kontaktowo, albo zabraknie ci zaopatrzenia. 

Oni są tak durni, że gdyby nosić czterokrotnie więcej wszystkiego (leczenia, ammo, złomu) to chyba tylko hordy stanowiłyby wyzwanie. Wróg gapi się na mnie cztery sekundy i dopiero po chwili postanawia atakować. 

No dobra, jeszcze snajperzy potrafią czasem nam napsuć krwi. 

Opublikowano
Godzinę temu, Kron997 napisał:

Eeee nie jest trudniejsza. Grałem na normalu, lornetki z oznaczaniem użyłem może z 5 razy w ciągu 60h gry. Przeciwnicy to idioci więc bez różnicy. 

 

Aha czyli grałeś na normalu ale twierdzisz, że gra na hardzie nie jest trudniejsza? XD Na Hardzie szybciej Cię widzą, słyszą i tak samo przeciwnicy zadają większe obrażenia. Poza tym znacznie rzadziej znajduje się w pojazdach tłumiki. Były okresy gdzie przez kilka godzin nie znalazłem w terenie ani jednego, zaś na normalu mój Brat znajdował je na każdym kroku. Z tego co również zauważyłem, nawet na Normalu jak idziesz wybić obóz Ripperów czy innych przydupasów to nawet jak Cię zauważą to nie pojawi się wsparcie z bunkra tylko masz do wybicia dalej tą samą ilość przeciwników. Na Hardzie z kolei jak tylko raz Cię zobaczą to przeważnie z 8/9 typów masz już do ubicia 14/15 a im więcej podstawowo tym po alarmie jest ich jeszcze więcej.

 

Nie twierdzę, ze AI nie jest tępe bo jest ale jednak na Hardzie jest różnica w ich zachowaniu. Tak więc następnym razem ograj chociaż kilkanaście godzin na oby dwóch poziomach aby móc się wypowiedzieć czy jest łatwiej czy nie.

Opublikowano (edytowane)

Po zrobieniu każdej misji lepiej od razu jechać i oddać, teraz przed oddaniem chciałem zacząć kolejną, jade do jaskini a tam wejście zamurowane wtf

i textury drzew się nie wczytały jak u kolegi strone wcześniej

load game

 

edit: zajechałem jeszcze raz i było to samo, znalazłem info że gdy mapa się nie doczytuje na quest to przeważnie chodzi o to, że jest się tam za wcześnie.

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

Panowie nie mieliście tu problemów?  zajezdzam i jest zamurowana jaskinia WTF

jak na tym filmiku, jakieś rady?

im bliżej końca tym zaczynam zmieniać zdanie o tym tytule

 

 

 

Opublikowano

Ło kureła! Grubo :D
Może ten nowy patch coś namieszał, bo takich atrakcji sobie nie wyobrażam - to już jest tzw "gamebreaking glitch" - blokuje, i to dość dosłownie, postęp w misji fabularnej.

Opublikowano (edytowane)

Dobra zamknąłem gre, wyłączyłem konsole i gre na nowo i wczytało jaskinie, było komentarzach, podaje gdyby ktoś też miał problem z tym.

To chyba bug z zajęciem pamieci ram.

Gruba akcja w tej jaskini właśnie z niej wyszedłem :D

czemu całej gry tak nie zrobili z tego typu misjami

 

edit: Wredny mi chodziło o sam sposób i przedstawienie misji, lokacja to fakt taka średnia.

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

No fajne przedstawienie nowego typu przeciwnika, ale ogólne to nie wiem - ciemno, klaustrofobicznie, kamera gubiła się w ciasnych korytarzach - chyba wolałbym, aby tego typu misji było jednak tyle, ile było :)

Opublikowano
7 godzin temu, chrno-x napisał:

 

Aha czyli grałeś na normalu ale twierdzisz, że gra na hardzie nie jest trudniejsza? XD Na Hardzie szybciej Cię widzą, słyszą i tak samo przeciwnicy zadają większe obrażenia. Poza tym znacznie rzadziej znajduje się w pojazdach tłumiki. Były okresy gdzie przez kilka godzin nie znalazłem w terenie ani jednego, zaś na normalu mój Brat znajdował je na każdym kroku. Z tego co również zauważyłem, nawet na Normalu jak idziesz wybić obóz Ripperów czy innych przydupasów to nawet jak Cię zauważą to nie pojawi się wsparcie z bunkra tylko masz do wybicia dalej tą samą ilość przeciwników. Na Hardzie z kolei jak tylko raz Cię zobaczą to przeważnie z 8/9 typów masz już do ubicia 14/15 a im więcej podstawowo tym po alarmie jest ich jeszcze więcej.

 

Nie twierdzę, ze AI nie jest tępe bo jest ale jednak na Hardzie jest różnica w ich zachowaniu. Tak więc następnym razem ograj chociaż kilkanaście godzin na oby dwóch poziomach aby móc się wypowiedzieć czy jest łatwiej czy nie.

Nie nie, mam na myśli, że nieużywanie lornetki nie sprawia, że gra jest trudniejsza. Nie zajarzyłem, że chodzi o Hard

Opublikowano
2 minuty temu, creatinfreak napisał:

Szybkie pytanie. Mam misję dla Majka i tu komunikat, że zablokuje mi to dostęp do północy wtf? Późnej się to odblokuje czy teraz oczyścić tereny taker i coplenda?

 

O ile pamiętam Fanek pytał o to parę postów wcześniej. Nie musisz teraz czyścić całego terenu  ale

Spoiler

polecam Ci nabić zaufanie w obu obozach na maxa.

 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...