balon 5 342 Opublikowano 21 października 2019 Opublikowano 21 października 2019 Ja po kilku h sprzedałem. To chyba jedyny ex Sony którego kupiłem, a nie skończyłem. Dokładnie to miałem jak kolega powyżej. Totalnie rozwleczone bliźniacze misje. Wsio jakieś takie sztywne. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 27 października 2019 Opublikowano 27 października 2019 A ja w końcu faktycznie wymęczyłem już grę do końca, teraz tylko jedno wyzwanie na tydzień i do końca roku wbije 100% Trzy razy skończyłem fabułę, ale jakoś nie czułem przemęczenia. Za każdym razem grałem inaczej, inna taktyka. Gra mi podeszła, bo takie lubię. Ale teraz po kilku open world pod rząd skończę jakiś korytarzyk żeby się nie porzygać z przesytu. Cytuj
pawelas 8 Opublikowano 27 października 2019 Opublikowano 27 października 2019 Mi się w końcu po wielu dniach żmudnego grania... pokazały lokalizacje hord na mapie xd Cytuj
S_600 252 Opublikowano 11 listopada 2019 Opublikowano 11 listopada 2019 (edytowane) Jedno trofeum, ostatnie...5 sek drift Jak? Błagam..ok platynka wpadła. Edytowane 11 listopada 2019 przez S_600 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 15 listopada 2019 Opublikowano 15 listopada 2019 Jestem juz na tych nowych terenach u wojskowych daleko jeszcze do konca?.Gierka jest naprawde spoko ale do cholery na tej generacji nie gralem w bardziej zabugowana gre.Co tam czasami sie wyprawia to glowa mala.Bethesda z falloutem mogliby sie uczyc. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 15 listopada 2019 Opublikowano 15 listopada 2019 Patche masz? Ja mam z 50h na przetrwaniu i zero bugów poza (pipi)ami ze motorem przy kolizji albo ciałami zabitych.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 15 listopada 2019 Opublikowano 15 listopada 2019 Best Storytelling - Days Gone Best Multiplayer Game - Apex Legends Still Playing Award - Minecraft Best Visual Design - Devil May Cry 5 Best Indie Game - Outer Wilds Esports Game of the Year - Fortnite Best Audio - Resident Evil 2 Best Game Expansion - GTA Online: Diamond Casino Update Best VR/AR Game - Beat Saber Best Gaming Hardware - Nvidia 20-Series Super Graphics Card Best Performer - Logan Marshall-Green Studio of the Year - Epic Games Best New Streamer/Broadcaster - Ewok Breakthrough Award - House House Mobile Game of the Year - BTS World Outstanding Contribution - Life is Strange PC Game of the Year - World of Warcraft Classic PlayStation Game of the Year - Days Gone Xbox Game of the Year - Gears 5 Nintendo Game of the Year - Super Smash Bros. Ultimate Most Wanted Game - Cyberpunk 2077 Critics' Choice Award - Control Lifetime Achievement - Yu Suzuki Ultimate Game of the Year - Resident Evil 2 To jest piękne Cytuj
TuPaz 1 Opublikowano 17 listopada 2019 Opublikowano 17 listopada 2019 Cześć wszystkim. Mam takie pytanie. Nie ma ktoś może udostępnić save'a z początku wyspy magów? Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 18 listopada 2019 Opublikowano 18 listopada 2019 We still don't have any official word on Days Gone 2 or any other kind of sequel, but the game's studio director says his team is definitely are not done with that world. Chris Reese spoke to GR+'s own Alex Avard after Days Gone won The Golden Joystick's PlayStation Game of the Year for 2019, and Reese said that getting this recognition was a great encouragement to keep going with theDays Gone universe. "Oh yeah, it is certainly a passion of ours, and that's what we've always wanted to do," Reese said. "This is a world that we want to keep breathing more life into, and explore many, many different avenues. So who knows, we'll see!" A resume update from a Bend Studio employee indicates that the team has recently entered pre-production on a new game. There's no official word on what this game will be, but given the positive response to the first Days Gone and Reese's comments after receiving the award, a sequel seems quite likely. https://www.gamesradar.com/uk/days-gone-2-sequel-tease/ Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 18 listopada 2019 Opublikowano 18 listopada 2019 I bardzo dobrze. Póki co to wciąż moje GOTY 2019 1 Cytuj
oFi 2 467 Opublikowano 18 listopada 2019 Opublikowano 18 listopada 2019 2 minuty temu, Wredny napisał: I bardzo dobrze. Póki co to wciąż moje GOTY 2019 Naprwadę? Będę musiał pożyczyć tego mesjasza w końcu Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 18 listopada 2019 Opublikowano 18 listopada 2019 Po tych wszystkich łatkach jakie Bend wypuściło m.in. challenge, ściganie na motorach, czy wybijanie hord to jest co robić w tej grze. A zombie to nie są typowe zombiaki, no klimat z TWD wylewa się z ekranu. Tylko groć i groć. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 18 listopada 2019 Opublikowano 18 listopada 2019 Powiem tak, jak nie przepadam za sandboxami(olałem min. Horizon po paru h) tak ta gierka mnie kupiła.Setting gry idealnie moje klimaty, postacie poboczne jak Żelazny Mike Skizo Riki Boozer naprawdę spoko.Tereny jakie zwiedzamy przepiękne.Oczywiście nie jest to nic odkrywczego, niektóre misje faktycznie nie wiele wnoszą i trochę sie dłużą ale takie misje jak na tartaku czy sama HORDA miodzio.No i na survivalu faktycznie nie jest lekko więc warto eksplorować/craftowac.Do tego walka wypada bardzo fajnie czuć moc broni zarówno melee jak i palnej(pieknie siadają heady.Jest tez sporo skradania i taktycznego planowania wiekszych akcji.Polecam.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 18 listopada 2019 Opublikowano 18 listopada 2019 (edytowane) 2 godziny temu, oFi napisał: Naprwadę? Będę musiał pożyczyć tego mesjasza w końcu Żaden mesjasz, ale jeśli podobnie jak mi, marzyło Ci się The Last of Us, tyle że w otwartym świecie, a do tego lubisz The Walking Dead i masz słabość do Daryla na motocyklu... No nic leszego w tych klimatach nie znajdziesz. Do tego śliczna oprawa, zayebisty model jazdy motorkiem, świetny bohater, kilka interesujących postaci pobocznych, fajne cut-scenki, nienajgorsza historyjka... Powiem tak - na każdym kroku czuć, że to był passion project zespołu bend - widać ogrom serca, jakie włożyli w jego produkcję i nawet jeśli w paru miejscach nie zagrało jak trzeba (bugów raczej nie miałem, ale spadki animacji już tak), to i tak wybaczam, bo jak na tak małe i niedoświadczone w tego typu produkcjach studio, poradzili sobie znakomicie. Edytowane 18 listopada 2019 przez Wredny 1 1 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 18 listopada 2019 Opublikowano 18 listopada 2019 Brać i grać tylko.Sam sceptycznie podchodzilem do gierki po tych reckach ale kolejny raz okazalo sie ze sa (pipi) warte.Gierka jest naprawde spoko,fajna fabula,nawet ciekawe postacie,oprawa pierwsza klasa.Oczywiscie animacja siada i jest sporo bledów i niedoróbek ale jak na pierwsza duza gre Bend poradzili sobie naprawde dobrze i mega czekam na dwójke. A co do dwojki to pytanie co do zakonczenia : Spoiler Ten motyw z O Brianem na koncu? Oni byli zarazeni caly czas? Skafandry byly tylko po to zeby to ukryc, czy wirus juz tak zmutowal ze pozarazali sie tam wszyscy.Wogole ta scenka jest mega i mozna ja rozpatrywac na wiele sposobów Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 19 listopada 2019 Opublikowano 19 listopada 2019 Można jakos zmienic poziomu trudności w trakcie gry? Jak probuje w czasie gry czy nawet w menu przed wczytaniem save’a to mam ta opcje na ciemno zaznaczona, z dopiskiem „wyłączone”. Nie wiem czy jak cos odyebalem czy moze da sie to jakos obejść? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 19 listopada 2019 Opublikowano 19 listopada 2019 (edytowane) @Ma_niek A nie widzisz różnicy pomiędzy "Obrajanem" i zwykłym zarażonym? Podpowiem: tą różnicą jest rozum. Ta kwestia nie została ponoć wyjaśniona, jako furtka do DG2. Podejrzewam, że to miała być szczepionka, którą wszyscy dostali "tylko coś nie pykło". Dlatego tak intensywnie badają przebieg mutacji/ewolucji zarażonych (być może mają nadzieję na odwrócenie procesu). Z tego co kojarzę to dziewoja głównego bohatera brała bezwiednie udział w pracach nad tym wirusem, więc wiemy tyle że rząd majstrował broń biologiczną, i że via sabotaż okolica uległa dekontaminacji, no a dalej już się zaczyna gra. Edytowane 19 listopada 2019 przez Berion 2 Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 19 listopada 2019 Opublikowano 19 listopada 2019 Druga sprawa. Czy zeby oznaczać wrogów przy pomocy lornetki to trzeba jakąś umiejętność specjalną odblokować czy co? Patrzyłem na to drzewko umiejętności i nie widziałem nic o tym skillu. Gram na poziomie trudnym i nie mam opcji zmiany poziomu, nie wiem czemu. Na tym poziomie nie można oznaczać wrogów czy o co kaman? Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 19 listopada 2019 Opublikowano 19 listopada 2019 Nie można na tym poziomie odznaczać wrogów, poniżej tego poziomu możesz, także wiesz Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 19 listopada 2019 Opublikowano 19 listopada 2019 A czemu nie moge zmienic? Czytalem, ze da sie zmienic poziom w trakcie gry ale u mnie lipa. Jakaś aktualizacja to zmieniła? Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 19 listopada 2019 Opublikowano 19 listopada 2019 Ja juz jestem chyba w końcówce, jak to się pięknie wszystko spina jak na sandboxa to sztosiwo.Niech żałują ci co odpuścili. .Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka 2 1 Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 26 listopada 2019 Opublikowano 26 listopada 2019 (edytowane) Bawil sie ktos w wyzwania? To sie dopiero pojawia w endgamie? Ciezko to wszystko wymaxowac? Edytowane 26 listopada 2019 przez Rillas Cytuj
Gość suteq Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 (edytowane) Pograłem już dobre kilka godzin (pewnie ok. 10) i jak na razie bardzo wciągnęła mnie oferowana przez twórców rozgrywka. Lubię taki survival gdzie muszę ostrożnie podchodzić do każdej walki (szczególnie z zombiakami) jednocześnie przeczesując lokacje w poszukiwaniu surowców czy nowych schematów broni. Bardzo satysfakcjonujące jest ściąganie przeciwników po cichu czy to z noża czy z broni z tłumikiem zwłaszcza jak uda się tak oczyścić calą lokację bez wywoływania alarmu. A jak stworzy się lepszą broń białą to zombiaki potrafią paść po dwóch machnięciach ukazując nam pałkę z gwoździami wbitą w ich głowę. Podoba mi się również wykreowany świat. Jest bardzo różnorodny w kwestii środowiska oferując lasy i łąki z błotnistymi drogami czy to pustynne ścieżki na pustych bezdrożach. Do tego poszczególne lokacje są niezwykle klimatyczne. Od zawsze lubiłem postapokalipsę, ale jak dojeżdżam do wykolejonego pociągu w środku lasu to wyglądam tak: Jazda motocyklem była na początku dosyć siermiężna, ale po jakiś dwóch godzinach się przyzwyczaiłem i aktualnie fantastycznie mi się nim śmiga chociaż jest dosyć mało zwrotny w ciasnych tunelach. No i wcale nie przeszkadza mi szukanie paliwa czy naprawianie go. Wręcz przeciwnie - podoba mi się dbanie o nasz jedyny środek transportu. Graficznie jest całkiem ładnie, a widoczki naprawdę potrafią oszałamiać. Niebo w nocy to coś pięknego, podobnie jak zachowanie błota podczas jazdy. Animacje co prawda potrafią być dosyć koślawe, a mimika twarzy też troszkę odbiega od obecnych standardów, ale niezbyt to przeszkadza. Nie mogę zapomnieć o przefantastycznej muzyce, a motyw przewodni w głównym menu (okraszony bardzo ładną grafiką) będzie długo mi siedział w głowie. Mam jednak kilka zastrzeżeń. Po pierwsze, historia mam wrażenie, że jest o niczym. Niby staramy się dowiedzieć co się stało z naszą żoną, ale ten wątek z Boozerem jest strasznie nieciekawy i mam wrażenie, że dodany strasznie na silę. Dodatkowo, pozostałe wątki wymienione w dzienniku też jak na razie nie są zbyt interesujące i w sumie troszkę rozczarowują. Po drugie, misje mimo, że mają jakiś ciąg przyczynowo-skutkowy i nie pojawiają się nagle z dupy na mapie to jednak są dosyć schematyczne w swojej konstrukcji. Liczę jednak, że po dojechaniu na południe zrobi się troszkę bardziej różnorodnie. Po trzecie, UI w dzienniku jak i na mapie jest moim zdaniem troszkę zbyt nieczytelny, szczególnie na początku. Dostajemy listę zadań, nie wiadomo tak naprawdę co jest co i trzeba się tego domyślać. Dopiero potem jak poznamy trochę świat i porobimy kilka misji to stanie się do bardziej czytelne, ale i tak uważam, że można to było zrobić znacznie lepiej robiąc zwyczajnie zakładki z nagłówkami typu misja główna/misja poboczna/znajdźki/zadania dodatkowe itp. Mimo tych wad to właśnie rozgrywka sprawia, że grałem dzisiaj od 14 do niemal 21 z przerwami jedynie na jedzenie czy toaletę więc o czymś to jednak świadczy. Mimo, że aktualnie nie mam włączonego tytułu to i tak myślę gdzie pojadę moim jednośladem przy następnej sesji już jutro. Edytowane 7 grudnia 2019 przez suteq Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 8 grudnia 2019 Opublikowano 8 grudnia 2019 Oczywiście ta gra nie wymyśla koła na nowo, używa sprawdzonych patentów ale wykreowany świat to majstersztyk.Tak jak przez 80% gry nie miałem wiekszych bugow tak w end game jak robiłem cleanup miałem mase drobnych bugow zapadania pod ziemie blokowanie przeciwnikow nie wczytywanie textur i raz spadek klatek do chyba 10.Szczerze nie ma to dla mnie znaczenia na ogólną ocenę bo spokojnie spędziłem z gra okolo 80h i bawiłem sie rewelacyjnie a miejscówki i widoki co chwila opad kopary.No i hdr w tej grze robi mocno.9/10 mój ulubiony sandbox na tej generacji, idealnie moje klimaty.Będę czekał na 2 niech ta gra ewoluuje jak świrusy bo potencjał jest niesamowity.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka 5 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.