Skocz do zawartości

Spider-Man


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra, ale trochę zbaczacie z tematu :P

 

Co do SM to nie każdej grze jest potrzebne 30kl/s, ale w najnowszym dziecku Insomniac wydaje mi się, że 60kl/s robiłoby znaczącą różnicę. Pytanie czy przy ograniczeniu się do 30 klatek, gra będzie bardziej dopakowana graficznie.

 

 Miejmy nadzieję, że sytuacja analogiczna do Horizon - przepiękny open world w rock solid 30fps - mi to jak najbardziej wystarczy.

Opublikowano

Ja w ogóle mam bekę z debili, którzy się do tego przypierdzielali :)

Przecież o to chodzi, żeby nudny z natury sandbox, choćby dzięki QTE miał filmowe momenty efekciarstwa w misjach głównych. Wiadomo było, że będzie normalna swoboda i zwiedzanie, oraz robienie typowych dla open-worldów, nudnych i powtarzalnych czynności, ale tu akurat to świetny zabieg, coś jak w drugim inFamous, gdzie Sucker Punch udało się wrzucić kilka momentów rodem z Uncharted.

Opublikowano

Nie no, lepiej by bylo gdyby dzwig upadal z predkoscia 1 centymetra na minute a ty musialbys normalnie dookola niego skakac i napierdalac pajeczyna w podswietlone punkty zeby jakis pasek bezpieczenstwa sie wypelnil zatrzymujac magicznie dzwig, wtedy byloby super.

 

Gra wyglada znakomicie, a takie momenty jesli beda sie ograniczac tylko do jakis oskryptowanych akcji w misjach glownych/pobocznych to bedzie git.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja w ogóle mam bekę z debili, którzy się do tego przypierdzielali :)

Przecież o to chodzi, żeby nudny z natury sandbox, choćby dzięki QTE miał filmowe momenty efekciarstwa w misjach głównych. Wiadomo było, że będzie normalna swoboda i zwiedzanie, oraz robienie typowych dla open-worldów, nudnych i powtarzalnych czynności, ale tu akurat to świetny zabieg, coś jak w drugim inFamous, gdzie Sucker Punch udało się wrzucić kilka momentów rodem z Uncharted.

No spoko, ale lepiej to wrzucic w formie scenki po prostu, a nie odciagac uwage gracza od super skryptow pojawianiem sie przyciskow na ekranie

Opublikowano (edytowane)

Ale gdy masz cos wcisnac to jest spore slow mo, uwydatniony dzwiek. Nie rozumiem stekania w tym temacie. Gra wyglada i rusza sie jak nigdy dotad ze spiderem, to i tak znajdzie sie lament.

Edytowane przez U Heisenberg U
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ale co innego oceniac gameplay jak sie ma gre w czytniku, a co innego filmik na ktorym polowa jak nie lepiej to QTE. Ja po obejrzeniu materialu z E3 tez mam duze obiekcje, ze za duzo QTE i 'cinematic experience'. Oczywiscie Insomniac mowi, ze zostawi to tylko do najbardziej epickich akcji - mam nadzieje, ze tak bedzie.

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jego obecnosc w tym momencie nic nie wniesie, dopiero na następne projekty. A co do pytania to oczywiście ze źle - dla mnie rottr to jeden z większych syfow na tej generacji, nic dobrego taka osoba na pewno nie wniesie.

Opublikowano

oboje nie mamy wiedzy czy jego obecność coś wniesie, ale z treści jego tweeta wynika że raczej będzie zajmować się Spider-manem

i opis na twitterze 

Cytat

Design Director at Insomniac on Spider-man

 

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...