Wredny 9 574 Opublikowano 21 czerwca 2017 Opublikowano 21 czerwca 2017 Dobra, ale trochę zbaczacie z tematu :P Co do SM to nie każdej grze jest potrzebne 30kl/s, ale w najnowszym dziecku Insomniac wydaje mi się, że 60kl/s robiłoby znaczącą różnicę. Pytanie czy przy ograniczeniu się do 30 klatek, gra będzie bardziej dopakowana graficznie. Miejmy nadzieję, że sytuacja analogiczna do Horizon - przepiękny open world w rock solid 30fps - mi to jak najbardziej wystarczy. Cytuj
Wredny 9 574 Opublikowano 26 czerwca 2017 Opublikowano 26 czerwca 2017 Ja w ogóle mam bekę z debili, którzy się do tego przypierdzielali :) Przecież o to chodzi, żeby nudny z natury sandbox, choćby dzięki QTE miał filmowe momenty efekciarstwa w misjach głównych. Wiadomo było, że będzie normalna swoboda i zwiedzanie, oraz robienie typowych dla open-worldów, nudnych i powtarzalnych czynności, ale tu akurat to świetny zabieg, coś jak w drugim inFamous, gdzie Sucker Punch udało się wrzucić kilka momentów rodem z Uncharted. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 czerwca 2017 Opublikowano 26 czerwca 2017 Nie no, lepiej by bylo gdyby dzwig upadal z predkoscia 1 centymetra na minute a ty musialbys normalnie dookola niego skakac i napierdalac pajeczyna w podswietlone punkty zeby jakis pasek bezpieczenstwa sie wypelnil zatrzymujac magicznie dzwig, wtedy byloby super. Gra wyglada znakomicie, a takie momenty jesli beda sie ograniczac tylko do jakis oskryptowanych akcji w misjach glownych/pobocznych to bedzie git. 1 Cytuj
teddy 6 884 Opublikowano 26 czerwca 2017 Opublikowano 26 czerwca 2017 Ja w ogóle mam bekę z debili, którzy się do tego przypierdzielali :) Przecież o to chodzi, żeby nudny z natury sandbox, choćby dzięki QTE miał filmowe momenty efekciarstwa w misjach głównych. Wiadomo było, że będzie normalna swoboda i zwiedzanie, oraz robienie typowych dla open-worldów, nudnych i powtarzalnych czynności, ale tu akurat to świetny zabieg, coś jak w drugim inFamous, gdzie Sucker Punch udało się wrzucić kilka momentów rodem z Uncharted. No spoko, ale lepiej to wrzucic w formie scenki po prostu, a nie odciagac uwage gracza od super skryptow pojawianiem sie przyciskow na ekranie Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 26 czerwca 2017 Opublikowano 26 czerwca 2017 (edytowane) Ale gdy masz cos wcisnac to jest spore slow mo, uwydatniony dzwiek. Nie rozumiem stekania w tym temacie. Gra wyglada i rusza sie jak nigdy dotad ze spiderem, to i tak znajdzie sie lament. Edytowane 26 czerwca 2017 przez U Heisenberg U Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 czerwca 2017 Opublikowano 26 czerwca 2017 W Tomb Raiderach nowych jest tego od cholery i to w tak debilnym wydaniu (spamowanie chaotycznie triggerów, bo Lara się wspina) a mimo to ludzie spuszczali się jakie to dobre gry są tfu. Cytuj
estel 806 Opublikowano 5 lipca 2017 Opublikowano 5 lipca 2017 Ale co innego oceniac gameplay jak sie ma gre w czytniku, a co innego filmik na ktorym polowa jak nie lepiej to QTE. Ja po obejrzeniu materialu z E3 tez mam duze obiekcje, ze za duzo QTE i 'cinematic experience'. Oczywiscie Insomniac mowi, ze zostawi to tylko do najbardziej epickich akcji - mam nadzieje, ze tak bedzie. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 5 lipca 2017 Opublikowano 5 lipca 2017 No w takim Sunset to w zasadzie rdzeń rozgrywki opiera sie na czystym gameplayu. Jak i wszystkie ich gry. O Spidera sie wyjatkowo teraz nie martwie. Cytuj
estel 806 Opublikowano 5 lipca 2017 Opublikowano 5 lipca 2017 Nie jestem fanem ich gier, ale tez daje im kredyt zaufania. Slyszalem/widzialem, ze Sunset czy Ratchet sa wysoko cenione. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 16 lipca 2017 Opublikowano 16 lipca 2017 Z komiksowych serii najbardziej lubiłem the Amazing. Najciekawsze historię, walki z Venomem i Carnage no i ta kreska: Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 30 października 2017 Opublikowano 30 października 2017 Po tym zwiastunie już chyba wiem, że te etapy z Parkerem będą najgorsze :D Oby to były tylko krótkie epizody. Cytuj
YETI 10 996 Opublikowano 30 października 2017 Opublikowano 30 października 2017 Shocker, Kingpin, prawdopodobnie tez Zielony Goblin, ciekawy czy jeszcze ktoś trafi do gry. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 października 2017 Opublikowano 30 października 2017 Mister Negative. Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 31 października 2017 Opublikowano 31 października 2017 W zasadzie to był zwiastun nowego filmu marvela;p No zobaczymy czy nie przedobrzą Cytuj
ASX 14 658 Opublikowano 25 grudnia 2017 Opublikowano 25 grudnia 2017 Nowy Design Dircetor, wcześniej pracujący m.in nad Rise of The Tomb Raider dołączy od nowego roku do Insomniac https://www.dualshockers.com/marvel-spider-man-design-director/ teraz pytanie, czy to dobrze czy źle? Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 25 grudnia 2017 Opublikowano 25 grudnia 2017 Jego obecnosc w tym momencie nic nie wniesie, dopiero na następne projekty. A co do pytania to oczywiście ze źle - dla mnie rottr to jeden z większych syfow na tej generacji, nic dobrego taka osoba na pewno nie wniesie. Cytuj
ASX 14 658 Opublikowano 25 grudnia 2017 Opublikowano 25 grudnia 2017 oboje nie mamy wiedzy czy jego obecność coś wniesie, ale z treści jego tweeta wynika że raczej będzie zajmować się Spider-manem i opis na twitterze Cytat Design Director at Insomniac on Spider-man Cytuj
Pupcio 18 443 Opublikowano 25 grudnia 2017 Opublikowano 25 grudnia 2017 No jak gra ma wyjść w przyszłym roku to już chyba nie zdąży jej spyerdolić Cytuj
Wredny 9 574 Opublikowano 6 stycznia 2018 Opublikowano 6 stycznia 2018 Brian Horton... You lucky bastard... Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 6 stycznia 2018 Opublikowano 6 stycznia 2018 Wiadomo już coś więcej nt. daty premiery? Można się spodziewać 4 kwartału? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.