Hendrix 2 731 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Max 3 nie sprzedał się dobrze w stosunku do budżetu, więc IP leży sobie i czeka na lepsze czasy. Rockstar i licencjonowane IP? Bardzo wątpię żeby wykazali nawet odrobinkę zainteresowania Punisherem :v Większość gier związanych z nowym podejściem Marvela do gier zobaczymy na mobile i na nowej generacji - Avengersi pewnie będą już cross-genowi, GotG raczej już tylko na nowej generacji. Po olbrzymim sukcesie Black Panther, nie zdziwiłbym się gdyby w tym roku dostali sporo propozycji zrobienia gry opartej o właśnie to IP. Umowa ze Square-Enix jest wieloletnia, ciekawe co im jeszcze skapnęło. Niezależnych devów, gotowych na AAA IP jest mało, BARDZO mało, więc pole wyboru Marvela jest dość ograniczone. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 15 minut temu, Hendrix napisał: Max 3 nie sprzedał się dobrze w stosunku do budżetu, więc IP leży sobie i czeka na lepsze czasy. Rockstar i licencjonowane IP? Bardzo wątpię żeby wykazali nawet odrobinkę zainteresowania Punisherem :v Damn, ale nikt nie mówił o tym, że to jest coś realnego tylko pobożne życzenia. Brutalnego Punishera w formie sprawnej strzelanki TPP czerpiącej z Maxa Payne bym przygarnął, tylko tyle. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Wiem, wiem - to nie było do ciebie zresztą, bardziej do posta wyżej i ogólnej dywagacji. Gdybym miał wybierać wymarzonego deva do Maxa to pewnie wybrałbym podobnie. Chociaż Remedy też mogłoby zrobić dobrą robotę. Ale chyba prędzej ujrzymy growy powrót X-menów niż Punishera, Marvel pewnie będzie chciał na nowo wykreować markę mutantów, skoro znowu mogą korzystać z nich. Powracając na chwilę do innego tematu - ciekawe jak będzie wyglądał początek przyszłej generacji - tym razem powinno być dużo płynniej niż ostatnio, dużo silników jest w miarę przygotowanych na nią (chociaż standardowo początek będzie lekko ograniczony cross-genowymi produkcjami), wsteczna kompatybilność raczej będzie standardem, więc sprzedaż katalogowa powinna trochę złagodzić ryzyko inwestycji w nowe gry. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Potwierdzony brak zmiany pory dnia we free roamie, misja definiuje jaka jest. Cytuj
Faka 3 990 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Było? Walki fajne, wykorzystywanie pajęczyn na przeciwnikach to jakaś masakra. 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 (edytowane) :sexkonik: bedzie grane na premiere cos czuje Edytowane 5 kwietnia 2018 przez kubson Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 (edytowane) Nie wiem jak to się stało, ale od pokazu na e3 zmieniłem swoje zdanie, co do tej gry o 180 stopni. Niby to, tylko urywki, ale wygląda jakby samo przemieszczenie się po miescie wystarczalo, żeby mieć mega frajde. Edytowane 5 kwietnia 2018 przez SlimShady Cytuj
mcp 2 010 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Wszystkie spider-many od (dotychczas imo najlepszej) drugiej części free-roamingiem stały a ten wygląda tu kapitalnie. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 5 kwietnia 2018 Opublikowano 5 kwietnia 2018 (edytowane) Przy takim poruszaniu się to już nawet nie musieli implementować systemu szybkiej podróży Ale z drugiej strony widać, że miasto będzie ogromne. A Peter'owi głos użyczy Książę Persji Edytowane 5 kwietnia 2018 przez MBeniek Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Jeszcze trochę info z podcastu gameinformera. Trochę nowego trochę starego: High Interest Points!: -not many QTEs in overall game -R2 must be pressed each time you shoot web (aka you don’t auto shoot repeatedly if you hold the button) -at least 21 costumesImpression summary:-super impressive and satisfying feel-Starts in Peter’s apartment-Swinging starts quick after cutscene-more satisfying than Spider-Man 2-high momentum emphasized and easy to maintain-opening reminiscent of Sunset Overdrive feel-Peter wears wristbands always and puts his webshooters on them when he changes into costume-special animations to keep momentum for things like fire escapes, swinging at walls, etc-Can’t swing without buildings or trees, but can web zip almost anywhere-feels very player controlled-moving downward on buildings has very different animations than going up buildings-no hurting civilians (punch button changes to interact button)-tons of details like squirrels, rooftop parties-lifelike world like “GTA”-low pop-in-controls are responsive above all and balance with physics and agency-UI normally present-R2 is the “go” button (sprint, swing, wall run)-X is zip and follows where you point left stick-L2 is slow-mo aiming precision on time limit-snipers exist in missions-stealth somewhat doable-X while zipping leaps-can get near a crime without engaging-combat unlockables exist as you progress- Hold O approaching a corner during wall run to web zip around the corner-not many QTEs in the overall game-missions are ranked for how well you do-points earned for good moves and takedowns are spent on suits and movesets-unique suit powers unlocked can be equipped to any other suits you have previously unlocked-started game with classic suit not white logo suit-designs white suit for reason, but won’t say why-Peter is a poor adult scientist but won’t say where-Peter knows Harry-Stark Tower and Wakandan embassy are in NYC-no signs of non-Spider-Man characters though-Fisk is first villain-Mr Negative is central to at least early Act- Aunt Mae works at shelter run by Mr Negative-MJ is active thought not combatant in her missions, not just walking around and hiding-MJ knows Peter is Spider-Man-MJ and Peter split 6 months before game and reunite to work together at start of game-Venom is a “cool character” says Insomniac-Insomniac “nailed” the Spider-Man game-Engages and slows down to let you know Peter, a la Arkham games-plays “amazingly”-unknown how long the game is-side missions and crimes are different as the game progresses (different toward the end, new enemies etc)-Spider-Man is full of quips and humor-suit is designed for this game and it’s story-blue suit parts are active material, Red is Armor, white is unknown protective material-suit is very thought out, knuckles covered with specific material, boots blue etc-many suits-they want you to be the Spider-Man you love, so costumes are pretty wide open and appear in cutscenes appropriately-at least 21 costumes-‘want to play it again’ 3 Cytuj
Pupcio 18 418 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Fajnie ze aż tyle kostiumów będzie bo ten nowy średnio mi podszedł Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 11 godzin temu, SlimShady napisał: Nie wiem jak to się stało, ale od pokazu na e3 zmieniłem swoje zdanie, co do tej gry o 180 stopni. Niby to, tylko urywki, ale wygląda jakby samo przemieszczenie się po miescie wystarczalo, żeby mieć mega frajde. No bo pokazywali jakieś najgorsze elementy, walki, które no aż tak rewelacyjne nie były (nie mówię też, że były jakieś bardzo złe) i festiwal QTE oraz skryptowanych scenek. Teraz jak widać miasto i swobodne poruszanie się po nim to od razu lepiej gierka wygląda. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 (edytowane) Ciekawe jakie będzie cel takiej ilości kostiumów w samej grze Chyba, że chodzi po prostu o to, że dają możliwość od samego początku wyboru dowolnego kostiumu i nie ma to związku z samą fabułą. Edytowane 6 kwietnia 2018 przez Pacquiao Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Każdy kostium ma mieć jakieś specjalne umiejętności wiec zakładam ze pod misję się będzie odpowiednio dobierać. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Mówili że szanują spidermana z psxa, tam kostiumy były nie tylko zmianą kolorów, ale też i dawały pewne zdolności. Cytuj
mcp 2 010 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 ta lista wygląda to na pełną kontrolę nad pająkiem, w końcu. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 1 godzinę temu, milan napisał: Mówili że szanują spidermana z psxa, tam kostiumy były nie tylko zmianą kolorów, ale też i dawały pewne zdolności. No i tak jest tutaj. Spider-Punk atakuje gitarą na przykład (wut) Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Chodziło mi bardziej o to skąd Peter ma tyle kostiumów - czy to będzie wynikać z fabuły, czy po prostu developer pozwoli nam sobie wybierać i nie będzie to miało związku z fabułą gry. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Z informacji wynika, że gadżety i kostiumy będziesz craftował w trakcie gry. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 zbierz 3 deski z palet, oskóruj gołębia, okradnij budke z hotdogami by stworzyc kostium venoma - tak będzie Cytuj
Pupcio 18 418 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Mam nadzieje że do craftingu nie potrzeba prawdziwych piniążków Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 7 minut temu, Pupcio napisał: Mam nadzieje że do craftingu nie potrzeba prawdziwych piniążków Potwierdzili już kilkakrotnie, że nie będzie żadnych mikrotransakcji. Tylko te 3 dodatkowo płatne story-DLC. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Opublikowano 6 kwietnia 2018 Ale to te 3 dlc od razu na premierę będą czy to 3 dodatki które wyjdą po premierze I wchodzą w skład season passa? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.