Skocz do zawartości

Spider-Man


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale mnie ten Spidey jara. Masakrycznie fajnie się ta gra porusza. I ten dynamiczny system walki robi swoje. Czekam na info odnośnie wielkości mapy i szykowanych atrakcji pobocznych. Chciałbym, żeby Insomniac poszli w stronę Sunseta gdzie było sporo fajnych wyzwań do masterowania. 

  • Lubię! 1
Opublikowano

To ostro bo mapka w SO mała nie była. Ciekawe czy będą kanały i inne etapy wewnątrz budynków jak w AC a nie tylko miasto. 

 

Oj pamiętam te pogoń w kanałach za venomem na psxie :banderas:

  • Plusik 2
Opublikowano

Spajdi to mój ulubiony bohater z Uniwersum Marvela i bardzo sie ucieszyłem, że Insomniacy wzięli się za człeka pająka, bo jest to studio, które lipy nie wali, a ich każda gra, jest co najmniej świetna - tak Song of The Deep też by fajową grą z ciekawym klimatem.

Tak wiec.  Zapewne dostaniemy - kolejną, pięknie wyglądającą grę, która dostarczy masę nieskrępowanej zabawy. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Wyglada to wszystko po prostu rewelacyjnie. Nie mogę się doczekać tej gry, bo pająk to jeden z moich ulubionych super bohaterów, mam do neigo ogromny sentyment. Do dzisiaj pamiętam jak się zagrywałem w pajączka na PS1. :banderas:

Opublikowano

Tym razem Telegraph UK i ich preview:
https://www.telegraph.co.uk/gaming/features/spider-man-ps4-hands-on-preview-insomniacs-web-slinger-aiming/

Cytat

Punching and blocking are mapped to the Square and Circle buttons respectively but the fun really starts with the web-slinging Triangle button. Spider-man can use it to fling himself around the environment or zip over to distant threats, and naturally it’s a handy offensive tool too. Holding down L1 and R1 together allows Spider-man to interact with items, crushing groups of goons under heavy furniture or using lighter objects to scatter them like skittles.

Naturally there will be skill trees to explore and advanced moves to master but this being an Insomniac game, Spider-man will also have an arsenal of gadgets at his disposal, selected on the fly via a weapon wheel. Two are debuted here: a tripwire that can be attached to walls - or people - and traps the unwary in incapacitating cocoons; and a web bomb that aids crowd control by stunning multiple enemies at once. And, of course, webbed-up adversaries can also be targeted with the shoulder buttons and used as bowling balls too.


Oczywiście w artykule dużo, więcej rzeczy jest, polecam przeczytać, screeny widzę, że @XM. już wrzucił :D

  • Plusik 1
  • 3 tygodnie później...
Gość _Be_
Opublikowano
9 minut temu, kubson napisał:

Jezu ale ta gra bedzie dobra m, doczekać sie nie moge 

Po muralu wnioskujesz? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...