Opublikowano 31 lipca 20186 l Bieganie po ścianach niczym skaner w Blade Runnerze. Wszyscy będą się dobrze bawić, tylko Milan ma zwarcie w obwodach.
Opublikowano 31 lipca 20186 l Bieganie po ścianach niczym w Sunset Overdrive albo zapomnianym Prototype od Acti.
Opublikowano 31 lipca 20186 l za szybkie bieganie po ścianach xD chyba tylko na tym forum ludzie mogą się doczepić do takich głupot
Opublikowano 31 lipca 20186 l JEZU JAKA TA GRA JEST ŚLAMAZARNA TO BIEGANIE PO ŚCIANACH TAKIE WOLNE ZANIM WEJDĘ NA EMPIRE STATE BUILDING TO MI SIĘ BIGOS PRZEGOTUJE CZEMU NIE MA SZYBKIEGO PRZEMIESZCZANIA SIĘ ŁEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Opublikowano 31 lipca 20186 l jezu xd walić pseudo realizm. tylko over the top w komiksowych gierkach
Opublikowano 31 lipca 20186 l Jest powód dla którego batman w gierkach nie lata w górę tylko szybuje w dół, ale mam nadzieję że wam to poprawią w kolejnej części.
Opublikowano 31 lipca 20186 l Nie no kurwa powinni konsultować się przy produkcji z ludźmi-pająkami, takiego uchybienia twórcom nie wybaczę.
Opublikowano 31 lipca 20186 l edit: a no to okej, nie wyświetliło mi się zdjęcie na poprzedniej tylko sam wpis twittera. Edytowane 31 lipca 20186 l przez Fanek
Opublikowano 1 sierpnia 20186 l Byłem najarany jak głupi na tą grę. Ale obejrzałem teraz kolejny gameplay z jakiejś prezentacji, i to strzelanie pajęczyną w powietrze przy lataniu i komiczne wbieganie po budynkach mocno mnie ostudziło...
Opublikowano 2 sierpnia 20186 l Wrażenia z ostatniego pokazu w Warszawie: Cytat Spider-Man robi piekielnie dobre wrażenie. Urzeka dopracowaniem rozgrywki, ogromem zawartości i technicznym poziomem wykonania. Trudno ocenić książkę po okładce, ale po przeczytaniu pierwszego rozdziału można już wyrobić sobie wstępną opinię. W przypadku Człowieka-Pająka od „lektury” naprawdę niełatwo się oderwać. Gra stanowi kwintesencję tego, o co chodzi w grach - wolność, ruch, swoboda, efektowna walka, wyraziste postacie. Jeśli dalsza część zaprezentuje równie wysoki poziom, dostaniemy kolejnego kandydata na grę roku. Spider-Man powraca na PS4 z wielką mocą - już graliśmy (eurogamer.pl) i parę innych: Spider-Man na PS4 – jak w Batmanie, tylko lepiej? (gry-online.pl) Tak dobrej gry ze Spider-Manem nie było nigdy! Odkładajcie pieniądze, serio! (antyweb.pl) Marvel’s Spider-Man – wrażenia z pokazu (naekranie.pl)
Opublikowano 2 sierpnia 20186 l Oh boy Będzie bieganie po ścianach i nienaturalne wypuszczanie pajęczyna w chmury.
Opublikowano 2 sierpnia 20186 l No gejplej bardzo elegancki. Tzn. juz nie mam takiego kislu jak w czasach guwniaka gdzie co miesiąc bieglo się do kiosku w którym sprzedawczyni zostawiała w teczce moje ulubione komiksy z Tmsemic ale.. Sentyment nadal pozostał.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Ale to będzie zayebista gra, niecały miesiąc do premiery, będzie napiedalanko.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Tylko się nie zdziwcie Ja tam ostatnio odpocząłem trochę od sandboksów, więc pewnie dam radę. Cytat Wspomnieliśmy już, że Spider-Man jest sandboksem, więc potencjalni nabywcy gry muszą zaakceptować związane z tym konsekwencje. Tak, swoboda działania okazuje się ogromna, ale z drugiej strony produkt po brzegi wypełniony jest niezbyt atrakcyjnymi zapchajdziurami. Deweloperzy poszli tutaj drogą swoich kolegów z Ubisoftu. Mgłę wojny odsłania się po przejęciu wież komunikacyjnych (obsługuje je prosta, ale na dłuższą metę nudna do bólu minigierka), a po uzyskaniu kontroli nad sygnałem na mapie pojawia się pierdyliard znaczników wszelkiej maści, z których trudno wyłowić nawet fabularne misje poboczne. Będziemy odszukiwać pozostawione przez Petera plecaki ze sprzętem, eliminować miejscowych rzezimieszków, którzy napadają na ludzi lub sklepy, brać udział w wyzwaniach na prowizorycznych arenach (zlokalizowanych np. na dachu wieżowca), robić zdjęcia „landmarkom” oraz inne, niezbyt angażujące rzeczy. Kiedy gra otwiera sandboksową puszkę Pandory, można złapać się za głowę. Szybkie przestudiowanie mapy prowadzi do następującego wniosku – w całym mieście czeka bez mała kilkaset zapychaczy, które zmuszają do wykonywania żmudnych i tych samych czynności. Fanom maksowania gier autentycznie współczuję, bo o ile na początku oddawanie się tym aktywnościom zdaje się być sympatyczne, tak później będzie jedynie przykrym obowiązkiem. Źródło: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=12826
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l 45% plecaków 34% rzezimieszków 12% całusów od Mary Jane 23% selfie 41% zebranych plakatów 2% missions a mogli postawić na stary dobry korytarzyk Edytowane 3 sierpnia 20186 l przez milan
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Ale będę ubisoftował za miesiąc Nie grałem w tego typu gry od dawien dawna, więc mnie nie zmęczy to. A poruszanie się wygląda PRZEJEBANIE.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l High speed on every building Ja kupuję ale najpierw poczytam recki. Jezeli moje obawy zostaną rozwiane to przeproszę insomniac
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.