Opublikowano 3 sierpnia 20186 l 21 minut temu, milan napisał: 45% plecaków 34% rzezimieszków 12% całusów od Mary Jane 23% selfie 41% zebranych plakatów 2% missions a mogli postawić na stary dobry korytarzyk możesz do tej listy dodać jeszcze ubisoftowe wieże na które trzeba się wspiąć aby odkryć mapę Cytat The parkour button isn't the only inspiration Insomniac's Spider-Man takes from an Ubisoft series, though. In a move that took me completely by surprise, Spider-Man incorporates the archaic mechanic of tower reveals, that is, points of interest that you have to find, travel to, and solve a puzzle at in order to reveal a map of the immediate area, as well as the locations of other points of interests like side missions, challenges, collectables, and Far Cry-style outposts. Each district of Manhattan represented in the game--Chinatown, Greenwich, Financial District, Hell's Kitchen, Midtown, Upper West Side, Central Park, Upper East Side, and Harlem--has a number of towers hidden within them, which you're required to activate before you're even able to see where you're going on your minimap.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Podobnie jak rozi, może mnie uratowac tylko pogarda do far cryów, assasinów i innych ubisoftów. Chodzenie za krukiem w Gowie przez pół h spowodowało u mnie bół mózgu porownywalny z wylewaniem wody ze statku.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Jak patrze na to poruszanie to chyba nawet nie mam nic przeciwko takim ubi guwnom. Mam nadzieje że jakieś poboczne misje z historią też dali
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l W dniu 1.08.2018 o 08:28, PiPoLiNiO napisał: Byłem najarany jak głupi na tą grę. Ale obejrzałem teraz kolejny gameplay z jakiejś prezentacji, i to strzelanie pajęczyną w powietrze przy lataniu i komiczne wbieganie po budynkach mocno mnie ostudziło... lepsze komiczne bieganie i strzelanie po trawie
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l 43 minuty temu, Cedric napisał: Tylko się nie zdziwcie Ja tam ostatnio odpocząłem trochę od sandboksów, więc pewnie dam radę. Czyli tak jak myślałem, ehhh.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Mam nadzieję że w tej grze ktoś umrze, bo z trailerów to takie trochę +3 się wydaje ta gra.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l U mnie ostatni sandbox z masą znajdźek itd. to Sunset. Także jestem wygłodniały jeśli chodzi o ten rakowy, ostatnimi czasy gatunek.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l nie dali by miliarda znajdziek to znowu bylby placz ze mapa pusta jesli watek glowny bedzie spoko, a wsrod pobocznych beda takie fabularne i ciekawe to nie widze problemu, no chyba, ze ktos jest trophy whore i nie zasnie jak wszystkiego nie pozalicza
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Juz kiedyś pisałem - jak ktoś ogarnia ubi games tylko od Sony to mu sie spodoba i ta gra, bo raz czy dwa razy w roku taki rak polany świetnym sosem wlatuje wybornie, ale jak ktoś blantmanuje to czuje szybka przebieżke przez story i pchli targ. Ja jeszcze walczę czy brać na premierę, ale juz chyba zaryzykuję i wezmę - wersja z psxa nie do przebicia, ale i tak będzie miło.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l No i przynajmniej te raczki od Sony mają fabułę, od której nie bolą oczy od samego patrzenia. Trochę się w Ubi poprawiło, ale dalej większość historyjek w ich sandboxach jest strasznie miałka.
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Jak to poruszanie się będzie faktycznie tak dobre jak wszyscy piszą, to i te głupie zbieranie znajdziek będzie czystą przyjemnością. Jest gdzieś jeszcze dostępna edycja limitowana, poza mediaexpertem? Bo podejrzewam, że oni nie zdążą dostarczyć na premierę (choć rezerwację na wszelki wypadek i tak zrobiłem). Czezky dalej ma ten swój "sklepik"?
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l Kilka scen w klasycznym stroju. Wrażenia GameInformera, min. urywki walki z pierwszym bossem. https://www.youtube.com/watch?v=6aqKH0TGVgc Edytowane 3 sierpnia 20186 l przez YETI
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l 6 minut temu, MBeniek napisał: Jak to poruszanie się będzie faktycznie tak dobre jak wszyscy piszą, to i te głupie zbieranie znajdziek będzie czystą przyjemnością. To jest sama prawda, Sunset miał zbieranie ku,rwa rolek papieru toaletowego (wiecie, gra sie sama smiała z tych gamizmów i zbierania syfu) ale przez to, że poruszanie się po tym świetnie zaprojektowanym świecie było frajdą samą w sobie to gralo się i robiłem wszystko z uśmiechem na ustach. Jeszcze tylko niech potwierdzą, że mozna wyłączyć większość obrzydliwych elementów HUDu i wjezdzą na premiere
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l jakbym tyle wydal na cyfre to bym chyba dwa razy wszystkie plecaki zebrał
Opublikowano 3 sierpnia 20186 l 5 godzin temu, milan napisał: I fssut znika po 5 dniach z zyskiem je,bany a god of wara 3 i TLG to jakoś nie miał oporów wziąć ode mnie używek xD o zrobieniu z PS3 verbatim machine już nawet nie wspomnę no tłumacz się, tłumacz Edytowane 3 sierpnia 20186 l przez ragus
Opublikowano 4 sierpnia 20186 l Dalej nie mogę się napatrzeć jak to wygląda. Mój mózg utknął w 2004 gdy śmigałem po kartonowym nowym jorku w spodermonie 2 i myślałem że gra wygląda jak życie niesamowity jest jest ten przeskok graficzny w gierkach. Jestem ciekaw co będzie za kolejne 14 lat
Opublikowano 4 sierpnia 20186 l Kurcze, Aż by się chciało kupić projektor i grac w to w 120 calach. <włacza komputronik.pl>
Opublikowano 7 sierpnia 20186 l Będzie można nabijac XP podczas przemieszczania się po mieście wykonując różne akrobacje.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.