Skocz do zawartości

Resident Evil VII


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale to nie jest powrót do korzeni. Pierwsze Residenty to bardziej survival horrory z dużymi elementami backtrakingu i logicznymi łamigłówkami typu połącz to z tym, itp. No i można było jeszce się w nich bronić. Tam gracz zdecydowanie nie był zwierzyną. Nowa części to już bardziej styl Amnesii.

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie no lepiej odcinac kupony i ciagle robic to samo. Dla mnie seria sie skonczyla na RE3, potem to juz pifpaf do fal wrogow i zero klimatu. Tu sie zapowiada gesty klimat. 

 

w sumie nie ma sensu bym znów robił wyliczanki jak dużo dobrego i w starym stylu było jeszcze w czwórce. dość powiedzieć że co najmniej 5 typów przeciwników i sytuacje z ich udziałem robiły mi suspens porównywalny z pierwszymi trzema odsłonami, a już na pewno nieporównywalnie lepiej niż kostniejąca Code Veronica

 

trochę hejtu poszło na Kyokushinmana (człowieku zlituj się i daj prostszy nick do zapamiętania), kiedy to napisał to co każdy dobrze widzi - RE w tej formule nie ma nic wspólnego ze starym residentem i jedyne co robi to kopiuje fpsowe horrory z pc. w sumie okay, jeśli wyjdzie z tego fajny straszak, ale jakoś tak przykro dostać zjawiska paranormalne i pokręconych rednecków zamiast broni bilogicznej, oraz fpp zamiast tpsa. ewidentnie widać że tym posunięciem Capcom po prostu chciał zaryzykować wejście w VR i była mu potrzebna rozpoznawalna marka

  • Plusik 2
Opublikowano

Ale to nie jest powrót do korzeni. Pierwsze Residenty to bardziej survival horrory z dużymi elementami backtrakingu i logicznymi łamigłówkami typu połącz to z tym, itp. No i można było jeszce się w nich bronić. Tam gracz zdecydowanie nie był zwierzyną. Nowa części to już bardziej styl Amnesii.

Przecież tu też będzie survival i łamigówki ;)

Opublikowano

 

Ale to nie jest powrót do korzeni. Pierwsze Residenty to bardziej survival horrory z dużymi elementami backtrakingu i logicznymi łamigłówkami typu połącz to z tym, itp. No i można było jeszce się w nich bronić. Tam gracz zdecydowanie nie był zwierzyną. Nowa części to już bardziej styl Amnesii.

Przecież tu też będzie survival i łamigówki ;)

 

 

,Tak twierdzą ale na razie tego nie pokazano tylko mówiono o prostych "zrób to, przekręć tamto i uciekaj". A pomysł na ucieczkę przed przeciwnikiem nie wziął się dopiero od Amnesi tylko pierwszym takim dużym i dobrym tytułem był Silent Hill Shattered Memories (Wii) i dziwi mnie że jemu się nie przypisuje w tak dużym stopniu zmiany podejścia do tematu jak przypisuje się PC-owej Amnesii.

 

Niektórzy tutaj twierdzą że Capcom skopiował pomysł P.T. tylko że to jest bzdura bo w tym przypadku gra powstawałby niecałe dwa lata a tak nie jest bo nad 7-mką jak samo Capcom powiedziało pracę ruszyły od Lutego 2014r,  (a P.T. pojawił się na PSNie podczas E3 2015).

 

Zastanawia mnie tylko czy zdążą na premierę. Podobno w czasie tegorocznego E3 gra była ukończona w 65% czyli zostaje 35% do zrobienia w zaledwie 6 miesięcy. Oby się nie okazało że poczekamy dodatkowe 3/4 miechy  :/

Opublikowano

Demo, dosyć sie zmieniło od kiedy je kończyłem, po raz pierwszy. Przez moment nawet sie wczułem, jak bym grał w calaka - można juz znaleźć bezpiecznik, a co za tym idzie, większy obszar  eksploracji. 

Opublikowano (edytowane)

 

 

Ale to nie jest powrót do korzeni. Pierwsze Residenty to bardziej survival horrory z dużymi elementami backtrakingu i logicznymi łamigłówkami typu połącz to z tym, itp. No i można było jeszce się w nich bronić. Tam gracz zdecydowanie nie był zwierzyną. Nowa części to już bardziej styl Amnesii.

Przecież tu też będzie survival i łamigówki ;)

A pomysł na ucieczkę przed przeciwnikiem nie wziął się dopiero od Amnesi tylko pierwszym takim dużym i dobrym tytułem był Silent Hill Shattered Memories (Wii) i dziwi mnie że jemu się nie przypisuje w tak dużym stopniu zmiany podejścia do tematu jak przypisuje się PC-owej Amnesii
Chyba zapomniales, ze przed Amnesia byla seria Penumbra od tych samych deweloperow. Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

@Lukas_AT

Nie nie, mi chodzi głównie o to iż na Zachodnich serwisach "growych" często gęsto porównują wszystko tylko i wyłącznie do Amnesi, olewając cokolwiek innego (o Pneumbrze to praktycznie nie wspominają) co mnie troszeczkę bawi jaki kult urósł w okół tej gry bo wielu uważa że był to właśnie pierwszy horror oparty na uciekaniu a nie walce z przeciwnikami. 

Opublikowano (edytowane)

no zerwanie z korzeniami nie bedzie

 

 

Umbrella confirmed

 

 

moim zdaniem taki calkowity reboot stylu, to cos co juz przestalo miec miejsce w sequelach. z reguly mamy do czynienia z lekkim polizaniem grafiki i paroma feature'ami, a tutaj jakby cala konwencja i perspektywa jest zmieniona. no podobne to do PT, ale to chyba dobrze ze jest to podobne do czegos, co odswiezylo ten gatunek, a nie wbijalo ostatni gwozdz.

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

Ale to nie jest powrót do korzeni. Pierwsze Residenty to bardziej survival horrory z dużymi elementami backtrakingu i logicznymi łamigłówkami typu połącz to z tym, itp. No i można było jeszce się w nich bronić. Tam gracz zdecydowanie nie był zwierzyną. Nowa części to już bardziej styl Amnesii.

 

Podczas prac nad RE1 wytyczną dla Mikamiego i teamu było Alone in the Dark. Teraz, przy VII tą rolę pełnią Amnesia, P.T. czy Outlast. 

Opublikowano

nie podoba mi się kierunek w jakim poszli, wolałbym model rozgrywki z poprzednich re. Zobaczymy jak to będzie dalej wyglądać.

 

 

nie podoba mi się głównie dlatego, że będę obsrany i po 15 min gry będę wyłączał konsolę

 

Opublikowano

Nie musiałaby być jeżeli raz historia toczyłaby się jak obecna 7-ka te 20 lat po wydarzeniach z 6-tki i bez starych bohaterów (którzy przeliczając wiek to dziadki) ale w TPP rodem z takiego The Evil Within też mógłby trzymać poziom,no ale właśnie wtedy zacząłby przypominać RE4 i wielu i tak by narzekało że wrzucą parę jump scare'ów i będzie to według Capcomu horror. 

Opublikowano

Poprzednia mechanika musi juz odejsc w zapomnienie. Rzygam na jej mysl i sila koncze Revelations 2.

 

Mi sie demko podobalo. Cecha Amnesii czy Outlasta jest tylko szczatkowa fabula. W przypadku Resdenta 7 bedzie pewnie inaczej. Z opisu organizacji przyznajacej kategorie wiekowe wynika tez, ze bron w grze bedzie. Gra wcale nie musi buc az tak podobna do Amnesii.

Opublikowano

Poprzednia mechanika musi juz odejsc w zapomnienie. Rzygam na jej mysl i sila koncze Revelations 2.

 

Mi sie demko podobalo. Cecha Amnesii czy Outlasta jest tylko szczatkowa fabula. W przypadku Resdenta 7 bedzie pewnie inaczej. Z opisu organizacji przyznajacej kategorie wiekowe wynika tez, ze bron w grze bedzie. Gra wcale nie musi buc az tak podobna do Amnesii.

 

Akurat Revelations 2 mechaniką sporo już odstaje od modelu RE4. Bardziej przypomina TLoU. Zagraj sobie w pierwsze Revelations bo to jeszcze jest autentycznie model RE4/RE5. Gram obecnie na PS3 w wersję HD i giera jest mega. 

Opublikowano

Gdzie można znaleźć ukryte przedmioty w demie

 

 

 

- bezpiecznik

- co zrobić z palcem?

- czy w domu jest ukryta jakaś broń?

 

 

Opublikowano

Gdzie można znaleźć ukryte przedmioty w demie

 

 

 

- bezpiecznik

- co zrobić z palcem?

- czy w domu jest ukryta jakaś broń?

 

 

zerknij do...

 

 

 kominka

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...