Skocz do zawartości

Resident Evil VII


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

RE potrzebują rebootu po tym jak sie zagubili z fabułą po 4. Sama eksploracja stylu może wyjść na dobre boje się tylko aby nie wyszedł z tego indyk-horror tylko że drożej.

 

Już w pierwszych wywiadach nt. RE7 developerzy nie kryli się z informacjami iż sami się pogubili w fabule jaką prowadzili w RE5 i 6 i musi się to skończyć bo granica już dawno została przekroczona. Tak więc wielki plus za uderzenie się w pierś i przyznanie do błędu ze strony Capcom. szkoda tylko że dalej firma majstruje kolejne jałowe porty na tą generacje aby jeszcze dorobić na tytułach z poprzedniej generacji....

Opublikowano

mnie nawet te rozszerzone demko i gameplay z pokazu dla prasy nie przekonalo, kopia outlast, do tego w oprawie z ps3, kiedys to ta seria wyznaczala standardy, teraz kopiuje od innych w jakiejs budzetowej oprawie

 

czekam na materialy z remake'u re2, a ten cudak ma szanse robic wg mnie jedynie w vr

Opublikowano

Z tą oprawą z PS3 trochę przesadzasz. Graficznie jest spoko, szału nie ma ale też nie odrzuca. Outlast też pod tym względem nie powala tak samo jak Soma. Jedynie Obcy jest na wysokim poziomie. Oczywiście na PS4/X1 bo na PS3 nie ma tak dobrze oddanych efektów pary, świateł czy ognia. 

Opublikowano

outlast nie powala i re7 nie powala, tekstury to jest jakis zart, o ile w pierwszym przypadku to jest produkcja z kickstartera, a w drugim projekt aaa wielkiego studia

 

alien to jest generacja roznicy jesli chodzi o oprawe porownujac do dema re7

Opublikowano

A wiesz, że tego nawet nie będzie w finalnej wersji? To jest tylko teaser. Tekstury może nie powalają ale tak samo nie powalają w nowym Doomie na konsolach. Co nie przeszkadza w byciu świetną gierką. 

Opublikowano

Zagrałem w demko i mam mieszane uczucia.

Gra ma straszyć i może i straszy niektórych graczy, mnie jednak jakoś niestety nie trzymała w napięciu.

Oprawa ładna, dźwięki też ale jakaś taka  bez wyrazu póki co...

Opublikowano

Co wy macie z tym "graficznie słabo"? Serio? Dla mnie miejscami to wręcz fotorealizm był. Może trochę wyolbrzymiam, ale naprawdę - patrzyłem na obicia tych foteli, czy deski podłogowe to rewelacja. Ech poprzewracało się w głowach "konsolowcom" - framerate'y, 4K, słabe tekstury.... Nic dziwnego, że później jakieś "PRO" wypuszczają...

  • Plusik 2
Opublikowano

Też mnie to dziwi. Taki Outlast jest przez większośc czasu super ciemny (dla nerdów: mroczny) i chodzi się z tym noktowizorem wkamerze, którego filtr jak dla mnie pogarsza grafikę, ale nawet przez chwile nie pomyślałem ze gra się źle bo gra nie jest wypasiona graficznie. RE VII jest naprawde ładny, nie śliczny i wybitny graficznie ale po prostu ładny.

Opublikowano (edytowane)

 

Poprzednia mechanika musi juz odejsc w zapomnienie. Rzygam na jej mysl i sila koncze Revelations 2.

 

Mi sie demko podobalo. Cecha Amnesii czy Outlasta jest tylko szczatkowa fabula. W przypadku Resdenta 7 bedzie pewnie inaczej. Z opisu organizacji przyznajacej kategorie wiekowe wynika tez, ze bron w grze bedzie. Gra wcale nie musi buc az tak podobna do Amnesii.

Akurat Revelations 2 mechaniką sporo już odstaje od modelu RE4. Bardziej przypomina TLoU. Zagraj sobie w pierwsze Revelations bo to jeszcze jest autentycznie model RE4/RE5. Gram obecnie na PS3 w wersję HD i giera jest mega.
Revelations 2 to szczyt mechaniki RE4. Gra posiada plynne sterowanie, nie tak toporne jak dzis RE4, ale nadal to ten sam szkielet.

 

Co do grafiki demk RE7 - mi sie podobala. Nie powala na glebe, ale wazniejsze jest w tym tytule warstwa artystyczna. Lokacje musze wzbudzac niepokoj i strach. Nie musi to byc dla mnie super zaawansowany tytul pod wzgledem technologicznym.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

niepokoj to wrazenie ze cos nie gra, niby wszystko wyglada normalnie, ale pewne szczegoly zdradzaja ze cos czai sie za ta pozorna warstwa normalnosci.

 

w grze gdzie chodzisz po starej chacie w koncu sie przyzwyczaisz do settingu, do tej obskornosci ktora jest w kazdym elemencie.

gorzej jest jak co chcwile masz wrazenie ze jest juz git, ze wszystko wyglada na bezpieczne i normalne, a tak naprawde nie jest.

 

dlatego P.T. mialo taki sukces, zerwana z kliszowym straszeniem obskornoscia, a zaczeto pogrywac z graczem i jego lękami. i jestem w stanie uwierzyc, ze po pierwszej spedzonej godzinie w PT mozna miec problem zeby pojsc sie wysikac do ciemnej lazienki, co raczej trudne bedzie do uzyskania takim settingom jak w demie RE7.

  • Plusik 2
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jezeli miałbym za to zapłacić wiecej niz 100zł to tylko dla VR. Bez tego to bedzie kolejny horror FPP. Jak tak czytam opinie i patrze na gameplay to czuje ze za mało w tym RE jest RE. Za porzadny staroszkolny RE z łupiutkimi zagadkami w jakiejś rezydencji (itp.) dałbym więcej. Tak to olewam na razie. Za dużo innych gier czeka. Przyznam ze pierwsze demo mi sie podobało ale teraz jakoś emocje opadły.

Opublikowano

Co SOMY nalezy dodac jeszcze najbardziej interesujaca fabule w tego typu grach od dawna choć gra w wielu momentach niebezpiecznie się zbliza do symulatorow chodzenia, których osobiście nie trawie.

Wracajac do RE7, z tego co gralem demo jest calkiem spoko i nawet straszne, ale na nazwe RE raczej nie zasluguje, to czysto marketingowa zagrywka. Na pewno nie jest to gra na, która czekałbym nie wiadomo jak, bo smierdzi niskim nudzetem jak Outlast(tutaj polecam szczególnie DLC, bo jest lepszy od podstawki i nie ma mowy o sztampie jak w pelniaku).

W  temacie serii  na ten moment licze, tylko na rimejki klasykow o, ktorych praktycznie nic nie wiadomo.

Opublikowano

Gra nie będzie podzielona na rozdziały, a zapisywać będziemy mogli tylko w wyznaczonych do tego miejscach, których ilość zależna będzie od wybranego poziomu trudności. Dla mnie to nowiny na plus :)

 

http://www.pssite.com/news/52799/resident-evil-7-biohazard-z-roznymi-systemami-zapisu-i-bez-rozdzialow.html

Opublikowano (edytowane)

Dwa czy trzy trailery, gameplay, dwa razy wypuszczone demo, a ja nadal nie wiem, jak będzie wyglądać walka i eksploracja w tej grze, na razie jedynie wiem, że będziemy się chować przed starą babą w szafie (czyli outlasty, amnesie i cały ten indie-syf który spaczył horrory ostatnimi laty).

 

Crapcom nawet przyzwoitego remastera nie potrafi obecnie zrobić, nie liczyłbym więc na cud z tym nowym RE.

Edytowane przez musoil
Opublikowano

O ile dobrze pamiętam to Zombie po raz ostatni zawitały do Resident Evil 3. W 4 mieliśmy LasPlagas, w 5 Uroboros, a w 6 Javo's Więc dobrze że capcom eksperymentuje i coś zmienia. Jest jedna scena w trailerze RE7, która przypomina mi nawet kolacje w House of 1000 Corpses :) 

Opublikowano

(czyli outlasty, amnesie i cały ten indie-syf który spaczył horrory ostatnimi laty).

No gdyby nie ten indie syf to by gatunek zmarł smiercią naturalną bo nie powstalo już nic świeżego w tym gatunku od dobrych 8 lat z gier AAA.

Opublikowano

 

Jest jedna scena w trailerze RE7, która przypomina mi nawet kolacje w House of 1000 Corpses :)

kolacja przy stole? :)

 

To oczywiście nawiązanie do czegoś o sporo starszego - teksańskiej masakry piłą mechaniczną.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...