Skocz do zawartości

Resident Evil VII


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wydają się głupie ale właśnie przy takim systemie poruszania nie odczuwa się dyskomfortu. Przy normalnym sterowaniu może się dość szybko zakręcić w głowie. Założysz gogle i zagrasz to zobaczysz które bardziej Ci pasuje B-)

 

PS. w dodatku po vr w tomb raiderze też dali takie "jumpy" do wyboru

Opublikowano

Prezentacja Edycji Kolekcjonerskiej:

 

 

Soczysty kawałek mięska, jak by ktoś chciał zamówić to w muve.pl za 649zł jest, swoją kopię zamówiłem i po tym filmiku utwierdzam się w przekonaniu, że prezentować się w specjalnym miejscu będzie cudnie :)

 

Ps. Na rynek Eu będzie trochę zmian

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

Ale ta ostateczna wersja demka jest dobra :banderas: Przekonali mnie do pre-ordera, a po 6tce postawiłem krzyżyk na serii.

 

A ile detali w otoczeniu (nie chodzi mi tylko oprawę, choć ta jest naprawdę przyzwoita), można w każdy kąt zajrzeć, np. pod łóżkiem znalazłem amunicję do pistoletu. Eksploracja w survival horrorach wyniesiona na nowy poziom.

Edytowane przez musoil
Opublikowano (edytowane)

No klimacior jest niesamo-kurva-wity! :obama:

Czek dys aut:

 

 

Nie ma uja we wiosce. Wiem już co od gwiazdora dostanę. Będą to karty prezentowe do sklepu dla niepełnosprytnych. Żadne Batelfildy i inne Titanfole się nie załapią w kontekscie ich zużycia. Spokojnie czekam do 24.01. i bierę RE7 :fsg:

Edytowane przez Czezare
Opublikowano

Jakiś czas temu ograłem w sposób klasyczny wersję demo, teraz zapoznałem się z RE VII w wersji na VR. Słodki Jezu, nie ma opcji by grać w to w inny sposób niż z goglami na głowie. :mog:

Prezentuje się to kapitalnie. Zupełnie inaczej niż wiele tych prostych gier wirtualnej rzeczywistości. Tutaj nie tylko głębia pierwszego planu robi wrażenie, ale ogólnie całość. Pomieszczenia toną w szczegółach.
Ten brud i syf są wręcz namacalne. Dodatkowo to zupełnie inne doznanie niż granie w tradycyjny sposób. Jest wyraźnie lepiej. Samo rozglądanie się po pomieszczeniu robi ogromne wrażenie.
Choć mam już jakiś czas PSVR i ograłem kilka pozycji, zachwycałem się taką możliwością.
Obracanie w sposób skokowy to świetny patent - nie mdli gracza jak przy sesji DCVR.

Trzymam kciuki za tę odsłonę. Pamiętam czas spędzony z tym kapitalnym odświeżeniem jedynki na GC oraz genialną drugą odsłoną serii. Fantastycznie bawiłem się podczas zmagań z Nemezisem przy okazji kontynuacji. RE4 to klasa sama dla siebie.
Piątka zaniżyła loty, ale i tak bardzo dobra była. Na szóstkę lepiej spuścić zasłonę milczenia. Ta część ma ogromne szanse przywrócić blask serii.

Później to już tylko Obcy Izolacja VR i Outlast witający wirtualną rzeczywistość.

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

Demo rozumiem, że to samo beginning hour tylko jakaś inna wersja? Demo się pobiera a Vr już czeka:) przeskoki są w batmanie i bardzo dobre rozwiązanie.

 

Już pogralem i wiem, że tego nie kupię bo zawał murowany. Stestowalem tytuł na tv i vr i prawdziwe oblicze strachu można odczuć jedynie vr bo wersja na tv to nawet nie 1/4 tego co jest w okularach. Sterowanie jednak inne niż w batmanie i podobne do tego z here they lie ale zero dyskomfortu, może dlatego że grałem w pozycji stojącej. Jak ktoś się lubi bać a raczej nosić pieluche i ma mocne serce to polecam prawilnie na vr. Szykuje się zdecydowanie najdłuższa i najbardziej dopracowana produkcja na okulary i oby więcej takich ale już nie horrorów:)

Edytowane przez simonldz
Opublikowano (edytowane)

Też czekam i widzę jedyny sens ogrania w tego RE to nic innego jak tylko na googlach, większa immersja, więcej się osrania w gacie będziesz miał niż normalnie grając. Coś czuję, że mogą polecieć hejty na tę grę za zbyt bliskie podejście do Amnesia czy Penumbra, oby nie, bo RE ma szansę wyjść w końcu na prostą. Dupa to raczej będzie boleć ludziom, za całokształt gry, a mimo tego nie wypróbowali na VR wersji - to trzeba się samemu przekonać i wyrobić swoją opinię, czuję, że to może podzielić grę na dwie obozy, ci co nie grali na vr i ci co grali tylko na zwykłym.

Edytowane przez Faka
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Ja tam i bez VR będę świetnie się bawił. Ależ oni fajnie rozszerzyli to demko. Cała kampania marketingowa przez Capcom jest zayo. Wcześniej nie reklamowali Residenta w taki sposób. Trzy różne kolekcjonerki dla innych regionów. Ciekawe co dostaną Japończycy.

Edytowane przez Nemesis
Opublikowano

Muszę powiedzieć, że też zmieniłem zdanie co do tej części. Początkowo wszystko wyglądało dla mnie jak szybka i słaba zrzyna z P.T a teraz widzę grę która spokojnie sama może się obronić. Zastanawia mnie dlaczego od początku nie mogli pokazać takie demo i trailery (tj dostęp do broni, pomieszczenie z piwnicą i łazienką) Mam też wrażenie czy zrobili też coś z grafiką w tym demie, że wygląda lepiej ?

Opublikowano

ja znalazłem tylko amunicję (łazienka) - zrobiłem dwa podejścia i nie udało mi się wejść do piwnicy, spotkać tego mutanta o którym piszecie i miałem dwa złe zakończenia czyli

koleś mnie złapał przy próbie opuszczenia domu

 

Opublikowano (edytowane)

Siekiera była już w pierwszej wersji dema zaś pistolet doszedł teraz. Co do VR to kupuję go głównie dla RE7 bo wiem, że to przepaśc grać normalnie a z goglami, natomiast fajnie będzie przejśc grę na dwa sposoby :)

Edytowane przez Wesker
Opublikowano

W demku na baku tez można zdobyć gnata i walczyć z tym potworem w piwnicy?

Gnata masz w kiblu a w piwnicy koło potrzebne do spuszczenia wody.

 

Demo ukończone z różnymi zakończeniami, klimat tłusty jak Gesslerowa, Crapcom mocno wzorował się na PT, Blair Witch i The Grudge, jaranko, serio poszła w inną stronę ale dobrze, po takim syfie jak RE6 to jest przepaść.

 

To tylko demo tak jest zrobione czy full też będzie na zasadzie wielu podejść bo coś nie w tej kolejności zrobiliśmy?

Opublikowano

Full ma mieć bardziej otwartą strukturę. Bardzo ciekawie też rozwiązali level design, nie przechodzimy poziomów, a raczej odblokowujemy kolejne sekcje jednej dużej lokacji (jak w pierwszym RE / Fatal Frame II), i będziemy mogli się wracać do poprzednich miejscówek, np. znajdziemy drzwi zamknięte w pierwszej lokacji, a po kilku godzinach gry dopiero klucz do nich, i możemy się wrócić by odkryć jakiś sekret. Do tego zagadki mają przypominać klasyczne RE. W eksploracji życie będzie utrudniać ta rodzinka Baker'ów szwędająca się po miejscówce, coś w stylu Alien Isolation, bo też sporo starć i AI przeciwników będzie nieoskryptowane.

 

Tak Btw czy to naprawdę jest dopiero 3ci survival horror AAA w tej generacji? (alien isolation, evil within, i teraz re). Bieda trochę dla fanów gatunku, dlatego spore nadzieje pokładam w tej grze, niech się dobrze sprzeda, i pociągnie za sobą drugą złotą erę horroru (jak za czasów ps2).

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...