Skocz do zawartości

Resident Evil VII


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Próbowałem to wczoraj obejrzeć i nie dałem rady. Czy ten gruby buc nie potrafi już zrobić recki bez ciężkich spoilerów? Przecież tam średnio co minutę pojawia się jakiś motyw, którego każdy wolałby doświadczyć grając samodzielnie. Po pięciu minutach wyłączyłem.

Opublikowano (edytowane)

Tego filmu od Playstation Polska też nie polecam, spoilery walą aż miło, tak dla przypomnienia.

Edytowane przez Faka
Opublikowano (edytowane)

Resident 7 uświadomił mi ile dodatkowej satysfakcji daje granie w tytuł, po którym nie wiadomo czego się spodziewać. Niby było demo, ale tak naprawdę nie pokazywało nic. Przed zagraniem nie wiedziałem nawet jak wyglądają i czym są przeciwnicy. Dlatego ten materiał PlayStation Polska, w którym pokazują przeciwników, byłby dla mnie spoilerem. Fajnie było samemu się przekonać. Ograniczam jak tylko się da oglądanie długich przedpremierowych gameplayów oczekiwanych przeze mnie gier.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Ja nic kompletnie nie czytam ani nie ogladam, jedynie jakis trailer obejrze . O residencie wiedzialem jedynie ze bedzie fpp. Oczywiscie polecam taki styl zycia

Opublikowano

I5C18PL.jpg

 

Póki co: goty experience. :banderas: 10 godzin z hakiem świetnej zabawy, sporo lizania ścian i szukania znajdziek. Gdybym to olał, to pewnie bez problemu dałoby się zejść z czasem poniżej tego pułapu. Jak paru przedmówców przyczepić mogę się jedynie do nieco zbyt małej różnorodności przeciwników, choć nie powiem żebym jakoś strasznie to odczuwał. Przez dobre 80% czasu rozgrywki klimat przywala swym niesamowitym ciężarem i wymuszał na mnie granie w sesjach po godzinę-półtora. Boję się aż pomyśleć, co jest na VR :obama:

 

Mimo że po opuszczeniu

obszaru rezydencji

 atmosfera odczuwalnie siadła, a gra zaczęła mocno przypominać mi w wielu aspektach takiego nieco wolniejszego

F.E.A.R-a

aż do samych napisów końcowych bawiłem się świetnie. Na uznanie zasługuje również strona fabularna, która początkowo potrafi nawet przywodzić na myśl Ciche Wzgórze, później ładnie wplatać motywy z klasyków amerykańskich horrorów i praktycznie w żadnym momencie nie wali po mordzie tak ordynarnym kiczem jak poprzednie Residenty.

Tak powinno się restartować skostniałe serie. Mimo widoku FPP gra jest wierna swym korzeniom i w żadnym wypadku nie można nazwać ją kopią Outlasta czy innego screamera dla jutuberów. Gra straszy, lecz robi to głównie atmosferą, namacalnym brudem i syfem, a scare-jumpy, chociaż są obecne, nie są tak chamskie jak w większości dzisiejszych horrorów. Mam nadzieję, że powstanie Resident Evil 8 będzie oferował doświadczenie na przynajmniej zbliżonym poziomie. No, może dobrze byłoby, gdyby tylko nieco bardziej nawiązywał do mitologii serii. Tym niemniej szczerze polecam RE7  :good2:

  • Plusik 1
Opublikowano

Dokładnie, obejrzałem ta recke angry nie, wszystko fajnie z humorem ale spoilery straszne. Nawet nie tyle spoilery co jumpscare'y . Niby tanio ale robią robotę. I tak naprawdę jest ich niewiele w grze a tu w recce większość akcji można zobaczyć.Dramat.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przecież oceny gry i opinie użytkowników wystarczą (nie spoilerują), że warto brać grę, to żadna podrabiana lipa jak poprzednie części 5 i 6. Oglądanie recenzji tej gry mija się z celem, bo większości nawalają spoilery i praktycznie wiesz już wszystko o grze.

Opublikowano

Przecież oceny gry i opinie użytkowników wystarczą (nie spoilerują), że warto brać grę, to żadna podrabiana lipa jak poprzednie części 5 i 6. Oglądanie recenzji tej gry mija się z celem, bo większości nawalają spoilery i praktycznie wiesz już wszystko o grze.

 

Tu nie chodzi o to, żebym po tym materiale się przekonał do gry, bo chociażby po czytaniu tutejszych opinii wiem, że gierka jest zajedwabista.

Po prostu lubię AJ (choć bardziej stare materiały, gdzie było więcej gadania do rzeczy, niż dzisiejszych głupot) i lubię posłuchać, co ma do powiedzenia na temat jakiejś gry - nie kieruję się jego opinią przy zakupie.

Opublikowano

Grałem 3h i kosmos - wszystko współgra ze sobą. Jest sporo strzelania, sporo chowania, sporo zwiedzania. No brakuje trochę główkowania, ale moze cos sie ruszy w tym temacie. Capcom jak chce to potrafi.

Opublikowano (edytowane)

Od magnum nie jest ale od shotguna zalezy od sytuacji. Jest zdecydowanie bardziej szybkostrzelny i co najwazniejsze nie traci mocy w stosunku do odleglosci takze czy jest lepszy tego sie nie da powiedziec bo np strzelajac z odleglosci zalozmy 5 m do potwora taki shotgun przy albercie wyglada jak zabawka dla dzieci. Moim zdaniem swietna bron , ale moglby miescic wiecej nabojow.

 

U mnie glownie leciala pila, shotgun i albert. Ale jak juz sie ma magnum to gra jest ultra easy.

 

Zalezy tez od ktorego shotguna bo ten drugi jest zdecydowanie mocniejszy.

 

Edit: a co do powrotow ja wciaz marze o powrocie w hd Nemesisa :banderas:

Edytowane przez kanabis
Opublikowano (edytowane)

Nemesis > Piramidogłowy > reszta. Też kurde czekam na remake RE 3. Pamiętam jak na PSX wymaksowałem wszystko co się dało w tej grze, ile godzin się nagrałem na niej to moje. Najbardziej to bym chciał remake Dino Crisis 1 i 2, szkoda, że Capcom olał to uniwersum.

Edytowane przez Faka
Opublikowano

mysle ze DLC z nemesisem, kilka nowych lokacji, kilka broni to swietny pomysl, glownie z uwagi na to ze najwiecej zawsze zajmuje stworzenie srodowiska.

 

moze trzeba by jakas petycje do capcomu wyslac? fanow dwojki i trojki nie zabraknie do zebrania podpisow.

Opublikowano

Nemesis > Piramidogłowy > reszta. Też kurde czekam na remake RE 3. Pamiętam jak na PSX wymaksowałem wszystko co się dało w tej grze, ile godzin się nagrałem na niej to moje. Najbardziej to bym chciał remake Dino Crisis 1 i 2, szkoda, że Capcom olał to uniwersum.

Zabilbym za nowe dino crisis. Przeciez az sie prosi o gre z dinusiami z mozliwosciami dzisiejszych konsol. Tylko cos ala park jurajski a nie te guvno co bylo w dino 3

  • Plusik 1
Opublikowano

O kuźwa - TAK! Najlepsze było to, że obydwie części DC (trzecią pomijam) były tak bardzo od siebie różne - pierwsza to taki Resident z dinusiami, a druga miała kombosy, masę strzelania, szybkie tempo - pamiętam, w jakim szoku byłem, że poszli w te stronę.

 

Co by o Capcom nie mówić to w obrębie Residenta też często eksperymentowali (i piszę tu o głównej, numerowanej serii), raz lepiej, raz gorzej, ale dość często dodawali jakiś element, który na nowo definiował RE.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...