devilbot 3 710 Opublikowano 29 grudnia 2019 Opublikowano 29 grudnia 2019 (edytowane) Cytat Odpal sobie na YT Quake'a Kurde bieganie z Quake i rocket jumpy w survival horrorze to by było coś. Edytowane 29 grudnia 2019 przez devilbot 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 29 grudnia 2019 Opublikowano 29 grudnia 2019 (edytowane) @devilbot Nom, takie... normalne. Ja na ten przykład gdyby mnie gonił koleś z piłą łańcuchową to bym pobił nie jeden olimpijski rekord. Albo takie stwory, one też by mogły biegać, ale to pewnie byłoby już zbyt realne, co nie? Zresztą kto by wpadł na taki pomysł? Tylko szaleniec. Edytowane 29 grudnia 2019 przez Berion Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 29 grudnia 2019 Opublikowano 29 grudnia 2019 Idąc tą logiką, to w żadnym Residencie się nie biegało. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 29 grudnia 2019 Opublikowano 29 grudnia 2019 Zawsze z tym kiepsko było. Quake to ekstremum, ale już abstrahując od niechęci do mnie, nie uważasz że to jest za wolne w RE7? Czy wam wszystkim pasuje takie wleczenie się? Później się przyzwyczaiłem, ale przez pierwszą godzinę myślałem, że wyłączę ten crap na zawsze. Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 29 grudnia 2019 Opublikowano 29 grudnia 2019 Jak grałem w RE7 to też mi to przeszkadzało, ale - widocznie to była część game designu tej odsłony. Najwyraźniej twórcy tak to zaplanowali. Postać nie biega za szybko i najwyraźniej były ku temu powody dla deva. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 30 grudnia 2019 Opublikowano 30 grudnia 2019 To nie Dying Light. Zresztą w którym RE postacie biegają jakoś bardzo szybko? Cytuj
Josh 4 556 Opublikowano 31 grudnia 2019 Opublikowano 31 grudnia 2019 W 6 też zapierniczają jak struś Pędziwiatr. I mi też nie odpowiada aż tak wolny bieg jak chociażby w RE2R, w połączeniu z niektórymi bardzo szybkimi przeciwnikami (np. psy) sprawia to, że uniki to momentami czysta ruletka. Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 W dniu 31.12.2019 o 08:51, Josh napisał: W 6 też zapierniczają jak struś Pędziwiatr. I mi też nie odpowiada aż tak wolny bieg jak chociażby w RE2R, w połączeniu z niektórymi bardzo szybkimi przeciwnikami (np. psy) sprawia to, że uniki to momentami czysta ruletka. No niestety natura i ewolucja na naszej planecie tak stworzyła ssaki ze pies zazwyczaj szybciej biega od człowieka. 1 Cytuj
Plugawy 3 694 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 Kto tu jest ssakiem, pies czy człowiek? Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 W dniu 29.12.2019 o 23:26, Berion napisał: @devilbot Nom, takie... normalne. Ja na ten przykład gdyby mnie gonił koleś z piłą łańcuchową to bym pobił nie jeden olimpijski rekord. Albo takie stwory, one też by mogły biegać, ale to pewnie byłoby już zbyt realne, co nie? Zresztą kto by wpadł na taki pomysł? Tylko szaleniec. I jak długo byłbyś w stanie biec takim maksymalnym tempem by pobic rekord olimpijski? Akcja RE7 dzieje się całą noc. Normalny czlowiek po trzech takich interwałach stracilby początkową wydajność. A tu bohater jeszcze siluje sie z potworami, jest rzucany o ścianę itd. Wiec nic dziwnego, ze te całą noc biegnie truchtem. Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 Godzinę temu, Plugawy napisał: Kto tu jest ssakiem, pies czy człowiek? I pies i człowiek ... Cytuj
Berion 207 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 (edytowane) @Lukas_AT Tylko przypominam: kiedy gra będzie realna, będzie całkowicie niegrywalna. A więc te wszystkie idiotyczne porównania z rzeczywistością, mniej lub bardziej logiczne, nie mają żadnego przełożenia na gry. Racjonalizujesz tak wolne bieganie (to nawet nie jest trucht!), a zapominasz o całej reszcie, choćby udźwigu postaci. Tego się nie da obronić... Bieganie w RE7 jest zjebane i nie ma nawet z tym co dyskutować, tu trzeba modów, które poprawią to co twórcy umyślnie ograniczyli pod zombie z VR... Edytowane 3 stycznia 2020 przez Berion Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 (edytowane) Berion, weź ty zrób swoją grę, bo tylko wszędzie czytam, że "twórcy zyebali to, "ograniczyli tamto" i "zmuszają do kupna dodatków/grania online/płacenia mikrotransakcji"... Formuła Dark Souls zyebana, bo "nie szanuje mojego czasu", CTR zyebany "bo trzeba grać online", Wolfenstein zyebany "bo promuje rozzwiązłość seksualną i lewactwo", Resident Evil zyebany "bo bieganie ch#jowe"... (to tylko kilka przykładów, bo pewnie więcej by się znalazło). I skoro tak chętnie przy prawie każdym tytule grzebałbyś w kodzie i poprawiał developerów, to może zamiast marnować czas na forum, weź napisz jakąś ultra-prawicową, czysto singlową, gęsto usianą checkpointami gierkę o szybkim bieganiu czy coś... (poproś Kanabisa o mo-cap, żeby ograniczyć koszt produkcji) Edytowane 3 stycznia 2020 przez Wredny 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 Konsument ma prawo narzekać jak produkt za który zapłacił mu nie smakuje. Nie zmienia to faktu że zagrałbym w niszczatora od buliona. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 6 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Konsument ma prawo narzekać jak produkt za który zapłacił mu nie smakuje. Jasne, o ile ma sensowną argumentację i wszystko trzyma się całości, a nie zwyczajnie pierdoli kocołopy i szuka na silę poklasku w internecie. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 RE7? Tylko na VR. Tyle w temacie. Moje najlepsze doświadczenie growe jesli chodzi o ten aspekt. Bawilem sie przewybornie. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 (edytowane) Cytat Jasne, o ile ma sensowną argumentację i wszystko trzyma się całości, a nie zwyczajnie (pipi)i kocołopy i szuka na silę poklasku w internecie. Argumentacja jest jasna i sensowna. Jak już to kocopoły, a nie kocołopy, zaś z szukaniem poklasku to nie wiem po czym wnosisz... Ale domyślam się - w tak bezkształtnej masie, ktoś kto nie płynie z prądem to musi być świr, 'atencyjna dziwka' i troll... @Wredny Na pewno tytuł kalibru tych co krytykuję, jest w stanie stworzyć grupka osób z piwnicy w czasie nie przekraczającym daty nadawania się do spożycia użytych technologii. Masz duże pojęcie o grach jak widzę. A tak poza tym to akurat robię. Powoli, bo powoli, ale wiekopomne dzieło tego wymaga. Odpowiadam za scenariusz, prawie całą grafikę, projekt poziomów i gry, qa. Ale przy premierze nie pochwalę się od razu bo mi zepsujecie sprzedaż (bowiem bez względu na jej jakość, zostanie storpedowana, a ja zdaję sobie sprawę z siły negatywnego wirusowego anty-marketingu; kluczowe są pierwsze dwa tygodnie). Edytowane 3 stycznia 2020 przez Berion Cytuj
Ukukuki 7 036 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 Każda gra ma swoje środowisko w którym chce coś przedstawić. RE7 wygląda tak jak wygląda bo twórcy mieli taki zamysł. jednemu to podpasuje, drugiemu nie. Ja się bawiłem dobrze. Cytuj
Josh 4 556 Opublikowano 3 stycznia 2020 Opublikowano 3 stycznia 2020 12 godzin temu, ListuniO napisał: No niestety natura i ewolucja na naszej planecie tak stworzyła ssaki ze pies zazwyczaj szybciej biega od człowieka. Prawda, ale też tak stworzyła człowieka, że potrafi zasuwać szybciej do żółwia, a niestety panowie z Capcom o tym zapomnieli. 1 Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 4 stycznia 2020 Opublikowano 4 stycznia 2020 (edytowane) 15 godzin temu, Berion napisał: @Lukas_AT Tylko przypominam: kiedy gra będzie realna, będzie całkowicie niegrywalna. A więc te wszystkie idiotyczne porównania z rzeczywistością, mniej lub bardziej logiczne, nie mają żadnego przełożenia na gry. Racjonalizujesz tak wolne bieganie (to nawet nie jest trucht!), a zapominasz o całej reszcie, choćby udźwigu postaci. Tego się nie da obronić... Bieganie w RE7 jest zjebane i nie ma nawet z tym co dyskutować, tu trzeba modów, które poprawią to co twórcy umyślnie ograniczyli pod zombie z VR... Prawda, ale tez nie przypominam sobie, by te wolne bieganie jakos przeszkadzalo w rozgrywce, tak by uczynic ja wlasnie niegrywalna. Potworom tak czy owak latwo uciec - gracz ma wyjscie z sytuacji. Czy to byla walka z babka czy z ucieczka przed dziadkiem, nie czulem dyskomfortu. Co prawda te czworonozne potwory biegaly bardzo szybko, ale taki byl zamysl tworcow, by gracz wiedzial, ze stanowia zagrozenie. Dyskomfort z powodu slamazarnosci postaci czulem w oryginalnej jedynce, gdzie huntery mogly dopasc nas w sekunde i odciac glowe. Ale siodemka moim zdaniem nie powoduje tego dyskomfortu. Moze da sie to odczuc w tych dodatkowych trybach, grzie walczymy na czas, ale w nie nie inwestowalem czasu i te zostaly zaprojektowane po macoszemu, by przedluzyc gre. Edytowane 4 stycznia 2020 przez Lukas_AT Cytuj
Berion 207 Opublikowano 4 stycznia 2020 Opublikowano 4 stycznia 2020 A mnie arcy przeszkadzało. No jak tak łatwo uciec to sobie odpal pierwszą bosicę na Madhouse. Mało mnie szlag nie trafił. Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 25 stycznia 2020 Opublikowano 25 stycznia 2020 panowie, jeśli chyba jestem blisko konfrontacji z żonką domu, to ile mi zostało do końca? Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 26 stycznia 2020 Opublikowano 26 stycznia 2020 Jeszcze jeszcze. Końcówka to nie jest. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.