Skocz do zawartości

Resident Evil VII


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@devilbot Nom, takie... normalne. Ja na ten przykład gdyby mnie gonił koleś z piłą łańcuchową to bym pobił nie jeden olimpijski rekord. Albo takie stwory, one też by mogły biegać, ale to pewnie byłoby już zbyt realne, co nie? Zresztą kto by wpadł na taki pomysł? Tylko szaleniec.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Zawsze z tym kiepsko było. Quake to ekstremum, ale już abstrahując od niechęci do mnie, nie uważasz że to jest za wolne w RE7? Czy wam wszystkim pasuje takie wleczenie się? Później się przyzwyczaiłem, ale przez pierwszą godzinę myślałem, że wyłączę ten crap na zawsze.

Opublikowano

Jak grałem w RE7 to też mi to przeszkadzało, ale - widocznie to była część game designu tej odsłony. Najwyraźniej twórcy tak to zaplanowali. Postać nie biega za szybko i najwyraźniej były ku temu powody dla deva.

Opublikowano

W 6 też zapierniczają jak struś Pędziwiatr. I mi też nie odpowiada aż tak wolny bieg jak chociażby w RE2R, w połączeniu z niektórymi bardzo szybkimi przeciwnikami (np. psy) sprawia to, że uniki to momentami czysta ruletka. 

Opublikowano
W dniu 31.12.2019 o 08:51, Josh napisał:

W 6 też zapierniczają jak struś Pędziwiatr. I mi też nie odpowiada aż tak wolny bieg jak chociażby w RE2R, w połączeniu z niektórymi bardzo szybkimi przeciwnikami (np. psy) sprawia to, że uniki to momentami czysta ruletka. 

No niestety natura i ewolucja na naszej planecie tak stworzyła ssaki ze pies zazwyczaj szybciej biega od człowieka.

  • Haha 1
Opublikowano

 

W dniu 29.12.2019 o 23:26, Berion napisał:

@devilbot Nom, takie... normalne. Ja na ten przykład gdyby mnie gonił koleś z piłą łańcuchową to bym pobił nie jeden olimpijski rekord. Albo takie stwory, one też by mogły biegać, ale to pewnie byłoby już zbyt realne, co nie? Zresztą kto by wpadł na taki pomysł? Tylko szaleniec.

 

I jak długo byłbyś w stanie biec takim maksymalnym tempem by pobic rekord olimpijski? Akcja RE7 dzieje się całą noc. Normalny czlowiek po trzech takich interwałach stracilby początkową wydajność. A tu bohater jeszcze siluje sie z potworami, jest rzucany o ścianę itd. Wiec nic dziwnego, ze te całą noc biegnie truchtem.

Opublikowano (edytowane)

@Lukas_AT Tylko przypominam: kiedy gra będzie realna, będzie całkowicie niegrywalna. A więc te wszystkie idiotyczne porównania z rzeczywistością, mniej lub bardziej logiczne, nie mają żadnego przełożenia na gry. Racjonalizujesz tak wolne bieganie (to nawet nie jest trucht!), a zapominasz o całej reszcie, choćby udźwigu postaci. Tego się nie da obronić... Bieganie w RE7 jest zjebane i nie ma nawet z tym co dyskutować, tu trzeba modów, które poprawią to co twórcy umyślnie ograniczyli pod zombie z VR...

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

Berion, weź ty zrób swoją grę, bo tylko wszędzie czytam, że "twórcy zyebali to, "ograniczyli tamto" i "zmuszają do kupna dodatków/grania online/płacenia mikrotransakcji"...

Formuła Dark Souls zyebana, bo "nie szanuje mojego czasu", CTR zyebany "bo trzeba grać online", Wolfenstein zyebany "bo promuje rozzwiązłość seksualną i lewactwo", Resident Evil zyebany "bo bieganie ch#jowe"... (to tylko kilka przykładów, bo pewnie więcej by się znalazło).
I skoro tak chętnie przy prawie każdym tytule grzebałbyś w kodzie i poprawiał developerów, to może zamiast marnować czas na forum, weź napisz jakąś ultra-prawicową, czysto singlową, gęsto usianą checkpointami gierkę o szybkim bieganiu czy coś... (poproś Kanabisa o mo-cap, żeby ograniczyć koszt produkcji) 

Edytowane przez Wredny
  • Plusik 1
Opublikowano
6 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Konsument ma prawo narzekać jak produkt za który zapłacił mu nie smakuje. 

Jasne, o ile ma sensowną argumentację i wszystko trzyma się całości, a nie zwyczajnie pierdoli kocołopy i szuka na silę poklasku w internecie. 

Opublikowano (edytowane)
Cytat

Jasne, o ile ma sensowną argumentację i wszystko trzyma się całości, a nie zwyczajnie (pipi)i kocołopy i szuka na silę poklasku w internecie.

 

Argumentacja jest jasna i sensowna. Jak już to kocopoły, a nie kocołopy, zaś z szukaniem poklasku to nie wiem po czym wnosisz... Ale domyślam się - w tak bezkształtnej masie, ktoś kto nie płynie z prądem to musi być świr, 'atencyjna dziwka' i troll...

 

@Wredny Na pewno tytuł kalibru tych co krytykuję, jest w stanie stworzyć grupka osób z piwnicy w czasie nie przekraczającym daty nadawania się do spożycia użytych technologii. Masz duże pojęcie o grach jak widzę. :)

 

A tak poza tym to akurat robię. Powoli, bo powoli, ale wiekopomne dzieło tego wymaga. ;) Odpowiadam za scenariusz, prawie całą grafikę, projekt poziomów i gry, qa. Ale przy premierze nie pochwalę się od razu bo mi zepsujecie sprzedaż (bowiem bez względu na jej jakość, zostanie storpedowana, a ja zdaję sobie sprawę z siły negatywnego wirusowego anty-marketingu; kluczowe są pierwsze dwa tygodnie).

Edytowane przez Berion
Opublikowano
12 godzin temu, ListuniO napisał:

No niestety natura i ewolucja na naszej planecie tak stworzyła ssaki ze pies zazwyczaj szybciej biega od człowieka.

 

Prawda, ale też tak stworzyła człowieka, że potrafi zasuwać szybciej do żółwia, a niestety panowie z Capcom o tym zapomnieli. 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Berion napisał:

@Lukas_AT Tylko przypominam: kiedy gra będzie realna, będzie całkowicie niegrywalna. A więc te wszystkie idiotyczne porównania z rzeczywistością, mniej lub bardziej logiczne, nie mają żadnego przełożenia na gry. Racjonalizujesz tak wolne bieganie (to nawet nie jest trucht!), a zapominasz o całej reszcie, choćby udźwigu postaci. Tego się nie da obronić... Bieganie w RE7 jest zjebane i nie ma nawet z tym co dyskutować, tu trzeba modów, które poprawią to co twórcy umyślnie ograniczyli pod zombie z VR...

 

Prawda, ale tez nie przypominam sobie, by te wolne bieganie jakos przeszkadzalo w rozgrywce, tak by uczynic ja wlasnie niegrywalna. Potworom tak czy owak latwo uciec - gracz ma wyjscie z sytuacji. Czy to byla walka z babka czy z ucieczka przed dziadkiem, nie czulem dyskomfortu. Co prawda te czworonozne potwory biegaly bardzo szybko, ale taki byl zamysl tworcow, by gracz wiedzial, ze stanowia zagrozenie. 

 

Dyskomfort z powodu slamazarnosci postaci czulem w oryginalnej jedynce, gdzie huntery mogly dopasc nas w sekunde i odciac glowe. Ale siodemka moim zdaniem nie powoduje tego dyskomfortu. Moze da sie to odczuc w tych dodatkowych trybach, grzie walczymy na czas, ale w nie nie inwestowalem czasu i te zostaly zaprojektowane po macoszemu, by przedluzyc gre.

Edytowane przez Lukas_AT
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...