Opublikowano 24 stycznia 20178 l Podobno z zagadkami właśnie najsłabiej w tej odsłonie, zbyt mało ich jest i wielu przypadkach są zbyt oczywiste. Ktoś mógłby potwierdzić po przejściu. Najmniej to ja się martwiłem o fabułe. Wiedziałem, że będzie ciekawie i nie będzie już jakichś dziwnych pierdół w stylu 5-tki czy 6-tki, w końcu za scenariuszem stoi koleś który ma na koncie świetne Spec Ops: The Line. A z tym czasem gry to zaczepka nie od tej strony, bardziej boli brak jakichś dodatkowych trybów - chociaż trudniejszy, bonusowy poziom trudności zostawili.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l podajcie dla odmiany jakąkolwiek wadę, bo przehajpujecie walka bywa wymagająca? puzzle nie spaczone podpowiedziami dla troglodytów? Grę można ukończyć poniżej 4h. Mam nadzieję, że pomogłem. Z tego, co ja wiem to Residenty konczy sie po x razy, takze tego. Calak pewnie oscyluje w granicach 25h, czyli az ponad to.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l No właśnie, która wersja gry prezentuje się najlepiej? Czy faktycznie PRO dało radę wycisnąć najwięcej? Co z technologią HDR i 4K? Żeby nie toczyć zbędnych wojenek między sprzętami mamy pierwsze porównania wersji oraz postaram się z własnego doświadczenia opisać jak to wygląda na początku: Ekipa Candyland, która zajmuje się porównaniami gier w kwestiach różnic i jakości dostarczyła nam materiały w których możemy ujrzeć różnice wizualne na poszczególnych platformach. Wersja na Xone wypada gorzej od zwykłego PS4 w kwesti rozdzielczości (natywna 900p) i bardziej widocznych ząbków krawędzi (aliasing). Wersja na zwykłe PS4 działa już w natywnym 1080p Wersja na PS4 Pro plasuje się na lidera (pewnie PC też) bo jakość tekstur jest znacznie ostrzejsza zarówno na bliskim jak i dalekim planie. Znacznie poprawiono również oświetlenie i cieniowanie. Rozdzielczość natywna 1656p skalowana do 4K co również podkręca jakość :) Jako, iż posiadam PROsiaka i TV 4K HDR mogę napisać po początkowych sekcjach, że rozdzielczość ładnie się prezentuje, ostro, bardzo wyraźnie (zerowy alliasing). Zatrzymałbym się na dłużej w kwestii HDR (high dynamic range) bo tutaj jest fenomenalnie jeśli chodzi o oświetlenie i jakość, ta gra wręcz stworzona jest do tego typu ficzerów. Z pewnością już po skończeniu gry skrobnę więcej w kwestii jakości ale dodam również, iż w samych opcjach gry znajdziemy kilka suwaczków dotyczących HDR co w innych grach rzadziej się zdarza ;) . Poniżej linki do filmików porównawczych (bez spoilerów) 1. Wersja PS4 vs Xone 2. Wersja PS4 vs PS4 PRO
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Pro zaczyna powoli pokazywać pazury. Jednak dobrze zrobiłem, że sprzedałem PS4 i X1.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Jak pisałem wcześniej RE7 był reklamowany na platformy PS4, PS4 Pro, PS VR, Xbox, PC. Chyba pierwsza gra która mocniej wykorzystuje moc Pro, kolejna multiplatformą będzie Outlast 2, gdzie mówili że beda sporo lepsze shadery. Była też europejska reklama, której nie moge w tej chwili znalezc. Blantman no przecież 1-2 strony wstecz masz wrażenie tych co grali, ktoś nawet wy(pipi)ał wall of text na kilka scrolli myszą. Jedni wypowiedzą się o gameplayu inni o kwestach technicznych, od tego jest forum. Mnie akurat RE średnio jara, ogram pewnie dopiero za jakiś czas. Edytowane 24 stycznia 20178 l przez Fanek
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Każda gra, którą wspomaga Pro dostaje mniejsze lub większe turbo. Nawet sam super sampling to sporo = znacznie ostrzejszy i mega wygładzony obraz.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Czy każda gra, niezależnie od dostępności łatki, dostaje taki boost w postaci podwyższenia rozdzielczości? CDPred powiedziało, że oni łatki nie zrobią, czy oznacza to, że W3 jest taki sam na PS4 i PS4pro?
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Tylko gry które wspomaga patch pod Pro. Niestety, ale W3 nie ma stosownej łatki nad czym też ubolewam.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Pograłoby się, ale wydaje mi się, że nieba co się za nią zabierać jak się nie ma VR ;x w sensie, że z VR pełen potencjał gry zyskujemy :D
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Jest to bzdura. Są już relacje na forach. RE7 to pełnoprawny horror i bez VR.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Nie wątpię. Grając w demo bez VR czułem kogoś oddech na plecach, jednak wydaje mi sie, że mimo wszystko jeszcze lepsze wyrażenia będą razem z VR.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Jak na pierwszy treningowy speedrun- chyba całkiem nieźle mi poszło. Jest parę miejsc, gdzie można się wyłożyć, ale wszystkiego da się nauczyć. Ktoś chce się pościgać?
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Bożesz ty mój Panie Jeremieszku. Zapodaj jakąś relację jak trochę pograsz.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l O kurcze, początek choć liniowy to naprawdę mocny, szczególnie walka w g.. garażu :)
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Będzie masterowanie na platynkę. Dawno w takiego klasycznego Residenta nie gralem. Jak dla mnie każda kolejna część powinna tak wyglądać.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Po niecałych dwóch godzinach gry jestem zachwycony, jakbym grał w residenta z ery ps1 tylko w trybie fpp
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Na dniach pierwszy darmowy dodatek do gry. Potem kolejne już systematycznie do końca 2017.
Opublikowano 24 stycznia 20178 l Mnie może jutro dojdzie, ale będzie łojone. Co jest, stream mial byc wczoraj :/
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.