Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Ma_niek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zaczalem od ulubionej trojki, wizualnie jest przepieknie, gra sie tez swietnie, ahhh odzyly wspomnienia pomimo tego, ze jakies 3 lata temu konczylem ponownie na vicie...troche szkoda, ze mimo wszystko nie postarali sie nad sterowaniem przy skreceniu crashem, dalej widac, ze ta trylogia byla budowana pod krzyzaka, nie jest tak responzywne i natychmiastowe jak mi sie marzylo i dalej w tyle za tym co w platformowkach serwuje big n, no i sterowanie skuterem wodnym coco gorsze niz w oryginale, przez dodanie fizyki fal morskich jest dosc klopotliwe w precyzji

Opublikowano

Da się zrobić. Pierwszy level pękł za piątą próbą - trzeba tylko mieć perfect run i rozbić wszystkie żółte skrzynki. Chociaż możliwe, że faktycznie dostaje się buty na potrzeby remastera, bo na platynę czasy już są tak wyśrubowane, że nawet idealny przebieg nie podoła.

 

Moim skromnym zdaniem spyerdolili double jumpy w Crashu 3...

Opublikowano

Mam i ja. Na szybko pograłem kilka lvl z jedynki. No magia wróciła. Świetne odświeżenie. Co do braku 60 klatek to "przeszkadzało" to tylko przez pierwsze 2-3 min, po chwili w ogóle tego nie czuję.

Z powodu, że chcę przejść prawilinie w kolejności i nie odpalać, nowej części zanim nie skończę wcześniejszej to powiedzcie mi, czy grafika tak jak w oryginalnych częściach jest z każdą odsłoną lepsza, czy ze względu na nowy engine wsio tak samo wyglą tylko ew zmienia się sceneria itp.?

  • Plusik 1
Opublikowano

Z racji tego, że trójkę skończyłem kilka razy, dwójkę raz a w jedynkę w ogóle nie grałem - to od niej zacznę.

Chyba nie jest taka tragiczna... :)

Polecam :) Główną wadą oryginalnej jedynki, była konieczność przejścia etapu bez straty życia, jeśli chciało się zdobyć gem (nie pomagało nawet ponowne rozwalenie respawn'owanych skrzynek, gra w ogóle nie naliczała skrzynek po ukończeniu planszy) została wyeliminowana.
Opublikowano

Przy tej grafie spokojnie mogło być te 60fps, no ale jest 30 i gra się za(pipi)iście i ta muzyczka :banderas:

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

O własnie o te klateczki miałem pytać, czy widać (czuć) to bardzo i czy bardzo wkur**a?

 

Nikt nie mówi, że przeszkadza czy wk,urwia, bez przesady. Jest sztywniutkie 30fps (prócz paru widocznych zwolnień na PS4 amateur podczas cutscenek, pewnie w patchach poprawią), więc jest to jak najbardziej grywalne i nie kłuje w oczy. Po prostu szkoda, 60 klatek jest dużo, dużo lepsze i robiąc remake gry z PS1 no mogli się pokusić o podwyższenie płynności. Ale nikt nie mówi, że jak tego nie zrobili to grać się nie da.

Opublikowano

W ogóle jaka lameriada ogrywać to na padzie z gałkami. Pierwsze 2 części tylko krzyżak... Pomyśleć, że kiedyś joypad nie miał gałek. :D

 

HASZTAG CalaTrylogiaNaKrzyzaku. Na analogu mam natarczywe wrazenie, ze Crash reaguje ospale.

 

Swietny remaster mam tylko problem z dlugoscia loadingow. Rozumiem, ze mapy moga sie dluzej ladowac ale zeby tyle czasu czekac na zaladowanie menu glownego to lekka przesada.

Opublikowano

Przesadzaciez tymi klatkami ale z galka jak pisalem, widac ze projektowane pod krzyzak, turbo martwa strefa na galce, identyko jak na vicie ogrywajac klasyki z psx

Opublikowano

Boże - Tyle lat czekaliśmy na Crasha, a gdy w końcu powrócił, pojawiły się narzekania. Ja wiem, że boli brak 60 klatek, ale Panowie kiedyś nam to nie przeszkadzało. Grajcie, cieszcie się i kupujcie, aby wyszło CRT, Spyro, a może i Crash 4.

Opublikowano

Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść?

Opublikowano

Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść?

 

Trzeba przejść Lost Ruins bez skucia o czym pisałem stronę temu.

Opublikowano

póki co tylko 1 level w trojce dla sprawdzenia i do Papu Papu w jedynce, ale już widzę, jaki to jest masakrator :banderas: nostalgia mocna, ale gra jest po prostu dobra. szkoda tylko, ze galka sie wlasciwie nie da grac, no ale taki urok crasha, przebolalem na psx i psp, przeboleje na ps4 

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja pograłem do PapuPapu, ale miałem wrażenie że jest w tej walce inaczej.
W oryginalne, czekaliśmy aż PapuPapu zaatakuje, gdzie wcześniej obracał się w okół własnej osi i na koniec my atakowaliśmy go z "kręcka" w du.pę. Tutaj po prostu skaczemy mu na głowę i to w czasie obracania się PapuPapu. 

A i kurde, chyba zejdę po PSX Fany, bo jednak chciałbym ukończyć na 100% więc szykuje się granie z opisem, jak kiedyś :)

 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...