shinian 629 Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 Szkoda, ze fanastyczna limitka nie ukazala sie poza wloskim sklepem. Przynajmniej Wiktor-Tomasz mogl zobaczyc i uwierzyc, ze takie smutne praktyki rynkowe rowniez sie zdarzaja. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 Trochę słabo - kupiłem remakea bo wkurzal mnie brak sterowania gałka, a tu sterowanie gałka jest hoia warte :( Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 (edytowane) Trochę słabo - kupiłem remakea bo wkurzal mnie brak sterowania gałka, a tu sterowanie gałka jest hoia warte :( no ale sprawdzałeś już sam? grałem w oryginalną 3 i nigdy na gałkę nie narzekałem, także imo pjerdolenie z przyzwyczajenia do oryginału jedynki Edytowane 30 czerwca 2017 przez nobody Cytuj
Gość ragus Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 dziwne, w The Warth of Cortex elegancko grało się na gałkach, rok temu ograłem z uśmiechem na twarzy Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 (edytowane) No właśnie, jak gracie? Dpad czy gałka?:) Ja w oryginał grałem d-padem, w obecne gry 2D rownież d-pad, a tutaj nie mogę sie zdecydować. Robię dużo baboli związanych ze skokiem. Czy tak mi skill spadł, czy po prostu złe wymierzam odległość skoku?:) Przeszedłem właśnie ripper roo, na którym straciłem z 15 żyć. Uff, pad cały spocony jak w 1998 roku:) Ps. Zauważyłem tez pewne ułatwienie związane z checkpointem. Gdy za dużo razy ginąłem w jednym miejscu, pojawiła sie dodatkowa skrzynia z checkpointem, ciut wczesniej od tej wlasciwej. Mi to w sumie pasuje. Edytowane 30 czerwca 2017 przez grzybiarz Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 (edytowane) Ta dodatkowa skrzynia z C po wielu skuchach pojawiala sie tez w Warped, co do innych czesci to nie pamietam. Edytowane 30 czerwca 2017 przez Plugawy Cytuj
shinian 629 Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 W orginalnych wersjach Crash po wiekszej liczbie zgonow przy danym checkpoincie spawnowal z maska aku. Nie pamietam dodatkowych "C". Cytuj
tief93 10 Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 Na razie ogrywam pierwszą część, zaczynam drugą wyspę. Genialny powrót do przeszłości, ale nie wiedziałem, że aż tyle razy będę na krawędzi rozwalenia pada o podłogę :D Cytuj
smallv86 857 Opublikowano 30 czerwca 2017 Opublikowano 30 czerwca 2017 Najlepsze i tak jest wylaczenia auto-save'a i po kilku godzinach gry wybrac load zamiast save :) Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Dlatego ten auto save chomikuję, a w razie wypadku można skorzystać. Próbowałem 'Road to nowhere' po paru piwkach ukończyć, ale poległem sakramencko Cytuj
Gość Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 "Road to Nowhere"..lol pamiętam ten poziom jeszcze z czasów PSX-a. Skakanie po deseczkach dziurawego mostu wywoływało ciary na plecach. Na swojego Crasha muszę poczekać do poniedziałku bo akurat teraz pracuję i dopiero w poniedziałek będzie "piąteczek piątunio" . A poza Crashem mam jeszcze zamiar kupić AC Syndicate bo podobno jest fajne oraz przygodówkę Back to the Future. Cytuj
balon 5 341 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Ja tam jakoś daje radę na analogu. Co do dodatkowego C za zgony to nie uświadczyłem. Doszedłem do mostu, gierka robi jak kiedyś. Cytuj
smallv86 857 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Na tych mostach to można na line wskoczyć a i na nietoperzach się ładnie nabija życia. Cytuj
Paolo de Vesir 9 124 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 (edytowane) #Crash_1 Osobie odpowiedzialnej za interface należy się reprymenda: kto to wymyślił by save'a robić kwadratem, a loada wybierać krzyżykiem zamiast zostawić wybór w liście? Edytowane 1 lipca 2017 przez Paolo de Vesir Cytuj
yaczes 14 482 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Boże - Tyle lat czekaliśmy na Crasha, a gdy w końcu powrócił, pojawiły się narzekania. Ja wiem, że boli brak 60 klatek, ale Panowie kiedyś nam to nie przeszkadzało. Mi przeszkadzalo, juz wtedy byly gry smigajace w 60 fps. W Crashu nawet bardziej, bo on to w ogole wyglada jakby byl w technice poklatkowej zrobiony. Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 sick, zapomnialem jak te sterowanie, podwojne skoki, dziwna perspektywa, uczenie sie na pamiec etapow ucieczkowych i tych na tygrysie bywa frustrujace Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Nie no, dla mnie etap z coco i purą w chińskim murze był bardzo łatwy. Na dopalaczu cała plansze przechodziłem popisowo przed siorami:) Ciekawe jak bedzie dzisiaj... Cytuj
Dreyes 103 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Jak ja nienawidzę tych dwóch leveli ustawionych po sobie...The High Road i Slippery Climb :( Cytuj
MEVEK 3 508 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Ładny ten nowy motyw. Niestety nie widzę go w pss jeszcze :( Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Ja tam wolę klasyczny, czytelny motyw, chociaż przy hajpie ustawiłem coś z Crasha :) Cytuj
shinian 629 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Oj platynować tego nie będę - zrobić Lost Ruins z pierwszego Crasha na wszystkie skrzynki (w tym dwa trudne bonusowe levele) bez straty życia, by dostać zielonego gema to ja nie podołam. Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść? Jak to w końcu jest z tą jedynką? Trzeba przejść np. Lost Ruins bez skucia żeby otrzymać gem czy wyeliminowali to? W bonusowych levelach też nie można paść? Trzeba przejść Lost Ruins bez skucia o czym pisałem stronę temu. Ping, jestes pewien? Orginalnego CR1 masterowalem kilkanascie ladnych lat temu. Tam rzeczywiscie trzeba bylo przejsc caly poziom + 2 bonusy bez straty zycia. Z tego co pamietam wtedy jednak kazda skucha w bonusowym podpoziomie konczyla sie wyrzuceniem do poziomu glownego i brakiem mozliwosci powrotu do bonusowej rundy. Mozliwe, ze przy okazji tracilismy zycie. W remasterze smierc w bonusie nie ma zadnych negatywnych efektow. Tak sobie wiec gdybam, ze skuchy w bonusach, w przypadku remastera moga byc dopuszczalne. Nie sprawdzalem tego jeszcze empirycznie. W kazdym badz razie z calej trylogii wyciagnelem wtedy maksymalne %. Teraz bede mogl przeprowadzic piekny eksperyment majacy na celu ustalenie: Czy gracze dojrzewaja jak dobre wino czy tez moze opoznienie reakcji postepujace wraz z naturalnym procesem starzenia nie jest kompensowane przez kolejne tysiace godzin growego doswiadczenia. I niedlugo e-wymrzemy, na e-arenach, jak mamuty. Cytuj
MEVEK 3 508 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 (edytowane) Ping, jestes pewien? Orginalnego CR1 masterowalem kilkanascie ladnych lat temu. Tam rzeczywiscie trzeba bylo przejsc caly poziom + 2 bonusy bez straty zycia. Z tego co pamietam wtedy jednak kazda skucha w bonusowym podpoziomie konczyla sie wyrzuceniem do poziomu glownego i brakiem mozliwosci powrotu do bonusowej rundy. Mozliwe, ze przy okazji tracilismy zycie. W remasterze smierc w bonusie nie ma zadnych negatywnych efektow. Tak sobie wiec gdybam, ze skuchy w bonusach, w przypadku remastera moga byc dopuszczalne. Nie sprawdzalem tego jeszcze empirycznie. W kazdym badz razie z calej trylogii wyciagnelem wtedy maksymalne %. Teraz bede mogl przeprowadzic piekny eksperyment majacy na celu ustalenie: Czy gracze dojrzewaja jak dobre wino czy tez moze opoznienie reakcji postepujace wraz z naturalnym procesem starzenia nie jest kompensowane przez kolejne tysiace godzin growego doswiadczenia. I niedlugo e-wymrzemy, na e-arenach, jak mamuty. Jak to tam jest z tymi dodatkowymi niewidzialnymi spodkami, bo juz mnie pamieć zawodzi ? Dochodzę do momentu bez skuchy, a one dalej sa puste. Co trzeba spełnić by je zmaterializować ??? Ogółem strasznie lamie. Juz nerwy nie te ;) Edytowane 1 lipca 2017 przez MEVEK Cytuj
metalcoola 178 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 O dziwo Ripper Roo padł po drugiej próbie, a jazda na dziku trzy próby, plus pierwszy złoty relic, za to bardzo namęczyłem się przy zdobywaniu zielonego gemu, trochę brakuje opcji restart, za każdym razem trzeba wrócić do wyboru planszy, i ponownie wybrać planszę, a loadingi nie są krótkie, mimo to świetnie się bawię :) Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 1 lipca 2017 Opublikowano 1 lipca 2017 Ładny ten nowy motyw. Niestety nie widzę go w pss jeszcze :( Bo tylko wczoraj byl do sciagniecia ? Dzisiaj tez go nie widzialem.. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.