Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Ma_niek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie newsy, a ja w robocie. Ktos juz obadal ten level? Jaki jest? Bo jest bardzo podobny do tego juz istniejacego, ktory z reszta nie byk taki wymagajacy. Ciekawe, czy trial bedzie ciezki. Juz zacieram raczki na niego. Z rana po robocie musze wlaczyc, chodz na chwile, a na wieczor wbije brakujace pucharki. Yummy..

Opublikowano

Zasłużony sukces. Remaster/remake Crash Team Racing to już chyba pewniak. 

CTR to swoją drogą, ale remake trylogii Spyro też jest już pewnie zaklepany. Jak Activision wyczuło łatwą kasę, to teraz już nie odpuści ;)

Opublikowano (edytowane)

Takie newsy, a ja w robocie. Ktos juz obadal ten level? Jaki jest? Bo jest bardzo podobny do tego juz istniejacego, ktory z reszta nie byk taki wymagajacy. Ciekawe, czy trial bedzie ciezki. Juz zacieram raczki na niego. Z rana po robocie musze wlaczyc, chodz na chwile, a na wieczor wbije brakujace pucharki. Yummy..

 

Ja już mam za sobą. Pierwsze przejście potrafi napsuć krwi w kilku miejscach, tak samo jak poziom bonusowy. W porównaniu ze Slippery Climb, platformy są o wiele szybsze i niekiedy bardzo złośliwe, a sam poziom jest przynajmniej dwa razy dłuższy, co łącznie składa się na jego większą trudność. Ale wszystko jest do opanowania, wystarczy trochę uwagi i cierpliwości ;) Jeśli chodzi o time trial to zaliczenie go zajęło mi nieco ponad godzinę. Nie trzeba się zanadto spieszyć, bo do złotka (i trofeum) wystarczy dobiec szybciej niż w 4:30, wiec jest czas, żeby się zastanawiać i najtrudniej jest po prostu dotrzeć do końca... Ogólnie początek przebiega się szybko, zdecydowanie najgorsze są platformy przesuwające się w poziomie, które spotykamy w połowie i pod koniec planszy i tam należy zachować szczególny spokój. ;)

Edytowane przez lothronik
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Po ukończeniu DLC (Naprawdę się tego nie spodziewałem, miły gest, nawet jeśli darmowe będzie tylko przez miesiąc :) ) i 20 żyć później, stwierdzam, że ten engine naprawdę nie pasuje do jedynki, cały czas spadam w przepaść, skoki muszą być wyliczone co do pixela, w oryginale margines błędu był większy, to nawet zabawne jak gracze są podzieleni na ten temat, jedni uważają remake jedynki za łatwiejszy niż oryginał, inni nie :) W dwójce i trójce steruje się bardzo dobrze, i jeśli ginę, to z rąk przeciwnika, a nie przez spadnięcie w przepaść.

Edytowane przez metalcoola
Opublikowano

Po ukończeniu DLC (Naprawdę się tego nie spodziewałem, miły gest, nawet jeśli darmowe będzie tylko przez miesiąc :) ) i 20 żyć później, stwierdzam, że ten engine naprawdę nie pasuje do jedynki, cały czas spadam w przepaść, skoki muszą być wyliczone co do pixela, w oryginale margines błędu był większy, to nawet zabawne jak gracze są podzieleni na ten temat, jedni uważają remake jedynki za łatwiejszy niż oryginał, inni nie :) W dwójce i trójce steruje się bardzo dobrze, i jeśli ginę, to z rąk przeciwnika, a nie przez spadnięcie w przepaść.

Wiesz co, IMO jest łatwiej, bo nie ma laga. W jedynce od momentu wciśnięcia na d-padzie "w górę" do momentu ruszenia Crasha był chyba dłuższy czas niż w rimejku. Tak samo po puszczeniu przycisku Crash jeszcze chwilkę szedł. N-Sane jest więc MORE RESPONSIVE. Natomiast detekcja kolizji jest bardziej dokuczliwa - choć moim zdaniem zarówno po przyzwyczajeniu się w oryginałach, jak i remake'ach, jest mniej więcej tak samo okej.

 

Może te podziały, czy jest łatwiej, czy trudniej, zależą od wyboru, na czym gramy - czy na gałce, czy na krzyżaku.

Opublikowano

Grałem na krzyżaku :) Moim zdaniem, jednym z powodów dlaczego remake jedynki jest trudniejszy, jest mniejszy hitbox, w oryginale, nie było problemu jak pół trampka wystawało nad przepaścią, tutaj lecisz w przepaść, remake "ratuje" zdobycie gemu nawet po stracie życia (z wyjątkiem kolorowych) nie wyobrażam sobie przejścia na jednym życiu niektórych poziomów.

Opublikowano

Wiem, że 1 mega trudna itp - ale mam problem z 3.

Wszystko w 3 jest w miarę proste ale zrobić Golda na planszy HIGH TIME to jest hardkor.

Mam na PS3 Crasha PSone i tam zrobiłem Golda w HIGH TIME. 

Ale na PS4 męczę się niemiłosiernie. Czas jest ciężki w porównaniu do innych goldów w 3.

Wszystkie inne goldy w trójce robię max za 3 podejściem, a to to jest jakiś kosmos... 

Niby wiem co gdzie i jak, ale zawsze coś zje*ię :/

Opublikowano

Skończyłem jedynkę na ostatnim życiu i mam dość. Żadnych czasówek, reliktów, kolorowych kamieni. Nie ten wiek, nie te nerwy. Jestem zadowolony. Miły powrót do przeszłości. Jadę z dwójeczką.

Opublikowano

Po zainstalowaniu DLC, włączneiu gyr, odpali Ci się filmik, że plansza odblokowuje się dopiero na trzeciej wyspie.

 

Achh ta lokacja gdzie można skręcić przed ostatnim bossem ścieżką do góry - to jest to tak?

Opublikowano

Z tym że to wcale nie pobiera niczego. Na PS4 mieliło, mieliło i nic, podobnie z linka do PS Store na kompie. Kiedy odpaliłem grę, wyskoczyło mi info, że nowy level jest już dostępny, więc przypuszczam, że ten plik został przemycony w jakiejś aktualizacji i go jedynie aktywowaliśmy z poziomu PS Store.

Opublikowano

W PlayStation Store na PC:

https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/dodatki/crash-bandicoot-n-sane-trilogy-poziom-stormy-ascent/cid=EP0002-CUSA07399_00-CRASHNSANELEVEL1

Lub wyszukaj na konsoli. Tyle że masz czas bodajże do 20. sierpnia.

Nawet jak się nie ma gry to można dodać do biblioteki. Także jak ktoś planuje zakup Crasha kiedyś tam to warto to uczynić.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...