Gość Rozi Opublikowano 2 lipca 2017 Opublikowano 2 lipca 2017 Skończyłem pierwszą część. Ze wszystkich trofeów brakuje mi rzecz jasna tych za gemy i reliki. Zostawiam masterowanie tej części na koniec, bo będzie hardkor jp ogień jp. Bossowie łatwi, choć kilka razy potraciło się życia, ale to głównie przez trochę skopane skoki i dziwne hitboksy. Teraz czas na dwójkę, którą już dość dobrze znam. A właśnie - da się grać jakoś w te poziomy z The Lost Treasures? Zebrałem dwa klucze i nie wiem co dalej. Cytuj
XM. 10 856 Opublikowano 2 lipca 2017 Opublikowano 2 lipca 2017 Nie. Dwojka preorder, trojka day one. Bo nie bylo w co grac. A hype na Wieska byl dla mnie o wiele wiekszy niz na remaster Crasha.To jest remake trylogii. Choćby za to co powiedział Szymon z PS Polska - twórcy nie mieli dostępu do kodu źródłowego. Choćby za tak wykonana robotę należy ich wesprzeć portfelem. Jak nie w premierę to później. Na okładce napisane remaster, ale to są w sumie rimejki Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 2 lipca 2017 Opublikowano 2 lipca 2017 (edytowane) Malo istotne co to jest. Zagrac, zagram. Tylko widze bol dupy hipokrytow. Chyba, ze sam na swiecie jadę na uzywkach. Pal licho, ze tez kupuje premiery w sklepie. No ale swietego grala obrazic nie wypada. Forumek Edytowane 2 lipca 2017 przez U Heisenberg U Cytuj
Paolo de Vesir 9 086 Opublikowano 2 lipca 2017 Opublikowano 2 lipca 2017 Zebrałem dwa klucze i nie wiem co dalej. Te klucze odblokowują dwa dodatkowe poziomy, kolejno na drugiej i trzeciej wyspie (tak było już w oryginale). DLC wyjdzie zapewne oddzielnie. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 2 lipca 2017 Opublikowano 2 lipca 2017 Rozyebie ta gre zaraz za te zyebane skoki i poruszanie ale i tak ja kocham 2 Cytuj
Masamune 157 Opublikowano 2 lipca 2017 Opublikowano 2 lipca 2017 High Road padło! Jest złoto :D Teraz nic mi nie straszne! 8 Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 Każda część ma oddzielnie platynę? Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 No to świetnie :) dziś w końcu chyba dostanę sms od Media expert więc zagram bo już mnie trafia ta ich prędkość dostawy :/ Cytuj
giger_andrus 3 089 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 High Road padło! Jest złoto :D Teraz nic mi nie straszne! Rozumiem, że to jest najtrudniejsze wyzwanie potrzebne do platyny ? Cytuj
Paolo de Vesir 9 086 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 Tak, najtrudniejsze są time-triale. Wymagają bezbłędnego zmieszczenia się w limicie czasowym, a śmierć przenosi nas na początek mapy. Cytuj
Peebuls 1 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 A jest gdzieś podany czas, który trzeba wykręcić? Nie rzuciło mi się w oczy szczerze mówiąc. Cytuj
XM. 10 856 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 (edytowane) L1 bodajże naciskasz w menu wyboru etapów i wyskakuje Ci cały wykres. Edytowane 3 lipca 2017 przez XM. 1 Cytuj
Amer 1 370 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 Dla ułatwienia dali Coco, którą steruje się już zauważalnie łatwiej. I mamy tak jakby 2 poziomy trudności - hardcore oldschool Crash'em i lamerski współczesny jego siostrą :D Eee, serio? To udowodnione? Jest jakakolwiek różnica w sterowaniu pomiędzy bohaterami? Testowałem Coco przez chwilę i nie odczułem takowej. Cytuj
Paolo de Vesir 9 086 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 Myślałem, że Coco służy tylko do nabicia złotego pucharku za zabicie 5 przeciwników jej kręciołkiem. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 nie ma zadnej roznicy, przynajmniej ja nie odczuwalem ;p Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 takie samo jest, oparte na osmiu kierunkach i sterowanie galka tak samo jest zwalone jak jest zrobcie sobie test, obroccie crasha np w prawo, a pozniej delikatnie przychylajcie galke w lewo, dojdziecie chyba do polowy maksymalnego wygiecia galki zanim zwierzak faktycznie sie obroci w tym kierunku - dead zone na galce jest patologiczny, ja juz calkowicie przerzucilem sie na krzyzak Cytuj
XM. 10 856 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 Dobrze wiedzieć, przerzuce się na dpad w takim razie bo może być sraka potem się odzwyczaic od gałki. Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 (edytowane) O Crashu jeszcze usłyszymy. Edytowane 3 lipca 2017 przez Figaro Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 Oby. Nie obraziłbym się na tak odświeżonego CTRa + Bash + Crash IV (ten z PS2/GCN/XBOX). 3 Cytuj
SlimShady 3 380 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 A na co to komu? Chociaz Crash Basha by się przydał . Ta pierwsza czesc z PS2 tez niepotrzebna, niby w klimacie trylogii, ale zbyt odtwórcza. Twinsanity na pewno ma najlepsze walki z bossami w całej serii plus sporo fajnych, autorskich pomyslow, ale brakowało jej ostatecznego szlifu, najlepiej niech zrobia pelnoprawna czwarta czesc. Cytuj
ping 9 042 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 Wrath of Cortex. Twinsanity to była piątka: Cytuj
Masamune 157 Opublikowano 3 lipca 2017 Opublikowano 3 lipca 2017 Dla ułatwienia dali Coco, którą steruje się już zauważalnie łatwiej. I mamy tak jakby 2 poziomy trudności - hardcore oldschool Crash'em i lamerski współczesny jego siostrą :D Eee, serio? To udowodnione? Jest jakakolwiek różnica w sterowaniu pomiędzy bohaterami? Testowałem Coco przez chwilę i nie odczułem takowej. Nie jest potwierdzone. Nie wiem jak w innych częściach, ale w części pierwszej wydaje mi się, że różnica jest zauważalna. Testowałem grając na analogu, Crash ma ruchy bardzo ograniczone, 8 kierunków jak z d-pada, Coco natomiast rusza się jak przystosowana już do Analoga. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.