Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Ma_niek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spoko w Crashu 1 ginę częściej niż w Bloodbornie.

Toporne sterowanie. I mam wrażenie, że niektóre poziomy są tak zaprojektowane, żeby u(pipi)ć gracza, dobrze, że na moście jest ten wałek z liną bo bym chyba pada roz**rwił.

I skakanie jest tak randomowe, ograniczone - że nie sprawia przyjemności.

Ale spoko, przeszedłem - nie maksowałem i przerzuciłem się na 2 - tam już jest ok w miarę ;).

Opublikowano

Crash sprzedaje wyśmienicie, co jest za(pipi)istą wiadomością ☺️. Dzięki temu, teraz zapewne dostaniemy kolekcje Spyro, o której juz się plotkuje, a po niej CRT. Jeżeli chodzi o kolejną odsłonę Crasha, to niech trzymają się trylogii. Skrzynki, gemy i zamknięte poziomy. Jakiekolwiek zmiany w formule gry nie są potrzebne. Wiadomo, że coś trzeba będzie dodać, ale ogólny rdzeń zabawy nie powinien być zmieniony.

Opublikowano

patologiczne jest to sterowanie galka, w chwil obecnej sto razy lepiej bawilem sie przy oryginale gdzie o dziwo jak wlasnie sprawdzalem sterowanie galka dziala normalnie

 

zreszta macie tu filmik co przed chwila na predce nakrecilem - krzyzaki na ps4 i vicie ok, ale przy galce roznica jest kosmiczna

 

jak nie spat(pipi)a tego do poziomu z oryginalu to wale tego remastera

 

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

no mogliby ogarnac te martwa strefe. juz sie przyzwyczailem do dpada, no ale jednak galka to jest to.

 

 

Swoja droga, wczoraj testowalem remote-playa na vicie i miazga, cudowne uczucie grac w te gierke na Vicie, a na dodatek, dpad vity jest znacznie lepszy niz ds4. Ew po prostu wole klikalne dpady, bo np tez duzo bardziej wole krzyzaka w padzie od x1 wzgledem ds4

Edytowane przez Rayos
Opublikowano (edytowane)

Ok, zostały 2 gemy i kilka reliców i biorę się za dwójkę ;) Moja krótka opinia o jedynce i porównanie z oryginałem:

 

Plusy:

- Bardzo dobra oprawa graficzna i płynna animacja

- Nawet jak zginiesz, nadal dostajesz gem (Wyjątek to kolorowe gemy, gdzie musisz przejść poziom bez straty życia, i czasówki)

- Naprawienie bugu TNT, jeśli w momencie wybuchu poszedłeś dalej, eksplozja nie obejmowała skrzynek

 

Minusy:

- Nowy silnik nie radzi sobie z częścią plansz i w efekcie często spadasz w przepaść nie ze swojej winy. Na początku myślałem, że skill nie ten, ale dla porównania uruchomiłem oryginał na PS3 i Vicie, i tam nie ginąłem tak często, część recenzentów też wskazało ten problem.

- Bardzo długie loadingi, 20 sekund na wczytanie ekranu wyboru planszy i 15 na wczytanie planszy, najbardziej uciążliwe przy zdobywaniu kolorowych gemów, jeśli zginiesz, musisz wyjść z planszy i ponownie ją wczytać

 

Część utworów zremasterowano bardzo dobrze (Walka z Nitrusem Brio) część brzmi gorzej niż w oryginale (Sunset Vista)

 

Niestety, dodane checkpointy bardzo ratują ten remaster, i pozwalają go polecić zamiast oryginału, przejście niektórych poziomów bez straty życia przy tym sterowaniu jest prawie niemożliwe, i mało kto zaliczyłby wszystkie gemy i zdobył dodatkowe zakończenie (reliców nie liczę, bo ich zdobycie daje tylko puchary)

Edytowane przez metalcoola
  • Plusik 2
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

Martwa strefa na gałce to kryminał, detekcja kolizji jak zawsze marna, ale i tak bawię się przednio. Rozgrywka bardzo mi się podoba, mimo że razem ze sterowaniem jest trochę archaiczna i toporna. Idealna pozycja na odmóżdżenie. Dźwięki i kolory tak samo wspaniałe jak zawsze.

 

Wydaje mi się, czy wydłużono czas odliczania przy TNT?

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Gdzie w dwójce najlepiej farmić żyćka?

Poziom Castle Machinery, na początku poziomu masz platformę aktywna gdy posiadasz zielony kryształ, na górze platformy czeka 25 żyć.

Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

O te w morde pier,dolone Native Fortess xD. 2 Game Overy już zaliczyłem. 

 

Lubię to :banderas:

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Ja levele lub tylko sekcje 2D ogrywam na d-padzie ale całą resztę full 3D jednak wolę gałką. Na krzyżaku mam zbyt małą precyzję w tym drugim przypadku.

Martwą strefę idzie jakoś przeboleć, ale powinni to naprawić albo przynajmniej dodać jakieś opcje do kalibracji sterowania.

Opublikowano

Gry teraz są łatwiejsze. Ostatnio chciałem ograć pierwszego Mega Mana z Gameboya, no ni (pipi)a nie mogłem przejść. Za dzieciaka już na pamięć przechodziłem.

A teraz na krzyżaku gram, analog to profanacja

Opublikowano

mam oryginal na vicie i serio te sterowanie tam jest lepsze i bardziej precyzyjne (filmik co dalej jasny dowod), mam nadzieje, ze te dead zone w patchu naprawia bo w wiekszosci przypadkow co tu pisznie to wlasnie nie tyle skill juz nie ten, a co walczymy po prostu z czyms co developer skaszanil

Opublikowano

No ja przechodzilem crasha 3 pare miesiecy temu na psx i tam bylo idealne sterowanie tutaj jak tylko wlaczylem czuc bylo ze jest cos nie halo. Troche slabo ze w tak zrecznosciowej grze zje.bali najwazniejsze. Mam nadzieje ze krzyzak podratuje troche

Opublikowano

Ja się trochę boje kupić tą grę bo pamiętam co było podczas grania na PSX-ie w jedyneczkę. Ciskane ze złości pady latały po całym pokoju. Bardzo nie lubię się denerwować podczas grania, zwłaszcza aspektami/złośliwościami gry, które nie są zależne od gracza. Ale z drugiej strony korci mnie przejść ponownie trylogię i poczuć się jak za czasów młodości.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...