Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Ma_niek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy Crash 3 wyglada lepiej od jedynki? W(pipi)ilem się wczoraj na pierwsza czesc, odpaliłem Warped zeby wyluzowac i juz pierwszy level zrobil jakies lepsze wrazenie.

Opublikowano

a co ci tak w jedynce się nie spodobało? Dla mnie wygląda to mega i pod względem graficzki wygląda to super. Może czas na nowy, większy TV z lepszymi kolorami i kontrastem?

Szczególnie, że masz chyba Prosiaka, który trochę jeszcze podbija tego Crasha.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Pod względem trudności jedynka to Crashowy dark souls, trójka to dark souls dla przedszkolaków.

Edytowane przez Popi
  • Plusik 1
Gość Rozi
Opublikowano

Gem za pudełka w Piston It Away to jedna z najtrudniejszych rzeczy w dwójce.

Opublikowano (edytowane)

Jak ktoś jest ze Szczecina i nie może nigdzie crasha dorwać , to mogę oddać swoje zamówienie w Mediaexpert na ul.struga (Jest już do odbioru)

Zostań Januszem biznesu, kup za te 139zł i opchnij komuś drożej :D Możesz zarobić 20zł!

Edytowane przez Masamune
Opublikowano

Tak odnośnie tego czy gra wyjdzie na XO, zastanawiam się czy fakt że Crash wyjdzie tylko na PS4 nie jest do tej pory oficjalnie wyjaśniony, bo Activision dało warunek gra sprzeda się bardzo dobrze na PS4 zostajemy tylko u was SONY. Sprzedaż będzie kiepska idziemy też na XO.

Opublikowano

Tak odnośnie tego czy gra wyjdzie na XO, zastanawiam się czy fakt że Crash wyjdzie tylko na PS4 nie jest do tej pory oficjalnie wyjaśniony, bo Activision dało warunek gra sprzeda się bardzo dobrze na PS4 zostajemy tylko u was SONY. Sprzedaż będzie kiepska idziemy też na XO.

 

Na pudełku z grą nie ma znaczka o byciu exem. Crash trafi na inne platformy i bardzo dobrze.

Gość Rozi
Opublikowano

Dwójka pękła na 100%, łatwiejsza niż jedynka, a momenty trudne były po prostu sprawiedliwe. Fajnie, że dostajemy buty do biegania. Teraz czas na największego sztosa.

 

Aaa i te doły z kretami w pierwszym levelu da się przeskoczyć, dzięki temu zdobyłem złoto :obama:

Gość _Be_
Opublikowano

 

potwierdzone info że coś zje.bali w tym remasterze

Opublikowano

Wcześniej myślałem, że przenieśli wszystko żywcem z pierwowzorów. Okazuje się, że oprócz polygonalnych siatek poziomów i postaci, Vicarious Visions nie miało więcej nic z kodu źródłowego. Czyli cała fizyka, animacje i wszystko co związane z poruszaniem się w grze, zostało zbudowane od podstaw :o

 

https://arstechnica.com/gaming/2017/06/a-remaster-with-no-old-code-crash-bandicoot-was-rebuilt-nearly-from-scratch/

 

Chyba jeszcze większy szacun się im należy w takim razie.

Opublikowano

Musze przyznać, że trochę zafrapowaliscie mnie tym tajnym przejściem z filmiku... ;)

 

Dobra, panowie potrzebny glitch do trójki, bo od 10 levela zaczyna się rzeźnia ^^

Opublikowano

Szacun? Przeciez zyebali movement, nadzieja ze w patchu naprawia

Szacun. Zrobili wszystko od zera. Nowa generacja, zupełnie inna architektura, zero kodu źródłowego odpowiedzialnego za fizykę i animacje. Mimo to stworzyli grę, która w 99% oddaje ducha oryginału. A to że jest odrobinę trudniejsza, cóż, ja tam lubię takie wyzwania :P

  • Plusik 2
Opublikowano

Szacun bo trudnosc wynika z czegos co nie dziala tak jak powinno...jakby np skret w prawo w ogole nie dzialal to by byl jeszcze wiekszy szacun? Wszak gra bylaby wtedy jeszcze trudniejsza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...