MBeniek 3 260 Opublikowano 4 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 lipca 2017 Chciałem się pochwalić, że przeszedłem The High Road bez używania lin czy wcześniejszego farmienia żyć, ale po tym jak jeden zdobył prawie platynę w tej planszy, a drugi zdobył platynę w całej grze, to w sumie już nie ważne... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
iks 80 Opublikowano 4 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 lipca 2017 Nie grałem ani w Crasha 1 ani w drugą część, gdyby nie całe narzekanie w życiu bym nie pomyslał że ze sterowaniem coś jest nie tak. Gra jest z 1996 roku więc jest trudno bo wtedy w każdej grze było trudno, łącznie z drewnianym sterowaniem :P Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 157 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 https://youtu.be/OcL7zm9rnWo Czuję pustkę. 0.05 sekundy do platyny brakło. Czuję że zaraz wybuchne i komuś coś zrobię. Ładnie, widzę że mocno przycisnales temat :D pierwsze wyrwy w moście bez liny, szacunek. Jak tak patrzę to chyba nawet mam ochotę poprawić swój czas! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Nie grałem ani w Crasha 1 ani w drugą część, gdyby nie całe narzekanie w życiu bym nie pomyslał że ze sterowaniem coś jest nie tak. Gra jest z 1996 roku więc jest trudno bo wtedy w każdej grze było trudno, łącznie z drewnianym sterowaniem :P Sek w tym ze oryginal nie ma drewnianego sterowania, drewniane sterowanie ma remaster, zreszta amer i amr9 twiwrdza to samo co ja, nie ma co grac i oklamywac siebie , ze to bardziej skillowe Wroci sie do gry jak dev laskawie to naprawi, a tak zawsze zostaje genialna oryginalna trylogia Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 445 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Kur.de im dluzej gram tym ta gra jest bardziej miodna, dobrze ze przesiadlem sie na sterowanie krzyzekiem bo bym pier.dolil farmazony jak kilka osob ktorzy nie wiedza ze sterowanie kierunkowe istnieje. Cos wspanialego wczoraj chyba po godzinie meczarni peklo zloto w tej rundce z plonacymi elementami. ANI RAZU mimo ze zginalem paredziesiat razy nie bylo to wina sterowania. Cos pieknego, gierka nie dosc ze gra na sentymencie to jeszcze w piekny sposob pokazuje ze ta gra sie nigdy nie zestarzeje. Cos wspanialego. W sumie w crashe na psxa tez gralo sie na krzyzakach wiec pisanie ze analog jest skopany i gra do kosza to jakas herezja wedlug mnie no ale co kto woli. Ja osobiscie bawie sie doskonale , sterowanie na krzyzaku jest takie jak powinno byc, jakis miesiac temu przeszedlem rayman legends i sterowanie i responsywnosc na krzyzaku nie odbiega nawet w minimalnym stopniu, ba powiedzialbym ze w raymanie jest jeszcze gorsze co widac szczegolnie na dodatkowych planszach "z muzyczka". Podsumowujac czekalem na takie cos 20 lat i jestem w zupelnosci usatysfakcjonowany , czekam na ctr. Te nie doskoczenie do platformy na centymetry kiedy widzisz ze byl juz checkpoint Choc trzeba zaznaczyc ze aby przejsc gra nie jest jakas wymagajaca a czasami wrecz zalosnie latwa, no ale na time trialach to juz sie robi hardkorek. Ehh mam tyle gier w pracy a ja teraz i tak ciagle mysle o bandicoocie i nastepnych planszach. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
shinian 629 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Rozi grasz na analogach, czy krzyżaku? Ja gram wylacznie na krzyzaku i nie lapie o co ta cala drama o nieprecyzyjne sterowanie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 440 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 To w tą grę da się grać analogiem? Jako prawilny plejstejszynomaniak oryginalną trylogię męczyłem na krzyżaku, więc do N-Sane siadłem odruchowo z kciukiem na nim. Odruch bezwarunkowy - widzę Crasha, używam strzałek. Jedynkę skończyłem, dwójkę ogrywam i braku precyzji nie zauważyłem, co najwyżej czasami skill niedomaga Cytuj Odnośnik do komentarza
REZOK 1 019 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Czyli co: 1 tylko na krzyżaku 2 i 3 można już grać na analogu? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 440 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 W oryginalnej trylogii tak było, w N-Sane da się grać na analogach, ale jest to mniej precyzyjne od d-pada i ludzie się obrażają na grę. Swoją drogą Activision powinno wypuścić patcha z poprawą deadzone i byłoby po problemie, nie wiem co im tak długo zajmuje Cytuj Odnośnik do komentarza
shinian 629 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 To w tą grę da się grać analogiem? Jako prawilny plejstejszynomaniak oryginalną trylogię męczyłem na krzyżaku, więc do N-Sane siadłem odruchowo z kciukiem na nim. Odruch bezwarunkowy - widzę Crasha, używam strzałek. Jedynkę skończyłem, dwójkę ogrywam i braku precyzji nie zauważyłem, co najwyżej czasami skill niedomaga Piekna historia! Jednak jej odbior psuje uzycie pewnej nieprecyzyjnosci. Z odruchem bezwarunkowym czlowiek/zwierze sie rodzi - np. odruch bezwarunkowy zrenic na swiatlo. "Odruch na Bandicoot'a" - kciuk na krzyzak - to odruch powstaly juz za naszego zycia a wiec warunkowy. Pozdrowienia od Crashowego z(pipi)iszcza! Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 440 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 No przepraszam, pomyliłem odruchy i oczywiście do błędu się przyznaję. Odruchem warunkowym, spowodowanym najprawdopodobniej nabytą podczas gry za guwniaka pamięcią mięśniową, było ogrywanie w N-Sane zarówno pierwszej części jak i kolejnych drugiej przy użyciu d-pada. Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt! Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Czuję pustkę. 0.05 sekundy do platyny brakło. Czuję że zaraz wybuchne i komuś coś zrobię. Ładnie, widzę że mocno przycisnales temat :D pierwsze wyrwy w moście bez liny, szacunek. Jak tak patrzę to chyba nawet mam ochotę poprawić swój czas! a wez, w nocy spac nie moglem a jak snilem to bieglem gdzies i brakowalo mi 0.05s zeby dobiec do celu po cos tam i obudzilem sie zlany potem :/ nie ma bata, musze to dzis zrobic jak nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 445 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Leee my z Plamkiem to sie bilismy o 0,01s w turnieju forumowym ctr A tak powaznie to nie masz co beczec, skoro zrobiles czas slabszy o mniej niz mrugniecie okiem to znaczy ze zrobisz i taki jaki trzeba. Kwestia czasu i szczescia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 157 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Ja za młodziaka nie mogłem sobie darować niezdobycia platyny w każdym trialu. Chyba myślałem, że coś się odblokuje po tym :D W CTR to samo, ale tam chyba faktycznie była w nagrodę postać tego mistrza czasu z trójki do odblokowania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Il Brutto 1 624 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 W żadnym sklepie w Berlinie nie ma nawet jednego egzemplarza, ani w Saturnie ani w Media, nawet w Gamestopach. Tyle dobrego, że po takim hypie pewnie dostaniemy CTR. Cytuj Odnośnik do komentarza
PlastikowySmalec 60 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Grałem w oryginalnego Crasha na PSX i gram teraz i stwierdzam że w tej grze odjaniepawla się coś złego. Dużo losowości i farta a mało skilla. Zesrali coś w tym remasterze. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 To, że nie przenieśli sterowania 1:1 z oryginału to nie znaczy, że sterowanie jest skopane. Jakby każdy skok to była totalna losowość to gry nie szłoby przejść, nie mówiąc już o zdobywaniu platyn w time trialach. Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 456 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Na dpadzie jest o wiele latwiej imo. Bo postac nie ucieka na boki, tylko biegnie po lini prostej, wiec zostaje nam tylko skakanie. Z tego powodu, tez zawsze gram na krzyzaku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 157 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Ludziom się zwyczajnie chyba grać nie chce. Nie wiem, czy tutaj chodzi o platynowy trofik? Że za trudno i nie ma sensu grać? Bo tak na chłopski rozum, dla kogoś, komu nie zależy na szybkim przejściu gry po łebkach, to raczej ten krzyżak nie zawadzi zbytnio i taka osoba będzie grać i uczyć się mechaniki. Większość osób, które narzekają, to osoby, które ledwie liznęły gry, parę skoków i już jest lament, że - zepsuli sterowanie, słaby remaster. I kto by pomyślał, że starzy wyjadacze będą tak lamentować... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinoji 763 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Gralem w oryginalnego Crasha na PSX i gram teraz i stwierdzam, ze po tych 20 latach wciaz bawie sie znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza
metalcoola 178 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Tylko że sterowanie naprawdę jest skopane, przynajmniej w jedynce, farmiłem życia przed trudniejszymi etapami i udało mi się ukończyć ją na 100%, ale już komplet czasówek sobie odpuszczam :) Developer musiał napisać kod źródłowy od podstaw, i niestety w paru miejscach to nie zagrało, nie jest to kwestia skilla, bo nawet teraz, uruchamiając oryginalną jedynkę nie ginęło się tak często, na razie w dwójce jest dużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Peebuls 1 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 (edytowane) Gra jest wymagająca ale takiej właśnie się spodziewałem. Świetnie się bawię pomimo, iż w Crasha (oprócz krótkiego podejścia u znajomego, lata temu) wcześniej nie grałem. Świetny klimat, oprawa i powrót do złotych czasów platformówek :). Nie jestem hardkorowcem i pewnie na platyny się nie skuszę, ale podoba mi się to, że poprzeczka zawieszona została wysoko i nawet samo przejście tytułu stanowi jakieś wyzwanie :). Edytowane 5 lipca 2017 przez Peebuls Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 085 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 Tylko że sterowanie naprawdę jest skopane Nie jest, na krzyżaku śmiga aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 157 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 W 99% przypadków ginąc w trialach, ginę z powodu złego tajmingu, czyli np pułapka mi się uruchomiła akurat w czasie skoku, bo wcześniej gdzieś byłem zbyt wolny. Albo ruchoma platforma pojechała do przodu zanim do niej dobiegłem. Po etapie High Road, nauczyłem się skakać w tej grze i większość leveli jest mi już niestraszna. Jedne jedyne "ale: jakie mam do tego jak zprojektowana jest gra, konkretnie pierwsza część, to level w grobowcu, ten gdzie gramy w ciemnościach, jest tam taki moment, kamera zza pleców, mocno w górze, gdzie są 2 słupy poruszające się góra-dół, a zaraz za nimi wisi platforma, która powinna nas dowieźć do dalszej części grobowca. W tej części przez kamerę praktycznie w ogóle nie czuć odległości i wysokości, na początku myślałem, że ta trzecia platforma jest oddalona dalej wgłąb, a ona była zwyczajnie w górze. Takie złudzenie optyczne, które może przysporzyć problemów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 5 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2017 nie, po prostu dalej się będziemy cieszyć grą, tak jak robimy to teraz, nie szukając dziury w całym :potter: 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.