Opublikowano 1 sierpnia 20177 l Co oni zrobili ze skokami.... Nie przesadzaj, od tygodnia mam platyne z jedyneczki na koncie. Nie powiem, że było łatwo, bo niektóre triale dały mocno popalić, ale gadanie o złym sterowaniu i zwalonych skokach są mocno naciągane. Po prostu takie gry kiedyś się robiło. Oryginały z PSX też wymasterowalem. Trzeba dawkowac zabawe, a jak nie wychodzi, dać sobie na wstrzymanie i wrócić do gry później. Jako wielki fan platformowek i miłośnik Crasha jestem oczarowany remasterem i słowa złego nie powiem pod jego adresem. Takich tytułów brakuje i każdy kolejny przyjmę z wielkim uśmiechem na ryju. Edytowane 1 sierpnia 20177 l przez rodi84
Opublikowano 1 sierpnia 20177 l Jako psychofan Crasha wymaksowałem wszystkie czesci (oprócz jedynki bo się zacinała) i zdecydowanie lekko popsuli skoki i ich dynamikę. Nie powiesz mi inaczej.
Opublikowano 1 sierpnia 20177 l Jedynka jest sporo trudniejsza, bo zmniejszyli hitbox, wcześniej połowa stopy mogła być nad przepaścią, teraz lecisz w przepaść, dobrze to opisał WalkiewIcz w najnowszym numerze PE :)
Opublikowano 1 sierpnia 20177 l Też mam platyne w Crashu i też uważam, że skoki spieprzyli. Owszem da się przyzwyczaić, ale na ps1 było bardziej precyzyjnie, przynajmniej dla mnie.
Opublikowano 1 sierpnia 20177 l Też mam platyne w Crashu i też uważam, że skoki spieprzyli. Owszem da się przyzwyczaić, ale na ps1 było bardziej precyzyjnie, przynajmniej dla mnie. Nie ma tu wątpliwości nawet :)
Opublikowano 1 sierpnia 20177 l Tak, jedno wyklucza drugie. Puknij się. Od tego jest forum, od dyskusji :)
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l Ja pograłem 3 dni i puściłem grę dalej, choć na jej premierę czekałem z wywieszonym jęzorem od miesięcy. Więc naprawdę urocze jest czytanie postów na zasadzie "sterowanie działa super, grać nie potraficie i tyle".
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l ludzie tyle czasu po premierze wciaz sie ludza, ze skoki nie sa skopane? xD Edytowane 2 sierpnia 20177 l przez Kinoji
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l Ooo, ten tweet swietnie pokazuje problem. Dlatego mialem tyle problemow z Native Fortress, gdzie w oryginale potrafie ja skonczyc bez smierci.
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l Oczywiście, że nie są. Są inne po prostu. Tylko ultrasy oryginałów narzekają, że to nie jest to samo co 20 lat temu, ja tam ściągnalem okulary nostalgii i podszedłem jak do nowej gry i bawię się świetnie. Nie mogłem ostatnio grać ale dwójka powoli jest platynowana, a ostatnio stormy ascent był robiony, przeszedłem bez większych problemów pomijając wysoki poziom trudności, to nie czułem żebym ginal przez skopane skoki
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l Nie, design poziomów w dalszym ciągu znany, ale skok nigdy mi nie przeszkadzał tudzież kolizje :) goty gierka, goty remaster+, czekam na spyro
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l Stormy Ascent(level z dlc) zaliczone na złoto - 3:37 Platynowy relic da radę na spokojnie zrobić. Noo to teraz jak widzę 100% pucharków w CB 1 to można na spokojnie się zabierać za dwójeczkę A tak btw to ktoś w ogóle przeszedł storym ascent?
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l Ja, szybko pękł, najbardziej męczyłem się z ostatnimi ptakami. Czasowki jeszcze nie robiłem
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l Czasówka jest dużo trudniejsza. Na bank dużo bardziejąca wymagająca od mostów. Edytowane 2 sierpnia 20177 l przez sprite
Opublikowano 2 sierpnia 20177 l No platynowy relic w sunset vista był trudny do zdobycia. Ale nie ma startu do platyny w The Lab albo Stormy Ascent.
Opublikowano 13 sierpnia 20177 l Stormy ascent dzisiaj z ciekawości odpaliłem i wszystkie skrzynki wbiłem, trochę problem miałem w bonusowym levelu ale ogólnie jest prosto i na wyczucie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.