Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Ma_niek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem Figaro, nie obchodzi mnie to.  Mamy przed sobą remaster, prawa do IP należą w pełni do Activision-Blizzard, a Sony Japan zajmuje się swoimi grami i współpracą z japońskimi devami.  Oczywiście można sobie dywagować do woli, po prostu spełnienie takich wróżb jest mało prawdopodobne.


 

Opublikowano

Zbanowany insider z gafa musi być wiarygodny. lol

 

Sony Japan ma swojego Crasha. Knacka.

 

Nigdzie nie pisałem, że jest wiarygodny. Tylko zweryfikowany. 

 

 

Dziwnie podchodzicie do zwykłych plotek o grze video.

Opublikowano

Są jakieś wieści odnośnie dubbingowania tej gry? Jestem po prostu ciekawy, takiego Ratcheta byli w stanie (i tak moim zdaniem był słaby dubbing).

Opublikowano

Crash nic nie gada, raczej wątpię, źe będą dubbingować. Nawet nie wiem, czy będą polskie napisy, w sumie bardzo dziwnie bym sie czuł, gdybym widział menusy: nowa gra, wczytaj, opcje :)

Opublikowano

mają dodać normalny system zapisów w jedynce, więc jeśli to liczysz jako nerfa - to będą. Osobiście liczę na to, że nic nie zmienią w kwestii designu poziomów, umiejscowienia wrogów itd itp...

 

IMO tylko jedynka miała przesadzone momenty, które bolały tym bardziej przez dziwaczny system zapisu, 2 i 3 już jakoś przesadnie trudne nie były

Opublikowano (edytowane)

mają dodać normalny system zapisów w jedynce, więc jeśli to liczysz jako nerfa - to będą. Osobiście liczę na to, że nic nie zmienią w kwestii designu poziomów, umiejscowienia wrogów itd itp...

 

IMO tylko jedynka miała przesadzone momenty, które bolały tym bardziej przez dziwaczny system zapisu, 2 i 3 już jakoś przesadnie trudne nie były

 

Z tego co gdzieś czytałem, robią to na bazie oryginalnej geometrii poziomów, więc przy dobrych wiatrach nie zje.bią tego.

A Crashe to ogólnie prościutkie gierki, jedyne kłopoty sprawiał właśnie system save w jedynce plus robienie na platynowy relic czasówek.

 

Dla mnie Day1, ale obawiam się rozczarowania - pamiętam, jak typy z robomodo robili remake THPS1 chwaląc się tym, że ma to być powrót do korzeni, a fizyka jednak nie działała tak jak w starym toniaczu...

Edytowane przez ping
Opublikowano (edytowane)

U mnie w tym momencie szwankował kabel NTSC i miałem szaro-białe zniekształcenia, że trza było grać na pałę. No nic, chyba zamawiam preorder - i tak remastery zbieram w cyfrze. Tylko właśnie się waham, że to będzie tak świetna gra, że trza będzie ją kupić w pudełku.

Edytowane przez grzybiarz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...