Daddy 4 226 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 sierpnia 2016 W teście DF mówili że jest głośniejsza. Jakieś 3-4 dB z tego co pamiętam - zależy od gry. Yup, DF pisało że slim jest cichszy od najcichszych modeli ps4. Teraz pytanie, czy warte jest kupienie S mając tv full HD, bo jak człowiek ma jeszcze extra dokupić tv 4k aby obsługiwał hdr to trochę duży wydatek.Jestem ciekaw, czy ten cały hdr da naprawdę taka znaczącą różnice w grach, żeby człowiek myślał o zmianie tv. HDR według opinii robi lepiej niż gry w pełnym 4K. Czy warto to kwestia indywidualna, mniejsza, ładniejsza, szybsza, z ulepszonym padem, trochę mocniejsza od grubasa, jak ktoś chce filmów na BR 4K to chyba nie ma lepszej opcji no i oczywiście gry. Za to wykastrowana z portu na kincetca, trzeba kupić adapter. 1 Cytuj
czeskimaster 3 309 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Tylko że wsparcie dla hdr, będzie tylko z tego co piszą na necie dla garstki gier lub tylko ex. Trzeba poczekać jak się sprawa rozwinie, czekam na tą recenzje co wcześniej kolega pisał i wstawial filmik. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Autor Opublikowano 5 sierpnia 2016 Oby się nie skończyło jak z 3D w poprzedniej generacji. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 W teście DF mówili że jest głośniejsza. Jakieś 3-4 dB z tego co pamiętam - zależy od gry.Yup, DF pisało że slim jest cichszy od najcichszych modeli ps4.Teraz pytanie, czy warte jest kupienie S mając tv full HD, bo jak człowiek ma jeszcze extra dokupić tv 4k aby obsługiwał hdr to trochę duży wydatek.Jestem ciekaw, czy ten cały hdr da naprawdę taka znaczącą różnice w grach, żeby człowiek myślał o zmianie tv.HDR według opinii robi lepiej niż gry w pełnym 4K.Czy warto to kwestia indywidualna, mniejsza, ładniejsza, szybsza, z ulepszonym padem, trochę mocniejsza od grubasa, jak ktoś chce filmów na BR 4K to chyba nie ma lepszej opcji no i oczywiście gry. Za to wykastrowana z portu na kincetca, trzeba kupić adapter. Jak ktoś miał starego boxa i kinecta i nie wyrejestrował to może ten adapter przycebulić za darmo. Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 https://youtu.be/nUNIgja6RYg Na podobną przypadłość cierpiał xone, widać też zdarzają się takie modele. No to chvj, bankowo trafi mi sie taki model z moim szczesciem. Grubasa 3 razy wymienialem po zakupie. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. gmeru 297 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 6 sierpnia 2016 Udało się ;-) Zapraszam do oglądania: Xbox One S Unboxing pierwsze wrażenia o 4K i Ultra HD Xbox One S test funkcjonalności Ultra HD / 4K - najtańszy odtwarzacz Ultra HD Blu-ray na rynku Dodatkowo będę tutaj wrzucał jeszcze część pisemną ale muszę się wyspać ;-) 12 1 Cytuj
czeskimaster 3 309 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 (edytowane) Czyli tv z samym 4 k nie wystarczy tylko musi mieć wsparcie hdr i ultra HD. Ciekawa informacja, bo z początku myślałem że każdy 4k ma te funkcje. Bardzo fajny materiał. Moim zdaniem lepiej poczekać do skorpiona, co będzie się wiązało ze zmianą tv, a i same tv potanieja do tej pory. Chyba że komuś zależy na odtwarzaczu filmów to spoko, bo teraz dla paru gierek z hdr, moim zdaniem nie ma sensu zmieniać konsoli jak i tv. Edytowane 6 sierpnia 2016 przez czeskimaster 1 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 (edytowane) Czy tylko ja czuję się wydymany? Slim miał być wydajnościowo identyczny. A mamy nawet 8% różnicy, czyli często właśnie te 3 zagubione klatki i nagle z 27 robi się 30. Tam gdzie na starej był spadek, na slimce jest okej... Pierwszy raz w historii wersja slim konsoli ma inną wydajność. Rozumiem Scorpio, nowa konsola, inna wydajność. Luz. Ale slim to dla mnie cios w ryj i oznaka coraz szybszego upadku konsol i przejścia na coś ala PC... Nie widzę problemu w slim która obsługuje 4k i Hdr. Ale wydajność powinna być IDENTYCZNA. Nawet jak wsadzili ciut lepsze podzespoły to programowo powinno być wszystko ustawione jak w normalnej wersji. Wszyscy wielcy fani którzy teraz sprzedają fata i kupują slim, dają tylko zielone światło na jawne dymanie... Za rok wyjdzie scorpio, a za 3 lata będzie Scorpio slim który znowu doda brakujące do płynności klatki. Parodia... Edytowane 6 sierpnia 2016 przez PiPoLiNiO Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 3 ? w niektorych gierkach nawet 10 z tego co widzialem na DF - to juz ogromna roznica. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 A w niektórych wcale. Ludzie, to jest 10% wydajności w najlepszym możliwym przypadku. I to tylko na procku. Pewnie za czasów PS2/PS3 też się takie coś działo i kolejne modele leciutko się od siebie różniły, tylko nie było tylu analiz i porównań. Nie sądzę, by ktoś był w stanie to wyłapać, grubasek dalej będzie sobie radził tak jak sobie radzi teraz. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 (edytowane) No oby to nie poszlo w 2 strone jak na rynku PC. Edytowane 6 sierpnia 2016 przez easye Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Myślę, że pewnie pójdzie. Scorpio i PS4 Neo już są zapowiedzią tego, że generacje jakie znaliśmy odejdą w niepamięć. Cytuj
cithall 107 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 A w niektórych wcale. Ludzie, to jest 10% wydajności w najlepszym możliwym przypadku. I to tylko na procku. Procesor akurat nie jest podkręcony, a GPU. Większość gier na XB1 nie domaga ze względu na słabe GPU, więc większość gier będzie chodzić lepiej na XB1 S. Ja osobiście też się czuję wydymany, że ta sama konsola a podkręcone bebechy. W niektórych grach te 3-5 klatek zrobi różnice niestety. Gry które nie trzymały stabilnych 30fps teraz mogą trzymać. Spadki poniżej 30 są jak najbardziej odczuwalne, przynajmniej dla mnie. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 MS zapowiedzial Skorpio, Sony oficjanie robi Neo, a wy ''zeby tylko nie poszlo w strone PC'' XD To juz sie stalo i sie nie odstanie, co roku-dwa bedziemy mieli nowe kupy konsol, a tu 4k, a tu HDR, a tu 10% albo 6 terafankow. 1 Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 (edytowane) Myślicie, że devi nagle 20mln użytkowników oleją i specjalnie dla miliona (za jakiś czas) będą optymalizować gry? Raczej tam gdzie jest dynamiczna rozdziałka i odblokowany framerate będzie to może nawet te wasze 10% różnicy być. A przy blokadzie 30/60 to jej nie będzie (no może czasem ta 1-2klatki). Zwiększona moc jest podyktowana hdr (aż 2 gry) i do upskalowania do 4k (bo to też musi trochę mocy obliczeniowej użyć ). Ja tam zostaję przy moim białym grubasku. Przesiadka dopiero na scorpio. A w zeszłej generacji co było? Dodanie wifi i hdmi. To też był jakiś przeskok. Zawsze slimka miała jakiś tam upgrade. Czy to w pobieraniu prądu, stabilności itd. Edytowane 6 sierpnia 2016 przez creatinfreak Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Damn, zamiast plusa przypadkiem wcisnąłem minusa dla gmeru i teraz już nie da się tego odkręcić C'mon, powinien być chociaż ograniczony czas na zmianę lajka... W każdym razie wielki dzięki za filmiki, obejrzę je w późniejszym czasie. Z ciekawości, bo też planuję zmianę konsoli dopiero przy wyjściu Scorpio. 1 Cytuj
wrog 609 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 A w niektórych wcale. Ludzie, to jest 10% wydajności w najlepszym możliwym przypadku. I to tylko na procku. Procesor akurat nie jest podkręcony, a GPU. Większość gier na XB1 nie domaga ze względu na słabe GPU, więc większość gier będzie chodzić lepiej na XB1 S. Ja osobiście też się czuję wydymany, że ta sama konsola a podkręcone bebechy. W niektórych grach te 3-5 klatek zrobi różnice niestety. Gry które nie trzymały stabilnych 30fps teraz mogą trzymać. Spadki poniżej 30 są jak najbardziej odczuwalne, przynajmniej dla mnie. Czujesz się wydymany, bo nowa wersja konsoli ma o kilka procent podkręconą moc? Powinni specjalnie zrobić to samo, kiedy dzięki zmianie technologii mogli trochę więcej wyciągnąć z S? Facepalm... Ale pamiętam, że ludzie to samo pisali, gdy 360 dostał po jakimś czasie HDMI. Też było śmiesznie. Cytuj
cithall 107 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 HDMI czy wifi nie wpływają na wydajność gry. Natomiast podkręcone gpu już tak i ma to przełożenie większe na fun płynący z rogrywki. Mnie to lotto czy komuś to przeszkadza czy nie. Wyraziłem tylko swoją opinie na ten temat. Takie czasy nastały, że zaczynają nas dymać co raz bardziej. Niektórym to nie przeszkadza, ale to już ich sprawa. Proponuje wyluzować. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Autor Opublikowano 6 sierpnia 2016 (edytowane) Myślicie, że devi nagle 20mln użytkowników oleją i specjalnie dla miliona (za jakiś czas) będą optymalizować gry? Raczej tam gdzie jest dynamiczna rozdziałka i odblokowany framerate będzie to może nawet te wasze 10% różnicy być. A przy blokadzie 30/60 to jej nie będzie (no może czasem ta 1-2klatki). Zwiększona moc jest podyktowana hdr (aż 2 gry) i do upskalowania do 4k (bo to też musi trochę mocy obliczeniowej użyć ). Ja tam zostaję przy moim białym grubasku. Przesiadka dopiero na scorpio. A w zeszłej generacji co było? Dodanie wifi i hdmi. To też był jakiś przeskok. Zawsze slimka miała jakiś tam upgrade. Czy to w pobieraniu prądu, stabilności itd. XO S ma osobny skaler do 4K i HDR o ile dobrze pamiętam też ma osoby procesor, zwiększona wydajność jest tylko w tym celu gdzie nie wyrabiał grubas, takie Project Cars czy pewnie gry z dynamiczną rozdzielczością zyskają trochę więcej ''p''. To chyba oczywiste że po trzech latach od premiery mogli trochę podkręcić procka po zejściu na niższy proces technologiczny ale zawsze jest płacz polaków jak nowa generacja albo wersje slim konsol, czy to ps2, ps3, x360, xo... xD Gmeru świetny materiał, oby gry poszły w HDR który na wszystkich robi duże wrażenie a nie 4K które bez lizania matrycy nie zobaczymy różnicy specjalnie. Edytowane 6 sierpnia 2016 przez Daddy Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Na przykładzie Carsów: Xb One 44dB, Xb S 47dB. Więc jakie 2x? To i tak lepiej niż PS4. decybele rosna w skali logarytmicznej chyba nie sadzisz ze zegerek jest dwa razy cichszy od telewizora, a odkurzacz dwa razy cichszy od strartujacego samolotu tak, 3decybele to sporo 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 DF robi analizę z której wynika, że wydajność konsoli jest lepsza o marne 7%. Większości gier róznicy nie było praktycznie żadnej, albo na poziomie 2-3 klatek, a tu już czytam dramę, że to 10% i 10 fps więcej. Za miesiąc pewnie 20% i 30fps więcej 1 Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 (edytowane) 10% to pobożne życzenie. DF miało te 9klatek podczas replayów...jak odpalili gre "normalnie" to były juz 2-3klatki. Przyrost jest,niewielki ale zawsze coś. Raczej mozemy liczyc na 3-8%. Jednak nie napalałbym sie na ten boost fps. Tu główne skrzypce gra uhd 4k video. Edytowane 6 sierpnia 2016 przez Kriss_Hietala Cytuj
markusGDA 2 Opublikowano 6 sierpnia 2016 Opublikowano 6 sierpnia 2016 (edytowane) Na przykładzie Carsów: Xb One 44dB, Xb S 47dB. Więc jakie 2x? To i tak lepiej niż PS4. Skala dB jest logartytmiczna. Przyrost o 3dB oznacza dokładnie dwukrotny wzrost hałasu Edytowane 6 sierpnia 2016 przez markusGDA Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.