Skocz do zawartości

WC 10: półtora generacji->maximum penetracji

Featured Replies

Opublikowano

Horizon, mega duża gra, a łatka tylko 230 mb, nawet bez łatki też szło grać, bo problemów to gra jako tako poważnych nie miała. Ogólnie inne łatki do gier to beka niemiłosierna, Doom w tym przoduje i jeszcze chyba coś było.

  • Odpowiedzi 31,2 tys.
  • Wyświetleń 642,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Serdecznie zapraszam

  • W sumie idealnie wpasowują się w markę xbox i posiadaczy tej konsoli. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD   PS. Nie żebym coś sugerował, ale twarz Rayosa czy Mazze na tych screenach, to byłoby coś.

  • https://www.youtube.com/watch?v=gaxgjT-D8G8   XD

Opublikowano

Halo Kolekcja Szefa kuchni jest zdecydowanym zwycięzcą. Dobiło już do 100gb z instalką?

Opublikowano

Jak to jest ,ze Botom sie zawsze sciaga strasznie długo a mi 44 GB Horizona poszło w 2h? 

A to mazzeo pisze , on ma internet 1 Mb

Edytowane przez Welna

Opublikowano

Halo Kolekcja Szefa kuchni jest zdecydowanym zwycięzcą. Dobiło już do 100gb z instalką?

60gb ale halo 5 ma z 90gb no ale to darmowe update'y z nowymi trybami etc wiec się nie gniewam

Opublikowano

Halo Kolekcja Szefa kuchni jest zdecydowanym zwycięzcą. Dobiło już do 100gb z instalką?

Halo 5 ma chyba jakieś 35 GB na dzień dobry. Na Xbox One nie uruchomisz gry bez ściągania łatek. Tylko jeśli konsola jest offline.

Opublikowano

Jak to jest ,ze Botom sie zawsze sciaga strasznie długo a mi 44 GB Horizona poszło w 2h?

 

A to mazzeo pisze , on ma internet 1 Mb

Dobra ale nie pie.rdol psn działał przez x czasu jak go.wno. Na ps4 również ssało ściąganie czegokolwiek, teraz faktycznie jest lepiej.

Opublikowano

Mi dla odmiany teraz wolniej pobiera się wszytko na Live. WTF?

 

Zawsze było na odwrót.

Opublikowano

 

Halo Kolekcja Szefa kuchni jest zdecydowanym zwycięzcą. Dobiło już do 100gb z instalką?

Halo 5 ma chyba jakieś 35 GB na dzień dobry. Na Xbox One nie uruchomisz gry bez ściągania łatek. Tylko jeśli konsola jest offline.

 

prawie 100giga.

 

gow4 106.

 

HEHE.

Opublikowano

Te instalcacje i zrzucanie contentu to jest turbo rak.

Opublikowano

Oczywiscie , ze w przeszłosci PSN to byłą totalna porazka do sciagania. Ale Mazzeo pisze o stanie obecnym , a nawet 2 lata wstecz predkosc sciagania poprawiłą sie ogromnie. Obecnie nie ma z tym zadnego problemu

 

Opublikowano

w przypadku sralo czy gowa problemem ważącym terebajt są dodatki wrzucane co miesiąc od premiery.

na starcie coś ma 50giga, później rośnie do 100..... czujem sie jak z plajstajszon3.

Edytowane przez II Noxx II

Opublikowano

Z PSN nie ma żadnego problemu tylko trzeba ciągle monitorować ściąganie i je naprawiać metodą pause/resume. :reggie: 

Opublikowano

Wtedy łatka 5gb to był rak a teraz...

druga strona medalu jest taka, że wtedy miałem 10mbit, a teraz 250.

 

te gigabajty straszne już nie są, o ile to łącze jest wykorzystywane. 

Opublikowano

No ja pamiętam jak przy PS3 miałem łącze całe 2mb. Ale i tak jakoś szybko szło pobieranie.

Opublikowano

Zawsze mam bekę z tego jak ktoś wspomina, że na PS4 nie trzeba instalować patchy. No bo wiadomo, że te kilkanaście Gb patchy do prawie każdej gry to tak dla jaj developerzy wrzucają na serwery.

Mnie rozpier,dala jak wszyscy mówią, że przecież nie musisz czekać, bo możesz grać offline w zbugowaną wersję day-one, duh!

Opublikowano

dlatego mendrake będzie zwyciezca, poniewaz jak  w 2030 właczy uncharted 4 to bedzie juz mial wersje tip top.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Mnie rozpier,dala że na xboxie nie ma w co grać  :dynia:

Opublikowano

bawi i podnieca, podnieca i bawi

Opublikowano

 

pora na nabijanie wyświetleń na andromedzie

Opublikowano

mam pytanie,

 

te wszystkie filmiki z dziwnymi twarzami, mimiką, to jakies modowanie na pc? bo to chyba nie jest w  grze normlanie?

Opublikowano

Oj jest

Opublikowano

no ale jak, przeciez w poprz. chyba było wszystko ok.

Opublikowano

Mieszanka bugów jak i chuyowych animacji. Mniejszy budżet. Problematyczny developing.

 

Gdyby nie Japonia, w tym roku mielibyśmy tylko Horizon i Mass Effect.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.