Skocz do zawartości

Ever Oasis


Rayos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Rayos nie obraź się ale potrafisz rozróżniać czym jest port a czym jest remake? Bo i Ocarina of Time 3D i Majora's Mask 3D nie są "portami" tylko "remake'ami" czyli starymi grami stworzonymi na nowym silniku graficznym od nowa z poprawioną mechaniką gry. Port to by był tylko wtedy jakby gra wyglądała dokładnie tak samo jak wydania z N64 bez jakiejkolwiek ingerencji w nią (a remaster zaś miałby co najwyżej podciągnięte tekstury i wyższą rozdziałke). 

 

Tyle słowem wiedzy na temat różnic między portem a remak'iem. Co do Ever Oasis to nie wiem co o niej myśleć. Na razie prezentuje się bezpłciowo, gra wydaje się jakaś taka pusta i cały stream nie był w stanie mnie czymkolwiek przykuć do ekranu. 

Edytowane przez chrno-x
Opublikowano
  W dniu 21.06.2016 o 17:03, ogqozo napisał(a):

Zbawca 2002: Golden Sun

 

Zbawca 2016: Ever Oasis

 

Stan zdrowia Nintendo: no nie najlepszy

Golden Sun byl za(pipi)isty. Dwójka to samo.

  • Plusik 2
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Są pierwsze oceny:

 

EGM   8 out of 10
Nintendo   8.8 out of 10
NintendoWorldReport   9 out of 10
Cubed3   9 out of 10
USgamer   3.5 out of 5
Destructoid   8.5 out of 10
TheSixthAxis   7 out of 10
God is a Geek   8 out of 10
AttackoftheFanboy   4.5 out of 5
Game Informer   8 out of 10
 
Aktualna średnia ocen na Gamerankings - 82.30%
Edytowane przez Arm9_Team
Opublikowano (edytowane)

Recenzje przedstawiają w większości gierkę jako przyjemne, lekkie RPG-owanie, ot klepanie queścików i budowanie swojego miasta, bez charakteru ale rozwój może wciągnąć. I tak sobie myślę: hm, w sumie takie gierki to ja pogrywam chętnie, jak są dobrze zrobione, tak byle pachniały serią Mana (tą prawilną, 2D).

 

I tak się kapnąłem wtedy, że to przecież pierwsza od dekady nowa gra Koichiego Ishiiego! Po jakże nieudanym eksperymencie na DS-a w postaci Heroes of Mana. Nic dziwnego, że pachnie Maną, chociaż ludzie porównują to raczej do Zeldy, jako wręcz kopię. Tymczasem to wygląda jak powrót do trybu gry dość popularnie próbowanego w Japonii w czasach SNES-a. A tu w temacie tylko było: "robią kolesie od portów Zeldy"... Od razu jakoś się bardziej zainteresowałem i na pewno z niecierpliwością za 5 lat ogram używkę.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie tutaj praktycznie nie ma klimatu "Many". 

 

Gra jest śliczna, responsywna (szybkie menusy, wejście do gry, sterowanie) ale praktycznie żaden z elementów gameplayu nie chwyta za "jaja". Ot zgrabny mix zeldowych dungeon-ów (chociaż to nie to póki co) z mikro zarządzaniem w "farmerskim" stylu. Tak czy siak prościzna i niezbyt dużo zależności. Sztampowe questy i duża infantylność produkcji. Oczywiście ma charakterystyczną "wciągalność" gameplayową. Wypad do "jaskiń" a następnie powrót do oazy wykonywać pewne czynności (które z czasem raczej wpadną w schemat), ale na teraz nie przyznałbym wyższej noty niż 6-7. Brakuje mi tutaj "serca", "magii". Jakby panowie pod krawatem dostali zlecenie by w rok zlepić coś ze znanych elementów i zapełnić lukę wydawniczą 3DS-a. No nic, zobaczymy jak dalej. Potencjał jest, ale póki co nie wykorzystywany. 

 

 

 

PS : Farmienie zasobów kojarzy mi się z Fantasy Life. Tutaj jednak mamy fajny podgląd, co gdzie można znaleźć. 

Edytowane przez Arm9_Team
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Post pod postem, ale nikt nie gra lub nie ma ochoty podzielić się wrażeniami? Wszyscy zaaferowani tylko tym kapciem Crashem z popsutym sterowaniem? 

 

Wracając jednak do Ever Oasis. Gra mi się coraz lepiej, weszła opcja automatyzacji działań w oazie, dungeony coraz bardziej skomplikowane (chociaż do poziomu Zeldy brakuje), ciągle coś się dzieję, jest co robić -charakterystyczna "wciągalność by Nintendo". Fabuła i questy słabizna ale w sumie bardzo to nie przeszkadza w gameplayu opartym na dungeonach i farmieniu.

 

Gra jest naprawdę śliczna. Widać, że przygotowywana tylko pod 3DS-a. Ładnie dopieścili LOD z czym konsolka Nintendo ma problemy. Nic się nagle nie dorysowuje. Przyjemna ilość poligonów w podziemiach. Ściany stworzone z nieregularnych obiektów, głazów, murków itd. Piękny light sourcing i filtry na podłożu, piasku. Jest na czym oko zawiesić. 

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 5.07.2017 o 17:57, Arm9_Team napisał(a):

Post pod postem, ale nikt nie gra lub nie ma ochoty podzielić się wrażeniami? Wszyscy zaaferowani tylko tym kapciem Crashem z popsutym sterowaniem? 

 

 

Mdr, pamiętam jak byłem nowy na forum to tak przez chwilę się zastanawiałem, czy użytkownicy PSX EXTREME tak na serio. Od tego czasu i tak kolonia Nintendo się rozwinęła stokrotnie. Tylko Crash. Największa świętość, jak bycie prawilnym. I RDR.

Edytowane przez ogqozo
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  W dniu 5.07.2017 o 17:57, Arm9_Team napisał(a):

Post pod postem, ale nikt nie gra lub nie ma ochoty podzielić się wrażeniami? Wszyscy zaaferowani tylko tym kapciem Crashem z popsutym sterowaniem? 

 

Nie jest to zadna tajemnica, ze akurat w tym roku duzo konkretnych tytulow wyszlo na konsole sony. A jak juz idzie o konsolki N, to wiekszosc userow przerzucila sie na switcha. Taka kolej rzeczy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...