M.Bizon24 2 612 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Ludzkie oko nie obsluguje DirectX12 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 3) przypomina piłkę do ping ponga Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Ustalmy fakty co wiem o ludzkim oku: 1) Ludzkie oko nie widzi po ciemku. 2)... Może i nie widzi, ale stopniowo się dostraja i po pewnym czasie noc już nie jest taka ciemna jak na początku się wydaje. Wracając do tematu 4k. https://hdtvpolska.com/kalkulator-odleglosci/ 1 Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Ustalmy fakty co wiem o ludzkim oku: 1) Ludzkie oko nie widzi po ciemku. 2)... Może i nie widzi, ale stopniowo się dostraja i po pewnym czasie noc już nie jest taka ciemna jak na początku się wydaje. Wracając do tematu 4k. https://hdtvpolska.com/kalkulator-odleglosci/ jaką masz pewność, że informacje w tym artykule są prawdziwe? jesteś okulistą? Cytuj
yaczes 14 483 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 ja nic nie widze w nocy, nic sie nie dostraja. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 ja nie patrze w nocy wiec widze zawsze Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 ja w nocy widzę ciemność czyli chyba ok Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Okulista poszukiwany w temacie, prosimy o referat. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 (edytowane) -Dzień dobry Panie Doktorze -Dzień dobry -Czy mógłby Pan zabrać głos w dyskusji na temat percepcji oka a obrazu UHD 4K HDR czy jest ono widoczne i gdzie jest granica? -a co to telewizor 4k? <kurtyna> Edytowane 29 września 2016 przez Orzeszek Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 (edytowane) Niezłe rodzyny na ostatniej stronie Szczególnie ten, że na TV 32" nie widać różnicy pomiędzy HR Ready a Full HD. Pamiętam, że w 2004/5 takie przekonanie było dość powszechne, no ale wtedy wielu jeszcze na kineskopach siedziało, ale w końcu minęło już te 11 lat i ludzie chyba powinni się czegoś nauczyć Ciekawe po co by w takim razie robili monitory do PC powyżej HD Ready skoro dopiero powyżej 32" widać te marne Full HD Rozumiem, że jak Isi sobie pieca z mocarnym Athlonem kupił, to na monitorze ustawiał 720p Edytowane 29 września 2016 przez DonSterydo 1 Cytuj
TrueGrand 14 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 (edytowane) Panowie, tak szczerze! Czy warto kupić PS4 PRO posiadając TV FullHD ? Będą jakieś różnice względem standardowej PS4 ? Edytowane 29 września 2016 przez TrueGrand Cytuj
Ryuk 1 483 Opublikowano 29 września 2016 Opublikowano 29 września 2016 Panowie, tak szczerze! Czy warto kupić PS4 PRO posiadając TV FullHD ? Będą jakieś różnice względem standardowej PS4 ? Sony twierdzi,ze stabilniejszy fps. Zobaczymy po premierze. 1 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Co to znaczy stabilniejszy fps? Ze smooth 25-30 na stałe 30? 1 Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 (edytowane) Ja poczekam na rozwoj wydarzen. Zobaczymy jak sie ustosunkuja producenci do nowej mocy ps pro. Rownie donrze moze byc ze jedyna roznica to stale fpsy i obraz w 4k a rownie dobrze moze byc wieksza szczegolowosc gier, rozbudowanie np rpg,jakies ciecia i inne ograniczenia mowiac wprost na ps4 popluczyny na ps pro prawdziwy produkt. Jak bedzie to drugie to niezle mozemy czuc sie wyruchani. Konsolka na 2,5 roku. Edytowane 30 września 2016 przez kanabis Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Pierwszy testem bedzie Final Fantasy XV, ide o zaklad ze to bedzie ladniejsza i plynniej dzialajaca wersja od tej z ps4. Nioh juz w demku mial ustawienia lepsza grafa albo wiecej klatek na ps4, nie zdziwie sie jak na pro nie bedzie takich dylematow. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 last of us na ps4 miało tez ustawienia graficzne. co do postu kanabisa: shadow of mordor. na ps3/x360 brzydal bez systemu nemesis (czyli jak by nie patrzeć główny ficzer gry) więc dymanko na zawartości gry może byc grane. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 30 września 2016 Autor Opublikowano 30 września 2016 Tomb Raider w pazdzierniku będzie miał 3 tryby, 4k 30, 1080 60 medium, 1080 30 ultra ciekawe czy wszyscy w to pójdą czy tylko pojedyncze przypadki, co w ogóle myślicie o takim setup? Bylibyście zadowoleni z takiego configu przy każdym tytule? 4k 30 wydaje mi sie, że jest to pewne przy każdym tytule wydanym od pazdzienika, ale ciekawe jak z 1080p. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Wole miec wybor, bo teraz sie graficzka bardziej liczy niz plynnosc gry. Ja chetnie wybiore gorsze detale ale 60fps. 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 jak tak będzie to mnie to nie rusza. Gry które mnie interesują na pewno pod pro nie były pisane a pod ps4. Persona czy yakuza. Reszta do zaorania. Za rok wyjdzie scorpio i wtedy poważnie sie zastanowie nad updatem albo prosiaka albo skorpiona . Wszystko zależy od gier i mocy konsol. Bo dwóch nie kupie na pewno. 1 Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Tomb Raider w pazdzierniku będzie miał 3 tryby, 4k 30, 1080 60 medium, 1080 30 ultra ciekawe czy wszyscy w to pójdą czy tylko pojedyncze przypadki, co w ogóle myślicie o takim setup? Bylibyście zadowoleni z takiego configu przy każdym tytule? 4k 30 wydaje mi sie, że jest to pewne przy każdym tytule wydanym od pazdzienika, ale ciekawe jak z 1080p. 1080p 60 High Fanek, medium to będziesz miał w 4k przy 25klatkach. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 akurat gry ktore wymieniles byly pisane pod ps3 ;p co widac. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 dlatego prosiak nie jest potrzebny Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 last of us na ps4 miało tez ustawienia graficzne. co do postu kanabisa: shadow of mordor. na ps3/x360 brzydal bez systemu nemesis (czyli jak by nie patrzeć główny ficzer gry) więc dymanko na zawartości gry może byc grane. Miałem dac przyklad mordoru który na ps3 jest gów.nem nieziemskim a na ps4 jedna z naprawde fajniejszych gier. Ale chyba jednak skok techniczny pomiedzy ps3 a ps4 jest wiekszy niz ps4 a ps4 pro. No chyba ze nie? No ale to mialem na mysli moze nie w takim stopniu ale jednak nie chcialbym dostawac na ps4 gry 7/10 a na ps pro 9/10 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 Tak nie będzie działać. Te same gry z gorszą grafiką, mniejszą rozdzielczością i ficzerami graficznymi. Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 30 września 2016 Opublikowano 30 września 2016 last of us na ps4 miało tez ustawienia graficzne. co do postu kanabisa: shadow of mordor. na ps3/x360 brzydal bez systemu nemesis (czyli jak by nie patrzeć główny ficzer gry) więc dymanko na zawartości gry może byc grane. Miałem dac przyklad mordoru który na ps3 jest gów.nem nieziemskim a na ps4 jedna z naprawde fajniejszych gier. Ale chyba jednak skok techniczny pomiedzy ps3 a ps4 jest wiekszy niz ps4 a ps4 pro. No chyba ze nie? No ale to mialem na mysli moze nie w takim stopniu ale jednak nie chcialbym dostawac na ps4 gry 7/10 a na ps pro 9/10 Mordor był specjalnie skopany tak samo Far 4 (wyglądał o wiele gorzej niż trójka) na poprzedniej generacji aby ten ów skok na nowych konsolach zobaczyć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.