Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Jak nie masz jeszcze PS4 to teraz już zaczekaj na Pro. Cenowo nie ma kosmicznej różnicy a sama maszynka jednak trochę mocniejsza.

 

Ponad 2 razy to jest u Ciebie trochę?
Praktyka zweryfikuje te zapowiedzi o niby dwukrotnie mocniejszych bebechach. GPU niby 200% mocniejsze ale nie procesor :łapka Edytowane przez Nemesis
Opublikowano (edytowane)

No ponad 4 terafanki,a nie 1,5.

Do tego przeciez nie wszytskie gry tylko cpu obciazaja, patrzac na Twoje ciagle (pipi)enie, BF1 w ogole nie powinien wygladac tak jak wyglada na Onie czy PS4.

 

Cpu z ps4 pro porownuja do amd 8350. Z palcem w (pipi)e ten procesor wyswietla stale 60 fpsow w BF, Tytanfallu, Tomb Raiderze na wysokich ustawieniach.

Edytowane przez easye
Opublikowano

Ale kied ty przestaniesz pisac o kwestiach technicznych o ktorych nie masz zielonego pojecia? Bo tak sobie na papierze opowiadasz jakies bajki, cos z czym porownujesz, piszesz o jakichs teraflopach na sucho kiedy nie znasz zupelnie praktyki.

  • Plusik 4
Opublikowano (edytowane)

No ja poczekam na pierwsze poronwnia gier, a nie techniczne (pipi)enie specow, dla ktorych z taka specyfikacja techniczna nie ma szans na 1080p i 60 fpsow.

Ile to juz razy na konsolach zdarzały sie takie cuda, ktore byly nie do ogarniecia w podobnych specyfikacjach na PC...

Edytowane przez easye
Opublikowano

Nie ma czegośtakiego jak cuda n konsoli, skladajacej z pctowych bebechow. Jest tylko kwestia optymalizacji. Wiekszosc osob nie potrafi rozroznic gorszej jakosci filtrowania albo renderowania cieni, które daja bardzo duzy boost w fpsach w renderowanej scenie i nei ma to nic wspolnego z jakimis teraflopami.


Coś co ma 2x wiecej lub mniej teraflopow zupelnie nic nie mowi i nie ma przelozenai na praktyke.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Pomimo tego, ze na PC te fpsy wygladaja znacznie lepiej, to powiem szczerze - w zupelnosci wystarczyłoby mi to co zobaczylem w BF 1 na PS4, jedyne czego mi brakuje, to ultra plynnych 60 fpsach.

Jezeli nie ma szans, by z nowa konsola to osiagneli, to jak dla mnie nie ma sensu by ja w ogole wydawali.

Edytowane przez easye
Opublikowano

Na konsolach od mniej więcej dwóch generacji devi stawiają bardziej na grafę a nie wydajność.

mit 

 

digital foundry od czasu do czasu analizuje gierki retro i wydajnosc w najwiekszych hitach naszego dziecinstwa np ery psx to jest dramat i skandal, wtedy po prostu nikt nie zwracal na to uwagi

 

np n64 - i dwie legendarne gierki goldeneye i perfect dark, w trybie podzielonego ekranu przed dlugie momenty stale 8fps, w single player 13fps

 

 

nie zdziwilbym sie jakby obecna generacja pod wzgledem wydajnosci byla najlepsza od czasu kiedy zagoscilo 3d

 

po prostu teraz jest chora moda na liczenie tych klatek i terafankow

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie znam sie na technikaliach, ale Cerny ewidentnie mowi o wydajnosci 8.2 tflop w ps4 pro. Jest tu spec od hardewar'u, moze ktos to skomentowac?

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-inside-playstation-4-pro-how-sony-made-a-4k-games-machine

 

 

"One of the features appearing for the first time is the handling of 16-bit variables - it's possible to perform two 16-bit operations at a time instead of one 32-bit operation," he says, confirming what we learned during our visit to VooFoo Studios to check out Mantis Burn Racing. "In other words, at full floats, we have 4.2 teraflops. With half-floats, it's now double that, which is to say, 8.4 teraflops in 16-bit computation. This has the potential to radically increase performance."

Opublikowano (edytowane)

Ludzie jak czytam to wszystko to odnosze wrazenie ze mowicie o jakiejs nowej ps5 a nie ps4. Dodatkowa moc pro bedzie wykorzystywana tylko do upscalingu do 4k. I wcale powiedziane nie jest ze gry beda dzialaly lepiej. Proces upscalingu tez pozera sporo zasobow i mozliwe na 99% ze beda dropy animacji czesciej niz na zwyklej ps4. Odpalajac gierke w 1080p bedzie podobnie bo czy upscaling czy downscaling roznicy nie ma. Cpu i gpu biora w tym czynny udzial. Trzeba poczekac na rzetelne testy w tym temacie. Kto ma zwykle ps4 niech sie wstrzyma kilka miesiecy przed zakupem pro.

 

 

Papier i specyfikacja swoje a realia swoje :)

Edytowane przez sajmon34
Opublikowano

No nie mając tv 4k - nie ma dla mnie póki co nawet najmniejszego argumentu aby zmienić konsole. Ba, nwet jeśli wszystkie wydawane od teraz gry będa miały na telewizorach fhd jakies dodatkowe smaczki typu lepszy dym czy cienie to dalej mam to w (pipi)e. Jeśli różnica w wydawanych grach była by różnicą typu: mgs5 na ps3 a mgs5 na ps4 dla przykładu wtedy jest szansa, że o tym pomyślę. Szansy takiej pewnie nie będzie więc można czekać na następną generację. (pipi)ane półśrodki.

Opublikowano

zebyscie sie nie zdziwili jak nagle magicznie nowe gry na silnikach co dotychczas dzialy wporzadku na ps4 zaczna gubic klatki i wygladac gorzej niz wczesniejsze czesci byle tylko przekonac ludzi do zakupu ps4 pro 

Opublikowano

zebyscie sie nie zdziwili jak nagle magicznie nowe gry na silnikach co dotychczas dzialy wporzadku na ps4 zaczna gubic klatki i wygladac gorzej niz wczesniejsze czesci byle tylko przekonac ludzi do zakupu ps4 pro 

Pójdą i kupią wtedy xboxa skoro gry będą działać gorzej niż nawet na onie :yao:

Opublikowano

ok ale modne jest mowienie, ze kiedys sie bardziej przykladali do wydajnosci co nie jest prawda

Wystarczy ze przypomne sobie wydajnosc San Andreas na PS2 i sie zastanawiam, jak ja moglem w to grac. Dzis by to juz nie przeszlo.

Opublikowano

Ja bym wziął Pro nawet na fhd ale tylko jeśli różnice w grach będą w miarę zauważalne. Bo jeśli okaże się że w grach przyrost wydajności i grafiki będzie na poziomie nie 30 a 15 procent to chrzanić Pro i prawilnie w 2017 wziąć Switcha i czekać na next-geny.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...