Moldar 2 249 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 No ponoć bez łatki, pro będzie zwalniać, aby gra działała bez zmian. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Jezeli jakas gra korzysta z dynamiczniej rozdzialki i/albo ma niestabilne fpsy to na Pro bedzie lepiej z automatu? Jeśli dostanie patcha to tak. Inaczej nie bo nie działa to jak na XO S Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Szczerze mowiac nie wydaje mi sie bo przeciez to sa bebechy pctowe i nawet na xboxowej esce gry potrafia delikatnie lepiej chodzi bo cos tam podrecili, a na Skorpio niby dynamiczna rozdzielczosc ma byc mniej dynamiczna i osiagac wieksze wartosci z automatu bez zadnych latek. No nic, czekam na testy i porownania. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 (edytowane) my bad Edytowane 2 listopada 2016 przez _Be_ Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Zwalniać, nie uwalniać mocy, niewielka różnica. 1 Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 no to ciekaw jestem kiedy BF1 dostanie swoja latke. Cos czuje, ze bedzie rozczarowanie... Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 (edytowane) Blubi ja nie chce tego kupic, tak sie tylko pytam : * Edytowane 2 listopada 2016 przez hav7n Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Jakie ku,rwa zwalniać xD Normalnie. CPU z 2,1 GHz do 1,6 GHz a GPU z 911 MHz do 800 MHz Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Ok faktycznie troche się poje.bałem i wywiadzie bylo cos takiego W trybie Pro konsola korzysta ze wszystkich zasobów karty graficznej taktowanej częstotliwością 911 MHz - to 14% więcej niż w PS4, co w ostatecznym rozrachunku daje nam przyrost mocy obliczeniowej o 2,24 raza. CPU nie doczekało się podobnego wzmocnienia - Sony tłumaczy to koniecznością zachowania kompatybilności z podstawową wersją PS4 wyposażoną w średniej mocy rdzenie Jaguar. - W przypadku gier z niestabilną płynnością animacji, efektem będzie większa liczba klatek na sekundę. Ale zależało nam też na interoperacyjności. Chcieliśmy, żeby te 700 tytułów dostępnych na rynku działało jak trzeba - wyjaśnia Cerny. oraz Rodzi się pytanie, czy w trybie „PS4” konsola będzie, jak ma to miejsce w przypadku Xbox One S, korzystała z dodatkowej mocy obliczeniowej oferowanej przez GPU lub taktowania zegara szybszego o 111MHz. Ale Sony nie zamierza ryzykować - chcą, by konsola obsługiwała wszystkie 700 dostępnych na rynku tytułów. - Po przeprowadzeniu licznych eksperymentów polegających na odpaleniu różnych gier na szybszym sprzęcie, przekonałem się, że... [śmiech]. Uważam, że najważniejsze jest zapewnienie bezproblemowej obsługi dostępnych tytułów. Nie chcemy, żeby po przesiadce z PS4 na PS4 Pro gracze mieli kłopot z jakąś grą. Choć pod względem architektury PS4 Pro nie różni się wiele od PS4, nowa konsola została wyposażona w wiele usprawnień. Potrzebowała też więcej pamięci. - Uznaliśmy, że grom przyda się trochę więcej RAM-u - jakieś 10% więcej - i wyposażyliśmy konsolę w 1 GB wolnej, klasycznej pamięci DRAM - wyjawia Cerny, potwierdzając, że chodzi o DDR3. - Kiedy na PS4 użytkownik przełącza się między aplikacją - np. Netfliksem - a grą, Netflix nadal działa, jest schowany w pamięci. Dzięki temu możemy szybko przełączać się między programami. Nic się nie dogrywa, bo aplikacja jest dostępna w tle. Można by rzec, że to dość ekstrawaganckie zastosowanie szybkiej pamięci GDDR5 wykorzystanej w PS4, dlatego w Pro do przechowywania aplikacji wykorzystano DDR3, co automatycznie uwolniło część RAM-u dostępnego teraz dla deweloperów. czyli w sumie nie jasne ale wydaje mi się, że można liczyć na stabilniejszy framerate Blubi ja nie chce tego kupic, tak sie tylko pytam : * jestem na kacu i nie potrzebnie tak zaareagowalem kolego złoty:* Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 2 listopada 2016 Autor Opublikowano 2 listopada 2016 Szczerze mowiac nie wydaje mi sie bo przeciez to sa bebechy pctowe i nawet na xboxowej esce gry potrafia delikatnie lepiej chodzi bo cos tam podrecili, a na Skorpio niby dynamiczna rozdzielczosc ma byc mniej dynamiczna i osiagac wieksze wartosci z automatu bez zadnych latek. No nic, czekam na testy i porownania. Pro ma multi gpu i bez łatki drugie jest nieaktywne wdg tego co mówi Cerny + zegary default. Konsola w starych grach będzie pewnie chodziła cichutko bo podzespoły są też wykonane w niższym poziomie technologicznym jak PS4 Slim (pobiera tez mniej prądu), test głośności i temperatury to chyba w grach z łatką dla Pro. Tomb Raider byłby idealnym testem - Graczdari jeśli masz tą gierke prosze zobacz na tym Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Ale w FHD też się pewnie za bardzo nie będzie pocić. Testy trzeba by było przeprowadzać na różnych grach i różnych konfiguracjach. Ja siedzę i cierpliwie czekam Na szczęście mi się nie śpieszy Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 (edytowane) Tobie nie, ale u Fanka taka sytuacja Edytowane 2 listopada 2016 przez Figuś 6 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 2 listopada 2016 Autor Opublikowano 2 listopada 2016 Dziś zarobiony mam dzień, więc zajrze tu raz na jakiś czas. Może ktoś zbierze gry i zrobi liste, które dostały już patch na Pro z dodatkiem dla Full HD, jemu będzie wygodniej przy testach, a przecież wszystkim nam zależy na informacji Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Tak odnośnie patchy, to trochę beka że rakowa Bethesda zrobi patcha z poprawioną grafiką dla Fallout 4, a CD Projekt który kreuje się na przyjaciela graczy to olał 1 Cytuj
rodi84 50 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Graczdari, na jakich tytułach sprawdzisz różnice? Cytuj
Radovan 119 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Tu chyba najświeższe zestawienie giereczek - http://www.gamespot.com/articles/every-ps4-pro-game-that-is-and-isnt-getting-an-upg/1100-6443385/ 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Interesuja mnie bardzo porownania na tv 1080p, framerate i grafa. Mam nadzieje ze DF nie odawali kaszany i beda solidne materialy. Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Jak już będzie to szybki test: - Zebrałem wszystkie gry na PS4, które już oficjalnie mają łatkę do PS4 PRO, czyt. ROTR, TLOU, DEUS EX: ROZŁAM, dziś będzie też COD: IW ....jakieś jeszcze pomysły? - VR i DriveClub by zobaczyć czy tam też jest jakaś obsługa o której się nic nie mówi i czy będzie coś lepiej - Odpalę też jakąś grę bez obsługi PRO by zobaczyć jak to działa (Watomierzem sprawdzę czy faktycznie działa tylko jedno GPU i zestawie to z konsolą premierową). Framerate w niektórych grach powinien być lepszy, bo jednak CPU ma wyższy zegar - Przejrzę menusy (prawie wcale się nie różnią bo widziałem ostatnio na devkicie) + nagram jakieś video bezpośrednio z gry (by ocenić jakość tego nowego trybu 1080p) - No i reszta to normalny unboxing + testy głośności. Dotrze to dam znać i wstawię fotki. 7 1 Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Graczdari>>>>>> dydżytalfundari Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Kiedy ta konferencja Sony, gdzie mają pokazać min. Nioh na PRO? Będzie to gdzieś w necie? Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Graczdari>>>>>> dydżytalfundari Ale taki dla ubogich Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Tak odnośnie patchy, to trochę beka że rakowa Bethesda zrobi patcha z poprawioną grafiką dla Fallout 4, a CD Projekt który kreuje się na przyjaciela graczy to olał Z tym, że Fallout nawet z patchem będzie wygladał jak guwno a Wiedzmiń nawet bez pacza zrywa papcie. Lepiej niech siedzą nad tym Cyberpunkiem. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Graczdari>>>>>> dydżytalfundari Nie prawda, bo na DF bedo cyferki pokazujace czysta brudna prawde Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Tak odnośnie patchy, to trochę beka że rakowa Bethesda zrobi patcha z poprawioną grafiką dla Fallout 4, a CD Projekt który kreuje się na przyjaciela graczy to olał Z tym, że Fallout nawet z patchem będzie wygladał jak guwno a Wiedzmiń nawet bez pacza zrywa papcie. Lepiej niech siedzą nad tym Cyberpunkiem. Szkoda tylko, że W3 nie grzeszy wydajnością. Nie muszą przecież robić patcha pod 4K wystarczy full HD z lepszą wydajnością Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 2 listopada 2016 Opublikowano 2 listopada 2016 Battlefielda byś sobie sprawił, gra która mnie interesuje najbardziej Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.