Gość suteq Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 Knack lepiej działa bez boost mode. Przekonali mnie. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 (edytowane) Z boost mode działa lepiej. Ale jeszcze lepiej działa po patchu pod pro. Edytowane 8 lutego 2017 przez Moldar Cytuj
Gość suteq Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 Nie no ten filmik to jest chyba jakiś trolling. Zamiast pokazać gry, w których boost robi naprawdę różnicę jak Just Cause 3, The Evil Within czy Lords of the Fallen to oni wrzucają yebanego Knacka, remaster TR gdzie różnica to 5fps i jakiegoś killzone'a, o którym nikt już nie pamięta bo był takim ścierwem. WTF Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 To co, szybkie podsumowanko. Gierki ograniczone przez GPU dostają około 14% boost, pasuje do tego o ile podkręcony jest GPU w tym trybie. A więc Knack bez patcha do Pro działa ciut szybciej, Killzone Shadow Fall tak samo. Knach dostał patcha do Pro, który poprawia wydajność jeszcze bardziej. Myślę, że pokazali to po to, żeby powiedzieć, że patche dają większego kopa i dają większe możliwości. Tutaj niestałe 60fps jest tylko mniej niestałym 60fps. AC Unity z miernego 20-25 do praktycznie stałego 30fps. (ciekawostka: niezpatchowana wersja z odblokowanym frameratem osiąga jakieś 35 w większości wypadków, w najlepszym około 50fps) Project Cars z około 30-35fps w najcięższych warunkach do 45-50. BF4 nie trzymał sztywnego 60fps przez większość czasu (wahał się od 50 do 60), w boost mode nie gubi ani klatki przez cały czas. Mirror's Edge Catalyst nie jest już taki sztywniutki, ale jest też prawie idealny. Obie te gierki też szybciej ładują tekstury. Tomb Raider 2013 w Beast mode jest płynniejszy, ale nadal potrafi zjechać do 35fps. Ogólnie 5-10fps więcej. Bioshock Infinite praktycznie sztywniutkie 60fps. Mighty No. 9 sztywniutkie 60fps. Shantae 60fps sztywniutkie. Broforce tak jak ssał pałę to nadal ssie pałę, jak gra jest naprawdę kiepska to BEAST MODE tego nie poprawie. Jedyny bug jaki się wydarzył to w TR 2013 i nie wpływa na grafikę, ale na... sterowanie. Gierka ma fantomowe wciśnięcia przycisków i sama się pauzuje albo zmienia broń. Można ich na Twitterze pingować z propozycjami, podbiję z Bloodborne :D. Nie no ten filmik to jest chyba jakiś trolling. Zamiast pokazać gry, w których boost robi naprawdę różnicę jak Just Cause 3, The Evil Within czy Lords of the Fallen to oni wrzucają yebanego Knacka, remaster TR gdzie różnica to 5fps i jakiegoś killzone'a, o którym nikt już nie pamięta bo był takim ścierwem. WTF No przecież powiedział, że będą kolejne materiały i że będą Witcher 3, Bloodborne i inne analizowane (można zgłaszać propozycje). No a Knack jest tylko przykładem gierki żeby pokazać jak wypada base vs boost vs patched zrób lepsze jak jesteś taki mądry ;/// Cytuj
Gość suteq Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 No dobra, ale imo takie gry powinny być testowane i pokazywane w pierwszej kolejności, a nie jakieś crapy jak knack czy killzone. Kto w to będzie grał niby? Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 (edytowane) Uważnie obejrzyj materiał to zrozumiesz po co to zrobili. Z knackiem akurat najlepsze porównanie, bo wyraźnie widać, że patch pod pro to najlepsza opcja. Jest wielce prawdopodobne, że gpu nie jest odblokowane na maks możliwości. Edytowane 8 lutego 2017 przez Moldar Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 (edytowane) To gry robione pod unity (ogólnie bym wyyebał w piz.du ten cały silnik) są spiedolone i broforce nawet nie pomogło to busoto modo. Szkoda tak czy siak grać to pograć można, bo gra fajna ale w coop nabiera rumieńców, zwłaszcza lokalnym. Szkoda, że Mad Maxa nie testowali, bo gra też lubi gubić klatki. Ogólnie parę gierek by się znalazło do testowania jeszcze. Samemu trzeba będzie potestować. PS Pingujcie o Mad Maxa na twitterze, bo to też dobry test fps jest, też avalanche studios skrobało z tą grą. Edytowane 8 lutego 2017 przez Faka Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 Tutaj troszkę więcej o Project Cars, Assetto Corsa i F1 2016: Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 Uważnie obejrzyj materiał to zrozumiesz po co to zrobili. Z knackiem akurat najlepsze porównanie, bo wyraźnie widać, że patch pod pro to najlepsza opcja. Jest wielce prawdopodobne, że gpu nie jest odblokowane na maks możliwości. Według ich teorii gpu w boost mode nie jest jeszcze w pełni odblokowane i najlepsze pokaże patch do danej gry + boost mode. No właśnie czyli ciekawe jak w takiej kombinacji wypada Battlefield 1. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 8 lutego 2017 Opublikowano 8 lutego 2017 (edytowane) W Battlefield 1 nic się nie zmieni, bo gra ma już tryb Pro. Turbo działa tylko w starych grach, które nie dostały patcha ze wsparciem dla Pro. Edytowane 8 lutego 2017 przez SzczurekPB Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 8 lutego 2017 Autor Opublikowano 8 lutego 2017 Nemesis nie zrozumiałeś na jakiej zasadzie działa boost mode, BF1 będzie działał tak samo Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 w koncu zagra czlowiek w plynniutkich 60 klatekach w BF1 i BF4 na konsoli. Pieknie! Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 (edytowane) . Zamiast pokazać gry, w których boost robi naprawdę różnicę jak Just Cause 3, The Evil Within czy Lords of the Fallen to oni wrzucają yebanego Knacka, Najprostsza taktyka marketingowa. Teraz sobie sprawdzaj codziennie, czy jest już test z Bloodborne itp. Idą kliki, idą. Swoją drogą, szkoda że nie zrobili tych Pro patchow do Wieska i BB. Roznica bylaby duzo, duzo wieksza. W Project Cars gdyby wszystko poszlo tak jak w Knacku byloby spokojnie ponad 50FPS w najciezszych warunkach. Edytowane 9 lutego 2017 przez aphromo Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 wiecie, te najgorsze miejsca w PC to przy maksymalnej ilosci samchodow i gestej ulewie, wiec przez 95% czasu i tak gra mocno zyska! Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 W Battlefield 1 nic się nie zmieni, bo gra ma już tryb Pro. Turbo działa tylko w starych grach, które nie dostały patcha ze wsparciem dla Pro. Czy aby na pewno? Boost + Patch Pro. Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Moze w koncu sie scalakuje Rainbow Sixa - ladny skok z plywajacych 30 fpsow z pizda przed oczami do 70 ! Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 W Battlefield 1 nic się nie zmieni, bo gra ma już tryb Pro. Turbo działa tylko w starych grach, które nie dostały patcha ze wsparciem dla Pro.Czy aby na pewno? Tak, boost nie sprawia że Pro jest szybsze. Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 (edytowane) to dlaczego nawet BF1 dziala lepiej ? Na Pro jest juz calkiem spoko, ale mimo wszystko framerate potrafi czasami spasc, z Boost Mde trzyma stale 60 fpsow bez zajekniecia. Edytowane 9 lutego 2017 przez easye Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Pokaż mi najpierw analizę z licznikiem FPS, bo u niektórych efekt placebo działa cuda. Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Czyli podkrecenie cpu i gpu nie sprawia ze konsola jest szybsza? Co ty bredzisz? Wszedzie trabia ze konsola dzieki boostowi bedzie wydajniejsza SZCZRGOLNIE w starszych grach a ten swoje ze to sie tyczy TYLKO starszych gier. Oczywiscie ze bf1 tez bedzie lepiej chodzi, dziwne zeby nie. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-ps4-pro-boost-mode-tested-a-game-changer-for-unpatched-titles Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 (edytowane) Pro jest wydajniejsze w starszych grach, bo teraz w trybie boost CPU działa w 2100 Hz a GPU w 911 Hz (czyli tyle ile powinno) zamiast 1600 i 800 do których zwalniało odpalając stare gry. W grach obsługujących Pro od początku CPU miało 2100 Hz a GPU 911 Hz. Edytowane 9 lutego 2017 przez SzczurekPB Cytuj
kanabis 22 469 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Wiec wedlug ciebie bf1 dziala w wyzszych zakresach niz jest w tej chwili wygenerowac konsola? Przeciez bf1 wyszedl przed boost mode o ktore sie rozchodzi. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Co? BF1 działa tak samo jak działał dzięki patchowi dla Pro i boost nie zmieni absolutnie nic. Boost nawet jest słabszy od natywnej obsługi Pro, bo ma dostęp tylko do połowy GPU wg Digitalfoundry. Cytuj
czeskimaster 3 284 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Czyli w takim rainbow w multiku 60 klatek vs 30? Taki podział będzie graczy? Dwa różne poziomy doświadczenia Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 (edytowane) W Rainbow Six PvP dziala wszedzie w 60 fpsacha - to co jest na filmikach to PvE, w ktore doslownie nie dalo sie grac! Edytowane 9 lutego 2017 przez easye Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.