Wojtas1986 1 622 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Ja to bym nawet kupił to dla lepszej kultury pracy . Cytuj
Daffy 10 635 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 tak najlogiczniej i najlepiej dla graczy byloby jakby sony wymusilo by kazda gra na pro odpalala sie wlasnie w tych trzech trybach jak w tomb raiderze do wyboru, kazdy bylby zadowolony: -1080p z doyebana grafa -1080p grafa jak na podstawowym ps4 ale wyzszy framerate -4k z cieciami w grafie Cytuj
czeskimaster 3 349 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Przecież o to chodzi, aby w 4k były najlepsze ficzery, i jakość. Ale tu jak chcesz mieć 4k to będziesz miał (pipi)ową grafikę Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Niesamowite jaką okazję do zadania ciosu ma teraz MS. Jeśli nie będą wciskać kitu o 4K, a zapewnią fullHD i 60 fpsów w już wydanych jak i tych przyszłych grach to powinni kupić ludzi. Sony teraz daje tak dezorientujące informacje, zupełnie jak MS w przypadku premiery One. Najlepiej to się nie skończyło. 3 Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Akurat Spencer od samego początku mówił wprost ze jak masz tv Full HD to Scorpio Ci nie jest potrzebny więc zadnego skupiania sie na Full HD juz nie będzie. A tym bardziej na 60fps. bedzie natywne 4k i ładne widoczki. Na nic wiecej sie nie nastawiajcie. Cytuj
Mejm 15 364 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Niesamowite jaką okazję do zadania ciosu ma teraz MS. Jeśli nie będą wciskać kitu o 4K, a zapewnią fullHD i 60 fpsów w już wydanych jak i tych przyszłych grach to powinni kupić ludzi. Sony teraz daje tak dezorientujące informacje, zupełnie jak MS w przypadku premiery One. Najlepiej to się nie skończyło. Dokladnie. Wystarczy przekaz do hardcorow - stale, mocne 1080/60 na waszych obecnych FHD tv. nie musicie kupowac nowych za 10k zl. Też pójdą w 4k. W vr nie poszli to w 4k tez nie musza, zwlaszcza ze sami nie produkuja takich tv wiec nie maja w tym duzego interesu. Cytuj
Daffy 10 635 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 mysza przeciez spencer od pierwszej sekundy pokazu skorpiona mowil o gamingu w 4k i na kazdym kroku to podkreslaja, jedyna nadzieja, by microsoft przynajmniej wpadl na pomysl i wymusil u devow co najmniej te dwa/trzy tryby wyswietlania, o ktorych pisalem pare postow wczesniej - bardzo by wygrali na tym bo kazdy typ gracza bylby zadowolony Cytuj
Moldar 2 275 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 4k to naturalna kolej rzeczy. W przypadku pro trochę za szybko, w przypadku Scorpio już nie. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Już widzę jak wydadzą mocniejszą konsole, która nie będzie oferować 4k, które oferuje słabsza konkurencja (wprawdzie to biedackie 4k, ale Sony już by to wykorzystało, "4k tylko na naszym Pro o połowę tańszych od konkurencji"). Przy okazji zapowiedzi trąbili, 4k, to, 4k tamto, przyszłość grania to 4k. Chociaż z Microsoftem to wszystko możliwe, bo u nich na jednej imprezei dwóch gości potrafi mówić zupełnie dwie odmienne rzeczy. Niesamowite jaką okazję do zadania ciosu ma teraz MS. Jeśli nie będą wciskać kitu o 4K, a zapewnią fullHD i 60 fpsów w już wydanych jak i tych przyszłych grach to powinni kupić ludzi. Sony teraz daje tak dezorientujące informacje, zupełnie jak MS w przypadku premiery One. Najlepiej to się nie skończyło. Dokladnie. Wystarczy przekaz do hardcorow - stale, mocne 1080/60 na waszych obecnych FHD tv. nie musicie kupowac nowych za 10k zl. Też pójdą w 4k. W vr nie poszli to w 4k tez nie musza, zwlaszcza ze sami nie produkuja takich tv wiec nie maja w tym duzego interesu. Oczywiście, że poszli, już mówili, że wchodzą to wraz z premierą Skorpio. Cytuj
Mejm 15 364 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 4k to naturalna kolej rzeczy. W przypadku pro trochę za szybko, w przypadku Scorpio już nie. Bo? Nie wiadomo absolutnie nic o specyfikacji scorpiona ale na bank bedzie piekne 4k bo spencer powiedzial? Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 tak najlogiczniej i najlepiej dla graczy byloby jakby sony wymusilo by kazda gra na pro odpalala sie wlasnie w tych trzech trybach jak w tomb raiderze do wyboru, kazdy bylby zadowolony: -1080p z doyebana grafa -1080p grafa jak na podstawowym ps4 ale wyzszy framerate -4k z cieciami w grafie Podobno właśnie naciskają na devów, aby tak to wyglądało i jest to najlepsze rozwiązania i jedyne rozwiązanie. Niewielu graczy ma tv 4k, więc dla kogo niby było by to Pro? Przecież nie dla wąskiego grona właścicieli tych tv. 4k to naturalna kolej rzeczy. W przypadku pro trochę za szybko, w przypadku Scorpio już nie. Bo? Nie wiadomo absolutnie nic o specyfikacji scorpiona ale na bank bedzie piekne 4k bo spencer powiedzial? Przecież wiadomo bardzo dużo. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) Ja rozumiem, że sprawa 4K przy Scorpio będzie pewnie tym głównym tematem, chodzi mi po prostu o to zapewnienie 1080p/60fps, a już w przypadku 4K niech już sobie gadają, że jakoś tak będzie, a nie jak Sony z Pro gdzie w obu przypadkach są mega niewiadome. Edytowane 8 września 2016 przez MYSZa7 Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Generalnie prosta sprawa. Jeśli firmie będzie chciało się przyłożyć (a to wcale też nie jest w 100% pewne), będziemy mieli do wyboru: 4K/30 lub 1080/60 . W obecnie sprzedawanych grach też można wydać aktualizacje, które odblokują ilość klatek (tzn. zablokują na 60) + ew. dodadzą detali. Obecna wersja systemu pozwala jednak wrzucić do PRO zwykłą grę z PS4, a ta zostanie bez problemu odpalona i będzie działać w jakości identycznej co na PS4, z tą różnicą że jeśli gdzieś macie spadki z 30, to mocniejsze bebechy spowodują że tych spadków nie będzie, coś jak w XONE S. W grach z obsługą 4K można też wprowadzić coś a'la AMD VSR, czyli gra będzie renderowana w 4K, ale wyświetlana w 1080p. Pozwoli to choćby wygładzić obraz. Opcji jest sporo PS4 Pro stracilo dla mnie jakikolwiek sens... A serio oczekiwałeś innej możliwości? a dlaczego nie ? jakos na PC jedni graja w Countera w 120fpsach, inni w 30 na starych pudlach, a tutaj juz z gory ograniczaja, wiec wyjdzie na to, ze FPSy, gry z koopem beda chodzic tak samo (pipi)owo... Cytuj
Faka 4 044 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) Powiedzcie mi jedno, bo z waszych postów nic nie wynika. Czy te Pro będzie miało w końcu 1080p/60 na FHD czy tylko cały czas pchać się w ten cały 4K? Nic nie jest do końca wyjaśnione i spoko by było, żeby ta konsola zapewniła chociaż te FHD bez chrupnięć spadków fps jak to czasami bywa w zwykłym PS4, bo póki co jest totalne nieporozumienie i niewiadoma. Jak by tak było to bym kupił to Pro, a tak to siedzisz w ciemno i nie wiesz czy zostawić zwykłe PS4, bo i tak nie mam na razie 4K i nie planuje zakupu przez najbliższy czas, bo jest nie opłacalne, a wiadomym jest, że nawet i tak te Pro nie podoła do końca z tym całym bełkotem jakim jest 4K. Nawet spoko te BETONOWE 1080p/30, no nic nie piszą te japońce. Edytowane 8 września 2016 przez Faka Cytuj
Mejm 15 364 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 4k to naturalna kolej rzeczy. W przypadku pro trochę za szybko, w przypadku Scorpio już nie. Bo? Nie wiadomo absolutnie nic o specyfikacji scorpiona ale na bank bedzie piekne 4k bo spencer powiedzial? Przecież wiadomo bardzo dużo. Co wiadomo duzo? Ze 7 teraflopow? A pamietasz w 2005 czy tam 2006 konfe sony i "resolution 1080p, this is a new digital era"? xD Jak mi w PE za rok napisza, ze scorpio ciagnie 4k to uwierze. Tak samo w 1080/60 na ps4p bo poki co cichutko z tym siedza. Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Nie bedzie miało 1080/60. Tego nikt nigdy nie wymusi. Grafika sprzedaje januszom gry a nie klatki na sekunde. Zawsze bedzie parcie na ładniejsze widoczki niz na płynność. Na gameplayu skupia sie juz tylko Nintendo. 1 Cytuj
Mike 97 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Czy te Pro będzie miało w końcu 1080p/60 na FHD czy tylko cały czas pchać się w ten cały 4K? Żadne takie deklaracje nie padły. To raczej będzie wybór między okrojonym 4k/30fps i dopasionym FHD/30fps. Zresztą nawet na logikę biorąc - CPU PS4 jest za słabe dla zapewnienia 60fps we wszystkich grach. 1 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 No właśnie o to chodzi, ze za bardzo nic nie wiadomo co z tym 1080/60. Jak deweloper będzie chciał, to zrobi. Ale taki nowy Tomb Raider ma ponoć nie mieć stałych 60 klatek przy 1080p. Trzeba czekać na gry. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) Powiedzcie mi jedno, bo z waszych postów nic nie wynika. Czy te Pro będzie miało w końcu 1080p/60 na FHD czy tylko cały czas pchać się w ten cały 4K? Nic nie jest do końca wyjaśnione i spoko by było, żeby ta konsola zapewniła chociaż te FHD bez chrupnięć spadków fps jak to czasami bywa w zwykłym PS4, bo póki co jest totalne nieporozumienie i niewiadoma. Jak by tak było to bym kupił to Pro, a tak to siedzisz w ciemno i nie wiesz czy zostawić zwykłe PS4, bo i tak nie mam na razie 4K i nie planuje zakupu przez najbliższy czas, bo jest nie opłacalne, a wiadomym jest, że nawet i tak te Pro nie podoła do końca z tym całym bełkotem jakim jest 4K. Na razie jedynie przy Tomb Raiderze potwierdzili trzy tryby, które niby Sony bardzo chce aby każdy developer wykorzystywał: - Opcja z 4K przy obciętych detalach graficznych i 30 klatkach. - Opcja z 1080p z otwartym frame ratem do 60 klatek (ale nic poniżej 40/45) przy jakości grafy jak w zwykłej PS4. - Opcja z 1080p i stałymi jak beton 30 klatkami + jak najlepsze bajery graficzne (czyli to niby PC-owe Ultra) Tak to na dzień dzisiejszy wygląda..... Edytka: Swoją drogą sam nie wiem co o tym myśleć. Wygląd konsoli mi zwisa jak kilo kitu u sufitu bo to nie obraz na który będę się patrzył godzinami tylko sprzęt do grania a szczerze i Slimka i to Pro jakoś mi się nawet podobają (ale mówi to osoba, której podobał się pierwszy DS czy 3DS). Z jednej strony cieszy fakt iż starają się zrobić kilka opcji gdzie 4k nie jest "tą jedyną". Osobiście najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się efekt HDR ale niestety dobre TV-ki z tym trybem są bardzo drogie, więc na razie muszę obejść się smakiem. Dla mnie 60 klatek nigdy nie było wymogiem bo preferuje stałe jak beton 30 i ten filmowy styl (tym bardziej że nie gram w Shootery a w zachodnich RPGach są one tak potrzebne jak świni siodło). Cena zadziwiająco niska ale brak odtwarzacza UBR swoje robi jeżeli człowiek z czasem przesiądzie się na 4KTV. Wydaje mi się iż Sony za bardzo się pośpieszyło. Chcieli narobić szumu przed premierą całkowicie nowego sprzętu od Nintendo i przyciągnąć ciemną masę, która łyka hasła 4K jak pelikan i zapewne im się to uda ale tak czy siak skoro ludzie co roku potrafią wydać 3000zł na nowego iPhone'a to tym bardziej wydadzą ją na Scorpio, który pokażę znacznie lepsze rezultaty z prawdziwym natywnym 4K a nie jakieś customy czy upscalowanie. Przynajmniej tak mi się wydaje..... Edytowane 8 września 2016 przez chrno-x Cytuj
Daffy 10 635 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 ale w tomb raiderze to pomysl tworcow na te tryby, a nie ogolnik, ze w kazdej gierce bedzie tak to wygladac, pewnie dopiero po premierze, ze wszystko wykrztaltuje skoro sony raczej obligatoryjnie nic nie wymusi u tworcow Cytuj
Frantik 2 578 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) Ogólnie mam wrażenie, że cała ta konfa to lekki prztyczek dla tych, którzy w pośpiechu sprzedawali swoje PS4, "bo zaraz Neo i w ogóle nowe idzie!". No dobra, sam też sprzedałem, ale bardziej z innych powodów. Po zakończeniu konferencji wyszło zaś mniej więcej: No ale po zastanowieniu muszę przyznać rację paru przedmówcom - Sony wybrało bezpieczne wyjście: miliony posiadaczy fata nie poczuje się jak gracze gorszego sortu po premierze Pro, a nową konsolę wybiorą nowicjusze, ewentualnie technologiczne freaki z nadmiarem floty na najnowsze zabawki ze 4K i HDRem. Do tego gry dostaną quazi ustawienia graficzne, więc teoretycznie dla każdego coś miłego. Kwestią czasu jest też raczej pojawienia się exów na mocniejsze konsole, do czego Microsoft już chyba oficjalnie się przyznaje, acz to pewnie jeszcze nie tak prędko.Scorpio faktycznie ma teraz świetną okazję na kontratak, chociażby przez dodanie tego nieszczęsnego odtwarzacza BR UHD. Nawet jeśli sprzęt MS będzie droższy (w rozsądnych granicach), to wielu graczy to łyknie. No, może poza betonem Sony i tymi, dla których MS nie ma w portfolio zbyt wielu ciekawych marek. Edytowane 8 września 2016 przez Frantik 1 Cytuj
Rayos 3 189 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Scorpio faktycznie ma teraz świetną okazję na kontratak, chociażby przez dodanie tego nieszczęsnego odtwarzacza BR UHD. Nawet jeśli sprzęt MS będzie droższy (w rozsądnych granicach), to wielu graczy to łyknie. No, może poza betonem Sony i tymi, dla których MS nie ma w portfolio zbyt wielu ciekawych marek. jeśli dobrze pamiętam, to już Xbox One S ma UHD BR Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 tak najlogiczniej i najlepiej dla graczy byloby jakby sony wymusilo by kazda gra na pro odpalala sie wlasnie w tych trzech trybach jak w tomb raiderze do wyboru, kazdy bylby zadowolony: -1080p z doyebana grafa -1080p grafa jak na podstawowym ps4 ale wyzszy framerate -4k z cieciami w grafie No nie wiem czy grafike taką będziesz miał na zwykłym PS4 co na PS4Pro wybierając wariant drugi. Z tego co gadali to na tym ustawieniu płynność nie jest stabilna a coś od 45 do 60fps, co w rzeczy samej jest dziwne patrząc na ponad dwukrotnie mocniejszy sprzęt i już tym samym sugeruje więcej efektów graficznych. Jak już to będzie tak wyglądać: 1080p30=ultra+coś tam jeszcze 1080p45-60=high-ultra 1080p30=medium-high wersja PS4 4k30=medium Cytuj
Mike 97 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) Wydaje mi się iż Sony za bardzo się pośpieszyło. Chcieli narobić szumu przed premierą całkowicie nowego sprzętu od Nintendo i przyciągnąć ciemną masę, która łyka hasła 4K jak pelikan i zapewne im się to uda ale tak czy siak skoro ludzie co roku potrafią wydać 3000zł na nowego iPhone'a to tym bardziej wydadzą ją na Scorpio, który pokażę znacznie lepsze rezultaty z prawdziwym natywnym 4K a nie jakieś customy czy upscalowanie. Scorpio wyjdzie pewnie z rocznym+ opóźnieniem, a przy całkiem przystępnej cenie przez ten czas Sony zdąży opchnąć sporo Pro. No nie wiem czy grafike taką będziesz miał na zwykłym PS4 co na PS4Pro wybierając wariant drugi. Z tego co gadali to na tym ustawieniu płynność nie jest stabilna a coś od 45 do 60fps, co w rzeczy samej jest dziwne patrząc na ponad dwukrotnie mocniejszy sprzęt i już tym samym sugeruje więcej efektów graficznych. Nie dziwne, bo wąskim gardłem nadal jest procesor. Ponad dwukrotnie wydajniejszy jest układ graficzny, ale jeśli są miejsca w których gra siedzi na procesorze, to spadki będą. http://www.techspot.com/review/1128-rise-of-the-tomb-raider-benchmarks/page5.html Edytowane 8 września 2016 przez Mike Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.