Gość Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Hejt, hejtem, ale ciekawi mnie ilu z was poleci z wywieszonym jęzorem do sklepu, jak tylko nadarzy się okazja do kupienia For The Players PRO . Nie wiem czy dobrze przeczytałem, ale pobór prądu przez ten dosyć kontrowersyjny sprzęt to do 310W. Nie wiem jak będzie wyglądać chłodzenie tego stworka, ale może wyjść z tego kolejna beka. Ogólnie zapowiada się coś pomiędzy XO a Scorpionem, takie cholera wie co. Niby podobny patent jak u Nintendo z przenośniakami, ale tam mimo tego rozłamu, w gruncie rzeczy nic się dla posiadaczy starych wersji konsol nie zmieniło. Jak będzie tutaj? Nie wiadomo, można gdybać, można stawiać majątek, że SONY zleje wymogi co do optymalizacji gier na starsze sprzęty, ale no kurde, nie wiem tego, nikt z nas nie wie. To jest możliwe, tak samo jak to, że jednak nie potraktują 40 mln klientów.... źle. To nie jest na tyle mocny sprzęt, żeby mogli sobie pozwolić nim na rozpoczęcie nowej generacji, ale np. w bajki o Scorpio, jako kontynuatorze obecnej już nie wierzę. To będzie po prostu za mocne, więc jakkolwiek z posunięcia SONY można szydzić, ale może się okazać, że posiadacze PS4 mniej na tym ucierpią niż posiadacze XO. Inna rzecz, to pytanie: czy to takie złe, że ktoś zakończy w końcu tą "cudowną" generację? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 no a co z tymi terafankami których pro ma ponad 2x wiecej niz premierówka? Cytuj
Shen 9 703 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Kurwa gdzie czasy gdy Half Life 1 miał taki silnik, że chodził płynnie na Pentium 1 133 mhz. Dzisiaj te leniwe kurwy odwalają taką manianę i jeszcze robią nową wersję tej samej konsoli żeby poprawić jakieś nieistotne cyferki. Zaorać. fajny felieton czytałem w pixelu kiedys, jakis dinozaur z ery starych komputerow wlasnie o tym mowil. Kiedys musieli kombinowac, ograniczone zasoby, wyciskali z maszyn max, teraz lenistwo. Cytuj
Gość Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 no a co z tymi terafankami których pro ma ponad 2x wiecej niz premierówka? To raczej za mało jak na nową generację, ale w sam raz żeby z podbijać FPSy w grach. Cytuj
Mike 97 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Nie wiem czy dobrze przeczytałem, ale pobór prądu przez ten dosyć kontrowersyjny sprzęt to do 310W. Nie wiem jak będzie wyglądać chłodzenie tego stworka, ale może wyjść z tego kolejna beka. To sprawność zasilacza. Na DF pisali, że zestaw (w teorii bardziej prądożerny) Core-i7 z odpowiednikiem karty z Pro, czyli RX480 pobiera do 270W. no a co z tymi terafankami których pro ma ponad 2x wiecej niz premierówka? Co ma być? Karta graficzna ma w teorii ponad 2x większą wydajność, ale procek to dalej qpsztal, a to głównie jego zasługa, że nie mogą dobić do 60fps. 1 Cytuj
nero2082 824 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) trzeba będzie poczekać na jakąś dużą grę od Sony (nie TLG:p) typu Horizon albo GOW, żeby zobaczyć jak oni to rozwiążą..liczę że tam będzie 1080p30 bez dyskusji dla podwójnego żeberka...a teraz to już nie jestem taki pewny czy to nie będzie tylko na potrójnego Edytowane 8 września 2016 przez nero2082 Cytuj
Daffy 10 642 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 o gowa bym sie nie bal, o horizona juz bardziej, a pewnikiem juz bedzie gt sport, pewnie na klasyku framerate rodem z gt5/gt6 czyli 30-60fps i falujacy screen tearing, a na pro betonowe 60fps Cytuj
Mike 97 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Przesadzasz, GT6 nie zwalniało poniżej 40+. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) Kurwa gdzie czasy gdy Half Life 1 miał taki silnik, że chodził płynnie na Pentium 1 133 mhz. Dzisiaj te leniwe kurwy odwalają taką manianę i jeszcze robią nową wersję tej samej konsoli żeby poprawić jakieś nieistotne cyferki. Zaorać. fajny felieton czytałem w pixelu kiedys, jakis dinozaur z ery starych komputerow wlasnie o tym mowil. Kiedys musieli kombinowac, ograniczone zasoby, wyciskali z maszyn max, teraz lenistwo. Panie polecam zapoznać się z większą ilością materiałów bo wielu tu narzeka na dzisiejsze czasy i Panowie macie jak najbardziej rację. Już za czasów PSX/N64 wielu developerów było tak stricte leniwych że woleli aby gra wyglądała przeciętnie aniżeli się naprawdę wysilić (bo można być w szoku ale te konsole potrafiły znacznie więcej gdyby nie też durne zalecenia Sony i Nintendo co każda gra musi posiadać a co można olać). I tak mija już 20 lat a na tym poletku jest niestety coraz gorzej. Dziwie się że jeszcze dwie poprzednie generację potrafiły wygenerować cuda graficzne przy max. 512MB RAMu (vide: RDR, TLoU, U3, Gearsy etc. - nie mówiąc już o Splinter Cell: Chaos Theory, Ninja Gaiden Black, Star Wars Republic Commando czy Riddick na Xboxa, RE1,0,4 na GC, MGS 3 na PS2). No ale wtedy to w konsolach motorem napędowym był CPU a nie GPU i może dlatego jest taki problem. Jednak na obecnej generacji usłyszeliśmy że co to za niestworzone cuda nas będą czekać jak konsole wyjdą. Że w końcu mają porządną ilość RAMu. Konsole wyszły i pierwsze co developerzy powiedzieli to: "Za mało mocy! Za mało RAMu! Chvjowy system operacyjny jak z epoki kamienia łupanego! Optymalizacja? A co to takiego? Przecież jest silnik, wpisuje parę linijek kodu i niech samo działa co ja będę się bawił w jakieś optymalizację jak moje Machiatto tutaj stygnie i nowy numer Pani domu na mnie czeka i muszę parę selfie yebnąć na Fejsika i za Tweetować bo jeszcze ktoś przestanie mnie śledzić!" I niestety tak większość obecnych studiów developerskich wygląda. Dodatkowo prowadzone są przez grubasów w melonikach, którzy sami o programowaniu mają tyle wspólnego co ich pies z Żyrafą i myślą że obecnie wysoko budżetową grę z otwartym światem sklecą w rok a potem czas na 20 appek w stylu Candy Crush na mobilki aby dorobić na boku to nic dziwnego że zostało kilka ekip na krzyż, które z rzekomo słabych sprzętów tworzą graficzne cuda. Edytka: Najlepsze jest to że nigdy nie słyszałem narzekań takich developerów jak Naughty Dog, Rockstar, Guerilla Games, Sony Santa Monica tylko siedzą przez lata cicho a potem dają nam cuda od których się oderwać nie można a cała reszta tylko pie.przy o cyferkach i obietnicach bez pokrycia. Edytowane 8 września 2016 przez chrno-x 2 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 8 września 2016 Autor Opublikowano 8 września 2016 Tak dla pewności: Q: Will all PS4 games be compatible with PS4 Pro?Yes, all existing PS4 games are fully compatible with PS4 Pro. Developers are able to add PS4 Pro enhancements to previously released PS4 games via a downloadable update if they choose to. Może jednak jest nadzieja: Q: What benefits does PS4 Pro provide when played on a non-4K HDTV?PS4 Pro offers benefits even if you play on a HDTV that isn’t 4K. Depending on how the developer chooses to use the increased processing power, games with PS4 Pro support are able to render higher or more consistent framerates, increased environmental and character model detail, improved overall visual quality, and other related visual enhancements. For a look at how games are using the power of PS4 Pro, watch some of the first game footage Q: Will the PS4 Pro system introduce any improvements to DUALSHOCK 4?The latest version of DUALSHOCK 4 will be included with PS4 Pro, as well as the new slimmer standard PS4. But it does not introduce any significant new functionality. The new DUALSHOCK 4 allows the light from the light bar to emit on the touch pad, making a new luminous line that illuminates in the same color as that of the light bar. It also supports USB communication in addition to Bluetooth communication. Existing DUALSHOCK 4 controllers going back to the launch of PS4 are fully supported on PS4 Pro; the updated DUALSHOCK 4 will, in turn, be fully supported by every PS4 model. I więcej: http://blog.us.playstation.com/2016/09/08/ps4-pro-the-ultimate-faq/ Cytuj
grzybiarz 10 316 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Dodatkowo prowadzone są przez grubasów w melonikach, którzy sami o programowaniu mają tyle wspólnego co ich pies z Żyrafą i myślą że obecnie wysoko budżetową grę z otwartym światem sklecą w rok a potem czas na 20 appek w stylu Candy Crush na mobilki aby dorobić na boku to nic dziwnego że zostało kilka ekip na krzyż, które z rzekomo słabych sprzętów tworzą graficzne cuda. Edytka: Najlepsze jest to że nigdy nie słyszałem narzekań takich developerów jak Naughty Dog, Rockstar, Guerilla Games, Sony Santa Monica tylko siedzą przez lata cicho a potem dają nam cuda od których się oderwać nie można a cała reszta tylko pie.przy o cyferkach i obietnicach bez pokrycia. Czy Ty czasem nie robiłeś na forum więcej tych "śmiesznych" porównań? Co do w.w developerów, to takie Naught Dog dostaje kupę kasy, za to, by ich gierki nie wychodziły na inne systemy, więc czemu mieliby narzekać na Sony? Santa Monica, Guerilla Games. Rockstar nie narzeka, ale na PC wydał najładniejsze GTA, a po jakimś czasie kąsole dostały swoje, odpicowane wersje. Cytuj
[InSaNe] 2 510 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Ten Slim jest zapowiedziany tylko w kolorze czarnym, czy biały też będzie dostępny? Cytuj
Daffy 10 642 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 ino czorny ale raczej oczywista oczywistosc, ze z czasem zapowiedza inne kolory, chyba wszystkie konsole sony z reguly debiutowaly w jednym kolorze Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 8 września 2016 Autor Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) @Mysza - chodzi mi o korzyści dla TV 1080p z PS4 Pro, wygląda na to że 4K nie będzie koniecznością/ jedyną opcją i wszystko będzie zależało od dobrej woli Producentów, zależy jakie wymagania Sony będzie nakładało przy certyfikacji gier. Edytowane 8 września 2016 przez Fanek Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Developerzy, których wymieniłeś wyżej, sa z nami od początku, dlatego tak zaciekle dla Nas pracują. Poza tym to sa ich standardy, ktore sami sobie wyznaczyli. Brawa im za to. Ja dodam taka ciekawostce, ze w chwili obecnej na mojej Bravi KDL42 blabla i tak mam powyłączane wszystkie dodatkowe efekty wizualne, po to by zmniejszyć input lag do minimum. Także dla mnie żadne dodatkowe efekty i tak nie sa potrzebne. Tu rodzi sie pytanie, jak te wszystkie bajery przeliczają sie na input lag - ile takie tv maja w tej chwili opóźnienia 20, 10, 8ms ? Dla mnie to ważna rzecz. 2 Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Polecam lekturkę. Na PlayStation Meeting wybierałem się jako sceptyk, wierząc, że sprzęt może nie podołać zadaniu generowania obrazu w 4K. Dobra wiadomość jest taka, że kilka godzin później opuściłem pokaz będąc pod wrażeniem nie tylko wysokiej jakości doświadczenia, ale też zdolności inżynierów, wyciskających ostatnie soki z GPU. Bez wątpienia konsola nadal będzie trudna do sprzedania: tradycyjne materiały wideo nie są w stanie przekazać jakości oglądanego własnymi oczami obrazu, a nie sposób także pokazać na screenach, co wprowadza HDR - a to właśnie kluczowe elementy wrażeń z obcowania z PlayStation 4 Pro. 4K to imponująca i wartościowa aktualizacja, ale HDR wprowadza nowy poziom. http://www.eurogamer.pl/articles/2016-09-08-digital-foundry-trzy-godziny-z-ps4-pro Cytuj
Daffy 10 642 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 jaranko hdr, ktore przypominam, ze dostana tez podstawowe modele ps4 w przyszlym tygodniu Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Najbardziej zastanawia mnie battlefield 1, tam sporo mogą zmienić na pro, full hd, stałe 60 klatek itp. Jak zmiany w grach będą dla mnie pozytywne, to Day one i gogle sobie poczekają. Nic ci nie zmienią bo w multi musisz mieć taką samą wydajność jak na zwykłym PS4. Znaczy może FullHD oraz lepszą grafikę może dostaniesz ale 60 klatek pożegnaj. Docelo Docelowym targetem w bf1 to 60fps w multi,tak bylo na ps4 tylko w trybie dominacji w alfie. Na podboju to srednio 40fps (w alfie i becie). Ps4 pro, to jak lepszy komp-lepsza karta, ram, procek itd. Dlatego sobie nie wyobrazam, zeby wydajnosc bf1 byla taka sama jak na zwyklym ps4. Pro jest 2x mocniejszym sprzet, wiec na bank bedzie betonowe 60fp, a gorsza wersja czworeczki zaliczac bedzie permamentne dropy. Ja sobie zdaje sprawę z tego, ale w takim razie kłamali mowiąc, że gry multiplayerowe nie będą różnic się performancem chyba że mieli tylko na myśli podział 30/60 fpsów a jesli obie gry targetują w 60 fpsów i na starszej konsoli ma dropy a na PRO nie to ich nie obchodzi to w takim razie lecą w jajo, i je.bać ich. Czyli ty myslales, ze PS4 Pro bedzie emulowac PS4 by miec spadki klatek w tym samym momencie? A czy ja coś takiego napisałem? Na twitterze był wpis, że gry w multi mają się nie różnic frameratem no to jak jeden będzie miał 40 fpsów a drugi 60 to chyba jest różnica nie? Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Ok, więc mamy: -gpu za słaby na natywne 4k -cpu za słaby na 1080p@60fps -brak obsługi filmów w 4k Dziwny potworek to PS4 Pro. W ogóle branża idzie w złą stronę, po co oni robią mocniejsze konsole, skoro to się w ogóle nie przekłada na grywalność tytułów? Drugą generację gramy już non stop w to samo. Jak tak teraz patrzę na te wszystkie błyszczące giereczki, to wybrałbym małego paszkwila od nintendo w 720p, nową Zeldę, która oferuje w uj ciekawych rozwiązań i porządny gameplay. A PS4 Pro to zwalona sprawa, poczekaliby 3 lata i w 2018 wydaliby PS5 z pełną wsteczną kompatybilnością i porządnymi bebeachami pozwalającymi osiągnąć 4k i 60 klatek na sekundę... 3 Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 Jednak na obecnej generacji usłyszeliśmy że co to za niestworzone cuda nas będą czekać jak konsole wyjdą. Że w końcu mają porządną ilość RAMu. Konsole wyszły i pierwsze co developerzy powiedzieli to: "Za mało mocy! Za mało RAMu! Chvjowy system operacyjny jak z epoki kamienia łupanego! Optymalizacja? A co to takiego? Przecież jest silnik, wpisuje parę linijek kodu i niech samo działa co ja będę się bawił w jakieś optymalizację jak moje Machiatto tutaj stygnie i nowy numer Pani domu na mnie czeka i muszę parę selfie yebnąć na Fejsika i za Tweetować bo jeszcze ktoś przestanie mnie śledzić!" I niestety tak większość obecnych studiów developerskich wygląda. Dodatkowo prowadzone są przez grubasów w melonikach, którzy sami o programowaniu mają tyle wspólnego co ich pies z Żyrafą i myślą że obecnie wysoko budżetową grę z otwartym światem sklecą w rok a potem czas na 20 appek w stylu Candy Crush na mobilki aby dorobić na boku to nic dziwnego że zostało kilka ekip na krzyż, które z rzekomo słabych sprzętów tworzą graficzne cuda. Mhm, to ile lat pracy jako programista i jakie studia developerskie figurują u Ciebie w CV? 1 Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) Slimke fajna mogli wydać z ciut lepszymi bebechami i juz bym mordę cieszył. Ale nie.. wymyślili nowy efekt wizualny dla januszy i juz chcą go od razu wprowadzać w życie, zamiast go dopracować i wydać, za kilka lat, razem z n4K. Wszystko by popchnąć sprzedaż 4K TV. Edytowane 8 września 2016 przez MEVEK Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 8 września 2016 Opublikowano 8 września 2016 (edytowane) I wszystko zrobione z pomylonego stopu plastiku z papierem toaletowym. A myslalem ze juz gorszego plastiku nie uwidze. Edytowane 8 września 2016 przez Zetta Cytuj
Daffy 10 642 Opublikowano 9 września 2016 Opublikowano 9 września 2016 jak najtansza bazarowa podroba polystation Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 9 września 2016 Opublikowano 9 września 2016 Ta podswietlona czesc plastiku wyglada jakby sie mogla wgniesc przy najmniejszym nacisku jak jakas rozgrzana smola na ulicy xD 1 Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 9 września 2016 Opublikowano 9 września 2016 Ciekawe czy będzie się przebarwiać i odkształcać. Bo niestety na pierwszy rzut oka wszystko na to wskazuje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.