raven_raven 12 014 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 To jakie w końcu te gry będą miały usprawnienia, umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie czy nie? Jakieś konkrety, będzie 60fps czy coś w tym stylu, czy po prostu "lepsza grafika" i tyle? Cytuj
kosci85 19 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 Ps 4 pro jest ch.uj.owe. Pozdrawiam. Pro? Czekam tylko dlatego, aby kupić slim z psie pieniądze. Nie będzie żalu, gdy za rok sony wyjedzie z czymś nowym Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 To jakie w końcu te gry będą miały usprawnienia, umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie czy nie? Jakieś konkrety, będzie 60fps czy coś w tym stylu, czy po prostu "lepsza grafika" i tyle? NIE WIADOMO. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 (edytowane) To jakie w końcu te gry będą miały usprawnienia, umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie czy nie? Jakieś konkrety, będzie 60fps czy coś w tym stylu, czy po prostu "lepsza grafika" i tyle? Wszystko zależy od developerów przecież. Najważniejszym ficzerem jest to ich skalowanie "custom 4k" i chyba o to im chodzi głownie a reszta to kwestia tego jaki TV posiadasz. Na przykład Jonatan Blow powiedział, że jak masz TV Full HD to The Witness na pro bedzie chodzić w 1080p (a nie jak do tej pory w 900p na ps4) na TV 4K będzie sie skalować z wyższej rozdziałki itp Players will now have two different modes to choose from when playing on a 4K display, creator Jonathan Blow wrote on the game's website. The first mode runs at 60 FPS with a 1440p resolution upscaled to 4K. It features 2x MSAA rendering of the game's world, while text and UI is rendered at 4K. The second mode is set at a 4K resolution with 2x MSAA rendering but runs at 30 FPS. "We added option (b) because a lot of people seem to want it, and it does look really good!" Blow exclaimed. The improvements players get from playing on a 1080p display are unchanged from the 1080p, 60 FPS, and 4x MSAA details that were announced in September. Regardless, Blow says this is noticeably higher than the regular PS4's version of the game, which runs at 900p, 60 FPS, and 2x MSAA. Lastly, Blow confirmed that The Witness will feature HDR support on all models of PS4. There's currently no release date for the patch, but Blow says it's coming "in November sometime." To nie jest tak, że ta konsola sama robi lepszą grafike itp to wszystko zależy od developerów i tyle. Edytowane 4 listopada 2016 przez _Be_ Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 To jakie w końcu te gry będą miały usprawnienia, umie ktoś odpowiedzieć na to pytanie czy nie? Jakieś konkrety, będzie 60fps czy coś w tym stylu, czy po prostu "lepsza grafika" i tyle? blog.eu.playstation.com - tam sobie szukaj informacji, będą na bieżąco wrzucać szczegóły na temat ulepszeń Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 No super, mam sobie bloga śledzić i szukać jaka gra implementuje jakie zmiany xd. Je,bać takie podejście do konsol i firmę, która nam coś takiego serwuje. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 (edytowane) Czym jest "usprawnienie na pro"?Upscale do 4K, HDR lub tryb supersampling w 1080p. Natywne 4K czy upskalowane? Czy gry będą chodzić z lepszym frameratem? Generalna zasada jest prosta. Gry które nie dostaną patcha będą działać tak jak na zwykłym ps4. Te co dostaną, patrz powyżej. Edytowane 4 listopada 2016 przez mattaman Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 No a gdzie mają takie info wrzucać jak nie na bloga? Przypierdalasz się na siłę. Cytuj
polson 7 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 Zamowilem dzis prosiaka, dostajac calkiem niezlego deala jak na miejsce zamieszkania...doplacam 1000 i oddaje ps4 500gb. Wszystko przez to iz posiadam tv 4k hdr, ktory mi podobno galki wypali, oraz przez dzisiejsze wyniki z rezonansu kolana...zerwane wiazadlo krzyzowe i boczne, lakotka przysrodkowa peknieta wertykalnie na odcinku 4 cm i jeszcze jakies (pipi)y. Tak wiec male lekarstwo podczas nastepnych miesiecy siedzenia w domu. Gdyby nie kontuzja czekalbym na recki i poprawiona wersje pro. Takie pytanie bo chcialem kupic Ratcheta na promo, czy bedzie spaczowany pod premiere prosiaka? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 No a gdzie mają takie info wrzucać jak nie na bloga? Przypierdalasz się na siłę. Do rąk własnych, na maila, smskiem. Na playstation app Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 No super, mam sobie bloga śledzić i szukać jaka gra implementuje jakie zmiany xd. Je,bać takie podejście do konsol i firmę, która nam coś takiego serwuje. + konto na Gafie i bedziesz wiedzial wszystko. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 Moim zdaniem marketing Sony tutaj mocno kuleje odnośnie Pro - też nie miałem czasu śledzić ale o Pro - i różnicach - jest bardzo mało info - sam się musiałem dokopać do informacji że np. będzie SATA3 na pokładzie. Tak samo że PS4 Pro będzie obsługiwać wreszcie częstotliwość 5GHz po WiFi (nie wiem czy też w Slimie tego nie dodali - ale tutaj właśnie wychodzi kiepski marketing). To powinno być właśnie na pierwszych stronach: różnice, co zyskujemy kupując Pro. Nie wiem - może jakieś hasło że jeśli masz TV 4K to jest właśnie dla Ciebie konsola etc. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 No a gdzie mają takie info wrzucać jak nie na bloga? Przypierdalasz się na siłę. W du,pie. Nie ma być takiego cyrku, że teraz mam sobie śledzić jakieś cyferki w każdej grze, żeby w ogóle wiedzieć co mi ta konsola daje. Proste wymaganie podane na start konsoli: wszystkie gry z PS4 na Pro od momentu premiery muszą mieć 1080p/HDR/60fps żeby być uznane za ulepszone do PS4 Pro albo coś takiego. Wtedy bym był zadowolony z takiego rozwiązania. A teraz to jest jakiś koszmar przypominający mi najgorsze momenty grania na PC. 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 To jak, bierze ktoś na premierę? Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 kupujac ps4pro bedziecie posiadaczami najmocniejszej konsoli na swiecie i zagracie w custom 4k, ja nie wiem co tu mozna wiecej tlumaczyc 1 Cytuj
Gość Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 (edytowane) No super, mam sobie bloga śledzić i szukać jaka gra implementuje jakie zmiany xd. Je,bać takie podejście do konsol i firmę, która nam coś takiego serwuje. To jest pewien marketingowy problem, że SONY jasno nie podaje co i jak z wyjątkiem enigmatycznego 4k . Trzeba przyjąć, że masy potencjalnych kupców na ten moment 4k nie interesuje ( z różnych powodów), ale byliby skłonni kupić sprzęt, który gwarantuje im te 1080p i 60 k/s plus jakieś graficzne bajery/szybsze loadingi itp.itd. w każdej grze z oznaczeniem PRO, chodzi po prostu o jakiś standard. Tak się zastanawiam czy rynek tym razem też to łyknie. Edytowane 4 listopada 2016 przez Gość Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 (edytowane) To jak, bierze ktoś na premierę? blaytman się chyba złamie No super, mam sobie bloga śledzić i szukać jaka gra implementuje jakie zmiany xd. Je,bać takie podejście do konsol i firmę, która nam coś takiego serwuje. To jest pewien marketingowy problem, że SONY jasno nie podaje co i jak z wyjątkiem enigmatycznego 4k . Trzeba przyjąć, że masy potencjalnych kupców na ten moment 4k nie interesuje ( z różnych powodów), ale byliby skłonni kupić sprzęt, który gwarantuje im te 1080p i 60 k/s plus jakieś graficzne bajery/szybsze loadingi itp.itd. w każdej grze z oznaczeniem PRO, chodzi po prostu o jakiś standard. Tak się zastanawiam czy rynek tym razem też to łyknie. Pajgi trzeba podkreślić to jeszcze, że to nie jest 4K tylko jakiś półsrodek, custom, skalowany z przykładowo 1800p. Trochę słabo. Kilka gier ma być natywnych, ale takie kręcenie jest dla mnie żenujace i pokazuje, że sony nie wie co chce zrobić do końca ale chce napier.dalać momentum ile wlezie. Edytowane 4 listopada 2016 przez _Be_ Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 prosiak tylko w momencie jakbym nie mial ps4 lub moj podstawowy model wyzional by ducha, pozdrawiam Cytuj
Faka 4 044 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 No super, mam sobie bloga śledzić i szukać jaka gra implementuje jakie zmiany xd. Je,bać takie podejście do konsol i firmę, która nam coś takiego serwuje. To jest pewien marketingowy problem, że SONY jasno nie podaje co i jak z wyjątkiem enigmatycznego 4k . Trzeba przyjąć, że masy potencjalnych kupców na ten moment 4k nie interesuje ( z różnych powodów), ale byliby skłonni kupić sprzęt, który gwarantuje im te 1080p i 60 k/s plus jakieś graficzne bajery/szybsze loadingi itp.itd. w każdej grze z oznaczeniem PRO, chodzi po prostu o jakiś standard. Tak się zastanawiam czy rynek tym razem też to łyknie. Jakby napisali jak by, że będziesz miał możliwość grania 1080p w 60 klatkach to bym im to wywindowało, bo śmiem twierdzić, że dużo ludzi by było chętnych, ale jak jest brak takiego hasła i nic nie podaje, to po prostu nie chcą tego podawać, bo się boją, że okłamią i owszem okłamali by, gdyby tego nie było to by mogli wszyscy by pozwać tę firmę za błędne wprowadzanie klienta, że nie dostał tego, co mu obiecano za taki marketing poza gadaniem magiczne 4k, które do końca takim nie jest. Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 Jakby w każdej grze były ustawienia takie jak np. w Nioh czy TR to brałbym na premierę. Trochę bardziej ostra grafa i lepsze wygładzanie nie jest warte zakupu tej konsoli. Tak liczyłem na chociaż odblokowaną płynność +30 w U 4 no i chyba się przeliczyłem bo raczej dostaniemy tylko to co wyżej napisałem w drugim zdaniu. Mało tego takie coś będzie w 95% grach. To już X1S ma chociaż płynniejsza animacje względem starszego modelu a tutaj co? Blokada zegarów w konsoli Całe $ony. This is for the players? Taa jasne. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 To jak, bierze ktoś na premierę? Wezmę pod warunkiem że bluber też weźmie Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 4 listopada 2016 Autor Opublikowano 4 listopada 2016 (edytowane) Wystarczyłoby zwykłe porównanie 1080p Pro vs PS4 w takim Tomb Raider i już byśmy mieli sporo odpowiedzi. Skoro tego nie robią jest jakiś powód, bo na razie hasło to tylko "lepsza grafika", podejrzane to się wydaje dla mnie, obawiam się że różnica nie będą takie jak byśmy oczekiwali. Jak ktoś ma inną teorię to dawajcie Edytowane 4 listopada 2016 przez Fanek Cytuj
rodi84 50 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 (edytowane) Panowie, ale ta opcja 1080p plus uprawniona grafika w TR smignie na zwykłym full HD? To nie jest jakieś skalowanie z 4k na tv4k? Może to głupie pytanie, ale kto nie pyta.... Edytowane 4 listopada 2016 przez rodi84 Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 4 listopada 2016 Opublikowano 4 listopada 2016 (edytowane) Sony i tak ma dobry marketing odnośnie 4k, bo ze swojego skalowania wykreowali cudowną technologię, której nigdzie nie ma i tylko Pro dostarcza. Tak to rozreklamowali, że natywne 4k już nikomu nie robi, a gadanie o supertechnologiach skalowania PS4 Pro to jest to... No ale jeśli chodzi o resztę, czyli 1080p, to trzeba przyznać, że oficjalne oświadczenia o wersjach z lepszym AA czy filtrowaniem anizotropowym, robią słabe wrażenie. Liczyłem na większe zmiany i bogatsze w detale światy, lepszy zasięg rysowania, itp. Może po prostu o tym nie mówią, zeby nie siać zamętu i nie narażać się na hate posiadaczy zwykłych PS4, którzy po 3 latach miłości zostaną zrobieni w bambuko. Edytowane 4 listopada 2016 przez Masamune Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.