Bansai 11 198 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 A czy w grach multi przypadkiem mialo nie byc zadnych korzysci zeby prosowcy nie mieli przewagi? Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Pewnie tylko na początku a pózniej wydymają userów zwyklego ps4 Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Postanowione, w grudniu sprzedaje PS4 i biorę combo pro + vr. Cytuj
czeskimaster 3 310 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 http://www.eurogamer.pl/articles/2016-11-07-playstation-4-pro-test Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 listopada 2016 Autor Opublikowano 7 listopada 2016 (edytowane) A czy w grach multi przypadkiem mialo nie byc zadnych korzysci zeby prosowcy nie mieli przewagi? No właśnie ciekaw jestem jak to rozwiążą bo także żadna gra nie może chodzić na Pro poniżej 1080p, a w tej chwili na PS4 jest przyjmijmy umownie 900p (dynamiczne 900-1000p pomiędzy), a fps lata strasznie 40-60fps. Gra nie ma wysokich wymagań na PC do 1080p betownowe 60fps wystarczy 970GTX, więc Pro jest w stanie spokojnie to uciągnąć. Przeglądałem forum bf1 i reddit i na razie 0 info o patchu, dacie wydania Zaczyna się HypEEEE! Edytowane 7 listopada 2016 przez Fanek Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 A czy w grach multi przypadkiem mialo nie byc zadnych korzysci zeby prosowcy nie mieli przewagi? Ma nie być sytuacji 30 vs 60 fps, ale stabilniejszy framerate może (i powinien) być na Pro. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Różnic w multi być nie może gdzie z góry by było założenie że na zwykłej PS4 jest 30fps a na PRO 60fps. Na papierze taki BF1 chodzi w 60 ale wiemy jak jest w praktyce, więc tu spokojnie na pro może a nawet musi być stabilniej i nikt się do nich nie przypieprzy. 1 Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 (edytowane) Demedż kontrol prosów widze blyskawiczny ??? Czy nowy sprzęt Sony realizuje zapewnienia marketingowe? W większości punktów - tak. W najlepszych przypadkach otrzymujemy wrażenia zgodne z natywnym 4K. Jeśli zestawimy obok siebie Rise of the Tomb Raider na PS4 Pro z wersją PC w tej rozdzielczości, nie dostrzeżemy większych różnic, co dla sprzętu za 1800 zł jest niebywałym osiągnięciem. Zadbano o to, by PS4 Pro działało sprawnie w świecie 4K, ale premierowe produkcje pokazują, że transformacja nie jest zawsze płynna. Wiele gier operuje bliżej 1440p, co wydaje się bardziej pasować do bazowej specyfikacji technicznej sprzętu. Fakt, że Uncharted 4 nie dociera nawet do 1800p nie wygląda zbyt dobrze, skoro ma to być flagowy tytuł Sony i pokaz możliwości konsoli. Gra nadal prezentuje się bardzo ładnie, ponieważ współczesne techniki renderowania obrazu sprawiają, że większa liczba pikseli na ekranie nie przekłada się już automatycznie na ładniejszą oprawę. Spodziewamy się, że zastosowanie możliwości Pro będzie coraz sprawniejsze wraz z upływem czasu, co zapowiadają prezentowane już Horizon Zero Dawn czy Days Gone od zespołów Sony. Te pozycje prezentują się fenomenalnie, ale innym deweloperom podobna transformacja może zająć więcej czasu. Jednak ogólnie, nawet teraz, przy tylu różnych rozdzielczościach i pomysłach, jedno jest jasne - niewiele więcej pieniędzy kupuje znacznie więcej mocy. Jeśli nie posiadacie jeszcze konsoli PlayStation i chcecie zainwestować, to Pro powinno być oczywistą decyzją. Dostajemy dwa razy mocniejsze GPU, szybszy procesor i przyszłościowe wsparcie dla multimediów i telewizorów - oraz większy dysk twardy. Obecna cena jest na tyle atrakcyjna, że trudno wyobrazić sobie, jak atrakcyjny musiałby być zestaw, który skłoniłby nas do sięgnięcia po standardowe PS4. Ale jeśli posiadacie już PS4, wybór jest trudniejszy. Nie ma tytułów na wyłączność, biblioteka gier jest taka sama, a istniejące tytuły zadziałają lepiej wyłącznie, jeśli w łatkach zadbają o to deweloperzy. Jeśli w salonie stoi ekran 4K, to aktualizację możemy polecić, ale starszy sprzęt na pewno nie straci na wartości. Przy liczbie sprzedanych egzemplarzy zbliżającej się do 50 milionów, to chyba dobra wiadomość. Jesteście jednak czytelnikami Digital Foundry i jeśli cenicie jakość obrazu i płynność działania tak samo jak my, to trudno nie zauważyć, że na rynku pojawia się sprzęt lepszy od tego, który aktualnie posiadacie. Jeśli więcej tytułów pójdzie w ślady Rise of the Tomb Raider, decyzja o zakupie będzie coraz prostsza. reszta - http://www.eurogamer.pl/articles/2016-11-07-playstation-4-pro-test Podsumowując, takich gier jak TR będzie więcej, a już nie mówię o grach które dopiero wyjdą. Takie Days Gone już teraz przez wielu określane jest jak najładniejsza gra w historii jaką widzieli. Sony znów zamiata, sprzętem za 1800zł :obima: Starh, jak już się pokazałeś, to może w końcu mi odpowiesz, co złego jest w wyborze ustawień w takim TR czy Niohu. Co takiego zabija konsole, że teraz mamy wybór między płynnością, a grafiką. Edytowane 7 listopada 2016 przez YETI 1 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Panowie tu nawet nie chodzi czy na zwykłej będzie chodziła w 40 a w PRO 60, w BF1 mamy dynamiczną rozdziałkę i umówmy się nie raz dalszy obraz jest rozmyty więc osoba na PRO nie mająca takiego efektu już będzie miała przewagę. Cytuj
KOŁD 1 097 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 W sumie taka sama przewaga jak na x1 goscie z kontrolerami elite czy tam tym hori adapterze do klawy. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 (edytowane) w tym czasie graczdari Edytowane 7 listopada 2016 przez Orzeszek Cytuj
rodi84 50 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Panowie, macie jakieś porównanie ps4 pro 1080p vs ps4? na wykłym fullhd? Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 No przecież DF pokazuje różnice. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Ogólnie jest już sporo recenzji, odbiór jest bardzo pozytywny. Fanek, szykuj skarbonkę. 2 Cytuj
Ryuk 1 482 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 (edytowane) Przeglądałem forum bf1 i reddit i na razie 0 info o patchu, dacie wydania Przeciez juz od 4 dni wiadom kiedy bedzie patch do bf1 wiec bardzo slabo szukasz :facepalmz: Here’s the list of games that will be optimised for PS4 Pro on launch day : Battlefield 1 https://blog.eu.playstation.com/2016/11/03/heres-the-list-of-games-that-will-be-optimised-for-ps4-pro-on-launch-day/ Edytowane 7 listopada 2016 przez Wolfie_ Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Panowie tu nawet nie chodzi czy na zwykłej będzie chodziła w 40 a w PRO 60, w BF1 mamy dynamiczną rozdziałkę i umówmy się nie raz dalszy obraz jest rozmyty więc osoba na PRO nie mająca takiego efektu już będzie miała przewagę. Jak ktos ma na bagnie 60 klatek, a ktos ma spadki do 30-40 no to przewaga jest ogromna dla pierwszej osoby, niestabilny framerate zauwazalnie wplywa na input naszych komend w kontrolerze. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 nikt do tego nie bedzie przywiazywal wagi - na pewno nie producenci. Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 No ja wezmę w czwartek (starą sprzedaje synowi kolegi). Dziś tv kupiłem. Zobaczymy co to za shit. Może nie do końca w tym temacie ale odpalaliście na zwyczajnej PS4 U4 i TLoU z paczami na HDR? Przynajmniej u mnie wygląda to tragicznie. Jestem ciekaw jak u innych. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 (edytowane) Edytowane 7 listopada 2016 przez YETI Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 listopada 2016 Autor Opublikowano 7 listopada 2016 Przy Tomb Raider ładnie widać jak ta konsola zawstydziła blaszaki, ta gra chyba nie miała najmniejszych wymagań z tego co pamietam. Yeti day1? Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 8 listopada 2016 Opublikowano 8 listopada 2016 (edytowane) Jednym słowem jesteśmy zdani na łaskę devow. Optymalizowanie nowych gier pod kątem zwyklej PS4 i Pro może zajmować im więcej czasu więc i więcej kasy na produkcję. Nie chcę po prostu sytuacji, że posiadając Pro muszę każdorazowo czekać na łatki poprawiające wydajność i rozdzialke. Jak pisze DF duża część obecnych gier oferuje skalowanie do 4k bo natywne ma chyba TLoU Remastered, Mantis Burn Racing i Skyrim SE. No i temat głośności konsoli trochę mnie zaniepokoił. Edytowane 8 listopada 2016 przez Nemesis Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 8 listopada 2016 Opublikowano 8 listopada 2016 No ja wezmę w czwartek (starą sprzedaje synowi kolegi). Dziś tv kupiłem. Zobaczymy co to za shit. Może nie do końca w tym temacie ale odpalaliście na zwyczajnej PS4 U4 i TLoU z paczami na HDR? Przynajmniej u mnie wygląda to tragicznie. Jestem ciekaw jak u innych. I co światło z tv razi w oczy? Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 8 listopada 2016 Opublikowano 8 listopada 2016 (edytowane) Jak bedzie zasilacz wewnatrz to zawsze konsola bedzie glosna. Mialem 4 rozne PS4 i kazda po jakims czasie/apdejcie/nie wiem z jakiego powodu, wyla przy wymagajacej grze. PS3 rowniez potrafilo wejsc na glosniejsze obroty. Najcichsza konsola to byl xbox 360 i xbox one a teraz nawet eska Microsoftu jest ciiiiiiichutka. A jest jechana dziennie przez Girsy 4. Takze Sony nie umie i huy. Edytowane 8 listopada 2016 przez U Heisenberg U Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 8 listopada 2016 Opublikowano 8 listopada 2016 No ja wezmę w czwartek (starą sprzedaje synowi kolegi). Dziś tv kupiłem. Zobaczymy co to za shit. Może nie do końca w tym temacie ale odpalaliście na zwyczajnej PS4 U4 i TLoU z paczami na HDR? Przynajmniej u mnie wygląda to tragicznie. Jestem ciekaw jak u innych.I co światło z tv razi w oczy? Nie ziarno jest w twojej sra ce. Pozdrawiam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.