Skocz do zawartości

Umbrella Corps


Whisker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś premiera Umbrella Corps, zaraz po ściągnięciu pre ordera około 4 sprawdziłem na krótko tytuł. Recenzję machnę po ograniu minimum 4h a tymczasem pierwsze wrażenia opiszę w tym temacie i zachęcam wszystkich do wyrażenia swoich opinii (o ile ktoś się skusi na ten tytuł ;) ).

 

Kupiłem wersję Deluxe z motywem na Ps4 (fajna muzyczka przygrywa a i motyw ciekawie się prezentuje), skórkami bohaterów oraz jakimiś pierdołami w stylu dodatkowych kolorów do customizacji postaci (+ broń matilda). Zaraz po odpaleniu przeszedłem dwie krótkie sekwencje samouczka a następnie przystąpiłem do trybów online. Matchmaking działa sprawnie, wyszukuje elegancko a i z dostępnością nie ma problemów. Początkowo do wyboru mamy dwa tryby i standardowo w tego typu grach głosowanie na mapy. Wydają się w niektórych trybach dosyć małe, zresztą 6 graczy na mapie. Menu oraz tworzenie postaci spoko, jest tego trochę nawet z początku, levele postaci i postęp (wyzwania U) pną się dość powoli. Moim zdaniem trochę przekombinowany jest brainer (broń melee), niektórzy gracze tylko z nim naładowanym biegają i załatwiają sprawę w sekundę, ciężko podnieść broń nawet aby jakoś się obronić. Zombie i inne potworki czasami potrafią napsuć krwi, zwłaszcza jak mamy uszkodzony plecak :)

 

Grafika dosyć przeciętna jeżeli chodzi o plansze, natomiast postaci wyglądają świetnie. Aspekt soundtracku świetny, typowy Mercenaries i podczas walki i w menusach. Z pierwszych wrażen to na razie tyle. Jeszcze przeszedłem jeden level z kampanii dla pojedyńczego gracza i spoko, jest fajnie ale to początek więc nie wypowiem się za bardzo.

 

Ps. Mamy dostęp do rozbudowanych statystyk na re.net i dobrze bo ostatnio (re0 / re6) o tej usłudze zapomniano

Opublikowano

To tam jest jakiś single player? o.O  W tym momencie zainteresowanie tym tytułem wzrosło mi z bliskiego zeru do miernego. Myślałem, że to tylko sieczka online.

Mi podobnie. Multi mnie kompletnie nie ciekawi, no bo jest Overwatch i dla takich kupsztali szkoda kasy, ale pewnie gierka szybko potanieje to się może wtedy skuszę.

Opublikowano (edytowane)

Ja pitolę... ktoś to jednak kupił...

Wesker, ja rozumiem, że z taką ksywą to pewnie czułeś się w obowiązku, ale serio? Łykniesz każde gówno z tym logo?

Dobrze, że druga ikona RE (Nemesis) ma więcej rozsądku :)

 

Tutaj macie coś od Angry Joe :)

 

Edytowane przez WrednyPL
  • Plusik 1
Opublikowano

Kolejna po Operations Racoon City, której nie chce będę ogrywał. Szkoda, że Capcom traci czas i pieniądze na developing takich gówien i do tego podpisuje tojako Resident Evil. Jak już chcą robić sieciowe shooterki to niech zrobią remaster Outbreaków w stylu 0 i 1 i będzie sztos w coopie :banderas:

Opublikowano

Akurat Operacje Raccoon były jeszcze w miarę grywalne i nawet singiel był do przełknięcia. Ale ten gniot to już przesada i próba bezczelnego zarobku na fanach przy użyciu niskich kosztów. To już lepiej w tym jubileuszowym dla marki roku zagrać w Origins Collection albo zaczekać na prawilny remaster RE4 na jesieni. 

Opublikowano

Mowcie co chcecie o ORC ale mi sie podobalo, swietny klimat no i wreszcie normalne zombie do postrzelania w serii :P do tego calkiem za(pipi)isty system melee, na minus krotka kampania i zlagowane multi, ale ogolnie pieniazkow nie zalowalem. Pewnie sobie kupie do ogrania na X360tce ponownie :D

 

A jak patrze na to to... :pawel:

 

Opublikowano

albo zaczekać na prawilny remaster RE4 na jesieni.

 

Prawilny, podniesiony z 720 na 1080 i tyle ;)

 

W UC da radę grać, spokojnie ;) Capcom od samego początku nastawiał nas na cyfre, a trailery same w sobie były fajnie zmontowane, zresztą w tej serii większość jest z klimatem robiona. Obecnie mam 17 level postaci i sporo rzeczy odkrytych do customizacji (nawiązania do innych gier też są vide broń krótka o nazwie Grey Fox), nie jest to hicior ale w przerwie między innymi grami jak najbardziej spoko sobie postrzelać.

Opublikowano (edytowane)

Nikt Ci nie każe a co do badziewia to może warto by było samemu przetestować chociaż? I samemu na własnych odczuciach ocenić? ok, masz prawo do oceny na podstawie zwiastunów czy Youtube, zresztą kazdą grę możesz tak oceniać ale zastanów się czy to właściwe i obiektywne.

 

Ps. Od dziś nowa mapa "rezydencja z re1" i patch usprawniający wiele aspektów, w tym balans niemtórych broni i matchmaking na PC na ps4 jeszcze z tym problemów nie miałem)

 

Ps. Patrząc na Twoje statystyki to w Destiny chyba raz w miesiącu pogrywasz :D

Edytowane przez Wesker
Opublikowano

Dobra, bo wychodzi na to że albo Wesker pisze sam do siebie, albo polemizuje z osobami, które nie grały (co tylko dobrze o nich świadczy).

Może zamknijmy temat?  :Coolface:

A tak serio to akurat w przypadku tej gry recenzja AJ w zupełności wystarczy - gameplay widzę jak na dłoni (a propos dłoni - widzieliście jak oni fajnie trzymają giwery?), wszyscy narzekają na zupełny brak przydatności osłon w tym bądź co bądź "cover-shooterze", no bo przecież zombie nie strzelają, a inni gracze i tak będą nas najeżdżać swoim czekanem, który jest przegięty. Do tego dwa tryby i zestaw tych objective'ów w każdej z "misji" w substytucie singla.

Takie coś powinno wyjść w formule F2P, bo sprzedawać ten szajs za pieniądze to trzeba mieć tupet, nawet jak na Capcom.

Opublikowano (edytowane)

To co widzisz to gameplay jakiś paralityków, nie wiem kto wtedy w to grał na filmiku ale chaos straszny plus bieganie na "pałę". Druga sprawa to tryby, jakie dwa? Dwie masz opcje, czy chcesz na one life grać czy multi misje (w tej opcji jest kilka trybów). Nie bronię tego tytułu z racji hitu, gra jest przeciętna ale grywalna, ma swoje atuty a co najważniejsze będzie dalej wspierana nowym kontentem. Co do czekana vide brainera w nowym patchu został zbalansowany. Osłony? Owszem przydają się w niektórych levelach chociaż ja czasem lubię osłonę w stylu Zombie, czyli ruchomą. Odnośnie trzymania broni przez jednostki specjalne, przypatrz się jak trzymają blisko przy sobie albo przypomnij sobie naked snake'a cqc, jest to jak najbardziej poprawne tylko podczas strzelania mogli ulepszyć animację i mówimy o broni krótkiej.

 

Ps. Tryb single w ostatnich poziomach to istne piekło i tak...kruki są krytujące jak cholera ale na jednym życiu przebrnąć przez trzy tryby to trzeba się wykazać nie lada taktyką i cierpliwością.

Edytowane przez Wesker
Opublikowano

 Odnośnie trzymania broni przez jednostki specjalne, przypatrz się jak trzymają blisko przy sobie albo przypomnij sobie naked snake'a cqc, jest to jak najbardziej poprawne tylko podczas strzelania mogli ulepszyć animację i mówimy o broni krótkiej.

 

 

Powiedz że żartujesz?

  • Plusik 1
Opublikowano

Dlatego mają żołnierze słuchawki na uszach :D są dwa tryby strzelania, właśnie z pozycji na krótki ale również i wyprostowaną ręką (widok fpp) na długi.

 

Kilka fajnych motywów ost (może to wam przypadnie chociaż do gustu :D)

 

1.

under pressure

2.

Hunter

3.

Antarctica

4.

Good vibes

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...