II Noxx II 332 Opublikowano 21 czerwca 2016 Opublikowano 21 czerwca 2016 Każda zapowiedź nowej ścigałki to masa niemalże fotorealistycznych 'screenów' itp materiałów o mega szczegółowych modelach aut, torów, miliardach polygonów i masowaniu gałek ocznych....a później przychodzi premiera i z tego : robi się to :Obiekty z okrojoną geometrią, brak jakiekolwiek AA, mało zaawansowane oświetlenie i cieniowanie i sterylne tory - czar pryska..Zarówno generacja PS360, jak i obecna dostarcza mi co chwilę tego typu zawód. Gran Turismo, Forza - te podstawowe 'symulatory' są oszustwem do granic.... to co bardziej arkejdowe (i często w 30 a nie 60fps) już mniej.Wszelkie screeny przedpremierowe pochodzą z photomode, gdzie wszystko jest ładniejsze, ma filtry itd... a później dla pewności przelatuje przez PS.... na szczęście są wyjątki :Miła dla oka była dla mnie Forza Horizon na 360tkę, a jedyną grą która mnie praktycznie nie rozczarowała jest DriveClub na PS4..i dziś patrzę na GT Sport, Forze 6, czy nawet Project Cars na PC - gdzie jest ta grafika ? Brakuje jeszcze symulatora od ubisofu..oni by wiedzieli jak jeszcze zdowngradeować Czy wy też tak macie ... ? czy tylko ja czuję się oszukany ? Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 21 czerwca 2016 Opublikowano 21 czerwca 2016 driveclub tez cos poprawia w photo mode - antyaliasing na pewno, choc fakt co powtarzam na forum na okraglo - silnik odpowiedzialny za zmienne warunki pogodowe i pore dnia to dalej najwiekszy wow factor tej generacji gran turismo w erze ps3 to juz byl calkiem bulshit - zwiastuny to nawet nie byly urywki z photo mode tylko jedna wielka sciema co do zdjec - nawet na neo/scorpionie dalej bedziesz miec tak ze w trybach gry gdzie masz jeden samochod bedzie on wykonany dokladniej niz w trybach gdzie na raz gra musi ich wyswietlic np dwadziescia Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 21 czerwca 2016 Opublikowano 21 czerwca 2016 W Forzie 6 auta w normalnej rozgrywce wyglądają jak w Photo mode (nie licząc lepszego AA), ale tylko jak jesteśmy sami na torze. Kiedy ścigamy się z AI model naszego auta ulega pogorszeniu (głównie wnętrze widziane z zewnątrz). W DC jest podobnie. Ja tam nie widzę w tym nic złego. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 21 czerwca 2016 Opublikowano 21 czerwca 2016 Nowy poziom bullshotów to będzie tryb photo w GTS z wklejaniem samochodów na prawdziwe zdjęcia, później janusz gdzieś zobaczy i jaka grafika. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 21 czerwca 2016 Opublikowano 21 czerwca 2016 ale jak oszukują? przecież auta w tej jakości SĄ w grze. To nie jest tak, że reklamują grę sfabrykowanymi screenshotami, a potem takich polygonowych cudów w grze nie uświadczysz. One są, co prawda tylko w niektórych trybach, ale są. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 21 czerwca 2016 Autor Opublikowano 21 czerwca 2016 Jak oszukują ? AA, filtrami, geometrią... a screen przed premierą i tak jeszcze jest ulepszony fotoszopem.Miło że modele o wysokiej ilości polygonów są, tylko szkoda że ogląda się je na trailerach, w menu, lub tylko na Youtube na kanale Turn10, czy Polyphonya własnie..trailery - AA do oporu, płynność, obraz istna żyleta i dynamiczna praca kamery- WYŚCIGI, że aż chce się wziąć pada..kierownicę ! Forza jeszcze ujdzie, ale GT5 / 6 to wyścigi poszarpanych przez brak AA...fortepianów.Co to za tendencja, że gra jest sterylna - weźmy własnie takiego DriveCluba - arcade, ale o niebo bardziej realistyczny w oprawie video niż dowolne Gran Turismo. Niedawno sprawdziłem Project Cars na PC, przy ustawieniach dla komputerów NASA - no i szału ni ma. Dalej wolę Horizona, Dirta lub DriveCluba, bo te gry wyglądają jak milion złotych ze swoimi efektami Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 22 czerwca 2016 Opublikowano 22 czerwca 2016 Co to za tendencja, że gra jest sterylna - weźmy własnie takiego DriveCluba - arcade, ale o niebo bardziej realistyczny w oprawie video niż dowolne Gran Turismo. Krótko i na temat, 30fps vs 60fps, kilka samochodów vs 16-24. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 22 czerwca 2016 Autor Opublikowano 22 czerwca 2016 nie zmienia to faktu, że gra nie musi być sterylna, jest cała gama efektów post-procesowych których po prostu Gran Turismo czy Forza (podstawowa) nie ma, przez to te gry są zwyczajnie brzydkie Cytuj
Gość kufir Opublikowano 23 czerwca 2016 Opublikowano 23 czerwca 2016 (edytowane) driveclub tez cos poprawia w photo mode - antyaliasing na pewno, choc fakt co powtarzam na forum na okraglo - silnik odpowiedzialny za zmienne warunki pogodowe i pore dnia to dalej najwiekszy wow factor tej generacji Trudno się nie zgodzić. Inne gierki póki co nie wywołały u mnie efektu WOW. Przez co czuje się hmmm może nie oszukany bo zapowiadali cuda na ps4 ale solidnie rozczarowany tą generacją konsol. Edytowane 23 czerwca 2016 przez kufir Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. ..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : Edytowane 24 czerwca 2016 przez II Noxx II Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 ale logiczne ze zaden racer w 60fps nie bedzie wygladac jak driveclub, ktory chodzi w 30klatkach Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 a Project Cars na PC ? Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. ..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : Płacze jak widzę takie idiotyczne efekty jak krople wody na ekranie przy kamerze 3rd person. 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) totalnie idiotyczne sruba, masz racje Edytowane 24 czerwca 2016 przez Ficuś Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Sruba pisał o 3rd person. Z tej kamery umieszczonej na bolidzie to akurat spoko krople bo dodaje realizmu. Za bolidem to juz by mogli odpuścić. Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) Trailer - film, fotorealizmGameplay - to co zwykle, ostre tekstury i AA na PC, a reszta na poziomie Xboxa 360Oczywiście w parze idą z tym kosmiczne wymagania sprzętowe.. modele są ważne, ale to oświetlenie ? no i DriveClub - gra konsolowa, cyknąłem wczoraj foto : dla mnie TO jest 2016r, nie Project Cars, Forza czy tym bardziej kartonowe Gran Turismo.tutaj Photo Mode nie musi zbytnio oszukiwać..Może i jest zaledwie 30fps, ale ultra-stabilne niezależnie od warunków pogodowych czy ilości aut,możliwe, że przy odblokowanych klatkach średnia plasowałaby się między 30 a właśnie 60w każdym razie PCMR zrobiłby z tej gry jeszcze większe cudo - coś, czego inne tytuły nie potrafią. Edytowane 24 czerwca 2016 przez II Noxx II Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 totalnie idiotyczne sruba, masz racje jak już edytowałeś tak krótkiego posta, to mogłeś wkleić kamerkę 3rd person umieszczoną za bolidem z prawdziwych wyścigów oh wait... Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. ..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : Ty tak na poważnie? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 koledze tematy sie pomyliły console wars gdzie indziej Driveclub gra w 30 fps porównywać do tej w 60 fps ? Do tego arcade z symulacją ? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 No kolege słońce chyba przygrzało. Cytuj
REZOK 1 025 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Chodzi o realizm graficzny pany. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Widze kolega gra troche w grafike, z nowe GT Sport myśle, że będziesz jednak zadowolony 1 3 Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Oszustwa Photo Mode to są w temacie HC Room!!! Cytuj
II Noxx II 332 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) z grafiką w ścigałkach jest jak z full HD na Xboxie One - hucznie zapowiadana.a później.. ileż można, chryste - stąd moje czepialstwo i tak - gram w grafikę, ale bez gameplayu nie ma ona sensu. Niemniej jednak liczę, że w końcu pojawi się tytuł który będzie tym, czym jest wg twórców na bullshotach.Czym się różni wygląd Forzy 5 od 4 ? piątka miała być "na rozgrzewkę" - no i 6 w moim odczuciu jest po prostu taka sama. "WoW" jak zwykle spalone Edytowane 24 czerwca 2016 przez II Noxx II Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) Czym się różni wygląd Forzy 5 od 4 ? piątka miała być "na rozgrzewkę" - no i 6 w moim odczuciu jest po prostu taka sama. eee, odpal Forze 4 a później 6 to zobaczysz że różnica jest bardzo duża.Szczegółowe modele aut, tekstury (szczególnie asfaltu),realistyczniejsze oświetlenie, dynamiczne odbicia kokpitu na szybie, lepszy i gęstszy dym, szczegółowe laserowo skanowane tory z różnymi efektami jak mgła czy kurz (pobocze już nie jest płaską teksturą), efekty post procesowe jak flara czy dof, lepsze cienie odbicia i AF, widoczne faktury lakieru czy materiału w środku auta, do tego oczywiście 1080p, deszcz i noc z dynamicznymi cieniami.Nie wspominam nawet o wersji na PC. Fakt że FM5,6 graficznie są ułomne w kilku kwestiach (jak statyczne oświetlenie) i nie jest to poziom DC, ale mówienie że się nie różnią od FM4 to bzdura. Niedawno odpaliłem czwórkę i sam byłem w szoku jak ona źle wygląda. Edytowane 24 czerwca 2016 przez marcin33 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.