Opublikowano 12 lipca 20168 l Po raz pierwszy poważnie zastanawiam się nad wsparciem czegoś na KS. Po demku sądzę, że raczej autorzy dobrze spożytkują zebrane fundusze
Opublikowano 15 lipca 20168 l Autor Milion $ pekl. Niestety dopiero od 1,3mln tworcy obiecuja zmiany w oryginalnym scenariuszu a od 1,4mln w designie gry. Zostaly niecale 2 tygo do konca.
Opublikowano 15 lipca 20168 l Autor Chyba tworcy sobie nie zadali tego pytania przed poslaniem go w interent.
Opublikowano 2 marca 20178 l Reboot będzie jednak chodził na Unreal Engine 4 (podobno Unity nie sprawdza się na konsolach jako silnik do gry "FPS") P.S. I temat w sumie można przenieść do multiplatform, bo gra wyjdzie też na XONE/PS4.
Opublikowano 2 marca 20178 l Autor Bo to co pokazali to chyba bardziej prezentacja engine'u. Nic tam nie przypominalo mi lokacji z jedynki. Ale niech nie kombinuja i robia ten aspekt 1:1. Spoko, ze trafi to tez na konsole. Jednak przenoszenie 1:1 mechanizmow interfejsu z jedynki sie totalnie na ps4/x1 nie sprawdzi. Oby tylko znalezli na to jakis zloty srodek, bo jak maja sprowadzic sterowanie do poziomu tego z Bioshockow to troche slabo.
Opublikowano 2 marca 20178 l Czy mi się wydaje, ale nie widzę na UE4 tego efektu pikselozy co był wcześniej.
Opublikowano 2 marca 20178 l Autor A mówili, że będzie 1:1? No jesli jest to remaster to ja to rozumiem jako SS1 1:1 w nowej oprawie. Ale lokacje takie same powinny zostac. Przeciwnicy tez. Chociaz juz widac po butli z azotem, ze beda dodawali cos od siebie. A co do sterowania to jak ktos gral w 1 to wie, ze bylo ono mocno pctowe. Granatami rzucalo sie przez przeciagniecie kursora, itemow byla masa, menu w ogole mielismy na dolnej belce, do tego pare zakladek i po kilka rodzajow amunicji do broni, o samodzielnym przelodowywaniu nie wspomne. Chcialbym zeby to wszystko znalazlo sie grze ale nie widze opcji takiej na konsolach. Chyba, ze zrobia jakies pause menu czy inne obrotowe wybieranie. Byle by tylko, jak pisalem, nie upraszczali tego do poziomu Bio. W sumie nie gralem w demo tego remastera a moze tam jest odp. na moje obawy.
Opublikowano 2 marca 20178 l Ale ta gra nie ma naśladować 1:1 jedynki. Oni chcą zrobić tego remake'a żeby się w niego grało jak we wspólczesną produkcję zapomnij o archaizmach jedynki. Demo jak i pierwsze gameplay trailery pokazywały w jakim kierunku idą.
Opublikowano 2 marca 20178 l Nom, ale otoczenie wygląda jak expansion pack do Dooma 3. Słabo w ch.uj. To że mechanika nie będzie point and clikowa jak z jedynki, to chyba oczywiste było. Eh, no ale kupię i tak. Liczę że SS3 będzie przynajmniej odrobinę ambitniejsze i nie posuną się do bezmyślnej strzelanki FPS.
Opublikowano 2 marca 20178 l Mam nadzieję, że uda im się przenieść oprawę z dema na Unity bo tam to był charakter a nie Doom dla ubogich.
Opublikowano 3 marca 20178 l No właśnie wiem. Chodziło mi o to czy uda im się przenieść oprawę z Unity na UE4.
Opublikowano 3 marca 20178 l Mogliby zrobić grę wyglądającą jak to demo z unity ale widać że podjarali się możliwościami cieniowania na UE4 może im przejdzie w update logu. Ciekawe co na to backerzy. Samo przejście na inny silnik niż unity to dobra decyzja imo zmiana art stylu to inna sprawa i silnik nie ma tu nic do rzeczy.
Opublikowano 3 marca 20178 l Demo na Unity wyglądało fenomenalnie, nie wiem co tak słabo z tym UE4...
Opublikowano 3 marca 20178 l Znaczy w jaki sposób, przez konsole gra jest ciemniejsza ? xd No nie sądze.
Opublikowano 18 lutego 20187 l Deweloping wstrzymany na czas nieokreślony http://www.gram.pl/news/2018/02/17/prace-nad-system-shock-zawieszone.shtml
Opublikowano 25 marca 20187 l Zagramy w 2020... jak dobrze pójdziehttp://www.gram.pl/news/2018/03/25/na-remake-system-shocka-poczekamy-do-2020-roku.shtml
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.