Mejm 15 363 Opublikowano 9 lipca 2016 Autor Opublikowano 9 lipca 2016 900k podstawowej zbiorki na ks osiagniete. Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 12 lipca 2016 Opublikowano 12 lipca 2016 Po raz pierwszy poważnie zastanawiam się nad wsparciem czegoś na KS. Po demku sądzę, że raczej autorzy dobrze spożytkują zebrane fundusze Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 15 lipca 2016 Autor Opublikowano 15 lipca 2016 Milion $ pekl. Niestety dopiero od 1,3mln tworcy obiecuja zmiany w oryginalnym scenariuszu a od 1,4mln w designie gry. Zostaly niecale 2 tygo do konca. Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 15 lipca 2016 Opublikowano 15 lipca 2016 A co wymaga zmiany w scenariuszu lub designie? Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 15 lipca 2016 Autor Opublikowano 15 lipca 2016 Chyba tworcy sobie nie zadali tego pytania przed poslaniem go w interent. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 2 marca 2017 Opublikowano 2 marca 2017 Reboot będzie jednak chodził na Unreal Engine 4 (podobno Unity nie sprawdza się na konsolach jako silnik do gry "FPS") P.S. I temat w sumie można przenieść do multiplatform, bo gra wyjdzie też na XONE/PS4. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 2 marca 2017 Opublikowano 2 marca 2017 Niby są smaczki itd, ale w ogóle nie czuję klimatu jedynki. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 2 marca 2017 Autor Opublikowano 2 marca 2017 Bo to co pokazali to chyba bardziej prezentacja engine'u. Nic tam nie przypominalo mi lokacji z jedynki. Ale niech nie kombinuja i robia ten aspekt 1:1. Spoko, ze trafi to tez na konsole. Jednak przenoszenie 1:1 mechanizmow interfejsu z jedynki sie totalnie na ps4/x1 nie sprawdzi. Oby tylko znalezli na to jakis zloty srodek, bo jak maja sprowadzic sterowanie do poziomu tego z Bioshockow to troche slabo. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 2 marca 2017 Opublikowano 2 marca 2017 Czy mi się wydaje, ale nie widzę na UE4 tego efektu pikselozy co był wcześniej. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 2 marca 2017 Autor Opublikowano 2 marca 2017 A mówili, że będzie 1:1? No jesli jest to remaster to ja to rozumiem jako SS1 1:1 w nowej oprawie. Ale lokacje takie same powinny zostac. Przeciwnicy tez. Chociaz juz widac po butli z azotem, ze beda dodawali cos od siebie. A co do sterowania to jak ktos gral w 1 to wie, ze bylo ono mocno pctowe. Granatami rzucalo sie przez przeciagniecie kursora, itemow byla masa, menu w ogole mielismy na dolnej belce, do tego pare zakladek i po kilka rodzajow amunicji do broni, o samodzielnym przelodowywaniu nie wspomne. Chcialbym zeby to wszystko znalazlo sie grze ale nie widze opcji takiej na konsolach. Chyba, ze zrobia jakies pause menu czy inne obrotowe wybieranie. Byle by tylko, jak pisalem, nie upraszczali tego do poziomu Bio. W sumie nie gralem w demo tego remastera a moze tam jest odp. na moje obawy. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 2 marca 2017 Opublikowano 2 marca 2017 Ale ta gra nie ma naśladować 1:1 jedynki. Oni chcą zrobić tego remake'a żeby się w niego grało jak we wspólczesną produkcję zapomnij o archaizmach jedynki. Demo jak i pierwsze gameplay trailery pokazywały w jakim kierunku idą. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 2 marca 2017 Opublikowano 2 marca 2017 Nom, ale otoczenie wygląda jak expansion pack do Dooma 3. Słabo w ch.uj. To że mechanika nie będzie point and clikowa jak z jedynki, to chyba oczywiste było. Eh, no ale kupię i tak. Liczę że SS3 będzie przynajmniej odrobinę ambitniejsze i nie posuną się do bezmyślnej strzelanki FPS. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 2 marca 2017 Opublikowano 2 marca 2017 Mam nadzieję, że uda im się przenieść oprawę z dema na Unity bo tam to był charakter a nie Doom dla ubogich. 1 Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 2 marca 2017 Opublikowano 2 marca 2017 Ale to już nie będzie na Unity właśnie :P Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 3 marca 2017 Opublikowano 3 marca 2017 No właśnie wiem. Chodziło mi o to czy uda im się przenieść oprawę z Unity na UE4. Cytuj
Arm9_Team 22 Opublikowano 3 marca 2017 Opublikowano 3 marca 2017 Bezpciowo i mega sterylnie to wygląda, nawek jak na techno-baze. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 marca 2017 Opublikowano 3 marca 2017 Mogliby zrobić grę wyglądającą jak to demo z unity ale widać że podjarali się możliwościami cieniowania na UE4 może im przejdzie w update logu. Ciekawe co na to backerzy. Samo przejście na inny silnik niż unity to dobra decyzja imo zmiana art stylu to inna sprawa i silnik nie ma tu nic do rzeczy. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 3 marca 2017 Opublikowano 3 marca 2017 Demo na Unity wyglądało fenomenalnie, nie wiem co tak słabo z tym UE4... Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 3 marca 2017 Opublikowano 3 marca 2017 Jak zwykle konsole psuja pc gaming ;( Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 marca 2017 Opublikowano 3 marca 2017 Znaczy w jaki sposób, przez konsole gra jest ciemniejsza ? xd No nie sądze. Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 18 lutego 2018 Opublikowano 18 lutego 2018 Deweloping wstrzymany na czas nieokreślony http://www.gram.pl/news/2018/02/17/prace-nad-system-shock-zawieszone.shtml Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 25 marca 2018 Opublikowano 25 marca 2018 Zagramy w 2020... jak dobrze pójdziehttp://www.gram.pl/news/2018/03/25/na-remake-system-shocka-poczekamy-do-2020-roku.shtml Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.