Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

900k podstawowej zbiorki na ks osiagniete.

  • Odpowiedzi 111
  • Wyświetleń 29,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Skończyłem kilka dni temu i muszę przyznać że mimo początkowych obaw to bawiłem się niesamowicie dobrze. Całą grę skończyłem na normalu, 4 dostępne opcje (walka, misja, cyberprzestrzeń, zagadki) ustaw

  • Donatello1991
    Donatello1991

    Ci sami konsolowcy graja w ER, grali w bloodborne, czy Zelde. Dodatkowo wymiatają w call of duty. 

  • Koniec - finalny level i muzyczka na końcu to bomba, oj czuję się nieco bardziej spełniony jako gracz, kończąc protoplastę moich ulubionych Bioshocków, Deus Exów i Preya 2017 :).  8/10 na dzis

Opublikowano

Po raz pierwszy poważnie zastanawiam się nad wsparciem czegoś na KS. Po demku sądzę, że raczej autorzy dobrze spożytkują zebrane fundusze :)

Opublikowano
  • Autor

Milion $ pekl. Niestety dopiero od 1,3mln tworcy obiecuja zmiany w oryginalnym scenariuszu a od 1,4mln w designie gry. Zostaly niecale 2 tygo do konca.

Opublikowano
  • Autor

Chyba tworcy sobie nie zadali tego pytania przed poslaniem go w interent.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Reboot będzie jednak chodził na Unreal Engine 4 (podobno Unity nie sprawdza się na konsolach jako silnik do gry "FPS")

 

P.S. I temat w sumie można przenieść do multiplatform, bo gra wyjdzie też na XONE/PS4.

Opublikowano
  • Autor

Nie pozwalam.

Opublikowano
  • Autor

Bo to co pokazali to chyba bardziej prezentacja engine'u. Nic tam nie przypominalo mi lokacji z jedynki. Ale niech nie kombinuja i robia ten aspekt 1:1.

 

 

Spoko, ze trafi to tez na konsole. Jednak przenoszenie 1:1 mechanizmow interfejsu z jedynki sie totalnie na ps4/x1 nie sprawdzi. Oby tylko znalezli na to jakis zloty srodek, bo jak maja sprowadzic sterowanie do poziomu tego z Bioshockow to troche slabo.

Opublikowano
  • Autor

A mówili, że będzie 1:1? 

 

No jesli jest to remaster to ja to rozumiem jako SS1 1:1 w nowej oprawie. Ale lokacje takie same powinny zostac. Przeciwnicy tez. Chociaz juz widac po butli z azotem, ze beda dodawali cos od siebie.

 

A co do sterowania to jak ktos gral w 1 to wie, ze bylo ono mocno pctowe. Granatami rzucalo sie przez przeciagniecie kursora, itemow byla masa, menu w ogole mielismy na dolnej belce, do tego pare zakladek i po kilka rodzajow amunicji do broni, o samodzielnym przelodowywaniu nie wspomne. Chcialbym zeby to wszystko znalazlo sie grze ale nie widze opcji takiej na konsolach. Chyba, ze zrobia jakies pause menu czy inne obrotowe wybieranie. Byle by tylko, jak pisalem, nie upraszczali tego do poziomu Bio.

 

W sumie nie gralem w demo tego remastera a moze tam jest odp. na moje obawy.

Opublikowano

Ale ta gra nie ma naśladować 1:1 jedynki. Oni chcą zrobić tego remake'a żeby się w niego grało jak we wspólczesną produkcję zapomnij o archaizmach jedynki. Demo jak i pierwsze gameplay trailery pokazywały w jakim kierunku idą.

Opublikowano

Nom, ale otoczenie wygląda jak expansion pack do Dooma 3. Słabo w ch.uj. To że mechanika nie będzie point and clikowa jak z jedynki, to chyba oczywiste było. Eh, no ale kupię i tak. Liczę że SS3 będzie przynajmniej odrobinę ambitniejsze i nie posuną się do bezmyślnej strzelanki FPS.

Opublikowano

Bezpciowo i mega sterylnie to wygląda, nawek jak na techno-baze.

Opublikowano

Mogliby zrobić grę wyglądającą jak to demo z unity ale widać że podjarali się możliwościami cieniowania na UE4 może im przejdzie w update logu. Ciekawe co na to backerzy. Samo przejście na inny silnik niż unity to dobra decyzja imo zmiana art stylu to inna sprawa i silnik nie ma tu nic do rzeczy.

Opublikowano

Ale to hóiowo wyglada xD 

  • 11 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.