El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 2 lipca 2016 Opublikowano 2 lipca 2016 Wiem ze Blant sie bawi. Ktos jeszcze? Sam juz ze cztery razy zaczynalem ze wzgledu na moje bledy w poczatkowej fazie. Choc gra jest chyba najbardziej przystepna ze wszystkich wydanych przez te studio. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 lipca 2016 Opublikowano 3 lipca 2016 No cóż jestem chyba jedyny Dzisiaj w końcu odważyłem się zaatakować wrogie imperium. Miałem przewagą ilościową ale okazało się że wrogie imperium miało lepszy technicznie sprzęt . W tej grze jest pierdyliard zależności przed bitwą. Nie podoba mi się podział na sektory. Niby ma to ułatwić zarządzanie i maks można kontrolować 5 kolonii a potem trzeba sektory robić. Wszystko na papierze ok ale przydałoby się więcej możliwości konfiguracji sektora. Zrobiłem jeden uber sektor z 2 bardzo rozwiniętymi koloniami. Jak tylko go uruchomiłem produkcja energii spadła mi do poziomu -10 . Okazało się że zarządca sektora stwierdził że zamiast energii podmieni na planetach wszystkie elektrownie na badawcze placówki Moża w teorii ustawić na czym kolonia ma się skupić ale zarządcy wtedy biorą to zbyt dosłownie. Chyba najlepszy sposób to samemu całą kolonie udoskonalić i dopiero wtedy zrobić sektor z tą kolonią z zakazem budowania. Chociaż wiadomo po kilku latach możesz opracować lepszą elektrownie i już (pipi) zrobisz bo nad sektorem władzy nie masz. Zawsze pozostaje wtedy likwidacja sektora ale to kosztuje. Optymalne byłoby gdyby po stworzeniu sektora nadal mógłbym tam budować. Niestety w sektorze władzę mam tylko na stacją kosmiczną i jej modułami a planety są poza moim zasięgiem Wkurza mnie trochę że achievementy wpadają tylko w trybie ironman. Wygląda to tak jakbym w tej grze nic nie osiągnął a gram w nią już trochę Stellaris to chyba najlepsza gra 4x w jaką grałem . PAradox znowu to zrobił. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 4 lipca 2016 Autor Opublikowano 4 lipca 2016 No te sektory kosztowały mnie całkiem sporo tak samo. Co do walki, warto przejrzeć zakładkę kontakty by porównać siłę i wartość technologii imperium które atakujemy. Nie doszedłem jeszcze do momentu ataku na planetę. Zastanawiam się jak to przebiega. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Musisz stworzyć armie desantową - zaokrętować ją na statek transportowy - "zmiękczyć" planete wroga atakiem z orbity twoich niszczycieli - transportowce przesłać pod eskortą floty w okolice planety wroga - spuścić żołnierzy na planete Łatwizna ! Pamiętaj o tym że nie możesz spuścić żołnierzy na planete z toksyczną atmosferą dopóki w technologiach nie wynajdziesz kombinezonów specjalnych! Mnie to kosztowało 2 plutony wojska .... 1 Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 4 lipca 2016 Autor Opublikowano 4 lipca 2016 Ok, a ja się męczyłem jak głupi. Zrównałem z ziemią całą obcą flotę i nic się nie dało zrobić. Generalnie gra jest mega, potwierdzam twoją opinię. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 ale widzę, że poziom skomplikowania jest mega wysoki Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Oj tam gra łatwiutka jak na grę paradoxu Poziom skomplikowania na poziomie civ 5 no może o szczebelek trudniej ale tak samo szybko łapiesz o co chodzi. Ja po 2 h już znałem podstawy w pełni i mogłem cieszyć się grą a teraz poznaje takie niuanse jak podbić planetę, jak asymilować obcych czy jak stworzyć kosmiczny park rozrywki na planecie aby zachęcić do kosmicznej turystyki Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 4 lipca 2016 Autor Opublikowano 4 lipca 2016 Na jakim poziomie masz agresywność początkowa ustawioną? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 ustawiłem na środku wszystkie wskaźniki i 13 obcych ras rozwiniętych na mapie dużej (chciałem mieć czas na skumanie systemu zanim spotkam wroga ) Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 5 lipca 2016 Autor Opublikowano 5 lipca 2016 Przy budowie floty, lepiej jednolita czy mieszana Blant? Zastanawiam sie czy to ma jakis wplyw. Cytuj
Kosmos 2 712 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 (edytowane) Ja próbowałem ale pogubiłem się w tym. Pewnie źle rozegrałem początek. Gra się wydaje bardzo ciekawa i postaram się ją ogarnąć. Latami grałem w ogame i tam wszystko było napisane i podane na tacy. Póki się nie wchodziło w konflikty, łatwo można było się rozwinąć. Wiem że to jedno to gra, a drugie tekstówka przeglądarkowa, ale podbój kosmosu w grach bardzo lubię. Edytowane 6 lipca 2016 przez Cosmos Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 Przy budowie floty, lepiej jednolita czy mieszana Blant? Zastanawiam sie czy to ma jakis wplyw. No ja mam wymieszane. Bo mam typy statków stworzone do ochrony przed wrogim ostrzałem i statki z full mocą w działa. Mam np krążowniki z kilkoma działami antymaterii i atomówkami . A w eskorcie niszczyciele z działkami przeciw lotniczymi, laserami i plazmowymi działami. Tylko z korwet już nie korzystam. Nie wiem do końca czy to działa ale nie po to czytałem 20 tomów w świecie Honor Harrington aby teraz nie stosować się do rad z tych książek ;] 1 Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 6 lipca 2016 Autor Opublikowano 6 lipca 2016 No ja latam pancernikami głównie i dają radę. No ale właśnie myślałem czy nie da się lepiej tego rozegrać. Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 Nie chcę wam psuć zabawy, ale gra jest mocno niezbalansowana i korwety są najmocniejszymi jednostkami od premiery. Można nimi zaspamować każdego przeciwnika w grze. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 6 lipca 2016 Opublikowano 6 lipca 2016 dobrze wiedzieć przetestuje w tygodniu Narobie 50 korwet z jednym działkiem wypuszczającym pociski z antymaterią i puszcze na przeciwnika Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 6 lipca 2016 Autor Opublikowano 6 lipca 2016 (edytowane) Ok sorry że tak męcze bułe, ale...statki samemu konstruować czy zdać sie na komputer? Ok nvm znalazlem to http://www.zam.com/article/519/how-to-optimize-ship-loadouts-in-stellaris @kymel juz korwety zasotaly spaczowane Edytowane 6 lipca 2016 przez El Loco Chocko Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 7 lipca 2016 Opublikowano 7 lipca 2016 ja sam konstruje. te domyślne projekty takie sobie. Tylko opłaca się zacząć konstruowac jak kilka technologii opracujesz. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 7 kwietnia 2017 Autor Opublikowano 7 kwietnia 2017 Polecam nowy dodatek Utopia. Sporo nowości! Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 7 kwietnia 2017 Opublikowano 7 kwietnia 2017 +1 Hive Mind i ogólnie budowanie własnej cywilizacji poprzez politykę goty. Patch notes wersji 1.5 mają chyba kilometr długości. Pół gry przebudowali albo rozbudowali Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 7 kwietnia 2017 Autor Opublikowano 7 kwietnia 2017 Ja jestem wniebowziety. Cytuj
wozek 77 Opublikowano 8 kwietnia 2017 Opublikowano 8 kwietnia 2017 a jak ta gra ma się to serii Civliziation? Czy w ogóle warto porównywać? Gram dalej w civ V z myślą przejścia na coś innego. Część VI mnie odrzuca, więc szukam alternatyw. Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 8 kwietnia 2017 Opublikowano 8 kwietnia 2017 Cywlizacja to tak naprawdę wstęp do grania w Stellaris. Inne gry pod względem rozbudowania. Powiedziałbym, że Cywilizacja VI oferuje 50% tego co jest w Stellaris. 1 Cytuj
wozek 77 Opublikowano 8 kwietnia 2017 Opublikowano 8 kwietnia 2017 *.* no to mamy nowego króla. dzięki za odpowiedź. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 8 kwietnia 2017 Autor Opublikowano 8 kwietnia 2017 Oczywiscie tylko z Utopia. Ja juz trzeci raz zaczynam lol. Ciagle cos psuje. W ogole za pierwszym razem czekalem na technologie statku kolonizacyjnego jak idiota. By w koncu po wielu, wielu latach zorientowac sie ze jest ona od startu xD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.