Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Grze(pipi) 521 Opublikowano 3 lipca 2016 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 3 lipca 2016 (edytowane) Nie gram w gry Powtórzę jeszcze raz: nie gram w gry. Nie jestem wegetarianinem, nie chodzę na fitness, nie studiuję prawa. Ot, nie gram w gry, choć oczywiście zdaję sobie sprawę, że w dobie szerokopasmowego i ogólnodostępnego cyfrowego sarkazmu stwierdzenie to będzie traktowane jak ww. studiowanie prawa czy niejedzenie mięsa. Nie przeszkadza mi to ani trochę. W końcu nie gram w gry. Pominę swoją historię jako gracza, bo nie to ma być tematem dyskusji. Będziemy rozmawiać o niegraniu w gry - o tym, dlaczego warto nie grać i w jaki sposób należy to robić, zastanowimy się dlaczego niegranie to nowe granie, a także - jeśli moderatorzy na to pozwolą - podyskutujemy na temat sposobów na gnębienie graczy. Takie tips & tricks dla domorosłych ciemiężycieli, tylko bez osobnej rubryki w PE. No dobra, to niby dlaczego nie grać? Kiedyś gry były lepsze Kiedyś nawet pogoda była lepsza. Jedzenie inaczej smakowało, ludzie byli życzliwsi, mądrzejsi i piękniejsi. Większość gier przechodziło się w języku angielskim (jeśli miałeś pecha w "sklepie", to i w rosyjskim), bez opisów i solucji, często z drżącymi rękami, w nerwowym poszukiwaniu apteczek i punktów kontrolnych. Co z tego, że Uncharted tak pięknie wygląda, skoro strzela się z zabawkowych pukawek na koperytka i tępo wciska jeden przycisk, podczas gdy bohater wykonuje karkołomne - oparte na skryptach, naturalnie - ewolucje. No i ten nieszczęsny Jarosław Boberek. Przyznam, że skurwiel obrzydził mi smak gry, a może i życia. Zbyt wyraźnie, zbyt sztucznie - tyle. Gracze to debile Mocne słowa, wiem, choć wcale nie jest mi przykro. To znaczy jest - że gracze to debile. Bez mapy się gubią, bez internetu błądzą, a zresztą bez tego drugiego to nawet gry nie odpalą, co im absolutnie nie przeszkadza - w końcu to debile. Łykną z pocałowaniem ręki każde DLC, wypną pośladki na każdy, na