Skocz do zawartości

Uchwyt do telefonu

Featured Replies

Opublikowano

Potrzebuję uchwyt do telefonu, który montuje się na kratce  nawiewu. Używał ktoś z Was kiedyś taki? Kupiłem jeden na allegro i wyje,balem do kosza, dlatego pytam o coś sprawdzonego. Ktoś coś poleca?

• Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 14,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
  • Autor

no to mogę nagrać cd ze składanką marii peszek ale co to zmieni?

Opublikowano

Ja mam jakiś TNB i się trzyma ładnie już od 1,5 roku, więc jestem zadowolony. Natomiast porysował mi nieco deskę dolną częścią, co w aktualnym samochodzie mi nie przeszkadza, ale do nowego bym go nie założył.

Jakbym zmieniał kiedyś auto na coś lepszego, też będę musiał zastanowić się nad tematem. Szkoda, że nie ma szczególnej mody na uchwyty będące elementem wyposażenia lub oficjalnym akcesorium do samochodu.

Opublikowano

A co złego w uchwycie ma szybę? Jeżdżę z takim od roku z Lidla i jestem zadowolony jakością.

Czasem budowa aura utrudnia zastosowanie. W moim aucie zasłaniał sporo i wymagał bardzo długiego ramienia przez co się ciągle gibał. Teraz mam do cd i to najlepsze co miałem ale nie każde auto ma cd.

Opublikowano

Jednak taki wyklucza działanie CD... A taki na szybę nie musi być przecież na środku. Może być z lewej strony. Co masz za samochód?

Opublikowano

Kup gekona

Opublikowano
  • Autor

nie ma nic złego w uchwycie na szybę, takich jest mnóstwo, ale ja chciałem coś na kratkę nawiewu :D 

Opublikowano

Ja w focusie mam na deskę, ale przez obłe powierzchnie miałem naprawdę poważny problem z zamocowanie tego tak, aby się trzymało. kolejny chyba będzie na szybę. 

Opublikowano

Ja miałem na szybę. Jestem praworęczny i nie lubie mieć po lewej. W moim aucie ten szybę był zbyt długi.

Edytowane przez NemoKOF

Opublikowano

Kolega pisał, że można mieć po lewej, odpowiadam, że mi to nie pasi. Zresztą Szejdj też się jasno określił, chce na kratkę więc takiego szuka.