Skocz do zawartości

MH GEN ONLINE (ustawki itp)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Gdzieś o dwudziestej zacznę grać, jak nikogo jeszcze nie będzie, to off, jak zobaczę aktywność w tym wątku, to wejdę online.

 

Broni nowej wciąż nie mam, więc może być też farma, a nie prucie na high rank.

 

Edit:

W sumie później, obowiązki rodzinne mnie przytrzymały, a chcę jeszcze parę kółek rowerkiem zrobić i prysznic wziąć.

 

No i raczej nie będę grał do pierwszej, jutro muszę o siódmej ludzi wieźć, także ten...

Edytowane przez gkihdghdhj
Opublikowano (edytowane)

poczekaj chwile ja jeszcze w robocie jestem, okolo 20:15 moge przyjsc

 

edit

dobra wychdoze z roboty, wiec za 15 min moge grać

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

to tak nie działa

uderza szybciej ale każdy cios ma mniejsze obrażenia, każdy atak każdą bronią ma konkretne obrażenia

szybkie bronie jak sns i ds mają ok 5-15% obrażeń broni na cios (zależy od ciosy), a powolne bronie jak młot ok 30-70% zależnie od ciosu

 

więc mimo że DSami atakuje sie szybciej to 130 dmg na DS jest równoznaczne z 130dmg na młocie albo czymkolwiek innym

 

 

 

ja już wczoraj farmiłem ghateringki na 4hr, carbalite leci szybko i sprawnie, polecam też robaki zbierać bo dochodzą HRowe

napewno coś lepszego niż 130dmg będziesz mógł zrobić po zebraniu carbalite

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

obrażenia w MHX to jest

 

podane obrażenia  X ostrość X % siła danego ciosu X ogólna odporność potwora X odporność danej częsci ciała

 

 

przukładowo walisz jeden cios w głowe potwora która ma podatność 35% na high ranku gdzie ogolna podatność to 70%

robisz to

ostatnim atakiem młota czyli golf swingiem który ma 70% obrażeń broń

 

i robisz to jakimś tam ciosem DSa który ma 10% obrażeń na ten cios

 

obie bronie mają powiedzmy 130dmg i niebieską ostrość która daje mnożnik 1.20x

 

młot:

130 X 1.2 X 0.7 X 0.7 X 0.35 = 26 dmg

ten jeden cios zadał 26dmg mimo że broń ma napisane 130, ale po wzięciu pod uwagę wszystkich czynników wychodzi 26

 

DS

130 X 1.2 X 0.1 X 0.7 X 0.35 = 4 dmg

jedn cios DSa  w tym przykładzie zadał niecałe 4 dmg

oczywiście DS zadaje zwykle z 3-5 ciosów za każdym atakiem, a większe combosy 8-10 ciosów, więc jak pomnożmy 4 x 8 to da nam większy atak niż pojedyńczy powolny cios młotem

 

 

ogólnie matematyki jest tu całkiem sporo i wszystko jest tak zbalansowane żeby DPS każdego rodzaju broni był dosyć podobny, chociaż zdarzają sie wyjątki i błędy w systemie, gdzie w 3U  slash axe z blasem miał taki DPS po wszystkich obliczeniach że nic sie z nim nie równało

 

 

to dotyczy dmg RAW czyli tego bez-elementowego

DMG elementarny ma jedną ogromną różnice - zawsze zadadaje tyle samo niezależnie od broni i ciosu, wszystkie inne obliczenia nadal działają (odpowrność elementarna wroga itp) ale nie ma znaczenia siła ciosu

czyli jak mamy młot z 30 fire i DS z 30 fire to młot zada w combosie 3 powolne ciosy i każdy ma 30 fire a DS zada w tym samym czasie z 8-10 ciosów i każdy z nich ma 30fire (oczywiście pomijam odporności w tym momencie)

czyli w tym przykładzie widać że elementarne bronie są super opłacalne przy najszybszych broniach jak DS, SNS, laska, lanca, bo te bronie zadają wiele niby słabych ciosów ale dmg elementarny jest w nich taki sam jak w młocie albo GSie gdzie zadanych ciosów jest o wiele mniej

 

dmg statusowy działa podobnie - im więcej szybkich ciosów tym szybciej sie ładuje trucizna albo paraliż albo blast itp

 

każdy kto lubi DSy i SNSy bardzo polecam mieć kilka różnych broni z różnymi elementami i brać odpowiedni element na odpowiedniego wroga - to o wiele więsza skuteczność (oraz przy wyborze szybkich broni brać te gdzie jest więcej elementu, bo bywa że np mamy 2 bronie z thunder

- 110 dmg 12 thunder

- 90 dmg 25 thunder

ta druga broń sprawdzi sie znacznie lepiej w przypadku szybkiej broni bo zalezy nam żeby każdy z tych wielu szybkich ciosów miał jak najwięcej elementu bo jak widać z obliczeń powyżej pojedyńcze ciosy zadają i tak tylko zwyklego 3-4dmg

(tylko trzeba wtedy brać mocno pod uwagę odporność wroga, nie opyla sie atakować bronią elementarną wroga który dostaje tylko 5% danego elementu na większości partii ciała)

 

tymczasem jak ktoś lubi powolne bronie to bardziej sie opłaca stawiać na jak największy dmg podstawowy a element ma mniejsze znaczenie

 

 

UWAGA w tym opisie pominąłem kilka poważnych wyjątków ale chciałem opisać ogólną zasadę

Edytowane przez Yano
  • Plusik 3
Opublikowano

ja odpalam wlasnie gre, planoiwalem zaczać od porobienia kilku prostackich questow na HR żeby zrobić podstawową ale fajną  HRową zbroje dla HH

bone armor S

pare dromów trzeba zabic

 

ma

- mastro - super przydatne

- blunt - zwieksza dmg im mniej broń ma ostrości, dobre dla broni z zieloną i ew. żółtą. HH po zagraniu muzyki nigdy sie nie odbija wiec nie musze sie martwic

- stun - łatwiej ogłószać potrowry, to nie daje wielkiej róznicy ale nie zaszkodzi

 

dlatego chce na szybko zrobić

 

 

 

wlasnie też sie skapnalem ze zapomnialem (pipi)anej ładowarki z pracy. baterie mam prawie na maxa ale na całą noc nie starczy :((((

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...